Unde e baaa, jidanii mei

SCRSUX

Ba neika nu stiu, da fara jidani si prostanaci
nu merge bine industria de tepe dupe secere.
Pe cuvint...

Nu l-am mai vazut pe Cureanu deloc, pe
Misu Orasel Tomberg zis Yakoiucutawa
si alte entitati iudeo-crestine ca capitanu,
arhanghelu de mucava, prostanacu as 99
intolit cu palton cu mitraliera si caciula blindata,
ca sa nu mai amintesc de eminentul, patriotul,
prof. dr. docent burlacu c. care-i si intrece.

Ar trebui sa-l rog pe bulake pina nu trece
la dept. de esterne sa mai sune goarna
prin garnizoana si sa faca apelu nenicule.

Dupa Sf. Ion gatttaaa, militaria jos din pod !

Vreau sa vad singeeee, blana de jjjjjjjidan si
oase rupte de gretzzzzzz infipte in gingii vinete
de garoi, boangheni si alte specimene anti-mioritice.
Si asta saptaminal !

Loctiitor Cdt. Garnizoana
Semneaza temporal de moment
Sgt. Papu

DauMuieDes

SCRSUX wrote:

> Vreau sa vad singeeee, blana de jjjjjjjidan si
> oase rupte de gretzzzzzz infipte in gingii vinete
> de garoi, boangheni si alte specimene anti-mioritice.

Firi-ar ma-ta a dracului de labar ciufut, n-ai somn si sugi pula la
gingii vinete ca mata e pofticiasa sio a ramas gravida cu un babuin
sculamentos si te-a fata in poarta politiei. Ba futuva in cur de
poponari ce santeti va dati la muie unu altuia pe SCR, sa va duceti pe
centura sa va corditi in bostan asa mai cistigati si voi un ban pentru
ca sa mai stati pe net CURISTILOR. Slobozi-m-as pa mamica voastra aia
alba ca zapada si pa cei sapte pitici nefricosi si sifilitici,
baga-v-as pa gat coiu de aveti voi treaba cu garoi. Dati-ar trenul
matzele alea pline cu fasole afara mah saracie, sugipulistule, mah
somerilor spargea-v-as amigdalele cu sarea din curu meu homalailor. Sa
ma cac pa burta ma-tii si pa istoria ta de rapandula si fiinta beata,
refulatule, sugeti pula la jidani. Va trebuie oase rupte cremenalilor,
sa faceti sex oral cu soacra'ta, profana-v-as mormintele, bora-mi-as
deiarea pe fata voastra hidoasa de gagii muisti.