Pe Nepurcei Re: Infricosata Judecata

Nepurcelul Purcel Kusher

anonimul scrie :
> El are implant. Dror controleaza RFID si el face cum dirijeaza Dror. Asa
> a participat la nicadorirea lui Sharon.

Dupa contractele Nicadoresti multiple a lui Burlacu si Dror si Askia
si sticla de vin din Romania
tocmai pentru a nu putea fi acuzat de complicitate in
Nicadorisme am facut urmatoarele :
1 Am depus cu aprobarea Consilierului Juridic al Guvernului
o plingere impotriva Dror si Ilan si impotriva mossadului
la Politie .
2 Cind dosarul plingeri de la Politie a fost facut secret
mam dus si am depus Petitie la Tribunalul Suprem
care si aia a fost facuta secreta .
3 Cind petitia la Tribunalul Suprem a fost facuta
secreta am postat ce scrisesem pe secere .
4 Am depus plingere la Ministerul Aparari .
5 Am fost in interviu la Ministerul Apararii .
6 Lam adus pe Dror cel autointitulat cu coaile de otel
sa spuna official unei judecatoare ca holopoint.com
nu inseamna nimic si el nu este agent al nimanui.
7 Am publicat pe scr lucru stiut la armata ca sint pacifist
iar de curind am publicat pe scr scrisoarea catre ofiterul
rezervistilor scrisoare in care refuz sa iau arma din motive de
pacifism.
8 Am publicat pe scr ca Dror si Askia sint Ruby.
9 Am fost la americani
10 Am fost la Rusi
11 Am publicat Toata Povestea cu documente cu tot pe scr.Vezi linkul
dedesupt
Contine toate documentele amintite
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/45e4799010295682?hl=en#

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

Nomen Nescio

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Nov 8, 2:10 pm, Nomen Nescio <nob...@dizum.com> wrote:
> anonimul scrie :
>
> Dupa contractele Nicadoresti multiple a lui Burlacu si Dror si Askia
> si sticla de vin din Romania

Si eu beau vin din Romania, Grasa, Tamaioasa, Feteasca, etc. Oare
porcii astia baga ceva in vin sa activeze implanturile ?

Nomen Nescio

PS
Pentru Raspopitul sticla de vin eticheta pe spate
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/bfb19383aeed3488?hl=en

> [...]
> a participat la nicadorirea lui Sharon.

Dupa contractele Nicadoresti multiple a lui Burlacu si Dror si Askia
12 Am publicat articol in cel mai mare ziar aici pe internet

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

Anonymous

Dave U. Random

Nepurcelul Purcel Kusher

Nepurcelul Purcel Kusher

Message has been deleted

Anonymous

On Nov 9, 2:10 am, "Costachi trecind Ruby Cohn(ul)"
<a...@remailer.gabrix.ath.cx> wrote:
> Nepurcelul Purcel Kusher:

> Asa s-a autointitulat? si voi l-ati acceptat, fara sa dovedeasca? sau
> v-a dovedit-o in vreun fel?

Da Dror se autodefinea ca omul cu coie de otel care este
deasupra legi si pote face orice fara frica de pedeapsa.

> Ruby Tuesday? Ruby al lui Oswald? despre ce vorbesti? cum a ajuns
> Askia rubinie? era "patsy de nicador"? sau ce altceva?
> Si ce s-a intimplat cu Askia, de fapt? ca nu mai apare aici de multi
> ani.

Askia a publicat pe scr cieva mesaje in care vorbea cu
Bula si in care ii propunea lui Bula sa ma faca pe mine
Ruby ca al lui Oswald . Askia avind acces la resurse
a sters ulterior aceste message si altele din arhiva scr.

Anonymous

Nomen Nescio