SLEAHTA SECURISTA A MOASHEI

Adina Greiner

In article <39c40753$1...@news2.mibx.net>, "Ilie Cosmar"
<Cos...@diavolix.com> wrote:

> ACUSI MA PRINSEI DE CE TEAI MARITAT CU UN ARMIAN. EI SE ZICE CA IE MAI BLINZI
> CU MUIERILE. ITI ZIC IO FAAAAAA SCROFUTO CA UN BADEA ION DEAL NOSTRU TEAR
> FI TRATAT REPIDE CU NISTE SCATOALCE DE TI SE UMFLA BUZELE DE NAR FI STIUT
> NICI DRACU CA IESTI STIRBA. DA NU IE PREA TIRZIU, TINTE TU PE POZITIE FUTUTI
> NEAMU UCRAINIAN DE BARBARI FAAAAAAAAAAAA.
>
> CE ZICI BA PULOSULE, IAM ZISO BINE NU?

Ilie, daca locuiesti ori speri vreodata sa locuiesti in Statele Unite,
ar trebui sa stii ca cu atitudini din astea intri la puscarie foarte
repede.

Lucrez part-time ca traducator la tribunal si vad caz dupa caz de
"family violence" in care barbatul considera ca poate sa isi bata nevasta,
chiar pana la a o pune in spital. Sunt foarte surprinsi cand judecatorul
ii baga la rece.

In locul tau as avea grija ce zic.

Ilie Cosmar

FAAAAAAAA SCROFUTO, VEZI CUM DAI INAPOI SI NU POTI SAMI RASPUNZI CIND TE PUN
LA PUNCT? ZICI CA NU ESTI MEMBRU AL VREUNUI PARTID FAAAA? NU CA NU TIAR CONVENI
MATALUTA, CI CA AIA SIAR DA BRUMA DE REPUTATIE LA LATRINA CU UNA DE TEAPA
TA CA MEMBRU. SI PORMA TU CE CREZI CA CONTEAZA DACA IESTI SAU NU MEMBRA?
TU TOT DEALDE HAIL HITLER IESTI CU SAU FARA CARNETEL. IA MAI ZINE DIN NOU
CUM DE STI TU ASA BINE CINE O FOST LA SECU SI CINE NU? AI TU SEMNELE TALE?
DE UNDE LE INVATASESI FAAAA STIRBA SI SCOFILCITA CE ESTI!

IOS MUNCITOR CALIFICAT DA TOT MAI STIU CA NAI CUM SA STI CE GUST ARE CACATU
DECIT DACA LAI GUSTAT CINDVA. ASA CA NU MAI DA DIN COLT IN COLT, CA IESTE
CLAR CA APA CA TU TIAI OFERIT PIZDA LABARTATA SI PLINA DE BOLI LA SECUISTI
SI EI SIA FACUT ACOLO O ACTA DE BINEFACIRI SI TEANVATAT SA SCRI SI SA CITESTI,
IMPUTITA CE ESTI!

STAI SA MA RECAPITULEZ. DECI TU STIAI DE TOT FELU DE FURTURI DA LE ACOPEREAI
CA SPERAI LA UN FUTUT ZDRAVAN. ACUSI TEA LASAT ALA CA PE UN CARTOF MUCEGAIT
SI PUTUROS, SI ITI DAI ARAMA PE FATA AIA BATUCITA CA PIELEA DE BOCANCI. HAI
CA ESTI NEBUNA DE LEGAT FA, DUTE FA IN PULA MEA DE BORITA, HAI, DANE UN SPECTACOL
SI DAL PE LUCICA MITICA IN JUDECATA CA ASA OM SCAPA DE TINE, CA COMPLICE
DE DELICT, FAAAAAAAAAAAAAAA!

[...]

spa...@my-deja.com

In article <sacgreiner-1609002131260001@user-
37ka8g8.dialup.mindspring.com>,

sacgr...@mindpring.com (Adina Greiner) wrote:
> In locul tau as avea grija ce zic.

adinooooo, io imi bag pula in america ta, daca si aici trebe sa ai
grija ce zici, caca'ma's pe mustata lu guru. baaa, de unde dracu au
aparut atatia ciomunisti, fu'tu'i morti mami lor de clintonieni si
democrati jidaniti, asta e o invatatura ioghina, pe care v'o preda guru
intre doua acte sxuale curiste sau e numa un reflex ramas dupe vremea
lu cescuta? eu unu renunt sa mai emigrez in america.

PS. am auzit ca in timp ce meditati stand incarligati si mirositi
basinile lu bivolachis, trageti cate o cantare de omagiu la adresa
maestrului care suna cam asa:

"guru guru guru guru,
cea mai buna pizda'i curu."

e adevarat?

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Adina Greiner

In article <8q1fre$crq$1...@nnrp1.deja.com>, spa...@my-deja.com wrote:

> [...]
> intre doua acte sxuale curiste sau e numa un reflex ramas dupe vremea
> lu cescuta? eu unu renunt sa mai emigrez in america.

nici nu are nevoie nimeni de tine aici, n-avea grija.

> PS. am auzit ca in timp ce meditati stand incarligati si mirositi
> basinile lu bivolachis, trageti cate o cantare de omagiu la adresa
> [...]

O fi, daca asa zici tu, nu te pot contrazice.

Dar e mai bine sa-ti tii viata privata pentru tine insuti, ca d-aia se
numeste "privata".

Aschiuta

> [...]

>PS. am auzit ca in timp ce meditati stand incarligati si mirositi
>basinile lu bivolachis, trageti cate o cantare de omagiu la adresa

Nu!!

O plimbare cu trasura?
Cea mai buna pizda-i gura!

Mr. Shtromeleac stie bine, nu?

PS: Sa va foot cu bocancul

spa...@my-deja.com

In article <20000917004147...@nso-fv.aol.com>,

sa ma bei la oo.

Aschiuta

In article <8q1kgj$hqj$1...@nnrp1.deja.com>, spa...@my-deja.com wrote:

> [...]

Aschiuta

Nu!!

>sa ma bei la oo.

Ai devenit carcotas in ultimul timp vere! Vezi ca daca nu-ti convine ma cac pe
ochii tai si una-doua te las pe intuneric!

DOMNITZA

> [...]

>pe
>ochii tai si una-doua te las pe intuneric!

ba fag,
schimba titlul cind esti in calduri!
adreseaza'te lui luceafarul si lui popo si lui spataru astfel vei fi satiscafut
.... tot de tine!!!!

ma joarsa de cind cu mizeriile scrise de tine incluzind, gaine inghetate,
ciufulitu c.. si chestia cu soldatul roman, am citit citeva carti ...despre, cu
si de popos ... ptiu drace, da' ce liberati mai sunteti voi ma!!!!

da' tu???? nu ti'o ajuns popo_s, ai trecut si'n partea aialalta ... cocosul si
cioara!!!!!

baaaaai, da multa toleranta mai trebuie in lumea asta pt kkts ca voi.... never
mind imagination!!!!

Aschiuta

In article <20000920085638...@ng-cv1.aol.com>, domn...@aol.com
wrote:

>ba fag,

Io fag? Nu cucoana, eu din brad is facut.

>schimba titlul cind esti in calduri!
>adreseaza'te lui luceafarul si lui popo si lui spataru astfel vei fi
satiscafut
>.... tot de tine!!!!

Stiti bancul cu sorcova?

> [...]
>cioara!!!!!
>
>baaaaai, da multa toleranta mai trebuie in lumea asta pt kkts ca voi.... never

Dar pe cel cu pluta?