Gogu CRETINUL e RETARDAT mintal

WolfWolf

Gogu crazyglue si un rasist de cacat

Bula 00001

>"WolfWolf"

gogu iz onli gogu. no mo' no les.
iuzful for piss.
salam!
and piss!

Ο "Bula 00001" <bula...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα
news:20020512093809...@mb-mm.aol.com...
> >"WolfWolf"

Ce v-am zis? Pula e singurul -cica- Rrroman care se alieaza cu Turcaletele
slinos!
El si cu piotrica!
No more comments...
Jigodia tot jigodie...

Dfranhoffer

gola...@yahoo.com wrote:

>Ce v-am zis? Pula e singurul -cica- Rrroman care se alieaza cu Turcaletele
> [...]

Caractere dubioase si perverse. O viata intreaga risipita in intrigi si
turnatorii. Prosti si rai nu au realizat nimic. Si la batrinete se fac ca
muncesc pentru 10 pe ora, ca atunci cind au scos nasul din container. Oameni de
nimic.

ARDei

>From: dfran...@aol.com (Dfranhoffer)

Ati fotografiat f. bine pe acesti derbedei. As mai adauga si elementele
extremiste si fasciste care activeaza in america. Rusinea neamului romanesc.

Ouatu

ar...@aol.com (ARDei)

>As mai adauga si elementele
>extremiste si fasciste care activeaza in america.

Muieeeeeeeeeee la extremisti.