Astia e jidani

fane...@gmail.com

Globalist kingpin David Rockefeller and top bankster Lord Jacob Rothschild will merge operations, according to the Financial Times:

RIT Capital Partners is to buy a 37 per cent stake in the Rockefeller’s wealth advisory and asset management group for an undisclosed sum, giving Lord Rothschild’s London-listed trust a much sought-after foothold in the US.

RIT Capital Partners will concentrate “on setting up investment funds, eyeing joint acquisitions of wealth and asset managers and granting each other non-executive directorships.”

The deal was agreed upon two years ago when Rockefeller introduced Rothschild to Reuben Jeffrey, the CEO of Rockefeller & Co, and a former United States Under Secretary of State for Economic, Business, and Agricultural Affairs, having been appointed to that position by Bush in June 2007, ans also sat on the National Security Council. He enter the revolving door between government and business after working at Goldman Sachs.

Nomen Nescio

http://dacialan.blogspot.co.il/2012/05/eu-nu-stau-cu-infidelitatea-si-tradarea.html#links

Aha . Ashtia e impreuna pe cind voi jidani tu si Burlacu

va certati .

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Jun 2, 8:15 am, Nomen Nescio <nob...@dizum.com> wrote:
> http://dacialan.blogspot.co.il/2012/05/eu-nu-stau-cu-infidelitatea-si...
>
> Aha . Ashtia e impreuna pe cind voi jidani tu si Burlacu
>
> va certati .

Dl. Burlacu nu este jidan. E moldovean get, beget :-)

? "? Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul" <raspo...@yahoo.com>
?????? ??? ??????
-----------------------

Tot un fel de jidan dar mai tzaranoi si mai nespalat;-)

Nomen Nescio

On Jun 2, 1:09 pm, Nomen Nescio <nob...@dizum.com> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=o1XmouF5Aso&feature=related

Romania a fost si este in continuoare vanduta, de la subsol pana la
vami.

Voi sunteti vanduti cu generatiile de dupa voi, adica cu puradeii
vostrii cu tot. Mai rau ca negroteii, ca pe aia tot ai lor ii vanau in
boscheti si-i vindeau negustorilor. Alora macar stapanul le dadea casa
si haleala. Voua va da MMM. Munciti de va iasa ochii, va impoziteaza
de la fumarit la scaunarit si va descurcati, cu ce va mai ramane ! Hai
sa traiesti si mars potaie la scarbici luni :-)

fane...@gmail.com

Burlacu nu e jidan.

? <fane...@gmail.com> ???a?e st? µ???µa
---------------------

Nu coane, e numai...jidan de jidan;-)
Hai la multi ani, ca azi la voi paganii sint Rusaliile dar la noi ortodocsi
e sarbatoarea Sfintului Duh!

fane...@gmail.com

Cum iti permiti tu sa imi spui ca nu sunt Orthodox? Eu sunt nascut pe 27 Decembrie, de ziua Sfantului Stefan. Tu esti un grecotei imputit si un turc mincinos.

? <fane...@gmail.com> ?????? ??? ??????
> Cum iti permiti tu sa imi spui ca nu sunt Orthodox? Eu sunt nascut pe 27
> Decembrie, de ziua Sfantului Stefan. Tu esti un grecotei imputit si un
> turc mincinos.

Zi sa moara ma-ta coane;-)

Dingo

Am 04.06.2012 20:45, schrieb fane...@gmail.com:
> ...... un turc mincinos.

Asta nu știam! Ești sigur?

Nomen Nescio

> Nu coane, e numai...jidan de jidan;-)

Doamna Burlacu este Nicador sef .

Kulin

οΏ½ "Nomen Nescio" <nob...@dizum.com> οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½
> gogu

> Doamna Burlacu este Nicador sef .

;-)
Cu mopu intr-o mina si cu facaletu intr-alta;-)))

fane...@gmail.com

On Saturday, June 2, 2012 7:50:57 AM UTC-4, fane...@gmail.com wrote:
Nemernicilor, ati copiat blogul lui Burlacu si l-ati pus in Israel; uitati-va la ultimul ".il" in adresa blogului:

http://dacialan.blogspot.co.il/2012/05/eu-nu-stau-cu-infidelitatea-si-tradarea.html?zx=f745594fed3f16c4

Costica, astia te tradeaza. Au initiat un blog in Israel - care e copie dupa al tau - ca, dupa aia, sa scrie ce vor ei.

Flamen Furrinalis

Atentie, antiromanii nu doarme. Asta e uneltirile lui Dror, ca si-a
innodat coada.

On Jun 6, 5:41 am, fanell...@gmail.com wrote:

> Nemernicilor, ati copiat blogul lui Burlacu si l-ati pus in Israel; uitati-va la ultimul ".il" in adresa blogului:
>
> http://dacialan.blogspot.co.il/2012/05/eu-nu-stau-cu-infidelitatea-si...

fane...@gmail.com

Cand am de aface cu imputiti fie ii las sa pleaca sau le tai gatu'.

? <fane...@gmail.com> ?????? ??? ??????
> Cand am de aface cu imputiti fie ii las sa pleaca sau le tai gatu'.

"...sa PLEACA..." tovarase?!
Hai ca ti-ai tradat "identitatea", mantali faci des asemenea greseli;-)
In rest, laudata incercare de a reinigori secerica moarta dar lumea nu prea
musca in ultima vreme;-)

Flamen Furrinalis

On Jun 6, 5:12 pm, "gogu" <rumin-pr...@usenet.cnntp.org> wrote:
> [...]
> In rest, laudata incercare de a reinigori secerica moarta dar lumea nu prea

Seamana..... dar nu rasare :-) Falsificarea IP d-lui Lupu, ar insemna
cheltuieli..... mai mult decat as da pe 'reinvigoararea' secerelei :-)

fane...@gmail.com

Falsificarea pulii, ai uitat unde lucrez, vezi posturile din 2001.

Flamen Furrinalis

Pe atunci [2201], circulau niste zvonuri, fara indoiala puse de niste
raspandaci rau intentioanti, cum ca ati fi la un seminar, pe cale de a
devenii popa catolic :-)

fane...@gmail.com

Si daca e asa, ai probleme?

Flamen Furrinalis

Eu nu am. Matale ai [daka esti popa katolic]; Una e ca remuneratia e
cam dupa buget mika :-)

fane...@gmail.com

Nu am probleme cu banii, pot sa fut pe cine vreau!

fane...@gmail.com

Sunt Popa Orthodox si ofiter de DIA.