Gogu = Securist

1 view

WolfWolf

Gogu e Securist!!!

Petre

"WolfWolf" <em...@address.net> wrote in message
news:9vjq6e$70h$1...@suaar1aa.prod.compuserve.com...
> Gogu e Securist!!!

E prea prost capra de gogu!
Gogu=mother fucker goat!

Bula 00001

>From: "WolfWolf" em...@address.net
>Date: 12/16/01 7:44 PM Pacific Standard Time
>
>Gogu e Securist!!!

no shit ! :0))

"Bula 00001" <bula...@aol.com> wrote in message
news:20011217093853...@mb-de.aol.com...

> no shit ! :0))

Pai! Nu ziceam eu ca P(B)ula e securist si scirba? Iaca si dovada! Se aduna
cu Petre/kivulescu (cica nu-l place, dar il sprijina!) si cu restul
cacatilor!
Oare de ce???......
Dati singuri raspunsu'...
O scursura umana!
MUIEEEE si tie baaaaaa P(B)ula securistule baaaa!

Argon Red Head

Sclipire ?

--
Posted from [216.72.43.130]

"Petre" <petre_w...@scr.com> wrote in message

Baaaaaaaaaaaa ce COMPLEXAT esti muievici:-)))
Mi-e mila de tine baaaaaaaa!
Esti bolnav rau de tot, subdezvoltatule!!!
MUIE baaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Ashkiutza

"gogu" wrote:

>Nu ziceam eu ca P(B)ula e securist si scirba?

I-auzi Bula, e adevarat? La ce sectie lucrezi bre, ca vreau sa-ti trimit cadou
de Craciun!

Bula 00001

>From: ashk...@aol.com (Ashkiutza)
>Date: 12/17/01 12:06 PM Pacific Standard Time

la sectiea bruklin. mehrsi! da ce anume? un sac da cartofi sau o pulpa da
godac?

Bula 00001

>From: "Argon Red Head" brow...@yahoo.com
>Date: 12/17/01 10:43 AM Pacific Standard Time
>
>Sclipire ?

hahahaha!! da unde?!

Petre

"Bula 00001" <bula...@aol.com> wrote in message

bulake, baga-i o securitate-n mekla gretzului !
Vezi ce bou e gretzilii?
A vrut sa zica Bula=Secerist !

Bula 00001

>From: "Petre" petre_w...@scr.com
>Date: 12/17/01 5:29 PM Pacific Standard Time

nu merita sami perd tinpu cu iel . ie'n hazna la plonjomat linga ciumetu
cioaba.:))

Petre

"Bula 00001" <bula...@aol.com> wrote in message

da o fuga pe SCGerman!!!
te perpelesti de ris!!!hihihi ia gretzilii muie cu Pantzeru,
se caca pe el toata Europa-Risu pizdii baaaa?
N-ai observat ca vin turcii dupa el pe SCR.
S-au prins ca-i gogonaut!
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibuhaaaaaaaaaaahahahihihi

Ashkiutza

bula...@aol.com wrote:

Din cur! Daca tragi o basina in timp ce ai chibritul la gaura curului, cum se
formeaza si sclipirea! Asa si cu Gogu!

Ashkiutza

bula...@aol.com wrote:

Io-te-al dracu, si-a deschis Secu oficiu la Bruclin! Da' cu ce scrisori de
recomandare bre, cumva de la Mossad?
Cit despre cadou, io ma gindeam la o felicitare cu niste praf alb in ea, ca e
la moda. Stai sa ma uit dupe adresa, sa vaz un' ti-o trimit...

Na, ca n-o gasesc acuma, da sper sa nu fie cu suparare daca ajunge si mai
tirliu! Godac nu-ti trimit, c-ai zis ca te reguleaza la colesterol, da un sac
de cartofi tot iti trimit! Cel putin da si tu o mina de ajutor sa urc niste
saci in caruta, ca daca-i urc singur nici de Paste nu ajung la matale! Deh,
batrinetile!

Ashkiutza

"gogu" wrote:

>Baaaaaaaaaaaa ce COMPLEXAT esti muievici:-)))
>Mi-e mila de tine baaaaaaaa!
>Esti bolnav rau de tot, subdezvoltatule!!!
>MUIE baaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Baaa Gogule baaaaa.....
.......tu esti de nedreschis baaa!

"Ashkiutza" <ashk...@aol.com> wrote in message

Da' tu pizdosule!
MUIE!

> hahahaha!! da unde?!

Deci pina la urma baiatul asta Argon Cap Rosu are dreptate cind zice ca esti
PROOOOSt si cazi la orice capcana Pulishor mic si CRETIN:-))) Bai IDIOTULE,
daca zici ca nu citesti mesajele mele, atunci cum te ai hihiit cu mesajul
lui
ARH cind el n-a inclus mesajul meu in mesajul sau? Vezi ba cit de IDIOT poti
fi:-)
MUIE si tie baaaa!

Argon Red Head

E el ce e, da nu securist.
Ai rabdare si multe masti vor cade.

O zi buna Gogule
Argon

--
Posted from diup-218-97.inter.net.il [213.8.218.97]

"Argon Red Head" <brow...@yahoo.com> wrote in message

> E el ce e, da nu securist.

"De verificat":-)

> Ai rabdare si multe masti vor cade.

Hai sa vedem... M-ai facut curios. Pe cind? Ca multi au promis, dar pina
acuuuuum... Pe mine cel putin o sa ma faci bucuros daca expuii care e care.
Mi-se pare de cacat sa postezi folosind mai multe sn. Cu toate ca unii cred
ca asta nu e valabil cind e pt un "scop bun"... Ma rog... Treaba lor.

> O zi buna Gogule
> Argon

Nu inteleg cum poti sa ma jignesti intr-un alt posting si dupa aceea sa-mi
vorbesti frumos aici...

Ma rog, o zi buna si tie. Cu toate ca m-ai bagat in banuieli despre persoana
ta... Ce, numai tu o sa ai dubii si o sa suspectezi toata lumea?

Argon Red Head

Nu este nici o jicnire ci exact invers.
Citeste tot in contextul care apare.
Oricum nu am avut nici cea mai mica intentie.
Jocul e altul.
Mai mult scrie la privat.

1 PETRE = MY42NE

2....

3....

Dreptul tau de a ma suspecta ,
in locul tau asi face la fel.
In curind.
Toate bune

> Nu este nici o jicnire ci exact invers.
> Citeste tot in contextul care apare.

Ba .... nu stiu! Eu am citit ce am citit.

> Oricum nu am avut nici cea mai mica intentie.

Ma rog. Scuzele acceptate.

> Jocul e altul.

Pai, ... care?

> Mai mult scrie la privat.

Pai, ce sa-ti scriu! Daca crezi matale ca poti sa-mi spui ceva, poftim si te
astept!

> 1 PETRE = MY42NE
>
> 2....
>
> 3....