Un bun TRADATOR nu inseamna si un bun TRAGATOR.

ROMANIA PRIMITIVA

Imi amintesc de un ziarist pe numele lui Tipsie (Ion -cred) pe vremea
loviturii de stat din 1989, lucrator la revista Urzica.
Acesta daca mai traieste, si daca a scapat cu viata in decembrie 1989
trebuie sa-i multumeasca lui
SORIN ROSCA STANESCU.

saty...@my-deja.com

In article <ukmu4tsaj7r53ec8p...@4ax.com>,
ROMANIA PRIMITIVA <exRo...@ex.ro> wrote:

> Acesta daca mai traieste, si daca a scapat cu viata ...<

Imi place rationamentul ' a la Gaga' al dlui RoPrim:
Adicatelea, omu' s-ar putea sa mai traiasca da' sa nu
fi scapat cu viata !!!
Conform aceleiasi logici de fier( forjat)alternativa s-ar
putea sa fie la fel de valabila si...viabila: adeca, omu' sa
nu mai traiasca, dar sa fi scapat cu viata
Esti... mortal, neamule !

Acum inteleg ce-au vrut PDSR-istii sa spuna acum cativa ani:

Sinuciderea este singura alternativa ...viabila !

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

C.M.T.

Esti pe aproape.