Ce sarbatorim pe 25 decembrie ?

Sceptic

Intr-o extrema: "Monty Python's Life of Brian": calauziti de stea,
"magii" intra in Bethleem dar gresesc casa, pun darurile in leaganul
noului nascut Brian (!)....la iesire vad insa lumina "dumnezeiasca"
emanand dintr-o casa vecina, oroarea...erorilor ! ...insfaca jigniti
darurile din leaganul "falsului Mesia" si se indreapta cu smerenie spre
ADEVARATA destinatie....
In cealalta extrema: omagiul-kitsch antropomorfic multiplicat la scara
industriala, conglomerarea ridicol-naiva a unor papusi de plastic
(pruncul Isus, Maria, magii si animalele din staul) intepenite in
ipostaze nostalgic-penibile, un deja-vu care sugereaza in mod paradoxal
soarta mai buna a grupurilor SIMILARE ce au avut norocul sa fie
sculptate in marmura....

Ce reprezinta totusi 25 decembrie ? Este unul din bunele exemple de
SINCRETISM (confluare a paganismului cu crestinismul). Totul incepe cu
imparatul AURELIAN (cel care a mai savarsit si alte boacane pentru
eternitate, de ex. retragerea din Dacia) care DECRETEAZA pentru 25
decembrie "ZIUA ZEULUI SOL" (cult raspandit in Roma secolului al
III-lea).
In secolul al IV-lea imparatul "convertit" CONSTANTIN manifesta
tendinte de confuzie conceptuala, cert este ca in perioada "translatiei
paradigmatice" a fost incurajata traditia "universala" de a echivala pe
SOL cu Cristos (Edictul din Milano, 313 e.n. care "oficializeaza"
crestinismul in Imperiu este imortalizat intr-o serie de monezi care
poarta simbolul...soarelui si nu al crucii, acelasi simbol al soarelui
apare si pe Arcul de Triumf al lui Constantin...).
Cristalizarea paradigmatica care a urmat arunca in ILEGALITATE
jocurile de gladiatori, prostitutia "rituala", credintele "pagane"
(urmate de CONFISCAREA AVERII templelor cu pricina), etc.
In anul 354 episcopul LIBERIUS din Constantinopol profita de
"golurile" din calendar lasate de plecarea neasteptata a unei intregi
pleiade de zei pagani si da ORDIN ca toti crestinii din Imperiu sa
celebreze NASTEREA MANTUITORULUI pe 25 decembrie... Fericita
coincidenta !

Putem deci multumi fantomelor trecutului, lui Aurelian, lui Constantin
si FRATELUI Liberius pentru alegerea facuta....

SARBATORI FERICITE !

--
Free audio & video emails, greeting cards and forums
Talkway - http://www.talkway.com - Talk more ways (sm)

jorj

Thanks+ACE- Same to you+ACE-

Sceptic wrote in message ...
+AD4-
+AD4- Intr-o extrema: +ACI-Monty Python's Life of Brian+ACI-: calauziti de stea,
+AD4AIg-magii+ACI- intra in Bethleem dar gresesc casa, pun darurile in leaganul
+AD4-noului nascut Brian (+ACE-)....la iesire vad insa lumina +ACI-dumnezeiasca+ACI-
+AD4-emanand dintr-o casa vecina, oroarea...erorilor +ACE- ...insfaca jigniti
+AD4-darurile din leaganul +ACI-falsului Mesia+ACI- si se indreapta cu smerenie spre
+AD4-ADEVARATA destinatie....
+AD4- In cealalta extrema: omagiul-kitsch antropomorfic multiplicat la scara
+AD4-industriala, conglomerarea ridicol-naiva a unor papusi de plastic
+AD4-(pruncul Isus, Maria, magii si animalele din staul) intepenite in
+AD4-ipostaze nostalgic-penibile, un deja-vu care sugereaza in mod paradoxal
+AD4-soarta mai buna a grupurilor SIMILARE ce au avut norocul sa fie
+AD4-sculptate in marmura....
+AD4-
+AD4- Ce reprezinta totusi 25 decembrie ? Este unul din bunele exemple de
+AD4-SINCRETISM (confluare a paganismului cu crestinismul). Totul incepe cu
+AD4-imparatul AURELIAN (cel care a mai savarsit si alte boacane pentru
+AD4-eternitate, de ex. retragerea din Dacia) care DECRETEAZA pentru 25
+AD4-decembrie +ACI-ZIUA ZEULUI SOL+ACI- (cult raspandit in Roma secolului al
+AD4-III-lea).
+AD4- In secolul al IV-lea imparatul +ACI-convertit+ACI- CONSTANTIN manifesta
+AD4-tendinte de confuzie conceptuala, cert este ca in perioada +ACI-translatiei
+AD4-paradigmatice+ACI- a fost incurajata traditia +ACI-universala+ACI- de a echivala pe
+AD4-SOL cu Cristos (Edictul din Milano, 313 e.n. care +ACI-oficializeaza+ACI-
+AD4-crestinismul in Imperiu este imortalizat intr-o serie de monezi care
+AD4-poarta simbolul...soarelui si nu al crucii, acelasi simbol al soarelui
+AD4-apare si pe Arcul de Triumf al lui Constantin...).
+AD4- Cristalizarea paradigmatica care a urmat arunca in ILEGALITATE
+AD4-jocurile de gladiatori, prostitutia +ACI-rituala+ACI-, credintele +ACI-pagane+ACI-
+AD4-(urmate de CONFISCAREA AVERII templelor cu pricina), etc.
+AD4- In anul 354 episcopul LIBERIUS din Constantinopol profita de
+AD4AIg-golurile+ACI- din calendar lasate de plecarea neasteptata a unei intregi
+AD4-pleiade de zei pagani si da ORDIN ca toti crestinii din Imperiu sa
+AD4-celebreze NASTEREA MANTUITORULUI pe 25 decembrie... Fericita
+AD4-coincidenta +ACE-
+AD4-
+AD4- Putem deci multumi fantomelor trecutului, lui Aurelian, lui Constantin
+AD4-si FRATELUI Liberius pentru alegerea facuta....
+AD4-
+AD4- SARBATORI FERICITE +ACE-
+AD4-
+AD4---
+AD4-Free audio +ACY- video emails, greeting cards and forums
+AD4-Talkway - http://www.talkway.com - Talk more ways (sm)
+AD4-

DonQuichote

On Sat, 18 Dec 1999 01:38:41 GMT "Sceptic" <Hux...@Nexus.com> wrote:

> In cealalta extrema: "omagiul-kitsch antropomorfic "

" conglomerarea ridicol-naiva "

" ipostaze nostalgic-penibile, un deja-vu "

Curat deja-vu,Coane Synoptikon,

Are dreptate Americanul ! Dumneata eati unul dintre satanistii de
serviciu care, odata pe an, de Craciun, ne servesti acelasi 'kitsch
antropo-malefic' numai dressingul este (putin) diferit. Noi te stim,
insa, te da de gol dorinta dtale de a epata, pretziozitatile gen
' (Aldous)Huxley@Nexus, de aceea ne inntrebam daca formularea " Ce
sarbatorIM..." a fost o scapare, deh, se mai intampla, sau doresti
sa ne vinzi gogoasa ca esti 'unu de-ai nostri' ? Era mai potrivit sa
scrii, cum ai facut si in alte dati, ' Ce sarbator ESC..ei ', adica
astia, pleava,cobaii, etc, nu de-alta, dar sa nu=ti iesi din mana.

Interesant ca au fost niste alte Sarbatori ( Passover, Rosh Hashanah)
la care nu ai avut nici un comentariu de facut. Tot o scapare ?
Si alt aspect ' interesant' :o multime de 'cobai' au transmis-asa
cum e civilizat- mesaje de felicitari cu ocazia acelor sarbatori,DAR
NICIUN MESAJ MALITIOS !!!

Sa insemne, oare, ceva ?!

--
Free audio & video emails, greeting cards and forums

Nu4m

> [...]

>serviciu care, odata pe an, de Craciun, ne servesti acelasi 'kitsch
>antropo-malefic' numai dressingul este (putin) diferit

E putin probabil ca un zero barat sa aiba coaie sataniste. Theo si Frost sint
cei mai penibili mascarici care se straduie sa'si ascunda grotestile deviatii
sexuale dupa paravanul poeziilor copy and paste catre sexul opus(!?)

>Noi te stim,
>insa, te da de gol dorinta dtale de a epata, pretziozitatile gen
>' (Aldous)Huxley@Nexus,

Just do a search on deja.com for "freudian AND slip". They are way over 400!!!
Dar cei doi tembeli cu cultura interneta continua sa repete sintagma cu aproape
orice ocazie, doar-doar vreo nefericita ii va baga in seama si ei vor aparea
drept... normali. Nu vorbesc aici de "normalitatea" backed up by Clinton.

> Interesant ca au fost niste alte Sarbatori ( Passover, Rosh Hashanah)
>la care nu ai avut nici un comentariu de facut. Tot o scapare ?

Cacaciosii nu-si permit sa miste in front. Un singur pas gresit si stapina lor
le va posta dosarele pe SCR. Ce trist trebuie sa fie cind doi barbati se
incaleca. Proaste glume mai face si Dumnezeu!

Sceptic

On Sun, 19 Dec 1999 18:13:32 GMT "DonQuichote"
<DonQu...@Espagna.com> wrote:

> [...]

> Si alt aspect ' interesant' :o multime de 'cobai' au transmis-asa
> cum e civilizat- mesaje de felicitari cu ocazia acelor sarbatori,DAR

Curat deja-vu si la matale, nea Fanica!

IGNORI SUBIECTUL si sari direct la persoana: tu esti ALA, tu faci AIA,
tu scrii LA STILUL ASTA, etc., in acelasi timp te feresti ca de foc sa
"afisezi" contra_argumente ! Altfel te stim "bataios" nevoie mare, care
sa fie oare PROBLEMA aici ?
Nu cumva TI-E FRICA de o discutie care ti-ar putea etala IGNORANTA
CRONIC-ABISALA in vazul tuturor ?... De ex., ca atunci cand arunci
paranteza "Aldous" nesolicitat de nimeni.... Ai vrut doar sa...EPATEZI
? Hai ca esti hazliu...! Nu numai ca ai dat ZBARCI, dar TE-AI DAT DIN
NOU DE GOL... Cum ? Ti-a ramas pe retina "Huxley" de la schimbul de
mingii anterior. Dar ala era "Aldous".
Deci cand ai vazut "Huxley" a doua oara ai scris "Aldous" mai automat
decat saliva catelul lui Pavlov, fiindca numai un incult ar asocia
"Aldous" cu SCEPTIC (ar fi trebuit sa scrii "Thomas" sau chiar "Julian"
amandoi fiind sceptici/agnostici, asta fiind de fapt si "asocierea"
intentionata de mine) dar tu ti-ai facut (din nou !) DATORIA
"autobiografica"...
O cunoastere superficiala a "omului" A.Huxley (nu numai a
"inclinatiilor" lui spre...mescalina [suna OARECUM...familiar ?]ci si a
celor mistice), a operei lui (admirabile), chiar o simpla
p_a_r_c_u_r_g_e_r_e a cartii lui "Perennial Philosophy" -pe care NU o
recomand din diverse motive- te-ar fi scutit de greseala de asociere pe
care ai savarsit-o....
Cat despre INDEMNUL matale de a pune pe esafod SI alte religii, il pot
incadra pe linia defetista a lui Americanu': "Ce-ai dom-le cu
crestinismul, ce nu mai sunt si alte religii ?" Mi se sugereaza oare o
analiza critica a TAOISMULUI/SAMANISMULUI/IUDAISMULUI/SATANISMULUI pe
SCR ?
[Poate de aceea ai si agitat p_l_a_c_a_r_d_a cu IUDAISMUL "en
fourchette"....!?]
Vreau sa RE_afirm cu aceasta ocazie faptul ca nu ma dau inapoi de la
analiza critica a ORICAREI RELIGII (fie vorba de Crestinism, Iudaism,
Mahomedanism, Buddhism, Satanism/Wicca [?] etc.) care AR DOMINA NG-ul
respectiv, in consecinta mesajele mele se adreseaza nu religiei "in
general/in detaliu" ci religiei "majoritare"(in cazul nostru-
CRESTINISMUL).
In alta ordine de idei, care a fost ultimul mesaj de PROPAGANDA
RELIGIOASA MOZAICA/MAHOMEDANA/BAHAI PE SCR pe care ti-l mai amintesti ?

SARBATORI FERICITE !

SCEPTICUS

jorj

Domnu Sheptic mergeti si dumneavoastra si ajutati-va ... sotia sa faca
cozonaci (in furca) si mai lasati-l pe Huxley sa joace basket la ce echipa o
dori.

YankeuNebastinas

giorgi se screme sa ia jobul lui PoliceSCR:

>From: "jorj" il...@palarie.com

>Domnu Sheptic mergeti si dumneavoastra si ajutati-va ... sotia sa faca

da' sheptica stii sa joci?

jorj

Ba, NeoBashinos, io-s entarteinar de uickend, cum am mai spus, nu badigard
pe SRC. Ii las pe altii mai agresivi sa faca pe lawmenii.

YankeuNebastinas wrote in message
<19991219175650...@ng-bd1.aol.com>...

ameri...@my-deja.com

SARBATORI FERICITE !

SCEPTICUS"

Asta e anticrestina de serviciu, cu veleitati de transvestita, avand
un stil cu miros specific. Diverse porcarii, de la sexualitate la
paganism.
Frumos si argumentul privind ura numai impotriva Crestinismului, o aduce
bine din condei !
Astia devin mai violenti in preajma Sarbatorilor Crestine, dupa aceea
trec din nou la mascari standard. Fara frica de Dumnezeu sau rusine de
oameni.

"Nu este Dumnezeu, zise nebunul in inima sa !"

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Nu4m

Omul care pleaca se mai si intoarce. Idiotic Theo is trying to make a point,
dar se face doar de cel mai infernal cacat. Just as a paregzample,

>tu scrii LA STILUL ASTA, etc.

Fara virgula, analfabetule!

>Ti-a ramas pe retina "Huxley" de la schimbul de
>mingii anterior.

"De mingi", imbecilule. Fara doi de "i". Cite clase ai terminat la seral cot la
cot cu ma-ta?

>dar tu ti-ai facut (din nou !) DATORIA
>"autobiografica"...

Se scrie dinnou, cretinel (eu am stat la masa cu Graur). Dar poti sa scrii si
... din nou_l an... Multi idioti mai suporta pamintul asta!

>IGNORANTA
>CRONIC-ABISALA in vazul tuturor ?...

Asociatie de..."idei" care nu depaseste nivelul intelectual al unei
manichiuriste. <CRONIC-ABISALA> e dovada clara ca poponarul se screme sa scoata
ceva din gusa, dar nu reuseste decit sa se faca de tot rahatul.
Poponel, I know you are alone, and I also know you'll masturbate yourself on
Christmas and y2k while the real men, as very opposed to Theo and Frost, will
have sex with their women.

Fuck off, fag!

Sceptic

On 19 Dec 1999 21:13:52 GMT nu...@aol.com (Nu4m) wrote:

> [...]

> ...Ce trist trebuie sa fie cind doi barbati se

> incaleca. Proaste glume mai face si Dumnezeu!

Chiar asa, domnu' Fanica ?

Unde ti s-a evaporat creativitatea ? Nu cumva ti s-a dizolvat
creierasul din cauza ierburilor pe care le fumezi pana la chistoc (pe
care il si arunci dintr-un BM [bummer ?]inchipuit spre inamicii
imaginari) ?
Nu iti POTI NASCOCI nimic altceva decat COPY AND PASTE si DEVIATII
SEXUALE ?
LINIARITATI/UNIFORMITATE... te OBSEDEAZA HOMOSEXUALITATEA si O NEGI
folosind-o ca pe o insulta in fanteziile de doua parale pe care le
borasti pe SCR ?.... Bravo, keep_it_up, esti exemplificarea perfecta a
unui caz CLINIC...
Te "DOARE" Frost fiindca a demonstrat (sans efort) ca poseda
CREATIVITATE, IMAGINATIE si ERUDITIE la nivele pe care tu nu le vei
atinge niciodata ? Nu suntem nascuti EGALI si fii multumit cu soarta,
nu injura ca un tembel!
De ce oare atunci cand "combati" (indiferent de SN) se simte cum iti
curge invidia pe nas, aproape ca se aude scrasnitul dintilor, e
evidenta ura pe care o porti celui pe care il crezi/simti mai sus ca
tine ?... Mai mult, de ce te auto_lauzi ca un tzigan sau pui pe altii
mai tembeli ca tine sa te laude ?
DE CE NU RASPUNZI "LA SUBIECT" DAR ATACI NEGRESIT LA PERSOANA ? Iti
place FLAME WAR ? Mult de tot ? Atunci de ce nu te CARABANESTI pe
alt.flame sa-ti consumi energia de tampit hiperactiv si sa ne scutesti
de tampeniile tale ?

Pana atunci iti pun pentru a mia oara capastrul de martoaga naravasa:

P -L -O -N -K !!!!

Aschiuta

Uite inca unul/una care se supara ca vacarul pe sat!
Da' ce-aveti bai intelectualilor de va futeti in cur unul pe altul de nu va mai
saturati? Sta-v-ar in gat sa va stea, nesatuilor!

jorj

Pacat devenise interesant, desi inca confuz...

Nu4m

> "Sceptic" Hux...@Nexus.com boceste,

> Chiar asa, domnu' Fanica ?
>
> Unde ti s-a evaporat creativitatea ?

Vezi tu, bai pirtzare, eu am ce sa mi se evapore, pe cind tu si frost va sugeti
degetele de invidie ca sinteti facuti gramada si nici o maturatoare, nici macar
ma-ta, nu da un ban pe voi.

> pe care le fumezi pana la chistoc (pe
>care il si arunci dintr-un BM [bummer ?]inchipuit spre inamicii

Noi milionarii, spre deosebire de voi gunoierii, le mai prescurtam."BM" stands
for BMW, you forever bus boy malaka!! Cind eram in Romania eu mincam la
Continental, in timp ce voi va inghesuiati la coada la gheare de pui. Fetele
voastre sugeau pula la macelarii grasi si transpirati pentru un kil de parizel.
Aveati apa calda din an in Paste si putzeatzi ca niste porci cind veneam de la
Comitetul Central sa va explic la sedintele lunare de ce trebuie sa va zmulgeti
fetele din pula macelarilor si sa le trimiteti la scoala. V-ati turnat toti
vecinii de bloc din invidie si rautate. Ce daca nevasta-sa se futea cu laptarul
si nu cu tine? Uita-te la tine, vierme, tu te-ai fute?! hahaha! V-ati trimis
copiii sa cinte cintece patriotice pe stadionul "23 August". Si au tremurat de
frig acolo. Si noi boierii rosii i-am abuzat sexual. Si acum imi amintesc ce
bine sugea fii-ta pula pentru o punga de bomboane. Ia mai zi paduche. Mai am o
singura zi si plec in Dresda pentru Craciun, deci daca misti in front in
urmatoarele citeva ore iti voi raspunde miine.

Dr.Horst

<ameri...@my-deja.com> wrote:

> Asta e anticrestina de serviciu, cu veleitati de transvestita, avand
> un stil cu miros specific. Diverse porcarii, de la sexualitate la
> paganism.

Bai, americane, tie iti lipseste fatuca rau de tot. Ce ti-e si cu dragostea
asta, se leaga_ca scaiul si de cine vrea si de cine nu. Te-a cam neglijat
fatuca in ultima vreme, ai?

P.S. Zi si mie ce-i aia "transvestita".

Jorj

Zi si mie, bre, care-i fata ca zau daca inteleg. Transvestita tre'sa fie una
care transporta veshtile.

ter...@my-deja.com

In article <19991220020449...@ng-bh1.aol.com>,

nu...@aol.com (Nu4m) wrote:
> [...]
>amintesc ce
> bine sugea fii-ta pula pentru o punga de bomboane. >

Ce frumos te spovedesti, idiotule !
Din fericire nu am avut copii in Romania, insa am aici, cretinule si
nu ma amuza de fel laudele tale de pervers ! Ai fost si probabil esti
un pericol social si o sa-ti primesti pedeapsa meritata, imbecilule !
Pedofil imputit !

Cei care cunoasteti persoana ce se ascunde sub SN-ul "Nu4m" :

Va rog sunati la 1-877-474-KIDS !

Sa oprim la timp pe acest pervers care se faleste cu actele
dezgustatoare descrise mai sus de la savarsirea altor crime !

To report suspected incidents of child sexual exploitation, including:

Possession, manufacture and distribution of child pornography.
Online enticement of children for sexual acts.
Child prostitution.
Child-sex tourism.
Child-sexual molestation (not in the family).
Contact the NYS Internet Crimes Against Children Task Force
Cybertipline at:

New York State Police
1220 Washington Ave.
State Campus - Bldg 22
Albany, NY 12226
http://www.troopers.state.ny.us/ICAC/ICACINDEX.html
Telephone 1-877-474-KIDS

MementoNiemoller

from ter...@my-deja.com:

>Sa oprim la timp pe acest pervers care se faleste cu actele
>dezgustatoare descrise mai sus de la savarsirea altor crime !

DITTO !

In scandalurile initiate de pedofili si in general de orice pornografi pervers,
o modalitate de AUTOAPARARE, (SI PREVENIRE A CRIMINALITATII PE INTERNET), este
ca NIMENI sa nu mai incurajeze contribuitorii pornografi specializati in
atacuri personale. Oricat de "nostim" si "haois" vi se pare limbajul neinhibat
tintit asupra cuiva cu care poate ati avut o ciocnire de idei, incercati sa va
puneti in pielea atacatului si nu incurajati atacurile perverse fiindca dvs.
puteti fi urmatorul atacat, cum de altfel o dovedeste si experienta scr.

Cand mai cititi atacuri vicioase, presarate cu obscenitati si calomnii, chiar
daca uneori considerati ca persoana atacata ar merita sa i se "dea peste nas",
reflectati asupra celebrelor cuvinte ale pastorului Martin Niemoeller:

"In Germany, the Nazis first came for the communists, and I didn't speak up
because I wasn't a communist. Then, they came for the Jews, and I didn't speak
up because I wasn't a Jew. Then, they came for the trade unionists [...] Then
they came for the Catholics, and I didn't speak up because I was a Protestant.
Then they came for me, and by that time there was no one left to speak for me."

Archivist4

>From: mementon...@aol.com (MementoNiemoller)
>Date: Tue, 21 December 1999 10:10 AM EST

>from ter...@my-deja.com:

Draga Theo
Eu stiu cine este Nu4me findca m-a agatzat mereu pe IM ca sa m-a f*** mereu la
cap sa-mi cer scuze de la Ines. I-tzi trimit si tzie ultima convorbire cu
acest individ/a.

Cu respect,

Mike
Nu4m: Cum de nu i-ai cerut scuze scroafei?
Archivist4: ca n-am timp
Nu4m: ce mai faci?
Archivist4: bine merci, dar tu?

Nu4m: tocmai m-am intors din Suedia, stau 3 zile si plec in Germania sa fac
Revelionul
Nu4m: tu crezi ca frost e scroafa?
Archivist4: pai distreaza-te bine
Archivist4: nu cred
Nu4m: multumesc la fel
Nu4m: si atunci de ce tot o linge in pizda?
Archivist4: Frosty este un idiot

Archivist4: de idiot ce este
Archivist4: omul m-a avut nici-o pizda la viatza lui
Nu4m: asta e clar, dar de ce el si theo o apara pe cheala?
Nu4m: pe sorin il inteleg, el e ovreu si se murdareste s-o apere...
Archivist4: sorin nu este evreu!

Nu4m: AMBII SINT!!!
Archivist4: Sorin nici el nu stie ce natzionalitate este!

Nu4m: altfel de ce s-ar compromite in halul ala?
Nu4m: tu crezi ca cheala ii are pe toti la mana?
Nu4m: then wattabout grig?
Nu4m: golaneatza a fost singurul care mi-a sarit in ajutor. de ce la toti
ceilalti le e frica de scorpie?
Archivist4: Golaneatza este tot de partera lui Ines!

Nu4m: bine ca mi-ai spus. ca sa stiu pe cine injur de acum incolo
Nu4m: truby a murit, sau el este "arclivist4"?
Archivist4: nu...Truby are alte lucruri mult mai importante

Nu4m: locuiesti in NY?
Nu4m: mi-ar face placere sa ne vedem. mai am 2 zile
Nu4m: daca ai chef esti invitatul meu la un restaurant bun sa stam la un
pahar de vorba
Archivist4: nu...locuiesc pe coasta de west
Archivist4: thanks, any way!

Nu4m: sa nu-mi spui ca esti in acelasi oras cu theo!
Nu4m: stiu de paranoia de pe SCR. Ai incredere in mine? Daca imi dai adresa
iti trimit un Christmas present
Nu4m: ma casatoresc in Aprilie in San Diego. daca esti pe aproape esti
invitatul meu
Archivist4: felicitari!

Nu4m: merci. deci n-ai incredere in mine?!
Archivist4: san dieggo este un orash foarte mishto!

Nu4m: poate eu sint moasa sau adriana, te-ai gindit la asta?
Nu4m: si pur si simplu vreau sa facem pace
Nu4m: ce dracu, ba, vine y2k-ul!
Nu4m: si vreau sa nu ma mai faci curva
Nu4m: ce'ai de zis?
Nu4m: hai sa fim ca fratii
sa ne mancam cacatii
Nu4m: cand tu mie
cand tu tie
Nu4m: pe Ines o bag undeva
Nu4m: zau ca nu sunt ea
Nu4m: jur

Mai Golaneatza, termina odata cu toate meschinariile securiste pe acest board.
Ajunge toate mancatoriile care le faci pe acest board. Las-o pe Lolita sa-si
faca ea jocul ei murdar.

DonQuichote

On Sun, 19 Dec 1999 22:06:09 GMT "Sceptic" <Hux...@Nexus.com> wrote:

> Curat deja-vu si la matale, nea Fanica!

Fanica !!! You're barking up the wrong tree, buddy !

> IGNORI SUBIECTUL

A existat si un subiect acolo : pe langa preocuparea dtale de a-ti
r e s f i r a penele, adica ?

< >te feresti ca de foc sa "afisezi" contra_argumente ! <

Care argumente, musiu.Dta scrii ca o coafeza inamorata de Mitica
al ei care a plecat din comuna Maglavid si a ajuns baiat subtirel de
...oras ! Instructor la invatamantu da partid.

> Nu cumva TI-E FRICA de o discutie care ti-ar putea etala IGNORANTA
> CRONIC-ABISALA

Care om cu mintea intreaga si-ar pierde timpul sa 'argumenteze' cu
o tzatzica plina de ifose care foloseste clisee naroade gen : ignor-
anta cronic-abisala, si alte gugumanii pe care le scoate din Dictio-
naru da radicale, ca sa-l impresioneze pe Mitica sau Lucica, dupe caz ?

TE-AI DAT DIN > NOU DE GOL... >

Din nou ? Fii sigur ca mi-as aminti daca as fi avut nastrusnica ideie
sa ...argumentez cu dta vreodata.

< schimbul de> mingii < anterior.

"MINGII ", hai. Tzatzico Lucia, noi n-am jucat niciodata turca im-
preuna, fii serioasa.

< saliva catelul lui Pavlov, <

Are dreptate,NU4M: el a descoperit 400 de ' slipuri freudiene'
(perceptive baiat !), dar dta ai si alte zeci de alte clisee la fel
de...zemoase pe care le repeti ad nauseam. Mai schimba placa, din
cand in cand sau vino cu vreo ideie proprie !!!

< fiindca numai un incult ar asocia "Aldous" cu SCEPTIC<

Cum ai facut dta ! Numai un semidoct ar putea crede ca am asociat
pe Aldous and/or "Aldous" ( apropos, care este deosebirea intre cei
doi Aldous-i ?)cu sceptic. In primul rand un individ cu ireductibile
fixatii ca ale dtale re: religie / dogma / credinta, nu este un scep-
tic ci un fanatic. Scepticismul cartesian inseamna 'cogitare', inte-
lepciune dar dta nu ai decat idei fixe capatate la invatamantul de
partid cu care ne ucizi de doua ori pe an...

"A.Huxley (nu numai a
> "inclinatiilor" lui spre...mescalina

Ce are mescalina cu...pretul chilotilor de dama in ...Banat ???

[suna OARECUM...familiar ?]

Poate la dta care esti , se pare, un 'acid head ' !

> chiar o simpla
> p_a_r_c_u_r_g_e_r_e a cartii lui "Perennial Philosophy" -pe care NU

o> recomand din diverse motivete-<>

Cel mai solid fiind acela ca...n-ai citit-o ! Nici nu te condamn
e o lectura mai arida pentru unul ca dta...

> Cat despre INDEMNUL matale de a pune pe esafod SI alte religii,<

Numai un simpleton ca dta putea conchide ca te-am INDEMNAT, sa pui
pe esafod alte religii. Nu orice natafleatza care a aruncat o pietri-
cica in ocean schimba crugul lumii...

Mi se sugereaza oare o
> analiza critica a TAOISMULUI/SAMANISMULUI/IUDAISMULUI/SATANISMULUI pe SCR ? <

Tzo ! Nu ti se sugereaza nimic.Departe de noi gandul de a te sus-
pecta ca ai fi capabil sa faci 'analiza' critica or otherwise, a teo-
riwi ungerii automate a ascensoarelor asa ca tine-ti fustele pe dta !
Si, panglicarul, nu a pierdut ocazia sa ne insire aproape toate reli-
giile majore ale omenirii !!!

> [Poate de aceea ai si agitat p_l_a_c_a_r_d_a ciile IUDAISMUL "en
> fourchette"....!?]

Deloc. Asta este doar una din stupidele dtale fixatii.

> Vreau sa RE_afirm cu aceasta ocazie faptul ca nu ma dau inapoi de la analiza critica a ORICAREI RELIGII >

Nu gasesti ca esti cam ridicol, baietas ? Ca sa refuzi dansul ar tre-
bui sa fi fost invitat(a) intai, nu crezi? Asa ca nu te screme prea
tare sa RE-Afirmi, sa nu te surmenezi ( intelectual, deh )!

in consecinta mesajele mele se adreseaza nu religiei "in
> general/in detaliu" ci religiei "majoritare"(in cazul nostru-
> CRESTINISMUL). <

Tso,tso & tso ! Mesajele dtale sunt acelea ale gascanului care isi
etaleaza penele sa-l vada...gastele !

In alta ordine de idei, care a fost ultimul mesaj de PROPAGANDA
> RELIGIOASA MOZAICA/MAHOMEDANA/BAHAI PE SCR pe care ti-l mai amintesti ? >

A fost unul, semnat tot de dta, de Pasti, cand ti-ai dat in petec
si ai insultat cu grosolanie si nesimtire un segment intreg al aces-
tui board. Semnat Synoptikon, alt 'pretzios SN ! Ti-amintesti ?

ter...@my-deja.com

In article <4HS74.17763$Mg.2...@c01read03-admin.service.talkway.com>,
"DonQuichote" <DonQu...@Espagna.com> continua sa latre pe SCR

>......(crap deleted)

Iar ti-ai schimbat blana, pedofilule ?

Cum ai putut scrie porcaria care urmeaza, idiotule ?

x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x

nu...@aol.com (Nu4m) wrote:
> [...]
>amintesc ce
> bine sugea fii-ta pula pentru o punga de bomboane. >

[thread: "Ce sarbatorim pe 25 Decembrie ?"]

x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x

Cei care cunoasteti persoana ce se ascunde sub SN-ul

"Nu4m"/"DonQu...@Espagna.com/Talkway" :

Andrei kirvase

> ter...@my-deja.com

>Ce frumos te spovedesti, idiotule !

idioata e curva de ma-ta!!! Cind te-ai uitat, fa, ultima oara in oglinda?!

>Din fericire nu am avut copii in Romania, insa am aici, cretinule si
>nu ma amuza de fel laudele tale de pervers

nu e MAI MULT DECAT TRIST cand o vaca stearpa vomita ca cicatelea <Din fericire
nu am avut copii in Romania>? Din cate mi s-a comunicat te roade blenoragia
cronica. Schimbi diaperele mai des ca un copil oligofren, desi, infirma cum
esti, nici pe ala nu poti sa-l nasti!!!!!!!!!!

>Ai fost si probabil esti
>un pericol social si o sa-ti primesti pedeapsa meritata, imbecilule !
> Pedofil imputit !

idioato!, tot secereul stie (nu ca as da fo sperma pe turma de imbecili sau ca
as avea nevoie de ajutor) ca esti cea mai gretzoasa omida de pe acest forum. If
u dare 2 fuck w/me, I'll give u the last lesson. But I won't pay a penny 4 your
funerals

so wazup, terente?!

Archivist4

>Subject: Re: Va rog, demascati-l pe pervers !
>From: andrei...@aol.com (Andrei kirvase)
>Date: Sun, 09 January 2000 05:07 AM EST

Chiar acum am vorbit cu un "prieten" de-al tau care te stie foarte bine...cum
se face ca intotdeauna cand tu te ataci pe tine cu alte screennamuri niciodata
nu te legi de...sti tu ce, din cauza asta isi da toata lumea seama ca esti tu
si nu alcineva.

jorj

The sequel! The original a avut succes, si la cererea publicului secerist
iata din nou personajele noastre indragite.

Andrei kirvase wrote in message
<20000109050733...@ng-fa1.aol.com>...