Ia ascultati aici, la nenea !

1 view

coren

mergeti la hrrp://www.romclub.4t.com !!!!!!!!!!!!
apasati pe butonul rosu din dreapta sus !!!!!!!!

v-am pregatit : un forum impartit dupa categorii : discutii, bucatarie, sex,
religie, s.a.m.d .
puteti posta si ca anonim, dar pentru a replica trebuie sa va inscrireti.
posibilitati grafice : icon, emoticon, etc .
bineinteles, si o camera de chat corespunzatoare.
chestia e experimentala, si vreau sa aude de la voi observatii, ca sa pot
repara ce-i necesar.
In curand pe pagina romclub : pagina poze va contine poze postate de
membrii/ele scr !
Toti sunteti invitati ! Inclusiv lichelele !

coren

ADRESA CORECTA !

http://www.romclub.4t.com

"coren" <cor...@bezeqint.net> wrote in message

Gica Schpritzburgh

>From: "coren"

>mergeti la hrrp://www.romclub.4t.com !!!!!!!!!!!!
>apasati pe butonul rosu din dreapta sus !!!!!!!!
>
>v-am pregatit : un forum impartit dupa categorii : discutii, bucatarie, sex,

vezi ca'l calci pa fredonel pa calcaie. ai loat'o binishor pa urmili lu... daca
nu cunva...
aaaaaaaa?! LOL !!!!

gica

toarna vin, toarna pelin,
toarna leantzo, toarna !

amouage

gica...@aol.comBODEGA (Gica Schpritzburgh) wrote in message news:<20031206203742...@mb-m14.aol.com>...

> vezi ca'l calci pa fredonel pa calcaie. ai loat'o binishor pa urmili lu... daca
> nu cunva...
> aaaaaaaa?! LOL !!!!

singele apa nu se face. sa vezi ce ochi face nea gogu deseara hahaha

? "amouage" <deschwar...@despammed.com> ?????? ??? µ???µ?

??? Ce ochi sa fac? Nu inteleg...

--
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A