Korina Bozgoreanu se prostitueaza ptr. jidani

Hreanu

http://dailynews.yahoo.com/h/ap/19991208/sp/gymnast_playboy_1.html

Gimnasta Korina Bozgoreanu se prostitueaza indecent pentru jidovii de groaza
de la Playboy. Rusine. De parca e la mijloc laba paroasa a curvasarului
jidov Curen.

AR a avut dreptate sa va atraga atentia asupra activitatilor antiromanesti ale
corupatorilor ZOGisti de la Playboy.

bagami-as

Hreanu <hre...@aol.com> wrote in message

stiam io ca zogistii astia otravesc romanu cu poze indecente ca sa voteze cu
pizda
si nu cu partidu lor ala libidinos ar
eu am hotarat
votez cu pizda

coren

> [...]

> de la Playboy. Rusine. De parca e la mijloc laba paroasa a curvasarului

Ce nu prind eu, ce ma-ta, cauti tot timpu la asemenea pagini , in afara
sa faci laba .

> AR a avut dreptate sa va atraga atentia asupra activitatilor antiromanesti ale
> corupatorilor ZOGisti de la Playboy.

halal paznici ai moralei astia din AR , balegati de curve, cu tata necunoscut.

N.B. Unde gasesc pozele fotbalistelor australiene ?

Dr.Horst

Ce nu prind io, e de ce ma-sa n-a incercat fata asta sa se prostitueze decent, ca sa nu se mai lege lumea de ea.
coren <co...@isdn.net.il> wrote :

Hreanu <hre...@aol.com> wrote :

> Gimnasta Korina Bozgoreanu se prostitueaza indecent

Rakoczi Oliver

Hreanule ia-ti religia si meri la talibani :) poate ai un lok deja
asigurat la Groznii:)))))0

roliver

coren

Cristian Croitoru <c.cro...@xtra.co.nz> wrote

> The chief editor of Playboy, Dan-Silviu Boerescu, defended the choice. He
> said her appearance would "contribute to eroding the hypocrisy which
exists
> in our national sport.''
>
> Nu Stiam ca editorul shef de la playboy e roman!!!

Mai, Croitorel, ce-mi faci praf iluziile ?
Tocmai incepusem sa ma cred mare shtab la playboy.
Pai si Boerescu ala ,dupa nume, pare a fi un fost exploatator al clasei
muncitoare.
Intre noi fie vorba cat primea CU pentru a se rascracara pe barna, si cat
primeste
pentru rascracaratul in playboy ?

nea coren
ex redactor shef - playboy
ex colonel zog

Ο Cristian Croitoru <c.cro...@xtra.co.nz> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
82p2nn$del$1...@cantuc.canterbury.ac.nz...
> [...]

exists
> in our national sport.''
>
> Nu Stiam ca editorul shef de la playboy e roman!!!

Probabil e vorba de editorul sef al editii in limba Romana. De obicei, e
cetatean al tarii unde apare revista in cauza...

Haltere

coren wrote in message <3850...@news.bezeqint.net>...

>nea coren
>ex redactor shef - playboy
>ex colonel zog

Nea Coren, te-au lasat astia fara slujba? Hai cu mine la sala ca mai sint
vreo doi colonei p-acolo care-o tot freaca cu niste gantele mai mici, si iei
fara slujbe, ca s-a defiintzat cooperativa la care lucrau ei, cica, da iei
vor sa stea in forma asa ca s-au rugat de dom antrenor sa-i lasa sa
ridice...

Stephen Dancs,Toronto Canada

In a previous article, c.cro...@xtra.co.nz ("Cristian Croitoru") says:

> [...]
>in our national sport.''
>
>Nu Stiam ca editorul shef de la playboy e roman!!!

Ungureanu appeared (good for her; if she can get a few ten thousands --
maybe even more -- off suckers spending their money on 18-year-old pussy
pics, which, I must admit, judging by her airborne pic, mustn't look that
bad; the better for her) in the December issue of the Romanian edition of
Playboy.

My rub is with the fuckin' hypocrites who condemn her for doning it, who,
if they'd get a chance, most probably would sell their own mothers' pics to
Playboy for 5 bucks. ;-)

Si acu', ca se apropie Craciunul si cu el "a disznovagas", sper ca Vadim
bacsi a facut muschi tziganesc misto si nu-l vor crutza Craciunul ista.
Ase sa fie. :))

(NOTE: Answers to this posting will be monitored mainly on the
"soc.culture.romanian" newsgroup.)

(Bozgoreanu's bigger brother.) ;^)
--=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*
Stephen Dancs http://come.to/sdancs Voicemail: +1 (416) 760-5885
sda...@freenet.hut.fi +1-888-700-9846 x 6422
http://www.ncf.ca/~bv561/ +1-888-700-YUGO x NICA

Bula 00001

Ba nea Croitorule io te credeam mai perspicaci bre

> [...]
>in our national sport.''
>
>Nu Stiam ca editorul shef de la playboy e roman!!!

Io zic ca ie vorba da ieditia/maimutzareala dinboviteana a maculaturi ca no so
vezi tu pa ungureana in pleiboiu american si nici pa ciocoiescu ala redactor
sef la maculatura mama.

Hai sauzim da bine daspre canguri

B 00001

Haltere

Bulo, de ce vorbesti urit despre organul central al partidului.

Bula 00001 wrote in message
<19991209183837...@ng-bj1.aol.com>...

>vezi tu pa ungureana in pleiboiu american si nici pa ciocoiescu ala
redactor
>sef la maculatura mama.

Maculatura!? Pai io cred ca asta e revista serioasa. Bula acum sint sigur ca
tu esti fimeie. Un barbat n-ar denigrao astfel de revista.

Cristian Croitoru

[...]

S-auzim numai de bine,

RTheodoru

> [...]

>Si acu', ca se apropie Craciunul si cu el "a disznovagas", sper ca Vadim
>bacsi a facut muschi tziganesc misto si nu-l vor crutza Craciunul ista.

A avut dreptate Dl. Bouleanu. Uite maidanezii care se dau cu botul
la Domnul Tudor. Scursurile favelelor, paduchii fanarurilor nord americani.
Indivizi amorali, descompusi spiritual, pleava diasporei. Astia sint dusmanii
Romaniei.

coren

RTheodoru <rthe...@aol.com> wrote in message

Just ! Carnea lu Porcu-Vadim poate provoca grave intoxicatii !

Aschiuta

"Halterofilul" wrote referitor la Playboy:

>Maculatura!? Pai io cred ca asta e revista serioasa. Bula acum sint sigur ca
>tu esti fimeie. Un barbat n-ar denigrao astfel de revista.

Daca mai ridici vreo cateva quintale de haltere s-ar putea sa-ti mai creasca
IQ-ul cu vreo cateva grame. Cu o conditie: trebuie sa te tii bine de ele,
precum de memembru.

Aschiuta

In article <82p64b$qjs$1...@learnet.freenet.hut.fi>, sda...@mail.freenet.hut.fi
wrote:

>My rub is with the fuckin' hypocrites who condemn her for doning it, who,
>if they'd get a chance, most probably would sell their own mothers' pics to
>Playboy for 5 bucks. ;-)

Ba Fanica, astia n-ar vinde fotografiile pe $5, ci pe ma-sa in persoana!

Haltere

Ashkiudza, nu intelegi ca io sint specializat strict pa mushchi? D-aia-mi
trebuie aikiu suficient sa pot numara de cite ori ridic la haltera.
Cind numarul devine prea mare si nu-l mai pot 'manipula' zic:" asta e prima
runda, urmeaza runda a doua" si o iau din nou de la 1. Mi s-a spus de multe
ori ca am capu ca un computer (patrat, adica) si functionez la fel, am
'counter overflow' des, ca cica lucrez pa 8 bitzi. Dar nu cred ca n-am fost
niciodata pa la 8 bitzi din cauza ca nu obisnuiesc sa beau. Prin carciumi.
Doar acasa.

Haltere

Ba, invidiosule, sa stii ca io fac injectii cu IQ in fiecare zi. Intr-o buna
zi o sa ma uit la voi astia de sus: o sa am si muschi, si IQ, si putza (asta
o am, acum o antrenez sa devina pula).

Haltere

E misto ma-sa?

bagami-as

Haltere <ne...@imail.com> wrote in message

> E misto ma-sa?

aschiuta nu cade departe de ...putza

Stephen Dancs,Toronto Canada

In a previous article, asch...@aol.com (Aschiuta) says:

>Ba Fanica, astia n-ar vinde fotografiile pe $5, ci pe ma-sa in persoana!

Methinks that would rather be a "2 bani" transaction. Pics might contain
steganography (http://www.jjtc.com/stegdoc/sec318.html). ;-)