vreau sa dau un tun

Basil

care ma ajuti ? dam un tun in indonezia ne capatuim si restu' vietii facem
concediu sub palmieri !
is gagiu misto nu ? cu educatie si idei moderne !
merg sa mai trag un rom...
Basil.
tara-i darimata iar noi nu mai avem arme !

Se intelege ca Lucian

>From: "Basil" Ba...@t-online.de

>care ma ajuti ? dam un tun in indonezia ne capatuim si restu' vietii facem
>concediu sub palmieri !

VEZI CA E UNUL GOLANEATZA CARE A INCRCAT O CHESTIE DASTA CU UN RUS CARE AZI STA
DUPA GRATII IAR GOLANEATZA TREMURA DE SPAIMA AIARASULUI BAAAAAAA!!!!!!!!!!
E ADEVARAT CA ASTA A INCERCAT IN USA NU IN INDONEZIA.

TRAIASCA DOMNUL PRESEDINTE LUCIAN V. ORASEL TOMBERG PADILLA!
JOS MOASA!
JOS BURLACU!
JOS RODICA!
JOS TRUBACURUL!
JOS NAPOLEON!
JOS CONTELE MUIST!
JOS ARHIVARUL!

Gicabulla

>From: "Basil" Ba...@t-online.de
>Date: 7/20/01 1:32 PM Pacific Daylight Time

>care ma ajuti ? dam un tun in indonezia ne capatuim

hai ca mai dus acilea...
Io credeam ca vrei sa dai cu tunu prin Romaniea cum te laodai in alta parte.
Da daca vrei sa dai un tun poa'teajuta gogulea ca ie afacerist da meserie.:0))

DACIA LAN

>Subject: vreau sa dau un tun
>From: "Basil" Ba...@t-online.de
>Date: 7/20/01 4:32 PM Eastern Daylight Time

Poate ai vrut sa spui, ca vrei sa bei un tun, adica rum amestecat cu lichior.

Betivanule, drogatule si dementule !

AS,88

Se intelege ca Lucian

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Poate ai vrut sa spui, ca vrei sa bei un tun, adica rum amestecat cu lichior.

ASTA AI INVATAT LA SCOALA DE OSPATARI?
HA HA HA HA HA!!!!!!
TRAIASCA FAGI!

DACIA LAN

>Subject: Re: vreau sa dau un tun
>From: domnul...@aol.com (Se intelege ca Lucian)
>Date: 7/20/01 11:41 PM Eastern Daylight Time

>ASTA AI INVATAT LA SCOALA DE OSPATARI?

Bai cacatule, dar tu ce ai invatat la scoala de securitate, sa-i barfesti,
ponegresti si defaimezi de patriotii nationalisti si
anti-judeo-masono-comunisti romani ???

>HA HA HA HA HA!!!!!!

Razi ca prostul zi si noapte, ca si asa n'ai alta ocupatie de facut, inafara
de a o linge pe Hoasca in cur si bineinteles pe jidanei si masoni.

JOS TOVARASUL BOLSEVIC LUCIAN V. ORASHEL TOMBERG PADILLA !

TRAIASCA CAPITANUL SI NOUA GARDA DE FIER !

AS,88

Basil

cu rusii nu se face treaba ! nu esti sigurniciodata. mai bine matur strazile
pentru 90 FF / ora...
sanatate,

Basil.
tara-i darimata iar noi nu mai avem arme !

"Se intelege ca Lucian" <domnul...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

Basil

ba dacio ! afla de la mine ca gura betivului adevar graieste : mai bine beau
pina cad, si recunosc asta fara ezitatii., decit ca tine, care nu recunosti
niciodata nimic, dai numai din fleanca, un grandoman cu gura sloboda !
Basil.

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

Basil

nu gica, eu nu dau tunuri in tara mea, numai la altii !
in tara am vrut si mai vreau inca sa investesc, sa fac locuri de munca. de
aia am zis eu ca vreau sa cumpar un judet, ca sa pun de-o pruna ceva, sa
facem si noi acolo o tuiculita-doua, s-avem si noi ce vinde ! da-ti seama ce
de locuri de munca ar fi !
pricepi ca cum sta treaba ?
Basil.

"Gicabulla" <gica...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

DACIA LAN

> [...]

>ba dacio ! afla de la mine ca gura betivului adevar graieste : mai bine beau
>pina cad, si recunosc asta fara ezitatii.,

Ba Orashica, tu bei pisatul hoastei de aceia esti asa ametit de cap si borasti
pe SCR tot felul de prostii si tampenii.

AS,88

Basil

nu ba, eu nu beau pisat, eu beau rom ! da' ia spune, fie vorba intre noi, de
unde sti ca pisatul hoastei face pe om sa aiureze ? nu cumva...tu...?
hai zi ce dracu', ca nu spun mai departe, zau !
Basil.
cit timp avem rom, o ducem bine !

muelabozgori

"Basil" <Ba...@t-online.de> wrote in message news:<9jc9l8$1di$04$1...@news.t-online.com>...

> nu gica, eu nu dau tunuri in tara mea, numai la altii !

tzara ta bozgore !? ba tzigane, pi zdai seama ce spui paaa scursura,
zoaie da toaleta, snampar ca veceurile alea din pushcariile greceshti
sant lux palanga tine, ian treabal pa gogol cai aici da fatza shi nui
mort darar mneazeu

cum pkizda mati aia neagra atzi permitz satzi sugi pulan public cu
cacanarii da felul asta bozgore, iatz viteza da paici ftuz historia
mati da neam salbatic fara capatai

ai tragi tun mati, da asha sa simta, cu dushmanie sa se kinuie shi so
doara pkizda, sai rupi buzele pkizdi exterioare, so zdrobeshti iar
sangele sai se reverse in shuvoaie pa picioaren jos

beshi an pkizda mati shi datzi foc, ardetear aburu cacatului da
nesimtzit

? "muelabozgori" <muelab...@my-deja.com> ?????? ??? ??????

> "Basil" <Ba...@t-online.de> wrote in message

> tzara ta bozgore !? ba tzigane, pi zdai seama ce spui paaa scursura,
> zoaie da toaleta, snampar ca veceurile alea din pushcariile greceshti

Hehehehe:-))) Vad ca le stii bine, fiind des "oaspete" lor:-))))
Hai ca esti dragut de tantalau:-)))

> sant lux palanga tine, ian treabal pa gogol

Hehehehe:-)))
Vezi ba cersetorule cum te dai de gol? Pina azi NUMAI golapizda mi-a mai zis
o data "gogol":-)))
Asa ca equatia -golapizda aka muelaelinsasi aka spataru- este pina la urma
ADEVARATA!!!
Hai ca tu zici ca esti un geniu, dar esti un geniu ASAAAAAAAAAAAAA de
PROOOOOOOOOOOOOOOST:-)
Pofta buna cu cacatul si dute sa te joci in alta parte! Aici toata lumea s-a
lamurit ca esti un imbecil:-)
Am terminat si cu tine putoare!
Urmatorul cacat!

PS
Hihihi:-))) Si ziceai ca ma ai pe "toate filtrele":-)))) Esti LAS si
MINCATOR DE CACAT pe deasupra:-) Halal om curajos, GAOZAREEEE!

spataru

"gogu" <gola...@yahoo.com> wrote in message news:9k3rr7

> Am terminat si cu tine putoare!
> Urmatorul cacat!

hahahaha, gura prostului adevar graieste.
tu esti nevinovat, ba gogule, ce mananci aia scrii, esti candid ca un puber
oligofren.
mare lucru umoru involuntar. face proshtii ceva mai suferibili.

Ο "spataru" <p...@muitrag.com> έγραψε στο μήνυμα

Lasa ba, ca lumea a inteles cine e "urmatorul cacat"!
Vad ca ai sarit imediat sa-ti ocupi locu':-)
Acuma hai vale, am tras apa dupa tine! Merda!
S-a terminat cu tine mestere golaneata aka spataru aka muelelinsasi.
Acuma toata lumea stie pe cine sa se cace!
Pofta buna doby (cum zici si tu).

"gogu" <gola...@yahoo.com> wrote in message news:<9k463t$d5h$1...@usenet.otenet.gr>...

> Ο "spataru" <p...@muitrag.com> έγραψε στο μήνυμα

> puber
>

> Lasa ba, ca lumea a inteles cine e "urmatorul cacat"!

peseu: magicianu, don basil-imbecil, pulosu, coren or gicagulla,
oricare dintre ei pot aspira la primu loc in topu cacatilor :-)))

Se intelege ca Lucian

>From: gola...@yahoo.com (gogu)

>pulosu

>oricare dintre ei pot aspira la primu loc in topu cacatilor :-)))

EU NICIODATA NAM ASPIRAT LA PRIMUL LOC.
DE CIND MA STIU MIA PLACUT SA STAU IN ULTIMA BANCA NUMAI CA PRUFISORII MA
TRECEAU MEREU MAI IN FATA CA SA MA POATA SUPRAVEGHEA. SI MAI IN FATA ERA MISTO
CA STATEAM INTRE GAGICE DAR PARCA TOT IN ULTIMA BANCA ERA MAI BINE.

TRAIASCA FAGI!

Basil

taca-ti fleanca ba, ca plictisesti lumea !
sugeti-o singur ba !
muie matii !
Basil.

give Romania a chance !

"muelabozgori" <muelab...@my-deja.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Basil

gogule, eu ti-am spus ca-i una si aceeasi persoana !
sanatate !
Basil.

give Romania a chance !

"gogu" <gola...@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

Basil

da-mi voie spatare sa-ti spun ce-nseamna umorul :
-umorul este atunci cind sunt cel putin doua persoane, iar unul povesteste
ceva la care TOTI rid ! in cazul tau spatare, tu rizi singur, noi nu ! asta
se numeste in cel mai bun caz, ridicol.
sanatate !
Basil.

give Romania a chance !

coren

From: domnul...@aol.com (Se intelege ca Lucian)

> [...]

MISTO
>CA STATEAM INTRE GAGICE DAR PARCA TOT IN ULTIMA BANCA ERA MAI BINE.

Sigur, ba ! In ultima banca faceai laba nestingherit !

Ashkiutza

"coren" wrote:

Nea Corene, matale cite tururi de pantaloni ai tocit pe bancile alea?

spataru

> gogule, eu ti-am spus ca-i una si aceeasi persoana !
> sanatate !
> Basil.
>
> give Romania a chance !

ba cum dracu sunteti asa de prosti? repet, nu'i cunosc pe mue si golaneata.
nu am mai multe sn'ur, boilor, iar daca apar cu altceva, e pentru putin
timp. si oricum, nu m'am chinuit niciodata sa ma bag pe oglinzi si alte
cacaturi. deci, daca cunosti notiuni elementare de retea, poti foarte usor
sa vezi cine si de unde scrie. numa la aol te trimite in acelasi loc si nu
poti sa'ti dai seama. si ar mai fi o chestie, bubalinelor. nu uitati de
stil. e destul de dificil, adica incomod de schimbat. e ca amprenta, in cazu
in care scrii mai mult de doua randuri.
boi au fost, boi sunt, boi vor mai fi!
traiasca lucian orasel, simbolul dementei obsesive pe secere.

? "gogu" <gola...@yahoo.com> ?????? ??? ??????

Thus spake the ARHI-CACAT golaneata GAOZARUL, spargatorul de cosuri (de
gunoi ca iel):-))))
Fugi ba de acsilea ca esti penibil!
Crezi ca esti capabil sa bagi strimbe? HAHAHAHAHAHAHA:-)))
Esti mai prost decit varza ba, nimen nu te mai crede sau te ia in serios bre
IMBECILACHIS:-)

? "Basil" <Ba...@t-online.de> ?????? ??? ??????

> gogule, eu ti-am spus ca-i una si aceeasi persoana !

Pai de ce, am negat eu vre-o data Basile?
Idiotul asta se crede tare destept, dar nu-si da seama ca el e singurul
ratat pe aici! Lumea vorbeste, il injura si-l scuipa dar el crede ca doar
ploua:-) Noi
facem bani prin munca si-l mai tragem vre-o muie din cind in cind, el sta
aici sa zica cit de destept si tare e si pina la urma tot din supa publica
maninca:-)
Deh, exemplu tipic de Rrrom post-revolutionar, omul nou care o sa salveze
Romania, nationalistul de serviciu:-) S-o ajute Dumnezeu pe Romania cu asa
cetateni...

Vrejeala si scuze unui putoi care a fost prins cu mita in sac.
Intelegi acuma ce-ti explicam eu despre pierderea credibilitatii?
Acuma suporta...
golaneata si muielatineinsasi ce esti:-)

spataru

> Vrejeala si scuze unui putoi care a fost prins cu mita in sac.
> Intelegi acuma ce-ti explicam eu despre pierderea credibilitatii?
> Acuma suporta...
> golaneata si muielatineinsasi ce esti:-)

baaaa, muistule, baaaaa, cum pizda ma'ti poti fi in halu asta de tolomac?
baaa, explica ce e aia credibilitate pe secere, hahahaha, boule.
ce pula mea suntem la natiunile unite aicea?cum poti fi asa tembel?
da mancatzas, uite, ca sa'ti fac placere, io sunt si lucian orasel, si
golaneata si muelabozgori si muie lu ma'ta si cine mai vrei tu sa ia muie.
pune acolea pe lista ca nu ma supar. ma cac in credibilitatea ta. esti prea
stupid, goguleee, pacat de banii tai, baaaaaaaaaa.

Cristian Croitoru

"spataru" <p...@muitrag.com>
>..esti prea stupid..

Cred ca de fapt cuvintul corect (romanesc) este "prost".
"Stupid" are alta semnificatie in romana (daca mai tin bine minte)

Cristian Croitoru

PS nu ma amestec in discutia cu gogu..

Gicabulla

>From: "Cristian Croitoru" c.cro...@it.canterbury.ac.nz
>Date: 7/31/01 3:04 PM Pacific Daylight Time

desigur.

nici Io.
da cred ca prost suna mai corect.

pa romaneshte.

Ashkiutza

gica...@aol.com wrote:

>desigur.
>
>nici Io.
>da cred ca prost suna mai corect.
>
>pa romaneshte.

Pa romaneste nu pricepe! Incearca pe turceste!

Ο "spataru" <p...@muitrag.com> έγραψε στο μήνυμα

Bla bla bla bla si obisnuitele injuraturi si limba de cacat, tipic de tigan
post revolutionar...
Spatarul aka golaneata aka muelaelinsasi, stima si mindria Romaniei...
Te mai dai si nationalist...
Putoare ai fost, putoare vei fi in toata viata ta.
Se vede familia de la care provii golaneata.
Cel putin aici pe secere nu mai pacalesti pe nimen.
Pofta buna retardatule.

Basil

nu gogule, spate nu-i prost, el este mai degraba de partea cealalta !!! te
rog, nu uita sa-ti apreciezi dusmanul, chiar daca acesta este dusman ! fa ca
mine ! eu il respect nemteste ! mi-a dovedit ca are ceva in cerebel, e bine
pentru el, iar eu, fiind om, iar Fuehrerul nefiind peste tot, ma pun chiar
sa termin cu el impreuna, vreo 20 sticle de vin, si jucam table !iar a doua
zi, o uschim impreuna ! da, asa-i in lumea asta !!!
sanatate !
Basil.

am fost nevoit sa-mi parasesc tara, ....., ......., restul il stiti si voi
!..., pacat de cerneala !

"gogu" <gola...@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

Basil

pai exact amprente este spate ! mindria ta de double and more, este
caracteristica exact ca si foamea de a fi apreciat intr-a umorului !!! mai
bine nici ca se potriveste ! si mai sunt rafinesele de fent-uri care arata
exact, dar exact, repet : EXACT originalul ! da, tu poti fute un cioban pe
scr, dar nu toti sunt ciobani !
Sanatate !
(afla de la mine ca sanatate scruis de mine cu ''S'' mare, inseamna mult si
pe undeva char apreciere !
totusi pupa-ma >!...
Basil

bla-bla, bla-bla, tara, etc...

Basil

...daca-mi dati voie sa amestec (nu cartile ci vorba-poate cu limba-, nu
stiu exact, ca ieri a fost mult, prea mult rom!),, stupid, din engleza ce
inseamna pe romaneste prost, sec, zevzec !...
da' asta nu are nimic de a face su SUBIECTUL, care de asta data este
prietenul meu grec gogu, si care chiar de-i rosu, tot grec si prieten ramine
!!!
la ce dumnezeu, foloseste mistocareala ? exercitiu general pentru un proces
la Haga ?
bla-bla !!!
Io !...

"Cristian Croitoru" <c.cro...@it.canterbury.ac.nz> schrieb im Newsbeitrag

? "Basil" <Ba...@t-online.de> ?????? ??? ??????

> nu gogule, spate nu-i prost, el este mai degraba de partea cealalta !!!

1) Am dubii serioase.
2) Si cel mai mare geniu poate sa foloseasca inteligenta sa in asa fel in
care sa ajunga un ratat. Exemplele sint multe...

? "Basil" <Ba...@t-online.de> ?????? ??? ??????

> [...]
> da' asta nu are nimic de a face su SUBIECTUL, care de asta data este
> prietenul meu grec gogu, si care chiar de-i rosu,

??? rosu???
Nici comunist nu sint dar nici "rosu" de nervi cum LABAGIUL de serviciu vrea
sa arate! In cel mai rau (sau bun...) caz ma distrez cu el, vazind cit de
mult l-am deranjat incit sa faca atit efort sa falsifice adrese, sa scrie
porcarii, etc,
etc... Asa ca...nu vrei sa elaborezi ce intelegi prin "rosu" Basile? Merci.

> tot grec si prieten ramine

Mai mult roman ca grec... Si mindru pt amindoua natii care traiesc in mine.

> !!!
> la ce dumnezeu, foloseste mistocareala ? exercitiu general pentru un
proces
> la Haga ?

Stai linistit, ca nu toate seneurile sint asa de "inocente" si "civilizate"
cum vor sa para... Stiu ce-ti spun si daca ai sti ai ramine cu gura cascata.
Dar nu-i cazu' sa vorbesc acum... Vad eu cind va fi timpul oportun...

> bla-bla !!!

Corect:-) Vorbele sint vorbe si cei care se cred "mari si tari si genii" pe
scr, ramine sa-l dovedeasca si in viata reala:-) Caz care nu prea e cu
anumiti din imprejurimile:-)...

> Io !...

Si io:-)