Moshe zice: Vasile a imigrat degeaba

Basescu the orange limbric rat

Discursul ca discursul, dar atenţie la glosar

Nu am comentat deîndată discursul băsescian dintr-un motiv simplu: eram
la dezintoxicare, după aburii sulfuroşi expiraţi de zicerea lungă şi
tâmpă a marelui bărbat. Am aşteptat să citesc textul pe îndelete şi să-l
comentez la bucată. Prostii! Chiar nu are niciun rost. Ţăcănel a ras o
halbă retorică de vreo două ore, timp în care a trecut la realizări tot
ce nu a făcut el şi la eşecuri tot ce i se pare că i-au făcut alţii. De
ce trebuia ţinut discursul ăla în faţa parlamentului dacă tot vrea el să
fie judecat “de popor” şi nu de politicieni?

Bobulaţia năduşea, analiştii tremura şi babili în cur să scărpina de o
grijă: o anunţa marele consumator candidatura? Lume proastă. Ca şi cum
când măgarul ţine o caterincă electorală de două ore cu ifos de discurs
nu e clar că e disperat după încă un mandat. Nu mai pomenim de
festivalurile caşcavalului, caltaboşului şi ciungăi Tip-Top. O să îşi
anunţe candidatura fix cu câteva zile înaintea intrării în campania
electorală legală. Ca să poată până atunci dili la banul public, ce mama
dracului! De câte ori să vă spun ca să pricepeţi?

Am aflat altfel din discursul lui Fidel Băsescu că (las-o naibii de
cucăfonie!) nivelul de trai creşte ca pula calului în preajma iepei. Că
săracii au scăzut de la vreo 4 milioane la vreun milion şi ceva. Da’
sanchi, că tot el zice ca avem 11 milioane de asistaţi. Evident, va
puteţi căca fără stres în cifrele cu pricina. Oricum, omul are
realizări. Că sub mandatul lui a intrat Albania în NATO şi a scăpat nea
Stere de ciupercă la picior. Deci are realizări.

Da’ chestia care mi s-a părut mişto ca rahatul întins cu deştul pe
perete a fost re-evocarea celor 322 de bagabonţi. Care l-au răpus
mişeleşte pe când el tocmai era mangă în post. Da’, băi panaramă, cu
unii erai aliat la vremea aia, cu alţii te-ai aliat după. Deci? Hai sictir.

Acum dacă ăla a mâncat rahat două ore să nu vă aşteptaţi să ţin şi eu
comentariul la fel de mult. Că eu n-am atâtea realizări. Nici tupeul
lui. Şi dacă tot ne freca prietenul lui Borcea Mondialu’ cu
statisticile… hai că dau eu una la studiu: cu cât a crescut numărul
atacurilor cu mână armată sub mandatul marelui luptător împotriva
răului? Dar, în general, criminalitatea? Sau numărăm kilometri de
autostradă?

Gata. Am prestat mai mult decât o impunea subiectul. Iar voi ăştia,
contracandidaţii, care mă frecaţi că tre’ să scăpăm de derbedeu… în
afară de asta mai aveţi ceva de propus?

Glosar de termeni:

Discurs- rahat mâncat cu polonicul

Realizări- opere de ficţiune, în general realizate prin plagiat

Nivel de trai- chestie obţinută prin comercializarea de îngheţată cu
aromă de Kalashnikov, de către membrii famigliei.

Preşedinte- un fel de Pinalti al FC România

FC- Fut’te în Cur

Guvern- Un fel de harem, da’ de ambele sexe

Message has been deleted

† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Sep 19, 5:57 pm, Basil <Basil230...@yahoo.de> wrote:

> mai ai ceva de pus pe hartie?
> cu stima,
> Basil,
> Marele Guvernator al Insulei Borneo!i

Ma cac pe tont guvernul Ba$e - Bok, aka Pakalici, guvernul de la
Crucea de Piatra ;-)

† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul
Mare Caimacam Universal

Ο "† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul" <raspo...@yahoo.com> έγραψε στο μήνυμα

>Ma cac pe tont guvernul Ba$e - Bok, aka Pakalici, guvernul de la
>Crucea de Piatra ;-)

Subscriu!

>† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul
>Mare Caimacam Universal

gogu
Marele Bizir Regional

Ο "gogu" <Ruminii...@Greci.com> έγραψε στο μήνυμα

Adica "Vizir";-)

Ο "Basil" <Basil...@yahoo.de> έγραψε στο μήνυμα
> pe ruseste "b" este "v". :-P

Si po Greceste;-)

chaos kermit

(
On Sep 20, 2:09 pm, "gogu" <RuminiiSugPu...@Greci.com> wrote:
> Ο "Basil" <Basil230...@yahoo.de> έγραψε στο μήνυμαnews:4ab607cb$0$30220$9b4e...@newsspool1.arcor-online.net...

> Si po Greceste;-)

)

*SELF MADE 9/11 TOWERS BY ODESSANSACIA, IN ORDER TO MADE (HOLOCAUSTS)
BY THIS PROVED AT REDUDANT BEYOND ANY RESONABLE DOUBT LEVEL .

http://docs.google.com/View?id=dcrqfcdb_213sfxhj6g8
http://docs.google.com/View?id=dfjcj9qc_0gchrfkdd
http://docs.google.com/View?id=dcrqfcdb_210d8qbn8g8
http://docs.google.com/View?id=dd5cnwbm_8ccz2n3cm