Eu am fost domn cand am gresit si n-am incercat s-o intorc ca la Ploiesti Re: Sg/pl goi

don_pr...@yahoo.com

Cand m-ai corectat atunci cand am scris gresit altadata, am recunoscut
si gata.
Nu crapa cerul daca gresim, dar tu nu, trebuie sa-ti aperi greseala
pana-n panzele albe; sa nu creada secereaua ca golful poate gresi.

Nu se spune "goii", oricat ai vrea tu s-o sucesti.
In romaneste nu exista cuvantul "goi". Daca la tenisman s-a ajuns la
prostia cu pluralul tenismeni nu inseamna ca daca vrei tu trebui sa fie
si la "goi" la fel.
Decat sa zici "goii", mai bine zici neevreii.
Nu ma astept sa recunosti pentru ca esti prea fudul.

g. klantza

don_pr...@yahoo.com wrote:
Daca la tenisman s-a ajuns la
> prostia cu pluralul tenismeni nu inseamna ca daca vrei tu trebui sa fie

la doamne sa zice tenizmene, aaaaaa ?!

dijma

'tu 'ten izmene hahahaha ;))))

IdahOOOOOianul

don_pr...@yahoo.com wrote:

> In romaneste nu exista cuvantul "goi".

Pa tine cin' te-a invatat romaneste?
Un pulac gol, doi pulaci goi.
Prostule!

dijma

si un gol, doua goluri
ori o sticla goaie, doua sticle goaie :)

gogu

Ο "Gammasigma" <m...@privacy.net> έγραψε στο μήνυμα

> [...]

> Pe romaneste transliterarea cu i e suficienta. (Ipsilonul tine-l pt.
> comunicarea cu Gogu, multumita caruia te-ai apucat de postat

????
Ce zici george ?!
Ce am eu in comun cu dihania asta ?
Nu vezi ca judecind din e vad aici, mai mult ca sigur asta e Ines ?!
Eu nici nu-o vad, e la plonk de mult !

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more: http://pg.photos.yahoo.com/ph/golanule/my_photos
http://gogu.enosi.org/index.html
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

g. klantza

o goae balaie cu patru koae.

IdahOOOOOianul

Iar nu stii! Pe hungureste e "un sticlu gol, doi sticle goale"!

Ba, numa analfabeti p-acilea! Huuoooooo, ciumeteilor.