Vladimir Putin - salvatorul Romaniei?

tali...@my-deja.com

Din conceptiile domnului Vadim Tudor (vezi saptaminalul "Romania Mare"
din 19 ianuarie 2001, articolul "Aceeasi mafie, cu alta palarie", pag.
15): "Astept cu incredere ca steaua unui mag mai norocos ca mine, poate
Vladimir Putin, sa lumineze iesirea acestor noroade (e vorba de
noroadele Europei de Est - nota mea) din robia oligarhiei de tip
mafiot".

Parere personala: inainte ca rusii sa se apuce iar de salvarea Europei
de Est, poate ar fi mai bine sa retraga Armata a 14-a din Transnistria.

Desigur, parerile mele nu coincid cu cele ale lui Vadim Tudor.

talibanul

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Bouleanu

From: tali...@my-deja.com:

> [...]
>Vladimir Putin, sa lumineze iesirea acestor noroade (e vorba de
>noroadele Europei de Est - nota mea) din robia oligarhiei de tip

Oare de ce te deranjeaza iesirea Europei de est de sub tirania FMI, si a
jidanilor finatisti? Mirosi a hoit de soroseu.

C.M.T.

Bввввввв, Boule tu esti berbec,
bun de taciun.

Bouleanu schrieb in Nachricht
<20010119180241...@ng-fi1.aol.com>...

Basil

Iarasi jignesti D-le Bouleanu ? Are omul o parere alta ca a d-tale si-l si
jignesti ! Uita-te d-le Bouleanu in oglinda, ce vezi ? Apoi mai uita-te si
pe fereastra afara sa vezi tara cum arata, o vezi ? Uita-te la oamenii de pe
strada, ii vezi ? E , acestea sunt motivele ptr. care noi nu mai vrem
tovarasia ruseasca ! Imaginea ce-o vezi matale in oglinda, halul in care a
ajuns tara si oamenii ! Ne-am cam saturat d-le, ne-am cam saturat !
Eu nu o sa te jignesc, las asta in miinile d-tale caci vad ca esti priceput
la asa ceva dar, mi-e ca '' simte '' si scr-ul de ce teapa si in special de
ce '' scoala '' esti !
Mai am o intrebare, te rog sa-mi spui si mie, unde ai fost recrutat si cind
?
Basil.

"Bouleanu" <boul...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

RTheodoru

"Basil" Ba...@t-online.de:

> E , acestea sunt motivele ptr. care noi nu mai vrem

Care noi? Oamenii le-au tras un sut la astia ca voi si l-au sarit din Cotroceni
pe Milu. In 2004 in mod sigur il vor alege pe Vadim Presedinte. PRM va forma
majoritatea parlamentara, fara nevoie de coalitie.

Basil

Din raspunsul d-tale la comentariul meu in care arat clar ca sunt impotriva
revenirii rusilor la cirma Romaniei, nu reiese decit ca esti de acord cu
aceasta . Asa sa fie ? Deci d-ta esti pentru o revenire a Romaniei in sfera
de influenta sovietica (fosta si actuala inca ) ? Daca-i asa, te rog mult
(de dragul scr-istilor ce vor si ei sa stie cu cine au de-a face ), sa ne
spui ce fel de patriot esti d-ta, caci esti unul, nu contest ? Adica mai pe
sleau, mai direct, patriot roman sau patriot rus ?
Asteptam cu nerabdare un raspuns, dar unul la obiect, nu unul aiurea !
Basil.

"RTheodoru" <rthe...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

RTheodoru

"Basil" Ba...@t-online.de:

>Adica mai pe
>sleau, mai direct, patriot roman sau patriot rus ?
>Asteptam cu nerabdare un raspuns, dar unul la obiect, nu unul aiurea !
>Basil.

Ce fel de patrioti sint aceia care l-au ales pe rusofonul Iliescu presedinte?

ameri...@my-deja.com

In article <20010120150405...@ng-cg1.aol.com>,
Asa cum unui porc ii place sa se bata cu cineva in noroi, la fel
agentii provocatori se bucura cand cineva le raspunde.

Punctul slab al acestor indraciti si al stapanilor lor este ca atunci
cand cineva ajunge sa devina Ortodox adevarat, nu mai este nici roman,
nici rus, nici chinez, ci Chipul lui Dumnezeu.
Asta este si frica mare legata de Romania: nu ca le-ar pasa de Vadim ci
faptul ca lumea se trezeste la Credinta si nationalism. La fel si in
Rusia, baietzii au incremenit cand Putin le-a spus ca poarta tot timpul
la el Sf. Cruce, pe care a sfintit-o el insusi la Sf. Mormant.

Dar de ce ti-e frica, te trezesti noaptea in pat cu el!

Magicianul

americanul wrote:

>Asa cum unui porc ii place sa se bata cu cineva in noroi, la fel
>agentii provocatori se bucura cand cineva le raspunde.

Banuiesc ca asta o stii din propria'ti experienta.

>atunci
>cand cineva ajunge sa devina Ortodox adevarat, nu mai este nici roman,
>nici rus, nici chinez, ci Chipul lui Dumnezeu.

Vai de capul lui daca tu ai ajuns sa fii chipul lui!

>aptul ca lumea se trezeste la Credinta si nationalism.

Ce are sula cu prefectura? Nu poti sa fii credincios fara sa fii nationalist?
Vezi ce timpit esti?

>Dar de ce ti-e frica, te trezesti noaptea in pat cu el!

Daca te prind in patul meu te fac una cu pamintul ca nu sint curist ca tine, ai
inteles?

A666Z2000

>From: ameri...@my-deja.com

>La fel si in
>Rusia, baietzii au incremenit cand Putin le-a spus ca poarta tot timpul
>la el Sf. Cruce, pe care a sfintit-o el insusi la Sf. Mormant.

Dupa ce a bagat pe altii in mormant.

Magicianul

a666z2000 wrote:

>Dupa ce a bagat pe altii in mormant.

In chipul cui o fi el?

Arhanghelu

Magicianul indracit:

>Ce are sula cu prefectura? Nu poti sa fii credincios fara sa fii nationalist?
>Vezi ce timpit esti?

Indracitule, ti s-a explicat de multe ori cu multa rabdare crestineasca. Nu se
poate. Nu nationalist roman. Ca sa fi roman, trebuie sa fi crestin ortodocs.

>Daca te prind in patul meu te fac una cu pamintul ca nu sint curist ca tine,
>ai
>inteles?

Eu cred ca tu esti o bashoalda cu curul cit o batoza. Nu-ti port pica ca te dai
in spectacol pe aici. Macar atunci cind esti ocupata aici, scapa bietul tau sot
de gura ta murdara ca un cur de maimuta urlatoare in calduri.

A666Z2000

>From: arhan...@aol.com (Arhanghelu)

>Eu cred ca tu esti o bashoalda cu curul cit o batoza.

Stai usor ca nu toata lumea arata ca nevasta-ta.

Magicianul

arhanghelu wrote:

>Ca sa fi roman, trebuie sa fi crestin ortodocs.

Deci a belit'o Dacia ala care se fute'n cur cu Zamolxe. Bravo, deci o sa vii si
tu la imprastierea cenusei?

>Eu cred ca tu esti o bashoalda cu curul cit o batoza.

Crezi bade, si te vei mintui. Tu vezi o muiere in toti barbatii pe care'i
intilnesti? Si te mai mir ca te face lumea curist?

> Macar atunci cind esti ocupata aici, scapa bietul tau sot
>de gura ta murdara ca un cur de maimuta urlatoare in calduri.

Slab de tot, insa mai incearca, ca teafar tu nu esti! Vad ca socurile electrice
nu ti'au folosit la nimic. Poate o lobotomie?

Magicianul

a666z2000 wrote:

(arhanghelu)

> [...]

(a666z2000)

>Stai usor ca nu toata lumea arata ca nevasta-ta.

Ce nevasta bre, este Dacia cind vrea s'o impersoneze pe Hoasca. Nu ti'ai dat
seama ca'l pisca'n cur de dor?

Basil

"Magicianul" <magic...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

> Deci a belit'o Dacia ala care se fute'n cur cu Zamolxe. Bravo, deci o sa
vii si
> tu la imprastierea cenusei?

Mai incet cu cenusa, nu trebuie risipita, e nevoie de ea la Fabrica de
vopsele ! Tara nu -si poate permite sa arunce materie prima asa, pe
nimic!...
Basil.

Basil

Nu te eschiva d-le ! Aici nu s-a pus problema de alegerile din Romania, ci
despre Putin si Vadim ! Se pare ca Vadim doreste ca Putin sa ''binecuvinteze
'' Romania, cu dragostea frateasca atit de caracteristica rusilor, dragoste
ce a adus tara unde o vezi si d-ta ! Despre asta este vorba ! Matale stimate
''domn'', ai facut afirmatia doveditoare a complicitatii cu aceasta nebunie
! Asta vrem sa stim ! Daca esti patriot roman sau rus ?! Nimic mai mult
.Desi sunt convins ca sti, dar probabil te faci ca nu sti, reamintesc aici ,
ca Putin a fost multi ani seful serviciului de informatii in fosta R.D.G. !
Ce mai asteptam de la acest om ? Ce ? Ceva bun ? Stii D-le Theodoru zicala
cu lupul care-si schimba parul dar naravul ba ?
Sper !
Iar in ceea ce-l priveste pe Iliescu, nu eu l-am ales d-le, alegerea lui
este tocmai rezultatul acestui ajutor fratesc sovietic care dureaza din
1944, pina azi ! De aceea am spus si o mai spun , ne-am cam saturat d-le,
ne-am cam saturat !
Apropo !Vadim nu intrase probabil nici o clipa in calcul ! Se prea poate ca
el sa fi fost doar momeala ptr.ca sa fie ales Iliescu ! Se prea
poate...Rusii, au o scoala a diversiunii bine pusa la punct, d-le ! Selectia
naturii ! Popoarele lenese, trebuie sa aiba ce minca, ptr. aceasta trebuie
sa fure de la altii . Ca sa poti fura de la altii, trebuie nu numai sa-i
cotropesti, asta nu merge intotdeauna, trebuie sa fi si smecher ! Ei bine,
aceasta scoala a diversiunii, este o parte a smecheriei rusesti ! De !...
Nevoia te invata ! Si rusii au invatat ! Este de datoria noastra sa-i
combatem la fel de fin si diplomatic, asa cum o fac polonezii, care au
invatat si ei ! Polonezii d-le, s-au trezit si discuta cu rusii de la egal
la egal ! Nu mai au acel complex al inferioritatii. O spun ptr. ca cunosc
f.bine situatia din Polonia.
Ma aflu si f. des acolo, este imposibil sa nu simti ce schimbari enorme au
avut loc acolo, inclusiv in mentalitate !!!
Despre trezirea neamului romanesc, putem discuta , dar numai cu conditia sa
nu mai pomenim NICI UN NUME AL VREUNUI POLITICIAN DE ASTAZI DIN ROMANIA !!!
Daca vrem sa schimbam ceva, atunci altfel, tot radical, dar altfel, cu alti
oameni ! De ce ne axam tot timpul pe politicienii din tara ? De ce tot
timpul aceleasi nume ? Observati ceva ?
Numai un exemplu, daca in urma cu citiva ani ar fi putut Domnul Goma Paul
sa candideze si sa iasa invingator, te bucurai si d-ta d-le astazi de un
tratament mai uman la orice granita te-ai afla ! N-a fost insa sa fie asa,
ptr.ca rusilor le este tot timpul foame!... Inca ceva! Este normal, natural,
ca atunci cin ceva nu reuseste, sa schimbi metoda ! Numai in Romania, se
foloseste tot aceeasi metoda ! Desi, nu functioneaza , e clar ptr. toata
lumea ! Mai bine sa moara tara, dar nu vrem Rege , nu ? De ce nu se incearca
si aceasta metoda ? Ne multumim sa spunem ca nu-i buna si gata, n-o incercam
! Dar si metodele folosite pina azi, nu sunt bune si totusi le incercam pe
mai departe ! De ce ? Cine are asemenea interese ? Eu stiu cine ! Stii si
d-ta, d-le Theodoru ?
Basil.
PS Procesul comunismului, Proclamatia de la Timisoara, etc, etc, nu
trebuiesc uitatae, cu ele ar trebui inceput ! Radical ! Si totusi altfel
decit radicalismul lui Vadim.

"RTheodoru" <rthe...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

Basil

Tu nu esti intrebat, asa ca ...
In alta ordine de idei, daca eu a-si fi Presedinte al Russiei, l-as avea si
pe dracu'n buzunar ca sa arat ziaristilor cit pot, ce pot etc ! Bilci nene,
bilci ieftin, dar ieftin de tot ! Si la urma urmei, ce ai D-ta cu Biserica
Ortodoxa Russa ? Ce ?
Mai, tu nu esti cumva Negoita din Timisoara ? Am sa aflu ! Promit ! Prea
esti de partea celor ce indobotocesc poporul in mod sistematic !
Basil, din Borneo.

Traiasca <ameri...@my-deja.com> schrieb im Newsbeitrag

Bula 00001

>From: "Basil" Ba...@t-online.de
>Date: 1/21/01 3:16 AM Eastern Daylight Time

Bazile Io nu le uit!!!!
Ai vorbit ashea da frumos ca mieau dat lacrimili siroaie lunecind pa obrajii
amindoi
da sa manec si mai multe nu .
Dacashi fi mers si Io la scoala poate mashi fi iesprimat si Io la fel da frumos
ca si Io gindesc ca tine numa can alte cuvinte...
Ashea gindeam la sfirshitu lecturarii celor da mai sus cind bip-bip un semnal
luminos miea sunat in cap. Ceva nu iera in regula:
cu cine vorbeai mata ? cu maistru diversionist vagimistru radu theo ?! Pai
neica Vasalie mata strici orzu pa gashte ca cu dashtea tre sa vorbeshti linba
lu spataru, sau mai bine zii MMMMM si gata .
Nu merita, credema !

Saltare

Bula, guvernator da bruklin

Basil

Draga Bula, ai de fapt dreptate ! Stric intr-adevar orzul pe giste . Macar
de le-ar sta-n git la astia !
Sanatate !
Basil.

"Bula 00001" <bula...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

Basil

Bula, era sa uit: Bine- ai venit in Clubul Guvernatorilor !
Sanatate,
Basil, Guvernatorul Insulei Borneo.

? "Basil" <Ba...@t-online.de> ?????? ??? ??????

> [...]
> el sa fi fost doar momeala ptr.ca sa fie ales Iliescu ! Se prea
> poate...Rusii, au o scoala a diversiunii bine pusa la punct, d-le !

Ipoteza asta de lucru am facut-o si eu inaintea alegerilor (ca vagimosu ar
fi speriatzu ca sa iesa Ilici) dar cineva (cred ca a fost Sorin666, dar
sincer nu mai tzin bine minte) mi-a zis ca teoria mea era prea trasa de
par... Cu cit trec zilele, cu tot mai mult cred ca a fost o intzelegere
intre escrocii astia doi.
salut.

Bula 00001

>From: "gogu" gola...@yahoo.com
>Date: 1/21/01 1:29 PM Eastern Daylight Time

De Io am incercat sa va trezesc cind faceam propaganda pentru singuru Om care
mai putea salva Romaniea : Lucius
Littletown si va ziceam sa votatzi O sau daca nu sa statzi acasa !!
Maine poimaine va taie taika Ylici si vizili
la voi ashtiea trasfugii :0))
Cat da vot piste 4atru ani no sa mai putetzi vota nici cu garnetu da marinal
:0))

Saltare

Bula, tolpirolu

Ο "Bula 00001" <bula...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

??? Mie dom' Bula? Io sint cetatean UE bre de cind m-am nascut, deci n-are
ce sa-mi taie! Ce zici tu e probabil valabil pt compatriotii nostri care
sint in tzara. Ceea ce nu e bine de loc... Ia sa vedem ce va fi...

> Cat da vot piste 4atru ani no sa mai putetzi vota nici cu garnetu da
marinal
> :0))

Io n-am votat nici acuma nici o alta data bre! N-am drept, nici n-am avut
vre-o data. Asa ca putin imi pasa ce va face Ilici sau Vagimici sau altu...
Doar am un gust amar pt poporul asta sarman care si astazi, dupa 10 ani de
"democratie" tot incotro o duce nu stie...

> Saltare
>
> Bula, tolpirolu

Basil

Da Gogule, stiu am citit-o este adevarat ca ai amintit-o ! A fost innainte
de alegeri ! Si sa sti ca eu sunt tot mai mult convins de acest lucru !
Sanatate,
Basil.

"gogu" <gola...@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

jjc

LUME NEBUNA. FUCK OFF

PIRATU, UN CATOLIC ROMAN

tali...@my-deja.com

In article <94d79h$asn$1...@nnrp1.deja.com>,

ameri...@my-deja.com wrote:

> La fel si in
> Rusia, baietzii au incremenit cand Putin le-a spus ca poarta tot
timpul
> la el Sf. Cruce, pe care a sfintit-o el insusi la Sf. Mormant.

A ramas o problema nerezolvata: Sfintul ortodox Putin cind va binevoi
sa retraga Armata a 14-a din Transnistria si sa ne dea tezaurul inapoi?
Macar in numele fratiei ortodoxe care leaga popoarele roman si rus.

Sa nu furi! scrie in Biblie si asta ar trebui sa fie valabil si pentru
credinciosii ortodocsi rusi, fie ca e vorba de teritorii sau de tezaur.
N-am avut la dispozitie o Biblie ruseasca sa verific daca nu cumva au
uitat sa traduca pasajul asta.

talibanul

No User

tali...@my-deja.com wrote:

>A ramas o problema nerezolvata:

> Putin cind va binevoi sa retraga Armata a 14-a din Transnistria ?

Intr-adevar, problema asta va trebui rezolvata.
Alaturi de eliberarea cit mai grabnica a martirului roman Ilie Ilascu.

(pot sa te intreb ceva? si aici nu mai e vorba de nici un Putin;
dumneata esti taliban, da? Adica musulman?
pai atunci ce te bagi unde nu-ti fierbe oala, la comentarii despre crestini?
ce noi ne bagam pe moscheea aia a ta? Ce parere ti-ai face
daca ne-am apuca sa iti improscam si noi Mecca aia a ta cu noroi?
da nu o facem, ca nu ne punem mintea cu tine
du-te domnule si vezi-ti de drumul tau in pace)

---
This message did not originate from the Sender address above.
It was posted with the use of anonymizing software at
http://anon.xg.nu
---

C.M.T.

Buna.
De ce crezi ca o zicala populara veche
spune : Sa faci ce spune popa, nu ceace
face popa. :-))))
CMT

tali...@my-deja.com schrieb in Nachricht
<94jjd7$dn7$1...@nnrp1.deja.com>...

C.M.T.

Hai bre ca esti curajos ca un cacat de maidanez
pe trotuar, esti sigur ca nu te calca vreo masina.
Dar toti maidenezii care trec pe linga tine se
pisa pe tine si pe curajul tau. Tu mirosi a fredy
bre.

No User schrieb in Nachricht
<0f7a9eb41846a3f0...@anon.xg.nu>...

Contele

Asa este ! Fara a fi neaparat suporter a lui Vadim, trebuie sa recunosc ca
acesta a devenit o VITALA NECESITATE PENTRU ROMANIA !

Subject: Re: Vladimir Putin - salvatorul Romaniei?
From: rthe...@aol.com (RTheodoru)
Date: 1/20/2001 7:44 AM Pacific Standard Time Message-id:
<20010120104431...@ng-md1.aol.com>
>"Basil" Ba...@t-online.de:
E , acestea sunt motivele ptr. care noi nu mai vrem.

C.M.T.

Nu crezi ca ai inceput prea devreme sa
lingi curul lui vct, 4 ani? Cred ca tocesti
limba pina la radacina.......
Dar cum gusturile nu se discuta, distractie
placuta.:-)))
CMT

Contele schrieb in Nachricht
<20010123150914...@ng-fq1.aol.com>...