Excrementu NNita, Haider si problema legionara

1 view

co...@my-deja.com

Intrebarea e cine a supt-o cui:NNita lu Haider, sau viceversa ?
Cel putin, stiim ca lu Haider ii place sa suga .

Subject: Oamenii de cultura romani fata de problema evreiasca
Date: 03/25/2000
Author: NNITA <NN...@prodigy.net>

http://pages.prodigy.net/nnita/garda.html

In România a existat o problema evreiască înainte de î
nfiintarea Miscării Legionare Fragmente din atitudinile celor mai
importanti oameni de cultura romani privind problema evreiasca in
Romania:

Vasile Conta

"Noi, daca nu vom lupta in contra elementului jidovesc, vom pieri ca
natiune"

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Fredy

co...@my-deja.com wrote:

> [...]

> Romania:
>
> Vasile Conta
>
> "Noi, daca nu vom lupta in contra elementului jidovesc, vom pieri ca

Ce sã mai luptati nenorocitilor, cã ati scãpat de evrei de mult si uite
în ce hal sunteti.
Acum vã luptati cu fantomele asa cum vã stã bine. Aveti o fixatie.

Romania Mare

From: Fredy a...@jps.net

>Ce să mai luptati nenorocitilor, că ati scăpat de evrei de mult si uite
>în ce hal sunteti.
>Acum vă luptati cu fantomele asa cum vă stă bine. Aveti o fixatie.

Ce fixatie ba animalule? Ce aia de-au bombardat combinatu chimic
din Sirbia si au otravit si Romania sint fixatii? Ba animalule, aia de
au bombardat podurile si au blocat Dunarea si au distrus o parte
a comertului romanesc sint fixatii? Ce fixatie animalule, Albright
e fixatie?
Ba jigodie, ala de a umplut tara cu sorosei de-i vezi si prin gari
ca pe moonies in America, e fixatie?

Nu jidanul de rind care abia isi tira viata in Romania a fost problema.
Nu jidanul de rind care abia isi tiraste viata in Israel si in America e
problema. Problema este marea finanta jidoveasca si masonica,
care oricit ar avea nu tot nu are suficient. Problema sint iudeii
ajunsi, care fut fara discriminare chiar si pe ai lor si vor un stat
stat sclavagist mondial.
Doctrina se numeste Doctrina Albright-Clinton, sau NWO.

spa...@my-deja.com

In article <38DCDAE1...@jps.net>,

Fredy <a...@jps.net> wrote:

> Ce sã mai luptati nenorocitilor, cã ati scãpat de evrei de mult si

uite
> în ce hal sunteti.
> Acum vã luptati cu fantomele asa cum vã stã bine. Aveti o fixatie.

muieeeee, jidane, sa te futa canii, traiasca arafat, sadam si colonelu
ghadafi. ura, muie la coroiati. te'n pizda ma-ti pe forumu jidanesc.

Z. Codreanu

spa...@my-deja.com:

>uite
>>
>muieeeee, jidane, sa te futa canii, traiasca arafat, sadam si colonelu
>ghadafi. ura, muie la coroiati. te'n pizda ma-ti pe forumu jidanesc.

Astia si Kivu Futingher sint jidovi speciali, scapati din laboratorul
doctorului Mengele. Li s-a facut transplant de creier cu material din
intestin gros bozgoresc.
Tot n-au renuntat la traditii si fac slujbe cabaliste cu singe de copii
romani. Cumpara de la Cotroceni.

Kivu Futingher e reprezentantul cu plasamente in America.
Face tot numai sa iasa un gheseft. Copii la cabalisti, gacigici de muie
la mafiotii din Cuinz, cioroi de pus la ciordit la bulibasa Oali Chilar din
Toronto, omul e un adevarat intreprinzator facut la scoala de sorosei.

roliver

> Kivu Futingher e reprezentantul cu plasamente in America.

notat:))))))

> Face tot numai sa iasa un gheseft.

> Copii la cabalisti, gacigici de muie
> la mafiotii din Cuinz, cioroi de pus la ciordit la bulibasa

aici trebuia una bucata virgula:)))))))

> Oali Chilar din
> Toronto, omul e un adevarat intreprinzator facut la scoala de sorosei.

om bun :) io stiuunde ar ecentru soros ca am fost sa vad cum ie la ei
la facultate da numa in vizita:)

incerca sa intzelegi:

eu nuam avut legatura cu UDMR sau cu alt partid de aici din ungaria.
Facultatea mea am terminat-o pe cont privat .

nu sint killer daca a fii inginer mecanic chimist lao fabrika de
medicamente inseamna a fii killer atunci imi dau seama ca ceva in logica
matale e gresita. Sau o rotitza dintzata a scapat din lokul ei unde era.

In rest numai bine.

roliver

.Cezar

Aveam si eu ceva de zis, dar nu cred ca mertitati nici unii dintre voi.
:)

Fredy

spa...@my-deja.com wrote:

> uite
> >
> muieeeee, jidane, sa te futa canii, traiasca arafat, sadam si colonelu
> ghadafi. ura, muie la coroiati. te'n pizda ma-ti pe forumu jidanesc.

Asta-i tot ce mai puteti produce, viermi de cãcat ce sunteti.
Asa arãtati voi, asa aratã si tara voastrã de cãcat.

spa...@my-deja.com

In article <38DF78EE...@jps.net>,
Fredy <a...@jps.net> wrote:

> Asta-i tot ce mai puteti produce, viermi de căcat ce sunteti.
> Asa arătati voi, asa arată si tara voastră de căcat.

si atunci de ce te fute grija de tara altuia, puta cheala? cati romani
ai vazut tu pe forumurile jidanesti dindu-si cu parerea despre
treburile voastre? daca a-ti sta dracu si v-ati vedea de treburile
voastre cine v-ar injura? sictir, matraguna, ce drept ai tu sa mananci
atita rahat despre romania? te'n pizda ma-ti, vazi-ti de israelu tau si
nu o sa te mai supere nimani. du-te pe pustii si lasa-ne in durerea
noastra, nu ti-a cerut nimeni ajutorul.

Bula 00001

>From: Fredy a...@jps.net
>Date: 3/27/00 11:06 AM Eastern Daylight Time

>Asta-i tot ce mai puteti produce, viermi de căcat ce sunteti.
>Asa arătati voi, asa arată si tara voastră de căcat.

Ferice da mata cai sterso la tinp da ma rog dice nuncerci in Izraiel ? Ca'cu
vati vazut si cu tara siai fi si ocupat cu problema palestinienilor si nu tear
mai fuke grija da romani si basarabeni adica tot romani. Sau
iesti din aia care sa zbatut pentru ieliberarea Basarabii da supt jugu romanesc
si alipirea iei la marea uniune ?

Gavarit paruski dedushka ?

Saltare

Baronu Roman