Luminitz de la Muntele Athos.

cozicaha

Umila rugaminte pentru mereu prezentii de pe scr care cu vigoare si
inversunare propovaduiesc aici cuvantul ortodox (B.O.R.) al Domnului. Umil
zic deoarece imi cam bag nasul in a altuia oala care fierbe: soarta
locasului manastiresc roman de la Muntele Athos. Iar eu,sa nu va fie cu
banat,ma rog frumos mi-s greco-catolic,roman ardelean.
Acum peste un an citisem aici despre greutatile intampinate de acel
asezamant ajuns in paraginire si am trimis si eu o mica contributie si am
intrebat cum de nu Patriarhia de la Bucuresti pune umarul. S-o scurtez,am
mai trimis un mic cec si acum am primit inca o scrisoare din care aflu ca
susnumitul for suprem nu-i are in grije,punct. Deasemenea Ierom. Paisie a
inclus fotografii aratand mersul lucrarilor de renovare (munca serioasa!) si
amanuntul ca de exmplu incarcatura de nisip sau balastru a unui camion
livrata acolo sus pe munte il costa 180.000 drahme grecesti,echiv. a 1000
marci germane.
Evident acesti calugari izolati nu stiu de arta/stiinta/business-ul
strangerii de fonduri substantiale,bazandu-se pe rugaciuni si...ce o da
Domnul. Sperand ca cine vrea si poate...
Poate ca n-ar fi rau sa dam vorba printre romanii resfirati prin lume ca
acum cand,traditional,se vor aduna la vreo masa cu sarmale,etc.,sa
contribuie cat de cat si ei. Ceva in spiritul de alta data: "Dati un leu
pentru Ateneu",lozinca ducand la cladirea care si azi e ilustratia prima a
Bucurestiului .Pentruca "grija schitului" nu-i doar pe seama arhimandritului
ci si a noastra de pretutindeni si care mai simtim romaneste. Cum merge
treaba acum in Romania care deja e de nerecunoscut fata de viziunea ei de la
Unire,de la Alba-Julia 1918, s-ar putea ca manastirea romaneasca de la
Sf.Munte Athos sa fie locul de nostalgica intalnire al urmasilor nostri
atrasi de spiritul curat romanesc,de alta data.
Desigur ca n-ar strica nici acum ca tineri romani sa voluntarieze pe
santierul actual deacolo. Si,inainte de atacarea sarmalelor ( ca sa mearga
mai bine!) ce-ar fi un mic cec pentru: Ierom. Paisie Rogojan,Schitu
Lacu,T.K.630 86 KARIES,T.O~.29,Mount ATHOS, Greece.Pofta buna!

Ο "cozicaha" <res0...@verizon.net> έγραψε στο μήνυμα

> [...]
> zic deoarece imi cam bag nasul in a altuia oala care fierbe: soarta
> locasului manastiresc roman de la Muntele Athos.

Nu-i manastire ci schit. Cit pt nasul, il puteti baga cit doriti:-) Cine va
cenzureaza?

> Iar eu,sa nu va fie cu
> banat,ma rog frumos mi-s greco-catolic,roman ardelean.

In muntele Athos nu exista manastiri Unite. Nici pe teritoriul Greciei...
Nici una. Dar cind un Unit propune ceva pozitiv, nu vad de ce sa nu-l
ascultam.

> [...]
> mai trimis un mic cec si acum am primit inca o scrisoare din care aflu ca
> susnumitul for suprem nu-i are in grije,punct.

Si nu are cum sa-i aibe. Nu ca daca ar putea, i-a ajuta cu ceva:-) Tot ce
este pe muntele Athos, tzine de Patriarhie din Constantinopol. Nu stiu daca
cunoasteti cum stau chestiile cu bisericile, dar sub nici o forma nu poate
interveni o alta Patriarhie intr-o regiune care apartine a unei alte
Patriarhii. Ca sa intelegeti cum stau lucrurile, muntele Athos raspunde
Costantinopolului si nu Arhiepiscopiei Greciei cum ar fi si normal! Asa a
fost de la "inceput", asa va fi si pt totdeauna! Traditia se schimba greu in
biserica! Uitati ce se intimpla acuma cu Patriarhul Rusiei Alexie, care nu
"vorbeste" cu Bartolomeu al Constantinopolului din cauza ca acest ultimul
i-a acceptat pe Ortodocsii din Ukraina, cind ei au cerut sa adereze la
> [...]

> amanuntul ca de exmplu incarcatura de nisip sau balastru a unui camion
> livrata acolo sus pe munte il costa 180.000 drahme grecesti,echiv. a 1000

Cam asa. Totul trebuie adus cu vapor si costa. Firma mea a executat
planurile de renovare si a cistigat si licitatia (si a facut lucrarile) pt
restaurarea manastirei Vatopediou acum aprox. 3 ani. Preturile aprobate de
la guvern erau de 2 sau chiar de 3 ori mai mari decit in restul tarii. Si
asta din cauza de costurile ridicate a transportului.

> Evident acesti calugari izolati nu stiu de arta/stiinta/business-ul
> strangerii de fonduri substantiale,bazandu-se pe rugaciuni si...ce o da
> Domnul.

Hmmm... Asta nu e chiar asa... Vedeti ca pe Muntele Sfint nu poate fiecare
manastire sau schit sa faca ce vrea. Exista un organism statal de proiectare
(dar se accepta si proiecte de particulari) numit KEDAK, care aproba ceea ce
e de facut. Daca ei nu dau OK-ul, nu se poate face nimic... Statul aproba un
buget (de obicei nu prea ajunge) si prin KEDAK da banii. Deci pe linga
ajutor la capitolul tehnic, artistic, etc, KEDAK furnizeaza si servici de
contabilitate. Fara nici un fel de cost, bineinteles. Dar banii nu ajung
nici o data:-)
Daca va intereseaza, va pun niste poze din manastirea Vatopediou cu picturi
murale exterioare (numai in Romania si in Lublin in Polonia am vazut asa!),
numai ca postingul va fi lung de cite-va sute de kb:-)

> s-ar putea ca manastirea romaneasca de la
> Sf.Munte Athos sa fie locul de nostalgica intalnire al urmasilor nostri
> atrasi de spiritul curat romanesc,de alta data.

Sa dea Domnul.

> [...]
> mai bine!) ce-ar fi un mic cec pentru: Ierom. Paisie Rogojan,Schitu
> Lacu,T.K.630 86 KARIES,T.O~.29,Mount ATHOS, Greece.Pofta buna!

Sa va auda Dumnezeu si cei care se bat cu pumnii in piept pt Ortodocsie...
Dar cind ie vorba de dat ceva, par-ca cresc "lei" in buzunarele lor si musca
mina cum face sa intre acolo:-)
Data viitoare cind sint la Athos, am sa includ si schitul Romanesc in
itinerariul meu si o sa vad ce pot sa ofer. Mai avem niste aparate grele in
Athos (deja am terminat partea noastra a lucrarilor la Vatopediou), daca si
asociatul meu e de acord, poate sa fim in stare sa ajutam cu ceva...

VRoaita

>From: "gogu" gola...@yahoo.com

>Nu-i manastire ci schit. Cit pt nasul, il puteti baga cit doriti:-) Cine va
>cenzureaza?

Tuti mormintii mati de fanariot exploatator credeam ca ai intins copita, da
uite ca esti viu si guiti obscurantisme. Va duce capul numai catre tendinte si
apucaturi reactionare. Esti complect descompus moral curistule, astea sint
efectele societatii de consum.

Veniti in Romania ca lacustele, sinteti un pericol social si de igiena publica,
aduceti sifilis si SIDA si imbolnaviti populatia nevinovata. Cataoni si
alogeni, boangheni si alti antiromani sinteti ca o funie la gitul Romaniei.
Daca nu ati fi fost voi sa ne jupuiti, sa ne imbirligati si sa puneti frine,
Romania ar fi cea mai avansata tara din Europa.

Bla bla bla si substanta .... ciuciu. Mai schimba placa necivilizatule, te
repeti. Ai devenit monoton si te faci de ris in felul in care te exprimi
fatza de oameni care nu ti-au zis nimic rau. Deh, oamenii care vor sa
salveze Romania cica...
In rest, vezi ca adresa de unde "emiti" bashinile tale intelectuale, e
aceeasi cu adresa lui Dacia idioata si restul gloatei:
VRoaita,dacia lan, germisara, Ion Roata, Dest.Romane, Mota Marin, Ineacsu,
Nicador.... Chiar asa de timpit esti sa crezi ca esti "invisibil"? Crezi ca
daca schimbi mai multe sn, lumea o sa creada ca sinteti mai multi?
Inteligent, se crede iel...:-))) LOL LOL LOL

PS
Eu ma intreb cum te ai purta daca descopeream cine esti si ne vedeam
intre patru ochi... Ai fi tot asa de viteaz ca acuma ca injuri ascuns in
anonimatu?... Ma indoiesc, lashii ca tine se comporta asa numai cind se cred
in adapost. Dar cind e vorba de viata reala, ei devin dintr-una niste
omuleti speriati si incep cu : " sa-ti traiasca cea mai scumpa boierule, nu
asta am vrut sa spun eu, snif, snif, snif..." etc, etc... Baaaa BOULE, mi-e
mila de tine.
Cit pt mama mea, doar asta ar fi suficient ca sa vada lumea cit de barbar
esti si cine sint "aparatorii" cinstei Romaniei... Javra ai fost, javra ai
ramas... Piei drace.

Ο "VRoaita" <vro...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

DACIA LAN

> [...]

>intre patru ochi...
>Ai fi tot asa de viteaz ca acuma ca injuri ascuns in

Bai parazitule cu lana ca de oaie pe piept si care-ti tragi originea din Marea
Caspica, nu stiu cine este VRoaita, dar eu si oamenii mei abia asteptam clipa
aceia sa ne vedem intre patru ochi cum doresti tu si sa te facem ingeras. Noi
nu ne asundem ca tine si alte jigodii ordinare sub diferite nume anonime, ci
poti sa ne contactezi daca ai curajul sa te bati cu noi la adresa: Liga
Apararii Nationale, P.O.Box 292, Brooklyn, N.Y.11237, Statele Unite ale
Americii.

PENTRU ZAMOLXIS,NEAM SI PATRIE !

AS,88

C.M.T.

>Daca nu ati fi fost voi sa ne jupuiti, sa ne imbirligati si
sa puneti frine,
>Romania ar fi cea mai avansata tara din Europa.

Cel mai bun banc, in ultimele zece zile.

>...ca o funie la gitul Romaniei.
Sa vezi tu funie cind vine wc cu funar.
Primul in cap al doilea in jurul gitului.
CMT

VRoaita trage sirena.
<20001114223132...@ng-md1.aol.com>...

doriti:-) Cine va

Vezi ca apare si cenzura din vremea
comunismului din ceata timpului.

C.M.T.

gogu schrieb in Nachricht
<8utlaf$orv$1...@newssrv.otenet.gr>...

>Bla bla bla si substanta .... ciuciu. Mai schimba placa
necivilizatule, te
>repeti. Ai devenit monoton

Pai cum sa fie un fluier de aer comprimat sau de
aburi, cum a fost la grivita. Dar sa vezi ca si aici
se falsifica istoria. Zic ca a fost sirena.:-)))))

> [...]

>daca schimbi mai multe sn, lumea o sa creada ca sinteti mai
multi?

>Inteligent, se crede iel...:-))) LOL LOL LOL

Costasi sint mai multi dar nu au mijloace
si din aceasta cauza folosesc un singur computer.
In rest ai dreptate cu ultima intrebare, da el este!

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Ineacsu,

> Bai parazitule cu lana ca de oaie pe piept si care-ti tragi originea din
Marea
> Caspica,

Nu ba jigodie, eu imi trag originea din Marea neagra. Tu iti tragi originea
din India, de unde ati venit voi tziganii... Nu ca as avea ceva in potriva
tziganilor... Oamenii lui Dumnezeu sint si aia. Dar am si multe in potriva
tziganilor criminali ca tine.

> nu stiu cine este VRoaita,

Sanchi!

> dar eu si oamenii mei abia asteptam clipa
> aceia sa ne vedem intre patru ochi cum doresti tu si sa te facem ingeras.

Pai de doi ani tot asa zici bai pirlitule si fapte ... ciuciu:-) Atita
valoreaza de altfel promisiunile voastre, hidrocefalilor:-) Cind iti tii
cuvintul bai feminutza si vii sa ma faci ingeras? La pastele oilor, de lashi
ce sinteti:-) LOL Hai ca esti amuzant in timpenia ta:-)

> Noi
> nu ne asundem ca tine si alte jigodii ordinare sub diferite nume anonime,

Bai cacat calcat, eu am postat intotdeauna sub seneul meu si atit. Nu ca voi
care schimbati sn ca sa pareti mai multi... Idioti ce sinteti:-)

> ci
> poti sa ne contactezi daca ai curajul sa te bati cu noi la adresa: Liga
> Apararii Nationale, P.O.Box 292, Brooklyn, N.Y.11237, Statele Unite ale
> Americii.

Bai, tu esti prost sau doar te prefaci? Cu cine sa ma bat? Cu microbi ca
voi? Du-te ba si plimba ursu mai incolo, voi sinteti tari numai la vorbe,
feminutzelor. Eu nu vreau sa ma bat cu voi, nici nu meritati. Sinteti niste
lashi care plingeti cum unu va stringe din coi. Si chiar daca presupunem ca
eu vreau "sa ma bat cu voi", cu cine sa ma bat bai javrelor anonime? Cu o
adresa de cutie postala? Zi care e numele tau adevarat si adresa ta
adevarata daca te crezi viteaj... Dar de geaba; transvestit infricosat ai
fost, feminutza fara coi ai ramas:-)...

> PENTRU ZAMOLXIS,NEAM SI PATRIE !

Pentru patrie si neam, da, bai oligofrenule, dar nu in modul in care crezi
tu. Oameni ca tine nu iubesc Romania si numai rele au adus tarii... Cit pt
Zamopulableaga, bagati-l in cur ca aclo am aflat ca-ti place cel mai bine:-)

> AS,88

Adevarat graitai bai lichea! Asshole 88:-)
Hai sugi mai departe ciorapi si nu mai iesi din cocina! Mai ai injectii de
facut!

cozicaha

Unde dai si unde crapa!,zice vorba romaneasca aplicabila aici unde porniram
de la necazurile de la Schitul romanesc din Muntele Athos si unde am ajuns?
Pe rand:- Romania ar fi cea mai avansata tara din Europa,evident daca insi
precum cel de dupa C.M.T. ar fi la comanda. Ar fi ceva de pomina.
Un alt film documentar interesant ar fi despre Vasile Roita. Scena: curtea
Atelierele Grivitza cand jandarmii au inconjurat grevistii. Se svonise ca
acestia au ordin sa traga in muncitori,deaceia agitatorii comunisti intre
care si Gheorghiu-Dej au sters-o. Tirul a inceput pe deasupra grevistilor
care au indemnat pe tanarul redus mintal V.Roaita sa urce pe acoperis si sa
traga sfoara declansand sirena. Un glontz l-a terminat. End.
Tot mai multzi au si colporteaza o imagine grandioasa dar falsa a Romaniei
de alta data. Locul a fost intotdeauna impestrisat cu oameni de diferite
nationalitati. Aranjamentele Aliatilor,ducand la crearea Romaniei-Mari,au
conditionat egalitatea pentru toti ceiace s-a aplicat pana la infectarea
romanilor cu xenofobism,etc.,invidie cand altii ne-o luau inainte in
economie,etc. Treptat,pleava sociala,galagioasa,a castigat teren si ,ca s-o
scurtam: iat unde s-a ajuns si ECCE HOMO.

DACIA LAN

> [...]

>Zamopulableaga, bagati-l in cur ca aclo am aflat ca-ti place cel mai bine:-)

Bai Gogule, bai golanule, daca ti-am dat adresa Ligii, trebuia sa-ti dai seama
cu cine ai de a face si sa nu te mai caci atata pe tine . Iar daca ai sange in
sula si esti asa viteaz, comunic-ne numele si adresa ta si ne deplasam noi la
tine, chiar si la Salonic, Atena, muntele Athos ori in alta parte si la orice
ora de zi sau de noapte. Ai inteles bai tigane din India, care te dai drept
grec si european pentru a spala rusinea neamului din care te tragi. Si nici nu
vad de ce te mandresti atat de mult ca ai fi grec, ca grecii nu mai sunt de
mult decat cu numele. Jidanii i-au regulat pe greci cum au vrut si au iesit din
ei lepadaturile acele fanarioate de aceia au urechile mari si nasul coroiat ca
la jidanii, apoi i-au imbarligat turcii si avand in ei sange turcesc au
devenit o natie tuciurie de obezi si damblagii. Si mai ai curajul sa te dai
mare si grozav ? Du-te bai golanule si te spala in Marea Caspica de unde-ti
tragi radacina,nu in Marea Neagra sau mai bine zis in Marea Getilor,ca mirosi a
fum de satra si ni se face greata si scarba de tine.

AS,88

> Bai Gogule, bai golanule, daca ti-am dat adresa Ligii, trebuia sa-ti dai
seama
> cu cine ai de a face si sa nu te mai caci atata pe tine .

Ma cac pe liga voastra de poponari. E bine asa?
Dar intrebarea tot ramine: eu sa vin sa va fut in gura, dar adresa pe care
mi-ai dat-o este o posta si nu apartamentul tau la semi-sol:-) Dami-o pe ai
a ta daca ai curaj:-) Nu ca eu vin pina acolo de dorul tau, dar ca sa pun
unu sa controleze daca iar mintzi ca de obicei:-)

> [...]
la
> tine, chiar si la Salonic, Atena, muntele Athos ori in alta parte si la

Hai sa vedem daca esti barbat si ai coaie! Daca eu iti dau o adresa, promiti
ca vii in 2 sau 3 luni "sa-mi inveti lectia"? Si daca dupa 2 sau 3 luni nu
apari o sa zicem cu toti ca esti o feminutza si un cacat lash? Ia sa te vad
cind e la fapte! LASHULE!

> Ai inteles bai tigane din India, care te dai drept
> grec si european pentru a spala rusinea neamului din care te tragi.

He he he:-))) Tziganu zice de mine! Baaa, toata cultura Europeana e bazata
pe ceea ce au mostenit aia de care tu zici ca sint din india:-) Dar te roade
invidia putoare ce esti si de asta latri ca o catzea in calduri:-) LOL LOL
LOL In al doilea rind, eu nu "ma dau grec si european" ci sint grec pe un
sfert si roman pe trei sferturi! Ma intreb, tu stii ce esti? Stii cine ti-a
fost tata? LOL

> Si nici nu
> vad de ce te mandresti atat de mult ca ai fi grec, ca grecii nu mai sunt
de
> mult decat cu numele.

He he he:-))) Te roade invidia ba nulitate:-))) Daca aveai ceva studii si nu
numai 7 clase, ai putea constata ca mai mult de jumatate din orice stiintza
vin de la aia de care asa de urit vorbesti tu:-) Dar de unde sa stii tu,
ospatar incult ai fost, tembel si idiot ai ajuns:-) Pas BOULE!

> [...]
> la jidanii, apoi i-au imbarligat turcii si avand in ei sange turcesc au
> devenit o natie tuciurie de obezi si damblagii.

He he he:-))) De cine vorbesti bai pulica bleaga? De bunicii tai? LOL LOL
LOL

> Si mai ai curajul sa te dai
> mare si grozav ?

Moi? Bineinteles ca sint mai grozav decit tine bai pirlitachis:-)

> Du-te bai golanule si te spala in Marea Caspica de unde-ti
> tragi radacina,nu in Marea Neagra sau mai bine zis in Marea Getilor,ca
mirosi a
> fum de satra si ni se face greata si scarba de tine.

He he he:-))) Nu mai stapinim nervii, ciuturiule? LOL LOL Ce imi place cind
faci clabuci:-)
In rest ramine cum am vorbit: continua cu suptul ciorapilor cersetor ce esti
si astept raspunsul tau:-) Daca nu accepti ceea ce ti-am zis, inseamna ca
esti o chicken si nimic altceva! Hai acuma dute si mai spala pe jos ca sa
faci un dolarel:-) Uuuust javra turbata:-)

> AS,88

Asshole ce esti:-)

C.M.T.

>Si chiar daca presupunem ca
>eu vreau "sa ma bat cu voi",
>cu cine sa ma bat bai javrelor anonime?
No vezi asta e. Javrele din romania deci
romani din acestia get-beget au un nume
comun. Se numesc "vinoincoace" si fiecare
intelege numele, vine la tine, indiferent ca vrei
sa-l dai o bucata de piine sau un picior in cur.
Dar experientza asta nu merge pe SCR maidanezii
estia au fost crescute numa cu piciore in cur si cu
laturi de la cantine sau crascatoria de porci.
Cred ca nu ai nevoie sa-l insiri pe toti.
Serus si un placut sfirsit de saptamina.
CMT

gogu schrieb in Nachricht
<8uus6l$b9k$1...@newssrv.otenet.gr>...

DACIA LAN

> [...]

>Ma cac pe liga voastra de poponari. E bine asa?
>Dar intrebarea tot ramine: eu sa vin sa va fut in gura,

Te caci pe tine si o futi pe ma-ta in gura.

>dar adresa pe care
>mi-ai dat-o este o posta si nu apartamentul tau la semi-sol:-) Dami-o pe ai
>a ta daca ai curaj:-)

Numele si adresa nostru apare in revista "Dreapta Noua/The New Right" a Ligii,
apoi in cartea de telefon, asa ca nu-ti mai da aer de mare viteaz ca esti un
las ordinar.

>Nu ca eu vin pina acolo de dorul tau, dar ca sa pun
>unu sa controleze daca iar mintzi ca de obicei:-)

Mai rege al mincinosilor, mai facut sa zambesc fara sa vreu.

>Hai sa vedem daca esti barbat si ai coaie! Daca eu iti dau o adresa, promiti
>ca vii in 2 sau 3 luni "sa-mi inveti lectia"?

>Ia sa te vad cine e la fapte! LASHULE!

Bai iepurasule abia astept adresa ta,iar daca esti Mr."O", in 2-3 luni am sa-ti
fixam dantura inca de vreo 2-3 ori. Sper ca nu te-a deranjat ca am trecut la
fapte ?!

> [...]
>invidia putoare ce esti si de asta latri ca o catzea in calduri:-) LOL LOL

Bai tampitule si idiotule, cultura si civilizatia care a stat din cele mai
vechi timpuri cunoscute la baza Europei a fost cultura si civilizatia getilor.
Voi grecoteilor care ati plecat cu satra din India in Africa, mai exact unde
este Egyptul de astazi, apoi v-ati oplosit in Tracia ,ati furat si distrus tot
ce am avut noi mai bun si de valoare, si aceasta este dovada obiceiului vostru
tiganesc.

> In al doilea rind, eu nu "ma dau grec si european" ci sint grec pe un
>sfert si roman pe trei sferturi! Ma intreb, tu stii ce esti? Stii cine ti-a
>fost tata? LOL

Bai tu esti o corcitura, sau mai bine zis o lepadatura straina asa ca n'ai ce
cauta printre romani adevarati.

>He he he:-))) Te roade invidia ba nulitate:-)))

Invide de ca sa am pe tine bai grecoteule, pentru ca natia ta de greci s-au
corcit cu jidanii si are urechile mari si nasl coroiat ca acesti diavoli ori ca
natia ta a fost imbarligata de turci si sunteti niste tucuri, obezi si
damblagii ?!?

> [...]
>Dar de unde sa stii tu,
>ospatar incult ai fost, tembel si idiot ai ajuns:-) Pas BOULE!

Pai daca tu crezi ca eu as avea "numai 7 clase" si asi fi "ospatar", inseamna
cu tu stii cine sunt si atunci de ce n'ai curajul sa vii sa ne privim in ochi ?
Aaaa ! pentru ca ai teama ca te voi privi drept in ochii asa cum ne-a sfatuit
Capitanul Corneliu Z. Codreanu ?!

> [...]

>esti o chicken si nimic altceva! Hai acuma dute si mai spala pe jos ca sa
>faci un dolarel:-) Uuuust javra turbata:-)

Nu mai inversa lucrurile, si te da mare ca ti-am dovedit de nenumarate ori ca
esti un prost, un tampit si un idiot, iar daca cauti moartea cu lumnarea sa
stii ca pana la urma o gasesti.

AS,88

> Te caci pe tine si o futi pe ma-ta in gura.

He he he:-) Limbaj unui salvator a Romaniei, unui legionar adevarat:-) Baaa,
tu nu esti legionar, tu esti un mascariti:-) O jigodie care se crede
cine-va:-) Du-te ba in pizda ma-ti ca esti penibil!

> [...]
Ligii,
> apoi in cartea de telefon, asa ca nu-ti mai da aer de mare viteaz ca esti

Cine-i lash ba cacatule? Eu am zis ca vin sa te caut? Tu esti ala care tot
vii de vre-un an sa ma omori sau mai bine zis sa-mi sugi pula, dar pina
acuma amenintarile tale au ramas goale exact ca capul tau gol si
bolovanesc:-) LASHULE!

> Mai rege al mincinosilor, mai facut sa zambesc fara sa vreu.

??? Dar ce caut sa te inteleg? Esti asa de prost ca vorbesti in limbi.

> [...]
sa-ti
> fixam dantura inca de vreo 2-3 ori. Sper ca nu te-a deranjat ca am trecut

??? Pe mine? Dar cind ne am intilnit noi doi bai bolovane nespalat? Si lasa
amenintarile ca cum ti-am mai zis, de vre-un an ma tot cauti si pina acuma
... pula:-) Deci minti cu nerusinare si nu esti in stare sa te tii de
cuvint. Adica ce cuvint, de cind leprele au cuvint...

LOL

> Bai tampitule si idiotule, cultura si civilizatia care a stat din cele mai
> vechi timpuri cunoscute la baza Europei a fost cultura si civilizatia
getilor.

Ce vorbesti tataie? Ia zi ba analfabetule cuvintele cardia, filozofie,
astronomie, mecanica, fizica, chimie, muzica, chirurgie, oftalmologie,
planeta, cosmos, asteroid si mii de alte, nu-i asa ca sint de origine
Geto-Daca?:-))))))))))))))) LOL LOL LOL
Si ia mai zi, cele mai celebre operele lui Socrate, Arhimede, Plato,
Aristotele, Periandos, Omer, Eschil, Diodorus, Pitagora, Ipocrate, si multor
alti, nu-i asa ca sint furate de la Getii?:-))))))))))) LOL LOL LOL
Hai ca esti tare idiot bai timpitzelule!

> [...]
tot
> ce am avut noi mai bun si de valoare, si aceasta este dovada obiceiului

He he he:-) Te repeti ca o placa stricata bai lepra ordinara:-) N-ai
imaginatie? Hai ca esti prost rau de tot!
Dar ia zi ca sa incerc sa te inteleg in prostia ta: inainte ziceai ca sint
Orasel, acuma spui ca sint Grec, ce pula mea stii pina la urma? Vezi ca te
dai singur de gol ca un BOU ca mintzi? Fiindca stii foarte bine ca eu nu
sint Orasel, dar ca un bun troll o freci asa ca sa faci galagie si sa capeti
putina atentie:-) Vezi cum te faci singur de ris?:-))) LOL LOL LOL

> Bai tu esti o corcitura, sau mai bine zis o lepadatura straina asa ca n'ai
ce
> cauta printre romani adevarati.

Si tu oi fi "Roman adevarat":-)))))))))))))))))))))))))))) LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
Baaa, tu esti un cacat de tzigan, un sac de paduchi, o gaura pe care o fute
toata lumea! Hai du-te ba in pizda ma-ti, ca m-ai distrat tare de tot:-)))
LOL LOL LOL Auzi la iel, Roman adevarat!!! Daca Romanii sint ca tine, atunci
vai de capu ei de tzara! Banditule!
Imi zici BOULE ca "n-am ce cauta printre Romanii"!
1) TU NU esti Roman, deci taci din gura:-)
2) Cine ti-a zis ca eu caut ceva printre Romani? N-am afaceri in Romania,
n-am interese acolo, deci ce ai vrut sa spui PROSTOVANE? Eu imi fac banu la
noi, nici nu ma intereseaza afacerile voastre in Romania. Asa cum ati facut
tzara, cine crezi ca mai vrea sa vina acolo? Nu citesti ca guvernu se plinge
ca strainii care au promis investitii n-au venit si se intreaba de ce s-au
dus in alte tzari ex-comuniste?... Raspunsul e simplu bai cretinule: din
cauza de criminali ca voi n-au venit investitiile! Deci, cine distruge
tzara? TU BOULE!!!
3) Te crezi in stare sa zici cine are si cine n-are "ce cauta printre
Romani"? Du-te ba in pizda ma-ti de bolovan incult, esti prea nesimnificativ
ca sa spui lumii ce sa faca!

> Invide de ca sa am pe tine bai grecoteule,

Hopa! Iar esti prins sa MINTI cu nerusinare! Acuma sint "grecoteu" si nu
Orasel?:-))) LOL LOL LOL
Baaaaaaaaaaaaai, cit de prost poti fi!!!:-))))

> [...]
ori ca
> natia ta a fost imbarligata de turci si sunteti niste tucuri, obezi si

He he he:-)) Ti-am mai zis ca te repeti ca o pula stricata, tu nu intzelegi?
Dar am uitat ca tu esti bulgar, nu-i vina ta ca nu intelegi:-)))

> Pai daca tu crezi ca eu as avea "numai 7 clase" si asi fi "ospatar",
inseamna
> cu tu stii cine sunt si atunci de ce n'ai curajul sa vii sa ne privim in
ochi ?

Exceptional!!! Sa vin in America numai de dorul tau! Tu esti ala care ai
promis ca vii in grecia, dar pina acum se pare ca n-ai adunat banii de
bilet:-)))) Dom'le, tu nu te opresti sa ma uimesti cu IQ-ul tau
ridicat!:-))) Bai idiotule, nu toata lumea stie ca tu esti ospatarul de
clasa a treia de Burlacu, futu-te in curachu? Nu acum cite-va luni ai fost
prins sa trimiti scrisori pe unde-va semnind Costantin Cacatu Burlacu si cu
adresa asta de a ta? Chiar asa de PROST esti? Hai du-te ba ca mi-e si mila
de tine de cit de prost esti:-) TEMBELULE!

> Aaaa ! pentru ca ai teama ca te voi privi drept in ochii asa cum ne-a
sfatuit
> Capitanul Corneliu Z. Codreanu ?!

Baaa pirlitachis, tu nu ma poti privi in ochi, ca unde frecventez eu
cacaturi ca tine n-au acces! Tu esti pleba bai! De fapt eu as vrea sa nu fii
asa de las si sa incerci sa vii la noi si sa ai curaj sa vi sa ma
intilnesti!!! He he he:-) Imediat te ai afla arestat si bagat in pirnaie cu
niste albanezi cu niste puli 30 cm lungi ca sa-ti faca gura ca curu! Habar
n-ai cu cine vorbesti baaaaaa hidrocefalule!

> [...]
ca
> esti un prost, un tampit si un idiot, iar daca cauti moartea cu lumnarea

Ba megalomanule, lasa vorbele goale si raspunde la ce te a intebat stapinul
tau, adica io: DACA ITI DAU ADRESA SI NU APARI IN 2 SAU 3 LUNI CA "SA MA
ARANJEZI", ACCEPTI AICI PUBLIC CA O SA FI CHEMAT "MINTZINOS, LASH SI
CHICKEN"????????
Daca esti BARBAT (lucru de care ma indoiesc...), accepta the challenge!
Altfel esti o feminutza si mars inapoi in groapa ta de cacat si nu mai
vorbi!
CACAT RASCHETAT CE ESTI!!!

DACIA LAN

> [...]

>CHICKEN"????????
>Daca esti BARBAT (lucru de care ma indoiesc...), accepta the challenge!

Bai Gogule, bai golane,grecule si tigane, lasa palavrageala ca tu n'ai fi
Orasel,pentru a trage de timp, ci trimite-mi mai repede adresa ta si apoi
vedemn noi cine-i "MINTIZINOS, LASH SI CHICKEN".

Atat pentru moment !

AS,88

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Retardatule mintal! Cioara nespalata de un tzigan:-))) Lasa vrejala si
raspunde scurt si cu un da sau nu la ce te intreb. E atit de simplu si pt un
bolovan nespalat ca tine! Deci:

1)DACA ITI DAU ADRESA SI NU APARI IN 2 SAU 3 LUNI CA "SA MA ARANJEZI",
ACCEPTI AICI PUBLIC CA O SA FI CHEMAT "MINCINOS, LASH SI CHICKEN"????????

Raspunsurile posibile: DA sau NU. Barati. Daca aveti curaj:-)))

2) Cum ne explici ca o data spui ca sint Orasel si alta data zici ca sint
grec? Mai departe, cum imi ceri adresa cind sustii ca eu sint Orasel? Nu e
cunoscuta adresa numitului? Cum vad eu, toata lumea il intilneste cind vrea!
Ziaristii ii iau declaratii, apare pe la tv, deci daca crezi ca sint Orasel
ce mai astepti? Numai tu nu esti in stare sa-l intilnesti! Si tocmai pt asta
eu zic ca esti un cacat mincinos si nu un legionar, un simplu troll care se
da legionar pe aici si de fapt e o vierme fara viata care vrea putina
atentie! Cantitate neglijabila ce esti!

Aici, poti sa dai un raspuns cu mai multe cuvinte. Daca esti in stare,
bineinteles:-)))

Pina sa raspunzi cuprinzator ramii un "MINCINOS, LASH SI CHICKEN".
Acuma du-te si mai spala vre-un vas la restaurantul la care lucrezi:-)
BOULE!

DACIA LAN

> [...]

>atentie! Cantitate neglijabila ce esti!
>
>Aici, poti sa dai un raspuns cu mai multe cuvinte. Daca esti in stare,

Golan,grec, tigan, bozgor ori Orasel este una si acelasi drac, asa ca lasa
vrajeala si da mai repede adresa in ce mahala te ascunzi.Faptul ca te bagi ca
musca in curul calului pe la Tv si prin presa,este o mata in alta traista, dar
noi avem o rafuiala aparte, una asa cum scrie la carte, de care nu vei scapa
nici in mormant.

AS,88

Orasel

> Golan,grec, tigan, bozgor ori Orasel este una si acelasi drac,

Dacia pula bleaga, Domnitza, VRoaita, germisara, Ion Roata, Dest.Romane,
Mota Marin, Ineacsu,
Nicador, sint unu si acelasi drac:-)
Mori de oftica, ieste bai tziganule? vezi ca tu esti o scursura umana care
traiesti la semi-soale, in schimb noi sintem stapinii vostri care va futem
in cur si batem joc de voi:-) Servitorilor:-)

> asa ca lasa
> vrajeala si da mai repede adresa in ce mahala te ascunzi.

Lasa vrejala, lasa vrejala, dar n-ai curaju sa raspunzi POZITIV la ce te
intreb:-) Deh, LASH SI CHICKEN ca intotdeauna:-)

> Faptul ca te bagi ca
> musca in curul calului pe la Tv si prin presa,este o mata in alta traista,

Iar te a lovit damblaua ba cretinule? Pina acuma eram grec, acuma ma bag in
televiziunea, te ai candrit definitiv prostovane:-) Delirezi:-)

> dar
> noi avem o rafuiala aparte, una asa cum scrie la carte, de care nu vei
scapa
> nici in mormant.

Bla bla bla de la trollul oficial al secereului:-) Da-te ba in pizda ma-ti,
ca esti tare idiot! Servitorule:-)

> AS,88

Asshole ce esti:-)

Deci si fiind-ca vad ca esti o FEMINUTZA si n-ai coaie sa raspunzi cu un
"da" la cea ce ti-am propus, si ca sa nu poti evada, eu consider ca ai
acceptat tot ce ti-am propus si anume "DACA ITI DAU ADRESA SI NU APARI IN 2

SAU 3 LUNI CA "SA MA ARANJEZI", ACCEPTI AICI PUBLIC CA O SA FI CHEMAT

"MINCINOS, LASH SI CHICKEN"!!!
Deci iaca adresa si vezi ce faci; ai 2 sau 3 luni timp sa dovedesti daca
esti barbat... Chestia care e imposibila, fiind-ca tu esti un TRANSVESTIT!
Acuma ai adresa, eu te astept, hai sa vedem daca porti pantaloni sau
fuste:-)
Valaoritou, 11-13 Thessaloniki, Grecia.

MEGALOMANULE! MINCINOSULE! LASHULE! TRANSVESTITULE!

DACIA LAN

> [...]
>Date: 11/18/00 1:25 PM Eastern Standard Time

>Acuma ai adresa, eu te astept, hai sa vedem daca porti pantaloni sau

Pai parca hoinareai prin mahalale Bucurestiului, cum deja ti-au dat romanii un
picior in fund inainte de a-ti vedea rezultatul voturilor ? In fine, daca tu
zici ca nu esti Orasel, ci Gogu-Golanul, atunci fa bine si da-mi numele
adevarat ca la adresa respectiva poate sa locuieasca 100 de golani ca tine.
Poti sa mi-l trimiti direct pe E-mail-ul meu, daca nu vrei ca ceilalti de pe
SCR sa-l cunoasca.

AS,88

> Pai parca hoinareai prin mahalale Bucurestiului, cum deja ti-au dat
romanii un
> picior in fund inainte de a-ti vedea rezultatul voturilor ?

Lasa ba vrejala, stii bine ca nu eu sint ala, n-o mai freca. Nu tzine. Tu
esti un troll care stie multe:-)...

> In fine, daca tu
> zici ca nu esti Orasel, ci Gogu-Golanul, atunci fa bine si da-mi numele
> adevarat ca la adresa respectiva poate sa locuieasca 100 de golani ca
tine.

:-))) Stai linistit, acolo locuiesc oameni la care tu nu poti ajunge nici o
data:-) Sint muuult mai sus de nivelul tau social si economic si sintem
paziti zi si noapte chiar de la politzia greaca! Tocmai de asta iti spun ca
taaaaaaaare vreau sa vii ca sa ne cacam pe noi de ris!!! Cred c-o sa-ti stea
bine cu costumu de inchisoare:-) Habar n-ai cu cine vorbesti baaaaaaaa
pirlitachis! Vino si o sa ai o surpriza maaaaaaaaare de tot:-)

> Poti sa mi-l trimiti direct pe E-mail-ul meu, daca nu vrei ca ceilalti de
pe
> SCR sa-l cunoasca.

Bai, tu chiar esti BOU sau doar te prefaci? Ti-am dat adresa, numele meu
sint sigur ca-l cunosti-daca nu, doar citeste la rom-list si daca nu-l stii
l-afli imediat-, toata cladirea apartine tatalui meu, deci ma poti gasi cind
vrei. Ce o mai intorci atita, te am demascat ca esti un LASH si acuma
gasesti scuze ca sa nu indeplinesti "promisiunea"? Cum ti-am zis, eu te
astept si daca nu apari in maxim 2 luni atunci stii care va fi numele tau
cel nou:-)... Hai sa vedem daca porti pantaloni, lucru de care ma
indoiesc... Termenul scade pe 18 Ianuarie 2001... Pastreaza acest mesaj ca
dovada:-)

mihai...@my-deja.com

In article <8v4inm$n37$1...@newssrv.otenet.gr>,

Domnilor. Ajunge! Se intoarc in "groapa" Capitanul si Nicadorii. Sa
nu le mai pomeniti numele. Nu ati inteles ca in primul rand cine a
facut parte din Miscare a avut o datorie de a se implini si curata ca
individ in fatza lui Dumnezeu ca numai dupa aceea sa aiba onoarea sa ia
scutul apararii Neamului in mana? Limbajul si continutul nu denota
invataturile lui Hristos si exemplul Capitanului care, ca bun crestin
NU si-a urat dusmanii ci in primul rand si-a iubit Neamul.
Doamne ajuta!
Mihail

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

C.M.T.

gogu schrieb in Nachricht
<8v4inm$n37$1...@newssrv.otenet.gr>...

>Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Costasi vad ca nu stii ca dacicus e olog, nu poate veni
la tine, umbla pe limba.:-))

Vezi bre sa nu fie zimbetul sau masca lu Hippokrate,
ca aia apare cu vreo doua cesuri inainte sa te loveasca
damblaua.:-))) ca si pe tac-tu.

>??? Dar ce caut sa te inteleg? Esti asa de prost ca
> [...]

Da la fapte, lai omorit pe batrinul tau tata
sa dai vina pe alti, si sa incarezi asigurarea?
Mai bine ocupate de bagaje, sa nu ajungi
in romania cu coate si buzunare goale adica
cu clamote ce ai pe tine. Sa stii ca dupa
alegeri vei parasii pentru totdeauna
america.

Costasi vezi o sa spuna ca dumnezeul lui privat
zamolxe a invatat pe grecii, numa ca cind a coborit
pe pamint a gresit adresa si in loc de dacia a ajuns
in grecia.:-))) Ce conteaza inca o mica minciuna
in istorie, a trcut atiti ani nimeni nu-si mai aduce bine
aminte.:-))))

> [...]
Ipocrate, si multor
>alti, nu-i asa ca sint furate de la Getii?:-))))))))))) LOL

Pe numili astia el cunoaste de pe cartile de bucate.:-))))

Pai daca nici masa nu stie, de unso stie el.

Tu Costasi, vezi ca zeus a fost mai corect, daca era
suparat pe un individ din societate veche greaca,
la ochit si la lovit cu o sageata de traznet. Zamolxe
pedepseste toata tara pentru citiva cacati de tipul
lui dacicus, daca le pune pe fruntea tarii.

Care 7 clase? Poate 7 ani de studii e mai
corect. A 4. a facut de patru ori cind invatatori
au dat afara de la scoala aia pentru ologi mintali
ca s΄a vazut ca nul poate termina.

Ba dacicus, tembelule parca erai certat cu caca-pitanul,
deci vat-i impacat, iaras-i sugi pula?

DACIA LAN

>Subject: Re: Luminitz de la Muntele Athos.
>From: mihai...@my-deja.com
>Date: 11/19/00 3:48 PM Eastern Standard Time
>

>Limbajul si continutul nu denota
>invataturile lui Hristos

D-le Mihail sau cum te-o fi chemand poate chiar Mihai Chivulescu , ce are sula
cu prefectura ?!

>si exemplul Capitanului care, ca bun crestin
>NU si-a urat dusmanii ci in primul rand si-a iubit Neamul.
>Doamne ajuta!
>Mihail

Un bun exemplu dem de urmat de la Capitan este cazul comisarului judeo-mason de
politie Manciu, ce parere ai ? Sau exemplul lui Ionel Mota, a Nicadorilor si
multor altor legionari care nu si-au pierdut timpul cuvorbe goal, ci au pus
mana pe pistol si au tras, de aceia cei care se exprima cu ceva injust contra
Garzii de Fier trebuie sa-si cantareasca bine vorbele altfel au belit-o.

AS,88

DACIA LAN

> [...]

>l-afli imediat-, toata cladirea apartine tatalui meu, deci ma poti gasi cind

Bai golanule, vezi ca te contrazici singur, ce este unde stai tu o puscarie
pazita de politie sau o casa pariculara. Pai daca-i casa particular cum de
sunteti asa de multi inauntru, si vreti sa va cacati de rasi, este cumva casa
lui ta-tu o casa de toleranta pentru homosexuali ?

Bai rahat raschetat, lasa vrajeala si trimite-mi cat mai repede numele,
telefonul si adresa ta adevarata , daca vrei sa te privesc drept in ochi pana
la 18 Ianuarie a.v., ca altfel cand aflu despre tine din alte surse, va fi mult
mai grava situatia.

AS,88

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Bai BOU INCULT ce esti!:-) Chiar trebuie sa-ti se explica totu IDIOTULE?
Uite, ca vad ca ai un IQ sub 60, hai sa-ti mai dau niste explicatii ca poate
pricepi: acolo unde iti spun bai BOULE, este un complex de mai multe vile de
oameni cu o suprafata financiara pe care slugi ca tine nici o data n-au cum
s-o ajunga. In plus, acolo stau si cite-va familii caror capete sint inalti
functionari de stat ba si niste ministri! Ghici cui familia intra la aceasta
descrierea BOULE! Te ai prins acuma DOLIHOCEFALULE? De asta politzia pazeste
sa-i tzina departe pe tziganii ca tine CACATULE! Razumes, slavule?

> si vreti sa va cacati de rasi, este cumva casa
> lui ta-tu o casa de toleranta pentru homosexuali ?

> Bai rahat raschetat,

Asa? Pai atunci: "BAI CACAT TURTIT, CARE AI IESIT DIN PIZDOIU LUI MA-TA CEA
CURVA CARE SE FUTEA CU TZIGANII PRIN OBOR SI TE A BALEGAT PE TINE"!!! Iti
place asa? He he he:-) Mui baaaa, cacatule!

> lasa vrajeala si trimite-mi cat mai repede numele,
> telefonul

Hopa!:-))))))))) LOL LOL LOL Acuma vrei si telefonul ba baragladina
hidrocefala? Pai zi asa nene ca esti comod sau ne-eficient si poate iti
platesc si drumu pina aici:-) Nu stiam ca tu, marele CACAT inteligent habar
n-ai cu cine stai de vorba si vrei sa-ti fac viata usoara:-))) Misca mina si
tu bai BADARANULE, nu astepta de la alti! Dar daca zici ca esti asa de
PROST, hai sa-ti spun si numele meu: Konstantin Nicolae Brincoveanu. Acuma
ai toate datele, hai sa vedem daca ai coaie sa vii:-)

> si adresa ta adevarata , daca vrei sa te privesc drept in ochi pana
> la 18 Ianuarie a.v.,

OLIGOFRENULE! Nu intelegi? Ti-am dat adresa adevarata, ce pula mea, n-ai
curaj sa accepti ca nici banii de drum n-ai si acuma vrei s-o intorci ca la
Puloiesti ca sa nu vii? Ba, atunci eu incep de pe acuma sa te chem
CHICKEN:-))) Kot, kot, kot, koda:-))))

> ca altfel cand aflu despre tine din alte surse, va fi mult
> mai grava situatia.

A uleu, acusi chiar ca m-ai speriat si tremur TZIGANULE!!!:-))) Du-te ba si
plimba ursu alt-undeva, chiar crezi ca te mai ia cine-va in serios de
MASCARICI ce esti? LOL LOL LOL
Ba MINCINOSULE si IMPOTENTULE, de mai mult de un an tot zici c-o sa afli
cine sint, c-o sa vii sa ma omori, ca faci ca dregi, si pina acuma
...PULA!!! Deci MINCI cu nerusinare, nu esti capabil sa faci nimic si esti
doar un CACAT umflat care este numai vorbe si nimic mai mult!
Da-te in pula mea LASGULE si MINCINOSULE, esti FULL OF SHIT!
Esti un FRICOS si LASH, mai mult de o FEMINUTZA! De fapt asta esti: un
TRANSVESTIT care se crede legionar! Daca toti legionarii erau ca tine, vai
de capul lor! IMPOTENTULE!
Hai ca te ai dovedit ce LASH esti! Du-te in pizda ma-ti! Nu mai ai haz:-)

Magicianul

golanule wrote:

>Uite, ca vad ca ai un IQ sub 60, hai sa-ti mai dau niste explicatii ca poate
>pricepi

Nu pricepe bre, nu pricepe. Din dobitocul asta nu poti sa faci decit vreun praf
de curatat cocine de porci.

mihai...@my-deja.com

In article <20001119201935...@ng-df1.aol.com>,

Stimate Domn,
Propagandistii comunisti impotriva Miscarii au aruncat de 50 ani
minciuni asupra caracterului ei, precum legionarii au fost niste
insetati de sange care ar fi omorat numai pentru ca nu acceptau idei
divergente. Credeti ca Miscarii i-a PLACUT sa loveasca in dusmani? A
fost un act de nevoie, de proprie aparare pe care au fost fortati de
imprejurari sa le infaptuiasca. Intentiile lor au fost departe de a
asasina pe cineva pentru ca nu si-a cantarit cuvintele si a adus doar o
exprimare injusta impotriva Garzii de Fier. Acelea au fost acte grave
de necesitate, de proprie aparare cu care Capitanul s-a luptat mult din
punct de vedere religios, ajungand la concluzia ca isi punea in
primejdie propria-i Mantuire pentru apararea Neamului. Va rog sa nu
continuati a va da drept partizan al Miscarii ca nu faceti nimic
altceva decat a distortiona adevarul asupra caracterului Legionar si
confirmati vechea propaganda comunista anti-Legionara.
Cu dragoste Crestineasca,
Mihail

P.S. nu sunt Mihai Chivulescu, iar anonimitatea mi-o pastrez din motive
pe care sper ca le intelegeti. Acesta imi va fi ultimul mesaj. Doamne
Ajuta!
> AS,88

Ο "Magicianul" <magic...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Asa-i! Dar in plus ca nu pricepe din cauza ca e analfabet, acuma s-a dovedit
clar ca e si lash pe deasupra:-))) Se tot mindreste ca face si drege si cind
i-am furnizat numele si adresa mea acuma o intoarce ca la Puloiesti si cauta
scuze ca sa evita sa se faca (si mai mult...) de ris!!!
Deh, curat viteaj CHICKEN-ul asta care se da mare aparator a patriei:-)
Vorba ta: un porc din cocina...

Ο <mihai...@my-deja.com> έγραψε στο μήνυμα

> [...]
> altceva decat a distortiona adevarul asupra caracterului Legionar si
> confirmati vechea propaganda comunista anti-Legionara.

Ehei, acuma ai inceput sa te prinzi cit de cit de rolul acestui comunist
mascat:-) Acest psihopat face numai rau miscarii legionare. Poate asta-i e
si scopul! Cum poti sa fi legionar cind il injuri si-l hulesti pe Isus
Hristos si crezi in Zamolxache?
In rest, mai citeste-i cite-va mesaje si ai sa te prinzi ca e un troll si un
fanfaron.

DACIA LAN

> [...]
>From: "gogu" gola...@yahoo.com
>Date: 11/19/00 8:58 PM Eastern Standard Time
>

> BOU INCULT

>IDIOTULE?

>BOULE

> slugi

>BOULE!

>DOLIHOCEFALULE?

>tziganii ca tine

>CACATULE!

>Razumes, slavule?
>

>BAI CACAT TURTIT,

>IESIT DIN PIZDOIU LUI MA-TA

>MA-TA CEA
>CURVA CARE SE FUTEA CU TZIGANII PRIN OBOR

Bai jidane de peste ape, oribil, hapsan si egoist, cu aceste cuvinte te dai
mare cu "civilizatia" ta greceasca ? Pai in Romania numai tiganii folosesc
repetat aceste cuvinte intr-o conversatie sau tu ai 25 % sange jdanesc, 25%
grecesc, 25% tiganesc si restul bozgoresc ?! Astfel stand situatia, nu ma mai
mira de ce romanii adevarati te considera o figura biologica de cea mai proasta
si insuportabila calitate.

>este un complex de mai multe vile de
>oameni cu o suprafata financiara pe care slugi ca tine nici o data n-au cum
>s-o ajunga

Pai daca eu nu pot sa ajung acolo,pentru ca esti asa bine pazit de ,
politie,armata, Interpol, ONU, NATO,ZOG, ADL, JDL, MOSSAD de ce ma inviti acolo
sa-mi intinzi o cursa ? Eu cred ca daca asa sta situatia, tu esti acolo o
sluga, care locuiesti intr-un grajd de animale ori o cocina de porci, altfel
n'ai vorbi ca un grajdar, birjar si porcar.

>In plus, acolo stau si cite-va familii caror capete sint inalti
>functionari de stat ba si niste ministri! Ghici cui familia intra la aceasta
>descrierea BOULE!

Bai pierde vara, pai ori este casa lui ta-tu la adresa care mi-ai da-o ori stau
cateva familii. Faptul ca tu esti servitorul acelor inalti functionari de stat
si ministri, adica le faci pantofii,le speli caini, da-i cu matura si cu mopul
si lingi farfurile pe care ei ti le lasa pe masa nu ma indoiesc, dar fii
cinstit si recunoaste si nu tot umbla cu calul Troian in traista.

> De asta politzia pazeste

Mi se falfai mie de politia ta, doar daca acolo este o puscarie, in rest am eu
prieteni in Grecia si ajung eu si camarazii mei la tine.

>Konstantin Nicolae Brincoveanu.

Brancoveanu zici ca-i numele de familie al lu-i ta-tu din Grecia, hai bai
tuciuriule, vezi ca nici aici n'ai nimerit-o. Deci grecilor le este rusine cu
numele lor greces, si si-ai luat nume romanesti ?! Bravo lor ! S-au tu vrei sa
spui ca esti ceva ruda cu Constantin Brancoveanu cum ai spus ca esti ruda cu
Mota, Marin, Avram Iancu, Horia, Closca si Crisan, s.a.m.d. Daca esti ruda cu
Constantin Brancoveanu, inseamna ca esti jidan-fanariot ca si acesta si atunci
de ce mai umbli cu cioara vopsita si susti ca esti grec pur ?!

>Nu intelegi?

Am inteles ca esti un flutura vant si un nimeni in drum, n'ai nici casa, nici
masa, nici familie, nici tara, nimic-nimic, doar prostitutia intelectuala de
care dai dovada pe SCR.

>Kot, kot, kot, koda:-))))

Am banuit eu ca tu te culci cu gainile.

>Daca toti legionarii erau ca tine, vai
>de capul lor!

Daca toti romanii ar fi ca mine n'ar mai fi picior de parazit ca tine in
Romania.

>c-o sa vii sa ma omori,

Iti vei face singur samca, inaite de a ma pata eu cu tine.

AS,88

Magicianul

dacialan wrote:

>Daca toti romanii ar fi ca mine n'ar mai fi picior de parazit ca tine in
>Romania.

Daca toti romanii ar fi ca tine nu s-ar mai chema tara asta Romania ci Tigania,
boritule!

DACIA LAN

>Subject: Re: Luminitz de la Muntele Athos.
>From: mihai...@my-deja.com
>Date: 11/19/00 10:55 PM Eastern Standard Time
>

>Credeti ca Miscarii i-a PLACUT sa loveasca in dusmani?

Cititi-l mai bine pe Capitan, Mota, Marin si pe alti lideri ai elitei legionare
si veti gasi raspunsul care va framanta si adevarul care va lipseste si mai
ales faptul, daca trebuie sau nu, sa ai mila de dusmani tarii si ai umanitatii.
Intr-un proverb intelept se spune: "Pe cine nu-l las sa moara nu te lasa sa
traiesti",cam asa a patit in cele din urma Capitanul, ne mai tinand cont de
aceste vorbe intelepte batranesti si a cazut in mreaja dogmei
crestine,crezand orbeste ca daca ar actiona asa cum trebuie si-ar "pune in
primejdie propria-i Mantuire". Au trecut de cand a fost asasinat Capitanul si
mii si mii de legionari, zeci de ani, dar n'am vazut pe nimeni venind din cer
sa-i mantuiasca, si nici nu va veni nimeni, nici peste un milion de ani, asa ca
lasati deoparte aceste prostii care va roade mintea ca un microb si plaga. Apoi
cine sa vina sa-i mantuiasca pe anti-jidanii romani, jidanul Isus Cristos ?

>Va rog sa nu
>continuati a va da drept partizan al Miscarii ca nu faceti nimic
>altceva decat a distortiona adevarul asupra caracterului Legionar

D-le Mihail, ce sti d'ta despre fenomenul legionar ? Si ce crezi d'ta ca a fost
si este Miscarea Legionara, cumva o secta crestina, care-i iubeste pe
dusmani,pentru ca asa se spune in Biblie ? Si cum a fost creeata, ca o miscare
social-politica sau ca una religioasa ?

>si
>confirmati vechea propaganda comunista anti-Legionara.

Mai omule, tu vobesti serios sau iti arde de glume ? I-a fa bine si arata-mi tu
mie negru pe alb, unde si cand am facut eu vreodata propaganda comunista
anti-Legionara ? Chiar daca vei umbla cu lumanare si tot n'ai sa gasesti asa
ceva. Dupa parerea mea, tu ai inteles gresit aceasta miscare politica
nationalista si ai impresia ca legionarii au fost ori sunt o trebuie sa fie o
adunatura de pocaiti, care nu stiu altceva decat sa-si plece capul si
ingenuncheze in fata tuturor escrocilor, hotilor, sarlatanilor care s-au
oplosit in jurul bisericii crestine. S-au dus acele timpuri, de aceia astazi
noii legionari, nu trebuie sa mai fie buni, milosi si iertatori cu dusmanii
neamului si ai tarii, pentru ca aceaste invataturi crestine sunt niste tampenii
si prostii pe care jidanii le-au bagat in cap crestinilor cu ajutorul Bibilei
pentru a-i transforma in sclavii si robii lor.
CU DRAGUSTE CURATA ROMANEASCA DE GETO-DAC,

Alexandru Soare

>P.S. nu sunt Mihai Chivulescu,

Foarte bine, dar ai inca foarte multe de invatat de la viata.

ZEUL MOS (ZAMOLXIS) SA TE AJUTE.

DACIA LAN

> [...]
>Date: 11/20/00 10:25 PM Eastern Standard Time

>Daca toti romanii ar fi ca tine nu s-ar mai chema tara asta Romania ci

Minti cu nerusinare tigane borat,hapsan si egoist, s-ar chema ca in trecut --
GETIA ori DACIA ori GETO-DACIA.

AS,88

DACIA LAN

> [...]
>From: "gogu" gola...@yahoo.com
>Date: 11/20/00 5:25 AM Eastern Standard Time

>Cum poti sa fi legionar cind il injuri si-l hulesti pe Isus

Romani, nu va luati dupa acest diavol impelitat,care face pe-a marele
'filozof" grec. Retineti,nu poti sa fi un roman adevarat,adica un urmas al
geto-dacilor din care provine neamul romanesc, daca-l hulesti pe Zamolxis si-l
iubesti pe jidanul Isus Cristos si neamul lui Iuda.

AS,88

Magicianul

dacialan wrote:

>Minti cu nerusinare tigane borat,hapsan si egoist, s-ar chema ca in trecut
>--
>GETIA ori DACIA ori GETO-DACIA.
>
>AS,88

Serios? Desi ar fi plina de tigani ca tine? Deci vrei sa zici ca geto-dacii
sint tigani? OK, te cred pe cuvint, tiganule!

Magicianul

dacialan wrote:

>Retineti,nu poti sa fi un roman adevarat,adica un urmas al
>geto-dacilor din care provine neamul romanesc, daca-l hulesti pe Zamolxis

Nu, categoric ca nu. Numai daca poate faci matanii in speranta ca Zamolxe o sa
te fute-n cur, cum tot faci tu. Insa tu tot nu mi-ai spus, 88 este diametrul
ASs-ului tau? Si te mai miri ca nu te fute nici dracul?

>si-l
>iubesti pe jidanul Isus Cristos si neamul lui Iuda.

Hai nu fi si tu acuma asa.Vrei sa zici ca tu n-ai supt pula la jidani? Daca
n-ai supt-o este numai pentru ca n-au vrut ei sa ti-o dea, dar parca nu mi-ar
veni sa cred ca nici macar de suptul pulii nu esti bun. He?

>AS,88

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

LOL LOL LOL Uite cine vorbeste:-) Baaaa, mult tupeu ai ba excrement uman!
Da' tu cu aceste cuvinte te dai mare cacat cu "civilizatia" ta
geto-daca?:-)))
Ia uita-te la productia ta:

>Te caci pe tine si o futi pe ma-ta in gura

>tigane borat
>hapsan
>Bai rahat raschetat
>hoinareai

>ca musca in curul calului

>grecule si tigane
>ordinar
>Bai tampitule si idiotule
>esti o corcitura
>o lepadatura

>are urechile mari si nasl coroiat ca acesti diavoli

>sunteti niste tucuri, obezi si damblagii

> [...]

Buhahahahahahahahaha:-)))))))))) Vezi ba ce BOVINA proasta esti? Te dai
ranit ca te injur, dar tu n-ai lasat o singura persoana sa n-o faci de cip
se de fel:-))) Bai, tupeist esti ba muie! Vezi ca a mai fost unu care striga
"uitati-l pe asta cum injuraaaaaaaa" si pe 'colo iel injura ca la usa
cortului! Vezi ca prea semanati la tabieturile TZIGANE:-)))

> Pai in Romania numai tiganii folosesc
> repetat aceste cuvinte intr-o conversatie sau tu ai 25 % sange jdanesc,
25%
> grecesc, 25% tiganesc si restul bozgoresc ?!

Nu bai MAIMUTZA:-) Eu ti-am zis cine sint si de unde ma trag! Problema esti
tu care te ascunzi in spatele anonimatului (chipurile...) si nu marturisesti
ca esti suta la suta tzigan:-)

> Astfel stand situatia, nu ma mai
> mira de ce romanii adevarati te considera o figura biologica de cea mai
proasta
> si insuportabila calitate.

Buhahahahahaha:-))))) Baaaaa CACAT, ma cac in gura celor ca tine care ma
considera cum zici tu! Asta pt mine e un titlu de onoare ba EXREMENTULE:-)
Dar de unde sa stii tu de onoare...

> Pai daca eu nu pot sa ajung acolo,pentru ca esti asa bine pazit de ,
> politie,armata, Interpol, ONU, NATO,ZOG, ADL, JDL, MOSSAD de ce ma inviti
acolo
> sa-mi intinzi o cursa ?

Ca sa vedem cit de barbat esti! Nu tu erai ala care se lauda ca iel e mai
tare decit ori si cine pe pamintul asta? Si ca indiferent pe cine gaseste in
cale, iel face ce a promis? Acuma o dai cotita ba LASHULE?
La a doua ta intrebare, iti raspund ca da, de asta te invit acolo ca sa-ti
vad fatza urita cind intr-o celula de politzie o sa pun un negru sa te futa
in cur, eu sa fac poze si dupa sa le pun pe scr:-) Hai, cind vii?:-)))

> Eu cred ca daca asa sta situatia, tu esti acolo o
> sluga, care locuiesti intr-un grajd de animale ori o cocina de porci,
altfel
> n'ai vorbi ca un grajdar, birjar si porcar.

He he he:-))) Te doare faptul ca esti o sluga pirlita baaaa
SIFILITICULE:-))) Asa, asa, fi gelos pe cei care iti sint superiori la ori
se ce:-) SCLAVULE:-)

> Bai pierde vara, pai ori este casa lui ta-tu la adresa care mi-ai da-o ori
stau
> cateva familii.

He he he:-))) BOUL de Burlacu iar nu intelege si vrea explicatii:-))) Hai
sa-ti arat inc-o data cit de prost esti si nu te prinzi MAIMUTZOIULE:-)))
Dupa cum stii si eu si tatal meu sintem in constructions business. Iel cu
lucrari publice, eu cu private. Asa ca noi am construit mai multe "celule
urbane" alcatuite de vile si care sint pe circuit inchis. Nu pt ori si cine,
nu pt CACATI ca tine! La unele am vindut totu, la altele am oprit si
inchiriam. Intelegi acuma de ce ti-am zis ca acest complex e a lui taica
meu? Daca nici acum nu intelegi, iseamna ca esti SI MAI BOLOVAN decit am
crezut:-))) Cauta un doftor:-)

> [...]
> si lingi farfurile pe care ei ti le lasa pe masa nu ma indoiesc, dar fii
> cinstit si recunoaste si nu tot umbla cu calul Troian in traista.

He he he:-))) Te roade invidia ba badarane ca stii ca lucrurile stau cum zic
eu:-) Asa ca nu mai fa atitea clabuci ca poate te ia vre-un hinghier care o
sa creada ca ai turbat:-) Javra ordinara ce esti!

> Mi se falfai mie de politia ta, doar daca acolo este o puscarie, in rest
am eu
> prieteni in Grecia si ajung eu si camarazii mei la tine.

Pai hai dom'le ca tot zici ca faci si dregi, zilele trec si tu inca n-ai
pornit:-) Nu mai avem mult pina pe 18 Ianuarie:-))))
In rest, bravo ca ai avut curaj sa recunosti ca prietenii tai din Grecia
stau in puscarie:-))) Baaaa, cit de prost poti sa fi ca sa-ti faci asemnea
reclama:-)

> Brancoveanu zici ca-i numele de familie al lu-i ta-tu din Grecia, hai bai
> tuciuriule, vezi ca nici aici n'ai nimerit-o.

Hai ba ca tu depasesti orice limita de PROSTIE:-))) Eu de repetate ori am
zis ca acest este numele de familia a lui maica mea pe care l-am adoptat si
eu aprox. dupa 1980. In rest, tuciuriu eu nu sint, TU ESTI TUCIURIU, fiind
TZIGAN:-))) BOLUNDULE:-)

> Deci grecilor le este rusine cu
> numele lor greces, si si-ai luat nume romanesti ?! Bravo lor !

Foaia verde pe deal sau Dacia Lan ca oitza dupa vitzel:-) Asta ai inteles tu
ba oligofrenule? Bravo ma, m-ai lasat mut:-)

> S-au tu vrei sa
> spui ca esti ceva ruda cu Constantin Brancoveanu cum ai spus ca esti ruda
cu
> Mota, Marin, Avram Iancu, Horia, Closca si Crisan, s.a.m.d.

Cind am zis eu ca sint ruda cu stimabilii astia din urma, in afara de primu?
Iar delirezi? Pina acuma sint "grec imputzit", acuma iar o intorci ca sint
Orasel, haide bre sa vezi vre-un psihiatru ca nu te vad prea bine in
ultimele zile:-)))

>Daca esti ruda cu
> Constantin Brancoveanu, inseamna ca esti jidan-fanariot ca si acesta si
atunci
> de ce mai umbli cu cioara vopsita si susti ca esti grec pur ?!

1) Da ba, poate ca sint ruda si sint mindru de asta! Ce pula mea vrei? Macar
eu stiu de unde vin, nu ca tine care nu stii cu cine te a baligat ma-ta!
2) Cind am zis eu ca sint "grec pur" bai TANTALAULE? Nu de repetate ori
ti-am zis ca sint 75% Roman si 25% Grec? Ce tot o freci s-o intorci, nu vezi
ca doar arati ca esti PROST si nu tzii minte de nimic? 'telectualule:-)
3) De unde sare acest "jidan-fanariot"? De unde Brincovenii erau "jidani" ca
tine? Fanarioti adica greci, da! Dar Evrei? Iar nu ti-ai luat pilulele ba
psihopatule?

> [...]
nici
> masa, nici familie, nici tara, nimic-nimic, doar prostitutia intelectuala

LOL LOL LOL Uite cine vorbeste:-))) CURVA SECEREULUI:-))) De unde ai inteles
atita multe despre mine bai HAHALERA PROASTA? In rest si daca nu esti LASH,
ai adresa ai tot, vino sa te convingi in fatza locului:-) DACA AI CURAJ,
BINEINTELES:-))) PIRLITULE!

> Am banuit eu ca tu te culci cu gainile.

LOL LOL LOL Zice ca a banuit, PROSTU:-))) Bravo banuiala bai MAIMUTZA:-)
Esti distept foc:-)

> Daca toti romanii ar fi ca mine n'ar mai fi picior de parazit ca tine in
> Romania.

He he he:-))) BA, tu chiar esti BOU si nu intelegi am impresia! De cite ori
ti-am zis ca eu n-am afaceri in Romania? Inteleg ca esti INCULT si nu
intelegi, dar chiar asa? Haide ba ca mi-se face si mila de tine:-)

> Iti vei face singur samca, inaite de a ma pata eu cu tine.

DECI MARELE ASASIN BURLACU, O DA COTITA SI ACUMA NU MAI VINE IN GRECIA SA MA
OMOARA!!!!
ERAM SIGUR CA ESTI NUMAI VORBE GOALE, BAI CACAT LASH!!
DE ACUM INCOLO, UN MESAJ CARE O SA ARATE CIT DE LASH ESTI O SA FIE SINGURUL
RASPUNS LA PROSTIILE TALE PE CARE LE DEBITEZI PE SCR!
TE AM DEMASCAT CE CACAT LASH SI FRICOSH ESTI!
F E M I N U T Z A!!!!!!

Hai gata si cu tine, ai dovedit cit valorezi:-)
Du-te in pizda ma-tii si nu mai apari pe aici! Pas:-)
Te ai facut de CACAT!
LASHULE! FEMINUTZA! CHICKEN!