Noi suntem mai multi si mai tari decat credeti voi.

DACIA LAN

Cristian Croitoru

"DACIA LAN"
> Noi suntem .. mai tari decat credeti voi.
De cap

DACIA LAN

>Subject: Re: Noi suntem mai multi si mai tari decat credeti voi.
>From: "Cristian Croitoru" c_cro...@hotmail.com
>Date: 9/11/04 5:13 PM Eastern Daylight Time

>"DACIA LAN"
>De cap

Suntem puternici dn toate punctele de vedere, asa ca ati belit-o cu capul
vostru sec.

vidma-tchai

2004/Sep/11
&#192;&#219;&#188;&#186;&#192;Ú daci...@aol.com (DACIA LAN)

Curtea Suprema De Justitie Istorica Care Aplica Legea atrage atentia
domnului de-cuplat ca afirmatia dumnealui de mai sus se califica ca si
contempt to Court. Rugam Apararea sa ia masurile necesare.

DACIA LAN

>Subject: Noi suntem mai multi si mai tari decat credeti voi.
>From: di...@despammed.com (vidma-tchai)
>Date: 9/11/04 6:37 PM Eastern Daylight Time
>
>2004/Sep/11
>작성자 daci...@aol.com (DACIA LAN)

Numai un nebun ca tine poate avea asemenea halucinati.

PAGAN SSS

>Subject: Re: Noi suntem mai multi si mai tari decat credeti voi.

> [...]

Tu vorbesi, care nici n'ai cap, ci un dovleac degerat pe umeri ?!

listu

"PAGAN SSS" <paga...@aol.com> wrote in message

Degerat shi putred!

porcu

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message

> Suntem puternici dn toate punctele de vedere, asa ca ati belit-o cu capul
> vostru sec.

Da ! 100 din voi, laolalta, au IQ 100 .

DACIA LAN

>Subject: Re: Noi suntem mai multi si mai tari decat credeti voi.
> [...]

Sunte multi, foarte multi si nu uita ca unul din noi valoreaza cat un milion
ca voi.

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Si de asta sinteti numai vorbe goale pina azi si nimic mai mult, MUISTO ;-)
Medicamentele le mai iei sau nu, TIRFO ?:-)

--
http://gogu.enosi.org/index.html

http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

DACIA LAN

> [...]

>Si de asta sinteti numai vorbe goale pina azi si nimic mai mult, MUISTO ;-)
>Medicamentele le mai iei sau nu, TIRFO ?:-)

Sobolane, n'ai liniste ?

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

Bada, dar cind te vad sa faci caterinca si dezinformare pe scr, nu pot sa ma
abtin sa-ti dau o portie de MUIE mioritica, jidanco ;-)

SUGI pula la sculamentosi !

MUIE la jidancele slinoase ca tine ;-)

PS
Sobolanca e curvoiu ala de coana ma-ta care te a balegat handicapata pe
lumea asta ;-)

DACIA LAN

>Subject: Re: Noi suntem mai multi si mai tari decat credeti voi.
> [...]

Ai si SIDA sau numai sculament ? De schizofrenic stiu ca esti din cele ce
postezi!

Rino

DACIA LAN wrote:

> Sunte multi, foarte multi si nu uita ca unul din noi valoreaza cat un milion
> ca voi.

Bre fi politicos cu dl. Porcu ! Are ani de Paltak si prieteni cacalau pe
aici, da o comanda si o belesti cu Stanley.

DACIA LAN

>Subject: Re: Noi suntem mai multi si mai tari decat credeti voi.
>From: "Rino" ri...@acoloundevantulrostogoleste.norii
>Date: 10/6/04 6:52 AM Eastern Daylight Time

Ba derbedeilor si vagabonzilor securisto-comunisti,sa pupati pamantul Americii
ca nu v-a inghitit pana acum.

Rino

DACIA LAN wrote:

Bre, dl. Porcu e in Israel si Stanley cand ia uelferu trage pe vodki si
vorbeste cu George Bush, Iliescu, Paizan, Buhoiu si Zamolxes, tu vorbesti
uneori cu zeii si cand nu ai luat-o pe ulei. Partea tragica e ca nu numai ca
vorbiti cu Demiurgul, dar va da si indicatii pretioase ;-)

> Ai si SIDA sau numai sculament ?

Pai fa TIMPITO, *tu* sugi pula la sculamentosi si eu ma imbolnavesc ?!
VACA idioata !

> De schizofrenic stiu ca esti din cele ce
> postezi!

Hihihi:-)
De asta toata lumea zice ca tu esti scizofrenica, MUISTo ;-)

MUIE la jidancele scirboase ca tine !

Athung Vajroli Chandali

> http://www.ziua.ro/f.php?year=2004&thread=25437&id=133066

vai, dar in ce haos a ajuns secereaua, vai dar vai
nu mai apar postingurile vai

http://www.youtube.com/watch?v=9M5hs8rbG6M&search=taran