Gica Schpritzburgh

DACIA LAN

Vad ca te cam dai rau in spectacol pe SCR, dar nu te baga nimeni in seama, ci
tu iti scrii tu iti raspunzi, ca sa lasi impresia ca esti o "personalitate"
marcanta a comunitatii romanesti din strainatate. Am auzit ca mai era unul in
New York, care se dadea mare uzbek, dar in realitate era un jidan din fosta
Uniune Sovietica, care facea specula cu aur si diamante si spala banii negri
obtinuti din afacerile murdare cu droguri din Columbia. Se pare ca-l chema
Eduard Nektalov de 46 de ani si era prieten la catarama cu Sen.Chuck Schumer.
Tu din ce afacer murdare traiesti, de nu lucrezi si esti zi si noapte pe SCR ?
Si pe langa ce jidan de prin senatul american te-ai lingusit ? Si inca ceva,
tu chiar nu poti sa-ti vezi de nasul tau, fara sa ma pupi in cur mereu ?

Gica Schpritzburgh

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

> Si inca ceva,
>tu chiar nu poti sa-ti vezi de nasul tau, fara sa ma pupi in cur mereu ?

te iubesq.

georgie the kid

DACIA LAN

>Subject: Re: Gica Schpritzburgh
>From: gica...@aol.comOKCORRAL (Gica Schpritzburgh)
>Date: 5/29/04 10:57 AM Eastern Daylight Time

Se putea sa lipsesti tu un minut de pe SCR ? Nicivorba! Aici iti petreci viata,
in timp ce altii viziteaza lumea si se distreaza in cele mai frumoase locuri.
Eu cred ca-i cazul sa-ti vezi de mucii tai si sa n-o mai faci pe-a Gheorghe
prostul ?

Raspopitul

Gica Schpritzburgh scribit:

Am banuit eu, homalailor voi va ardeti in buci dar ii injurati si urati pe
tigani.

Gica Schpritzburgh

>(Raspopitul)

>Am banuit eu, homalailor voi va ardeti in buci dar ii injurati si urati pe
tigani.

Io nu'njur din buna cuviintza si buna creshtere. iear pentru tzigani...rroomi,
toata stima.

georgie the kid

DACIA LAN

>Subject: Re: Gica Schpritzburgh
>From: lucea...@aol.com (Raspopitul)
>Date: 5/29/04 11:23 AM Eastern Daylight Time
>

>ii injurati si urati pe
>tigani.

Bai creaura diavoleasca, tu ce esti la origine jidan ori tigan ?

Basil

eh ! ai observat limbaj nou la dacia ? alt vint ! zici ca altul le
scrie-n locul lui, nu alta ! alta terminologie, alt caracter, mai
cumpatat, sa vedem cit rezista... reciclarea, bat-o vina, aduce minuni
la unii...
Basil.

Basil

stima noastra si mandria, r-r-romii, romania !
Basil.

Basil

el e la origine scr-ist ! ceva-npotriva ?
Basil.

Ο "Gica Schpritzburgh" <gica...@aol.comOKCORRAL> έγραψε στο μήνυμα

> te iubesq.

.... TOANTO ;-)
Ai uitat sa adaugi ;-)

--
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

> georgie the kid

Smanocle Dop

gica...@aol.comOKCORRAL (Gica Schpritzburgh) wrote in message news:<20040529105749...@mb-m12.aol.com>...

Ce-ai ajuns, Buracule, vrea Burlanu zis Gicabula Rufus, sa-ti traga o
pula scurta.

Se poate, domnule?

Hihihi, o sa-si instaleze Buracu' un centura de castitate. Isi baga
curu (sfecla)-n borcan.

Samanu'

DACIA LAN

>Subject: Democacatie, Buracule, sfecla la borcan Re: Gica Schpritzburgh
>From: smanoc...@2die4.com (Smanocle Dop)
>Date: 6/3/04 2:36 AM Eastern Daylight Time

>Ce-ai ajuns, Buracule, vrea Burlanu zis Gicabula Rufus, sa-ti traga o
>pula scurta.

>Se poate, domnule?

>Hihihi, o sa-si instaleze Buracu' un centura de castitate. Isi baga
>curu (sfecla)-n borcan.
>

>Samanu'

Ba crapi de ciuda ca eu sunt eu, iar tu esti magarul meu. Si nu mai incerca sa
dai cu copita ca s-ar putea sa adori Bucurestiul noaptea nu New Yorkul

Smanocle Dop

daci...@aol.com (DACIA LAN) wrote in message news:<20040603061856...@mb-m05.aol.com>...

Te mananca curu, Buracule? 2bad4u. Se aude ca couboul se pricepe doar
la
ORL, nu le are cu alte alea. C-asa-s couboii, aaa?

Vezi, strange bine Zgarda de Fier ca s-ar putea sa-ti revina doru' de
Bucale
si o s-o faci geloasa.
Burlanului ii place sa lucreze la rotunjimile skyrise-urilor din NYC
dar daca te tii de alte prostii, se supara. Are si ea filing, stii?
(D-ala cu plumb).

Samanu'

Hai amice ca te ai dat de gol cu mesajul asta ;-)
Detalii pe privat daca vrei ;-)

--

? "Smanocle Dop" <smanoc...@2die4.com> ?????? ??? µ???µ?

DACIA LAN

> [...]
>Burlanului ii place sa lucreze la rotunjimile skyrise-urilor din NYC
>dar daca te tii de alte prostii, se supara. Are si ea filing, stii?

Parca ai fi prostul de Stefan Wolf asa aiurezi. Iar te-ai imbatat si ai luat
droguri sau dopuri cum spui tu ?

DACIA LAN

>Subject: Re: Democacatie, Buracule, sfecla la borcan Re: Gica Schpritzburgh
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 6/3/04 5:01 PM Eastern Daylight Time

>--
>http://www.romclub.4t.com/rabin.html

Cine poate avea back upul la acest Web daca nu Coren1 sau Stefan Lupu cum am
aflat ca te cheama ? Ai uitat Stefane cand mi-ai spus ca postezi sub numele de
"Gogu-golanule" ? Ba da prost mai esti, n'ai tinere de minte nici cat o gaina
si te mai crezi "Capitanul" si "Colonel ZOG". Dute bai dracului!

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Schpritzburgh

> Cine poate avea back upul la acest Web daca nu Coren1 sau Stefan Lupu cum
am
> aflat ca te cheama ?

Faaaaa TIMPITO, nu se spune "back-upul" ci "sig", AGRAMATO ;-)))
In rest, il poate avea unu care il onoreaza pe Rabin pt ca era un om
remarcabil, un campion al pacii, unul care facea cinste poporului Israelian!
Nu un JIDAN infect ca tine, s-a inteles babotnitzo?

> Ai uitat Stefane cand mi-ai spus ca postezi sub numele de
> "Gogu-golanule" ?

Hihihi:-)))
Auzi fa, mie imi place sa te vad sa debitezi prostii si minciuni, ca sa-ti
justifici nebunia:-)
Eu nu ti-am zis nimic, si nici nu cred ca si altul ti-a zis asa ceva ca pur
si simplu nu e adevarat!
Deci sint 2 variante:
1) ori esti nebuna si crezi la ce-ti zice mintea ta bolnava,
ori
2) faci misto si caterinca.

Eu sincer sa fiu tind sa cred prima varianta, stiind ca nefututul te a lovit
in cap, BABORNITZO:-)

> Ba da prost mai esti, n'ai tinere de minte nici cat o gaina
> si te mai crezi "Capitanul" si "Colonel ZOG". Dute bai dracului!

Hai sa-ti arat ca esti o DEMENTA fei:-)
Mai de mult ziceai ca sint Orasel:-)
Dupa ai de ai umilit asa de mult cind ai aflat ca nu sint ala, si ai tacut
frumos din gura si ai plecat cu coada printre picioare, ca o catzea batrina
ce esti:-)
Acuma iara faci aceeasi greseala si zici ca sint Stefan ala (habar n-am cine
e ).
Miine o sa intelegi ca iara ai facut o GAFA, demna de cel mai "distept"
legionar care e pe pamintul Americii, si iar o sa fii UMILITA:-)

Deh, ce sa zic, te pui cu NEBUNA ?:-)))

Hai sictir MAHALAGIOAICO ;-)

MUIE tie JIDANCA ieftina ;-)

DACIA LAN

Deci http://www.romclub.4t.com/rabin.html ,a fost Web-ul lui Rabin ?

>Faaaaa TIMPITO

>Nu un JIDAN infect ca tine

Ba tu nu vezi ca bati campii ?!

>Hihihi:-)))

Mai stii si altceva ??? Aaaa! da, sa ma pupi in cur.

>Auzi fa

>ori esti nebuna

>Dute bai dracului!

Bai sau fa ? Din doua una ?

>Mai de mult ziceai ca sint Orasel:-)

A fost ideia lui Moasha nu a mea.

>Dupa ai de ai umilit asa de mult cind ai aflat ca nu sint ala

Tovarasul lui Schiopul, nu-i asa ?

>ca o catzea batrina
>ce esti:-)

Asa-i amata ori sotia ta.

>Acuma iara faci aceeasi greseala si zici ca sint Stefan ala (habar n-am cine
>e ).

Chiar asa ?

>si iar o sa fii UMILITA:-)

>Deh, ce sa zic, te pui cu NEBUNA ?:-)))

>Hai sictir MAHALAGIOAICO ;-)
>
>MUIE tie JIDANCA ieftina ;-)

Dute si i-ati medicamentul de cap ca vezi patrat si invers.

Smanocle Dop

"gogu" <gola...@NOSPAMyahoo.com> wrote in message news:<c9o3it$a81$1...@ulysses.noc.ntua.gr>...

> Hai amice ca te ai dat de gol cu mesajul asta ;-)
Stiiu

> Detalii pe privat daca vrei ;-)

E-n regula, mestere.
Alta data; mersi oricum.

Samanu'

http://www.saracu.org/MP151/GUTA_-_Aurul_atarna_greu.mp3

Schpritzburgh

Israelian!

> Deci http://www.romclub.4t.com/rabin.html ,a fost Web-ul lui Rabin ?

Nu fa TIMPITO, e SITE-ul (NU web, AGRAMATO!) a lui Coren, si pagina
specifica e dedicata lui RABIN!
S-a inteles, nefututo?

> Ba tu nu vezi ca bati campii ?!

Nici un cimp!
Esti o JIDANCA imputzita si basta!

> Mai stii si altceva ??? Aaaa! da, sa ma pupi in cur.

Tot mai bine ca time care ma ling in cur si mai ales cit e cacat ;-)

> Bai sau fa ? Din doua una ?

???
N-am scris eu asta FAAA TIMPITO!

> A fost ideia lui Moasha nu a mea.

Si tu ai cazut ca o FAZANCA idioata ce esti ;-)

> Tovarasul lui Schiopul, nu-i asa ?

Nu, Orashel FAAAA TIMPITO ;-)
Dar cine e SChiopul asta?
Vreun negru care ti-o trage la bugi pt bani?!
Aha, am inteles!

> Asa-i amata ori sotia ta.

Nu FAAAA, ecurva aia de mata care suge puli de Turci pe la gara de Nord ;-)

> Chiar asa ?

Chiar asa FAAAA JIDANCA imputzita!

> Dute si i-ati medicamentul de cap ca vezi patrat si invers.

Dupa cum se stie, TU esti aia la care tot seceristu iti spune sa-ti iei
medicamentele, asa ca iar SUGI ;-)

Siuctir TIRFO ;-)

MUIE tie JIDANCA slinoasa ;-)

DACIA LAN

> [...]

>Schpritzburgh

>Israelian!

>Nu fa TIMPITO, e SITE-ul (NU web, AGRAMATO!) a lui Coren, si pagina

Vai de capul tau.

>Nici un cimp!
>Esti o JIDANCA imputzita si basta!

Tu trebuie sa fii complect nebun(a) dupa ce mi-ai vazut poza sa sustiica sunt
femei, Daca ma-ta n'ar fi judauca asi fute-o si pe ea cum au scris ziarele din
New York.

Yavrukurt

Yet more anti-semetism from Brincoveanu Constantin in Thesaloniki

http://www.gr-tr-forum2003.gr/ did you fall out with the Turks here ?

I just counted the number of times you called Jewish people by the
derogatory and racist term "Yids" *Jidanca*

http://tinyurl.com/yqhjc

You are a nasty Anti-semite gogu

Gica Schpritzburgh

>From: pi...@easy.com (Yavrukurt)

>Yet more anti-semetism from Brincoveanu Constantin in Thesaloniki

piss off !

find another place for your piss contest.

muie !

georgie the kid

Col.Grivas

Yavrukurt brought next idea :

> [...]
>
> I just counted the number of times you called Jewish people by the
> derogatory and racist term "Yids" *Jidanca*

Is that your new IP Sean 172.186.176.173 :'( :'(

you can run boy but you can't hide from us

--
ella
oso mporeis

Unknown

You are a spy too, Greek racist pig?

jj

"Col.Grivas" <ihtr...@northmail.com> wrote in message

MWAHAHAHAHA....GAYson who still seepeaks Eengleessh instead of English after
50+ years living in America changes the spelling of "probably* to *probalby*
and tries to laugh at an English speaking poster.

Nice one GAYson, you have once again showen us what an idiotic twisted GAY
senile fool you really are.

Col. Grivas better known as Colon Grivaseline is none other than Jason K.
Lambrou a.k.a GAYson Nigol-arse Kolon-ella
Lambroujack posting under a different alias. One many he has posted
under.

MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

jj

<Viva Zapata> wrote in message

Col. Grivas better known as Colon Grivaseline is none other than Jason K.

Yavrukurt

gica...@aol.comOKCORRAL (Gica Schpritzburgh) wrote in message news:<20040606213011...@mb-m05.aol.com>...

Make me !

Muie !

Gica Schpritzburgh

>From: piss

>Make me !

you wish. :0)

>Muie !

ask me kindly, and I may give you some.

georgie the kid

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

Schpritzburgh

> Vai de capul tau.

Vai de PIZDA ta urita si murdara ;-)
In rest, cum ramine cu diferenta intre web si site
?:-)))))))))))))))))))))))))))))
LOL LOL LOL LOL LOL LOL

> [...]
sunt
> femei, Daca ma-ta n'ar fi judauca asi fute-o si pe ea cum au scris ziarele

Hehehehe:-)))
Cred c-o confunzi cu curva aia urita de ma-ta, aia fara dinti care ii trag
muie soferii Turci pe la gara de Nord ;-)))
Aia care a ramas gravida din muia facuta la un Turk si dupa ce i-ai inghitit
sperma zamoasa cum ii placea ei:-)
Asa ai fost balegat tu, o CURVA ieftina si nebuna, o uritania de nemaivazut
pe planeta asta ;-)

MUIE tie JIDANCA oribila ;-)

? "Yavrukurt" <pi...@easy.com> ?????? ??? ΅???΅?

> Yet more anti-semetism from Brincoveanu Constantin in Thesaloniki

LOL LOL LOL
Your knowledge of Romanian is *astonishing* darling ;-)
FIY, Dacia Lan is a well known fascist and anti-Semite, detested by all the
Romanian-Jews :-) She says she is the head of the Legionaries in US, you
know, your FASCIST buddies:-)))
It's nice to see *YOUR* anti-Semitic attitude in supporting such a
person:-)))
LOL LOL LOL
You DUMP NAZI Turkish TROLL ;-)))

It's amazing how can you make an ASSHOLE out of you with every posting you
write, my little DUMP Turkish CRIMINAL ;-)))
LOL LOL LOL

> [...]

Ο "Gica Schpritzburgh" <gica...@aol.comOKCORRAL> έγραψε στο μήνυμα

> piss off !
>
> find another place for your piss contest.

Even the Romanians are fed up with this little NAZI Turkish TROLL :-)
What a LOSER you are Seanie:-)))

--
> [...]

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!

Seeeeeeanieeee darling!
This means: BLOW-JOB ;-)))
LOL

DACIA LAN

> [...]
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 6/7/04 6:58 PM Eastern Daylight Time

>Dacia Lan is a well known fascist and anti-Semite

Ei si .... sa ma pupati in cur toti jidanii si jidanitii.

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

NUmai dupa ce ne lingi matale in cur, imediat dupa ce ne am cacat ;-)

MUIE tie JIDANCA slinoasa ;-)

Yavrukurt

"gogu" <gola...@NOSPAMyahoo.com> wrote in message news:<ca2rvo$27hn$1...@ulysses.noc.ntua.gr>...

You'll be giving out quite a few, in jail