Boului Gogu

1 view

MOAB

>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com

>tot
>cu
>
>Ei, nu ;-)
>Numai ca are urmele lui acoperit

In pizda curvei de ma-ta cu tot neamul ei cel adormit si in coliva parastaselor
mortilor lui taica-tau si-n viitorul hipodromului sa se cace toata planeta de
escroc de alba-neagra ce esti cu tot neamul tau BAAAAAAAAAA mincinosule
BAAAAAAAAA!
Nu tu ai avut ejaculare cind te-ai dat mare ca taica-tau cu ma-ta si restul
cirezii de rude handicapate mintal ce ar detine majoritate in firma aia?
Ti s-a aratat cine e cu adevarat majoritar acolo si acum iti faci respiratie
gura la pula zicind ca ai urmele acoperite?
Du-te ba si suge pula alora citiva care inca mai cred ceva din gura ta de
escroc ordinar.

Human Rights Watch:

http://www.greekhelsinki.gr/english/reports/GHM-Reports-Greece.html

ElOrator

MOAB wrote:

> [...]
>gura la pula zicind ca ai urmele acoperite?
>Du-te ba si suge pula alora citiva care inca mai cred ceva din gura ta de

Lasa-l bre nu vezi ca incearca si el sa para mai...sfios? Da-i bietului o sansa
sa-si creeze un nou scenariu, un nou rol, nu fii si tu atat de rau bre!

El Orator

CIRESAR OBIECTIV

Chiar a devenit enervanta tema asta cu Gogu.
De ce nu incercati voi sa-l ignorati daca va deranjeaza? Asa cum il suportati
pe Burlacu de ce nu-l suportati si pe Gogu?
Nu am simpatie pentru Gogu, dar cred c-ar fi intelept din partea voastra sa-l
lasati asa cum e.

O rugaminte personala pentru Gogu ar fi sa stea si el linistit ca sa nu mai dea
motive de scandal inutil pe NG. Gogule, ce rost a avut sa ne arati ce-a scris
Fredy? Vrei tu sa te bagi in rica dintre el si Dan? De ce tot insisti pe temele
astea ce nu te privesc direct? Nu vezi ca Dan nu se prinde in jocul tau? Fii
intelept si nu te mai amesteca aiurea.

Ο "CIRESAR OBIECTIV" <ciresar...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Chiar a devenit enervanta tema asta cu Gogu.

Pai:-)

> [...]
> pe Burlacu de ce nu-l suportati si pe Gogu?
> Nu am simpatie pentru Gogu, dar cred c-ar fi intelept din partea voastra

Ei lasa bre, vrei sa ne strici distractia?:-)
Ce mai bun decit s-o vezi pe Inesica noastra scumpa si pe cei 2 tantalai ai
sai sa turbeze:-)

> O rugaminte personala pentru Gogu ar fi sa stea si el linistit ca sa nu
mai dea
> motive de scandal inutil pe NG.

Pai ... scuza dar nu inteleg!
M-ai vazut tu pe mine sa incep threaduri provocatoare ca aceste 3 scursuri?!
Eu doar raspund la mesajele lor pe care le vad la raspunsurile voastre, si
atita tot!
Bine, recunosc ca rid si un pic cu prostia lor de scizofrenici:-)))

> Gogule, ce rost a avut sa ne arati ce-a scris
> Fredy?

???
Cind am facut eu asa ceva in ultima vremea?!!!
Poate l-a facut vre-un sn impostor, arata-mi mesajul ca eu nu l-am vazut!
Daca a fost postat de un sn care e in killfile la mine, eu nu l-am vazut!
Cred ca vor sa mai imbirlige lumea tantalaii astia 3:-)
Ca sa nu fie echivoce:
eu postez *NUMAI* cu acest sn si cu adresa asta!
Eu postez *NUMAI* din Grecia si nu prin alte tari!
Daca apare un mesaj chipurile al meu fara sa multumeasca *TOATE* conditiile
de mai sus, sa stiti ca e un impersonator!

> Vrei tu sa te bagi in rica dintre el si Dan?

Care Dan e si asta bre?
Hai ca incep sa nu inteleg!

> De ce tot insisti pe temele
> astea ce nu te privesc direct?

Am zis ca nu inteleg cine-i Dan asta!

> Nu vezi ca Dan nu se prinde in jocul tau?

? Ce joc bre?
Nu inteleg!

> Fii
> intelept si nu te mai amesteca aiurea.

Daca imi explici, poate inteleg si eu!

PS
Cu mesajul tau am avut ocazia sa vad ce a borit din nou moaPizda despre
mine:-)
Un cui in plus pt ea:-)
In rest, abereaza ca de obicei:-)
Majoritar e ala de care ie :-) Daca moaPizda proasta e incapabila sa
inteleaga anumite chestii, atunci nu e vina mea ;-) Am mai zis ca mi-am
acoperit bine urmele ;-)
Un hint ca sa inteleaga cit de VACA e:-)
Sa vada numele fiului meu si numele care apare la firma:-)

In rest, esti patetica mamaitza, ba' mai rau: emetica!

--
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

MOAB

>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com

>Am mai zis ca mi-am
>acoperit bine urmele ;-)
>Un hint ca sa inteleaga cit de VACA e:-)
>Sa vada numele fiului meu si numele care apare la firma:-)

Cine te crede ba? Ce mare cacat sa-ti numesti pe secerea copilul hipodrom doar
ca sa pari ruda cu ala care NU ESTI!
Am vorbit cu el si omul mi-a spus ca nu are decit o fata asa cum e scris pe
pagina.

Tu chiar crezi ca de dragul tau si al secerelei ar aparea informatii incomplete
despre el? Oricit de handicapat mintal ai fi si s-ar rusina cu tine tot nu
te-ar putea sterge din datele lui daca chiar ai fi copilul lui.

ElOrator

MOAB wrote:

(catre GOGU)

> [...]
>despre el? Oricit de handicapat mintal ai fi si s-ar rusina cu tine tot nu
>te-ar putea sterge din datele lui daca chiar ai fi copilul lui.

Ce urme sa-si stearga bre? N-are nici un fel de "urme" asa ca n-are ce sa
stearga. Se da si el mare pe ng-uri ca in viata de toate zilele e un amarat,
aminteste-ti ce-ai aflat despre el.

Ca sa nu mai vorbim de tati diplomati. El zicea ca a fost in RO cand taica-sau
a fost diplomat acolo, insa in acelasi timp zice ca ma-sa la cunoscut pe
taica-sau in aceeasi perioada. Asta e un pricajit, copil din flori (cica si-a
luat numele mamei, hahaha, nu putea sa-si ia ce avea deja).
Lasa-i dracului placerea macar pe-aici sa se umfle in pene, nu-ti dai seama cum
isi bateau copiii joc de el ca fiind un copil ilegitim?

Un imbecil, nimic mai mult!

El Orator

MOAB

>From: elor...@aol.com (ElOrator)

>Ce urme sa-si stearga bre? N-are nici un fel de "urme" asa ca n-are ce sa
>stearga.

Mai lasa dire de muci.

>Se da si el mare pe ng-uri ca in viata de toate zilele e un amarat,
>aminteste-ti ce-ai aflat despre el.

Pe secerea nu stiu nimic de el. Prefer sa fim doar doua SN-uri ca sa-mi permit
sa-l bag in pizda curvei de ma-sa si sa ma cac in gura ei, a lui, a
hipodromului si a concubinului ce-o tine pe ma-sa.
Pacat ca nu stiu cine-i tatal natural al dementului ca sa ma cac si-n gura
aluia.