pentru moga

Basil

uite ce a reusit Basescu, pentru Tara Romaneasca:

http://www.youtube.com/watch?v=gabOzuSi7Ig&feature=related

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Sep 25, 6:55 pm, Basil <Basil230...@arcor.de> wrote:
> uite  ce a reusit Basescu, pentru Tara Romaneasca:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=gabOzuSi7Ig&feature=related

pula mea e Moga asta, bora-mi-as cariciu-n narile lui de negroteu ?

http://www.youtube.com/watch?v=LAyDdxa3cTM&feature=related

Basil

de ce pui semnul intrebarii? ori ti-o barasti, ori nu!
acum, care-i varianta cea buna?

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

Semnu e acolo ptr. ca trebuie sa incepi propozitia cu "cine" din
titlu, aaaaaaaaa ?? Deasemea vrau sa stiu daca Pokimonu se fute-n cur ?

Your Name

asta ar fi o chestie ce ai putea sa faci imediat pe lumea de apoi ...
cum ajungi acolo ...

Your Name

pokimonu are un shish pe care sta scris numele tau si ala tale coie le
voi servi lui basescu

Gorki Spetznaz

On 26.09.2010 02:03, † Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=LAyDdxa3cTM

OMG, ostasii ex-sovietici transportati pe front si azi
in camioane de design GAZ 51!

Serie inceputa in 1946!

http://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-51
http://en.wikipedia.org/wiki/GAZ-63

http://www.hobbytrade.com.ua/en/images/products/mw/mw7218.jpg
http://en.valka.cz/attachments/11345/gaz63-3.jpg

adica design camionului american Dodge GMC CCKW
( aparut pe piata in 1941 !!!):

http://en.wikipedia.org/wiki/GMC_CCKW

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/GMC_CCKW_Truck_1943.jpg
http://www.armyvehicles.dk/images/gmccckw353.jpg

Bine ca nu se deplaseaza in carutze folosite in Razboiul
Crimeii din 1853-56.

http://en.wikipedia.org/wiki/Crimean_War

Dar la barci cum stau? Mai au in uz din cele torpilate de
japonezi la Port Arthur in 1904?

http://en.wikipedia.org/wiki/Russian-Japanese_War

staretzul

preafericitul raspopit,
la coaie mult e stafidit.

adica, nu reprezinta un pericol pentru base.

base'i cel mai tare
si el, rival nu are !

cum zicea: de ce le e frica, nu scapa !

gretzii suge huiea la rromi.

Flamen Furrialis

On Sep 26, 6:06 am, Gorki Spetznaz <nob...@dizum.com> wrote:

> OMG, ostasii ex-sovietici transportati pe front si azi
> in camioane de design GAZ 51!

Hehehe, chiar de asa ar hi, comentariul e piuit de vrabie (veréb - ot
Varadinum), cujeta oleaca la realitatile razboiului modern,
aaaa.......

Pe langa robotizare si control de la distanta, totusi in viitorul
apropiat se intrevede un rol cheie pentru soldat (adica musai pus un
bocanc in tarana :-) ), dupa aia, adeca viitorul mai indepartat,
numai Mnezo' stie....

Asadar, cujeta, de ce sa pui un grup de pifani, intr-un blindat scump,
care poate fi distrus la fel de usor ca o bicicleta. ? In afara de
paguba materiala / logistica, ai riscat / distrus un numar mai mare
decat era musai de pifani, aaaaaa ??

In realitatea tactica moderna, nu-i mai bine sa-i imprastii, facandu-i
mai putin vulnerabili ? Plus fiecare pifan, devine un arsenal modern
(tank killer si platforma AA), hehehehe, razboiu mileniului III, nu
mai ie razboiu lu' tat'tu :-)

No, amu ca am incercatu' sa te aduc pe un 'sendero luminoso', din
adancimile paguboase ale fuduliei si trufiei necugetate, care o i-a
peste cur de la rusnac :-)

Gorki Spetznaz

On 26.09.2010 16:47, Flamen Furrialis wrote:

> [...]
>care poate fi distrus la fel de usor ca o bicicleta. ? In afara de
>paguba materiala / logistica, ai riscat / distrus un numar mai mare

Logic. Atunci sa tragem oare concluzia ca russkaia armia e mai
cu glava decat cowboyskaia? Racanii asteia capata tot mai multa
dotare hi-tech, nu mai e mult pana ce vor fi ca robocop din
film, cum zici si tu mai jos.

>In realitatea tactica moderna, nu-i mai bine sa-i imprastii, facandu-i
>mai putin vulnerabili ?

Adica sa nu fie dusi la linia frontului nici cu GAZ-ul? Ci
sa marsaluiasca per pedes ca la cross-country sau cel mult
cu parte din calabalac pe spinarea catarilor, asa cum fac
vanatorii ge munce? :-)

>Plus fiecare pifan, devine un arsenal modern (tank killer si
>platforma AA), hehehehe, razboiu mileniului III, nu
>mai ie razboiu lu' tat'tu :-)

Cea mai tare faza e "jocul pe computere": dom caprar sede
in fatza lu flatscreen overseas si dirijeaza arioplanul
miniaturizat, prevazut cu camera video, iar arioplanul drone
intra in ograda talibanului, ii face scanning facial si optical
recognition, ca sa nu omoare din greseala capra, dupa care
scula cu aripioare face bum.

>No, amu ca am incercatu' sa te aduc pe un 'sendero luminoso', din
>adancimile paguboase ale fuduliei si trufiei necugetate, care o i-a
>peste cur de la rusnac :-)

Momentan vedem ca umbla pe poteci de munte cu GAZ-urile cele
insetate de benzina si ca racutzii fac iezercitz echilibristic
de parca ar fi saltimbanci de la circul de stat, dar nu ne
arata arioplane drones dotate cu ochi si plozibil.

Basil

> Semnu e acolo ptr. ca trebuie sa incepi propozitia cu "cine" din
> titlu, aaaaaaaaa ??

sorry! asa e! eu voiam numai sa accentuez o tzara subiectul, o fo sa zic
asa, un fel de intrebare retorica

Deasemea vrau sa stiu daca Pokimonu se fute-n cur ?

nu stiu, dar e mare magar! in ochii mei a atins cota nemerniciei,
alimentate de ingamfare si aroganta, ce mai, se crede buricul pamantului.
pe vremuri nu era asa, ne-am inteles bine, dar acum a luat-o razna rau
de tot.

Flamen Furrialis

Hehehehe, s-a dus la Moga.....discio :-)

Basil

pai nu-i asa?

Chr. Eichert

bah flamen, ai suge pula la un tramvai in miscare ?

Basil

pe vremea lui kafka si a lui kant, asta costa cinci clisme pe zi, plus
confiscarea diabolicului instrument numit si mai diabolic: PC! sa nu mai
punem renegarea sociala si adaugatul numele pe lista sperjurilor, lista
afisata public, prin piete!