Google Groupes n'accepte plus les nouveaux posts ni abonnements Usenet. Les contenus de l'historique resteront visibles.

MUIA IN 6 LECTII

74 vues

Se intelege ca Lucian

non lue,
4 août 2001, 14:54:1604/08/2001
MULTUMITA MONICAI DIN BOSTON PUTEM CITI IN http://proaste.ht.st/

FELATIA in 6 lectii.

LECTIA 1

Haideti sa vorbim despre "penisul obisnuit". Sexul oral este privit ca cea
mai inalta forma de exprimare a dragostei intre doi oameni. Acest text a fost
alcatuit in speranta sa va faca sa rupeti orice bariere care ar putea sa va
impiedice sa va exxprimati dragostea in aceasta maniera si sa primiti reciproca
de la partener.

Primul lucru ce trebuie facut este observarea penisului. Si nu ma refer la
o privire grabita si jenata. Acest lucru necesita timp ca sa va convingeti
partenerul ca un "tratament regal" urmeaza sa ii fie aplicat, cu conditia ca el
sa va lase sa faceti cu el si respectiv cu penisul lui exact ce doriti.

Asezati-l in pat culcat pe spate intr-o camera bine luminata. Luati penisul
in mana si UITATI-VA la el. Probabil ca el nu va avea puterea sa ramana moale,
si asta pentru ca ii venerati exact esenta lui. Putini barbati pot ramane
nepasatori atunci cand ii venerati penisul.

Atunci cand incepeti sa-l atingeti penisul se va intari pana intr-un punct
cand examinarea voastra va fi "rautacioasa".Penisul trebuie sa fie tare ca sa
se poata observa partile sale cele mai importante si mai sensibile la atingerea
cu buzele sau cu limba.

In continuare observati trunchiul penisului.Partea bulboasa de la capatul
penisului, cu un diametru mai mare decat trunchiul, numita popular cap, este de
fapt glandul (din latinescul glans care inseamna ghinda).Partea glandului care
il uneste de trunchi, cea mai mare in diametru, se numeste coroana. Este cea
mai sensibila parte a penisului, si spre ea va veti indrepta toata atentia.

In partea inferiara a coroanei veti observa o un punct unde se intlnesc
capetele un cerc neregulat. Acesta este punctul unde este atasat preputul
(pielea care acopera capul). Aceasta arie mica este de departe cea mai
sensibila parte a intregului sau corp si este posibil sa-l aduceti la orgasm
numai lovind-ul incet cu varful limbii. Sub cap este santul. Santul nu are
multi nervi conectati la el si deci stimularea lui nu duce la o placere prea
mare a barbatului. Multe femei cred ca daca sug penisul miscandu-si gura in sus
si in jos dealungul santului vor duce barbatul la orgasm. Nu este deloc
adevarat. Si chiar daca functioneaza acesta se datoreaza faptului ca cerul
gurii ii magaie capul.

Sub trunchi se afla testicolele."Ele sunt extrem de sensibile la durere si
nu prezinta de obicei un obiect de stimulare in particular." Nimic mai fals!
puteti sa adaugati o placere imensa pentru el acordandu-le atentia cuvenita.

Mai sunt si alte parti ale corpului masculin care raspund la stimularea cu
gura. Multi barbati sunt sensibili in jurul sfarcurilor.

In concluzie uitati-va atenta la penisul partenerulu. Studiati-l. Ivatati
zonele deosebit de sensibile si fiti pregatita sa va puneti cunostintele in
practica cu limba si buzele. Nu exista alta forma in care sa va puteti exprima
mai bine dragostea pentru el ca venerarea penisului sau.

LECTIA 2
Cel mai trist lucru este ca multe femei nu au nici cea mai mica idee de cum
sa faca o felatie. Cele mai multe cred ca mulandu-si gura in jurul penisului si
miscandu-si capul in sus si in jos le face automat experte in felatie. Au
contraire!

Sa presupunem ca ati avut rabdarea sa va uitati atenta la penisul lui.
Probabil ca ati observat ca unele zone sunt mai sensibile decat altele, si acum
stiti sa le recunoasteti.

Ca sa puteti observa mai bine reactiile partenerului si sa invatati cat mai
mult despre reactiile sale incercati urmatoarele:

Cand penisul lui a ajuns in erectie, luati-i bilele intr-o mana si
lingeti-i gentil si atent penisul pe toata lungimea lui. Veti observa ca unul
din cele mai sensibile puncte este portiunea unde se leaga preputul de cap.
Este foarte important sa observati reactiile partenerului cand il atingeti in
diferite puncte.

Cand el va fi gata sa aiba orgasm veti observa schimbari ale penisului.
Acestea vor fi aceleasi de fiecare data inainte de ejaculare. Capul penisului
se va mari si el isi va impinge coapsele inainte. La multi barbati inainte de
ejaculare vor aparea picaturi de lichid, si orificiul se va mari. Cand
observati aceste semne e cert ca va ejacula.

Unde ar trebui sa fiti atunci cand faceti o felatie? Intre picioarele lui,
deasupra lui, sau in pozitia 69? Datorita formei penisului, ca si formei gurii,
a buzelor si a limbii, ii puteti darui cea mai mare placere partenerului
ingenunchind intre picioarele lui si folosind o apropiere catre penis dinspre
baza acestuia. Aceasta poate sa varieze de la cuplu la cuplu.

LECTIA 3
Introduceti penisul in gura dar nu strangeti buzele in jurul santului.
Miscati-va capul circular, astfel penisul va aluneca in diferite locuri din
gura in timp ce continuati intr-o miscare circulara. Aveti grija la dinti. O
pozitie ingenunchiata este cea mai buna dar este cel mai bine daca partenerul
este culcat pe spate si capul dumneavoastra este direct deasupra penisului sau.
Miscarea circulara trebuie executata atat orar cat si antiorar lent.

LECTIA 4
Cand barbatul sta in picioare ingenunchiati in fata lui, ridicati-i penisul
si lingeti-i partea de dedesubt a bilelor.Dupa aceea ligeti pe toata lungimea
penisului pana in varf. Deasemenea puteti sa va folositi si mainile in acest
caz. Este bine sa repetati aceasta de mai multe ori. Aceasta tehnica se numeste
lingerea acadelei (the lollipop lick) si putini barbati pot sa reziste prea
mult.

LECTIA 5
Acum haide sa discutam despre cea mai intalnita tehnica in toata lumea.
Luati-i penisul in gura lingandu-i capul cu limba si cu buzele strans lipite de
sant in punctul unde se desparte de cap. Sa nu va doar deschideti gura shi apoi
sa o inchideti in jurul penisului; lasati-l sa alunece inauntru. O sa ii placa
mult mai mult. Prindeti-i baza penisului cu mana. Amintiti-va ca santul este
relativ insensibil la orice fel de stimulare. Strangan-du-i penisul in mana ii
veti da impresia ca penisul sau este controlat.

Acum aveti la dispozitie mai multe optiuni. incercati sa va miscati capul
dintr-o parte in alta avand totusi grija ca buzele voastre umede sa ramana in
contact cu marginea coroanei. In acelasi timp incercati sa va miscati capul in
susul si in josul santului. Cand va avea orgasm va incerca sa va impinga capul
cat mai in jos catre baza santului. Daca veti face asa veti pierde cele mai
importante zone de excitatie. In schimb sugeti in jurul coroanei ca sa puteti
sa-i intensificati forta orgasmului.

LECTIA 6
Mai exista o treapta de rafinament la tehnica de baza care ii va
intensifica orgasmul. Daca va pozitionati degetul mare la baza penisului in asa
fel incat sa blocati canalul prin care iese sperma, aceasta nu va putea sa iasa
chiar daca el are recatiile specifice orgasmului. Daca in acest timp ii sugeti
puternic capul penisului ii veti putea intarzia iesirea spermei pentru cateva
momente. Cand in final ii veti permite spermei sa iasa, ejacularea va fi mult
mai prelunga si mai intensa.

Aceste tehnici reprezinta baza felatiei si nu ar trebui sa le ignorati pana
cand nu veti deveni o experta nu numai in tehnicile in sine cat si in citirea
si interpretarea reactiilor partenerului. Cand ati ajuns la acest nivel sunteti
pregatita pentru a incerca tehnici mai avansate.-

TRAIASCA FAGI!
TRAIASCA DOMNUL PRESEDINTE LUCIAN V. ORASEL TOMBERG PADILLA!
JOS MOASA!
JOS BURLACU!
JOS RODICA!
JOS TRUBACURUL!
JOS NAPOLEON!
JOS CONTELE MUIST!
JOS ARHIVARUL!

C.M.T.

non lue,
4 août 2001, 19:11:0704/08/2001

"Se intelege ca Lucian" <domnul...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> si asta pentru ca ii venerati exact esenta lui. Putini barbati pot ramane
> nepasatori atunci cand ii venerati penisul.

Asta numa in pozitie 69. Daca nu, ma plictisesc.

0 nouveau message