Pentru Rf si Mk ultra team leaders "lucrind" acum .

Anonymous

Pentru Rf si Mk ultra team leaders "lucrind" acum .
Subiectul cu voi a fost concluded si dovedit .
Eu nu am nimic de ascuns totul este inregistrat
si totul merge la Tribunalul ICC.
Nu am facut absolut nici nici o greseala
si in ce priveste ce am hotarit cu voi
ramine exact asa cum am hotarit in Tribunale ICC
dupa lege legal.
Am facut ieri laba la o lolita care nici macar
nu era goala iarasi in camera inchisa fara nici
un mijloc de comunicatie afara .
Eu nu am transmis nimanui nimic si ati mai fost
in locul asta de doua ori si ati fost facuti
de asemenea shah mat si martZ.
Avind in vedere ca lolita nu era goala este
imposibil sa ma acuzati ca as fi nicadror
in vreun mod dar agitatia voastra a fost
inregistrata.
In contextul la ce este deja scris dovedit
si publicat activitatea voastra nu are nici
o logica a fost interzisa in scris si nu
are nici o valoare intel .

Important
In concluzie aditional la ce am hotarit cu voi
adaug urmatoarele.
Este dovedit prin asta ca dupa planificatul
holocaust a tuturor nonarianilor pe planeta
toata populatia care ar fi ramas cu exceptia
unei elite naziste trebuia
sa fie implantata cu RFID chip si trebuia
sa traiasca ca sclavi intro matritsa Rf care se intindea
pe toata planeta.Prin asta sar fi ajuns la
control total asupra a toata populatia si
pe cine voi ati fi vrut puteati sa il torturati
cu doar o comanda de computer.
In acest context asa cum am spus veti fi judecati
pentru crime impotriva omeniri si crime contra pacii
si crime contra planetei.

Incepind din momentul asta official orice activitate
mk ultra si rf oriunde pe suprafata planetei sint nu numai
ilegale dar definite official
o crima impotriva omeniri si crime contra pacii
si crime contra planetei.
Init

LS

Anonymous Remailer (austria)

Nomen Nescio

Anonymous

Fritz Wuehler

Anonymous Remailer (austria)

Adendum
Rf tinind cod de coordinatele RFID implantate in corp
este capabil de a functiona ca un 3Dimensional body
scaning si printer care este capabil de a imprima
de la cele mai mici senzati la maxim de durere posibil
oriunde in corp in 3D.
Rf este capabil de a provoca erectie prin remote control
al genitalelor si a parti corespunzatoare in creier
in acelasi timp
si massaj pe inima sau infarct sau EMP asupra creierului .
RFID principal pentru aceasta 3D Rf printer este pozitionat
pe craniu in spatele urechi de obicei prin implant .
Aceasta 3D capabilitate este folosita in conjuctura
de date input output prin mijloacele electronice ca
computer etc si controlata de mk ultra pentru interogare
si brain wash si in marea majoritate a cazurilor ca
remote control a celui implantat cu RFID.
In ultimi ani noua generatie de RFID fiind mult mai
mica poate fi implantata prin injectie si in indivizi
pe care mk ultra vrea sa ii controleze in afara
la RFID implantat pe craniu de asemenea exista aditionale
RFID plantate strategic prin injectie care faciliteaza
o mai "buna" 3D Rf body scaning.
De asemeni Rf poate provoca flush al memoriei sau
stari de constienta partiala cind este indreptat
asupra craniului.
O alta combinatie mk ultra si Rf este posibilitatea
in cei implantati cu RFID de a transmite relative
low rezolution filme in timpul somnului
care sint receptionate ca vise.
Aceasta metoda este folosita impreuna cu mk ultra
si incearca de obicei de a aduce la disperare
pe cel care este subiectul acestor Rf Vise .
Parte din aceasta este si posibilitatea Rf de
a face flashing the poze stills si in timp cind
cel implantat cu RFID este treaz.
Alte capacitati ale 3D Rf printer sint de exemplu
controlul intro oarecare masura a formei fecalelor
in conjuctura cu mk ultra .
De asemeni Rf este capabil de a citi de la distanta
brain waves lucru folosit si in mk ultra
sleep depravation si in lie detector etc.
Aici toata suprfata tarii este 100 la suta
sub matritza Rf si nu exista loc de ascuns .
Cind este folosita Rf poate functiona ca tortura
24 de ore pe zi luni intregi fara oprire.
Pentru Tribunalul ICC
Init Unstopable

Pentru Rf si mk ultra team leaders de linga mine.
Veti fi linistiti chiar acum
in mod personal de Planet Intel
pina ajungeti safe in Tribunalele ICC sa fiti
judecati dupa lege exacta asa cum am hotarit.
Init Planet Intel Now

LS

Anonymous

Nomen Nescio