Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

E jale , ...

已查看 3 次
跳至第一个未读帖子

Rosca Ioan

未读,
1996年10月13日 03:00:001996/10/13
收件人

E jale, ...

Daca estimarile de care dispunem nu vor fi infirmate, ne indreptam
catre o noua infringere in alegeri. Romanii - paralizati in ghearele
Mafiei- nu par dispusi (capabili) sa dea opozitiei autentice sansa de a
elibera tara de uzurpatori. Cu o jalnica si dureroasa consecventa ei se
feresc de limpezirea apelor. Le este mai frica de declansarea luptei cu
balaurul decit de continuarea raminerii in captivitate. Le este mai frica
de necunoscut decit de cea mai respingatoare continuitate.

Cei care prezic o victorie considera probabil PSD-ul lui Roman o
formatiune de opozitie. Aduna cele 20 de procente ale sale cu cele 30
de procente ale CDR-ului si obtin o iluzorie majoritate. "Convertirea"
lui Roman la democratie poate convinge doar pe obsrvatorii foarte
departati.
Cine a simtit "calitatile" tinarului lup din garnitura a treia a
partidului , cine i-a urmarit in actiune pe cei care-l inconjoara, cine isi
aminteste de atitudinea tovmnisorului pe 29 ianuarie si 1 Decembrie
1990, cine i-a citit productiile, cine a trait Piata Universitatii - nu
poate decit sa se infioare vazindu-l pe Roman in pozitie de speranta.
A-l lasa sa patrunda pe cel mai tinar emanat in corul opozitiei
anti- neocomuniste inseamna a prelungi traditia nociva a napirlirilor .
El nu poate fi partener decit al unei Conventii care renunta
la a reprezenta revolutia inabusita in 1990 de catre Roman si aliatii sai
de ieri. Cine si-l imagineaza pe Tovarasel sprijinind Procesul
Comunismului si anchetarea faradelegilor comise dupa 1989 ?

De sase ani evolutia politica se reduce la redistribuirea voturilor
intre diversele ramuri ale securi-comunismului : FSN, PDSR, PRM,
PUNR, PSM, PD, PDAR etc. De la 50% PSDR si 10% FSN "avansam"
la 35% PDSR si 25% PSD ...
Faptul ca o parte dintre sustinatorii FSN-ului s-au saturat de Iliescu
dar s-au intors la Roman nu reprezinta nici un progres. Dimpotriva , e
cu totul descurajant ca pina si cei satui de abuzuri nu vor sa riste
venirea la putere a anti-comunistilor.

Opozitia reala e mentinuta in imposibilitatea de a actiona. Cu 30%,
CDR-ul nu va putea rasturna Mafia. Ori va ramine in opozitie- si cele
doua ramuri ale FSN se vor alatura, refacind miraculos majoritatea
tovaraseasca- , ori va face coalitie cu PSD-ul- implinind vechiul vis al
osmozei dintre Mafie si dusmanii sai. Consensul contrariilor- pe care
Tovarasii il propun mieros-fieros de citiva ani- a fost pina acum
respins- cu chiu cu vai- de opozitie. Acum, in numele rasturnarii aripii
Iliescu , aripa Roman a aceluiasi organism va izbuti diversiunea
finala. Frumoasa lovitura ...!

Putinele formatiuni autentic democratice din afara CDR-ului (PL'93,
PAC etc) nu par a aduce restul de voturi care sa permita o
guvernare scutita de colaborarea cu neo-mafiotii si care sa justifice
daunele pe care le-au produs prin parasirea Conventiei. Gesturile (si
ambitiile) lor politice sporesc confuzia si micsoreaza sansele
eliberararii. Ei au facut de exemplu pasul ... sting de a se asocia cu
alde'Roman , Surdu &co , chemind apoi CDR-ul la o hora cu
tovarasi de drum cit se poate de dubiosi.

Faptul ca ambitiile meschine determina politica ANL-ului e scos
in evidenta de candidatura lui Nicolae Manolescu. E absolut
aiuritor ca acest atit de respectat intelectual isi asuma riscul de a fi
cauza raminerii tarii in miini tovarasesti (e drept- mai tinere) !
Degeaba sustine marele nostru critic ca e inofensiva candidatura lui.
Urmarind jocul strins al procentelor , intelegem ca Ion Iliescu va intra
in turul doi cu Emil Constantinescu sau cu Petre Roman. Deosebirea
dintre cele doua alternative e enorma. Deosebirea dintre sansele lui
Constantinescu si Roman poate fi insa suficent de mica pentru ca
voturile pe care Manolescu le sustrage integral din zestrea lui
Costantinescu sa fie hotaritoare.
Manolescu ne poate deci pricopsi cu Roman si nu se poate face ca
nu o stie. Ori nu-i pasa, ori chiar asta vrea. Ambele cazuri il
descalifica in ochii mei, chiar daca deznodmintul nu va fi cel al carui
risc si-l permite.

Daca pentru Presedintie stam sub spectrul "alegerii" Iliescu/Roman,
alegerile parlamentare ne promit un guvern ghiveci. Oricum o intorc,
nu pot rotunji cele 30 de procente ale CDR-ului cu inca 20, printr-o
alianta sanatoasa. Singura speranta este ca procentele CDR sa creasca.

Ioan Rosca 13 octombie 1996

Savul...@aol.com

未读,
1996年10月15日 03:00:001996/10/15
收件人

Domnule Rosca,

aveti un singur vot la 3 noiembrie. Noi din ANL nu dorim cu toate
energia guvernarea, daca nu vom fi alaturi de CDR si USD in guvern
atunci raminem in Opozitie.

Dar CDR a facut tot posibilul, a sabotat orice incercare de a forma
alianta fortelor din Opozitie.

Dezerteaza din Conventie, alature Aliantei Nationale!

Alege calea dreapta! Manolescu Presedinte! Alege ANL!

Gabriel Savulescu

td

未读,
1996年10月15日 03:00:001996/10/15
收件人

Logician Savulescu :

> Noi din ANL nu dorim cu toate
> energia guvernarea, daca nu vom fi alaturi de CDR si USD in guvern
> atunci raminem in Opozitie.

In loc de lobotomie o sa-ti aplic o improspatare a memoriei :

"Ion Iliescu e presedintele Romaniei, pentru ca daca nu e el,
va spun de pe acum ca eu sint presedintele Romaniei"

Pai cum bre conase, te molipsisi chiar de la idolul tau
Emil Constantinescu ?

> Alege calea [...]

Alege bila patrata !

td
Cioran e un tip de reflectie, pe cita vreme eu sint un tip de actiune.
Ion Iliescu, presedinte (1990-1996)

Lucian Cruceanu

Savul...@aol.com wrote in article <326422...@aol.com>...
> Domnule Rosca,
>
> aveti un singur vot la 3 noiembrie. (?) Candideaza Rosca ?

> Noi din ANL nu dorim cu toate
> energia guvernarea, daca nu vom fi alaturi de CDR si USD in guvern
> atunci raminem in Opozitie.

Ramaneti alaturi de PDSR , in opozitie!

> Dar CDR a facut tot posibilul, a sabotat orice incercare de a forma
> alianta fortelor din Opozitie.

Minciuna savulesciana.

> Dezerteaza din Conventie, alature Aliantei Nationale!

> ^^^^^^
> Alege calea dreapta! Manolescu Presedinte! La Romania literara !
>
> Gabriel Savulescu

Savul...@aol.com

未读,
1996年10月16日 03:00:001996/10/16
收件人

Luci,

Constantinescu nu a semnat pactul de alianta cu Opozitia.
PNTCD-Diaconescu si PNL-Quintus sint partidele care vor intra alaturi de
comunisti si fascisti in guvern.

Dezerteaza din Conventie!

Cristian Chelariu

未读,
1996年10月16日 03:00:001996/10/16
收件人

Rosca Ioan (ros...@ERE.UMontreal.CA) wrote:
: E jale, ...
:
[...]

Cred ca in mare parte, domnul Rosca are dreptate. Totusi, imi aduc aminte
de o maxima din intelepciunea bolsevica (ptiu, drace): "Lupta politica nu
este trotuarul de pe Nevski Prospekt". Chiar daca
in trecutul lui Roman sint episoade inca neclare, ma tem ca alta
alternativa nu prea este, si te faci frate nu cu Scaraotschi ci cu unul
care are doar vreo doua coaste de drac.
Ceea ce este crucial acum este ca Opozitia sa preia puterea.
in momentul in care PDSR ar ajunge in opozitie, toti oportunistii l-ar
parasi. Si buboiul s-ar sparge, PDSR s-ar sfarima in bucatele. Si dupa
aceea, da, putem avea un sistem politic normal, cu Roman la stinga,
conventia la centru si ANL la dreapta (ma opresc aici sa nu cad in
savulism) si il vom intreba pe Roman de una si de alta.

S-auzim de bine,
Cristian Chelariu

Savul...@aol.com

未读,
1996年10月17日 03:00:001996/10/17
收件人

tudorica,

analizele tale stralucesc cu un luceafar peste noaptea astrala a
Internetului.

tudoric fun-club

td

未读,
1996年10月18日 03:00:001996/10/18
收件人

beznaticul din chioln :

> tudorica,
>
> analizele tale stralucesc cu un luceafar peste noaptea astrala a
> Internetului.

Vai, mersi, esti foarte dragut....

Sper insa ca iti dai seama ca singur ti-o tragi pe la spate.
Si anume cineva s-ar putea intreba cine intretine aceasta
"noapte astrala", si s-ar putea sa vrea sa afle cine e cel
mai prolific internetot de pe scr...

tmc

未读,
1996年10月20日 03:00:001996/10/20
收件人

In article <543lqj$i...@arachnid.Gsu.EDU> Cristian Chelariu,
gs1...@panther.gsu.edu writes:
>Cristian Chelariu

Sa gandit cineva domnilor ca de faprt partida Roman este formata in
mare proportie poate chiar peste 60% dn oameni lui Iliescu ?

Nu credeti ca uni dintre oameni lui Iliescu vad in Roman o alternativa
?

Sie cineva daca nu cumva la adumnarile electorale ale celor doi nu
sant de fapt in mare parte aceeasi oameni ?!

Vasile Bouleanu .

0 个新帖子