Pentru Argon,Stefan Lupu-Wolf,Coren,Andrew Stanley,User si agentul veterinar

DACIA LAN

Bai jidanilor, ce inseamna Halakhah ?

Argon Red Head

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message
news:20041208203507...@mb-m23.aol.com

> Bai jidanilor, ce inseamna Halakhah ?

E o strada care duce la Bursa De Diamante , in spatele careia stau
curvele (in special alea cu jucarii ) si care vor fi scurt futute pentru
terrorism .Ai pe vre-una cu jucarii cu tot pe acolo sau in apropiere !!!
Nici un fel de violenta nu este acceptabila !!!
La cel mai mica violenta vor fi futute curvele cu jucarii !

Cele care pina acum au folosit asta vor fi oricum judecate dupa toate
legile si tratatele
internationale.
Nimeni nu deschide avalansa violentei aici .

RHB

DACIA LAN

>Subject: Re: Pentru Argon,Stefan Lupu-Wolf,Coren,Andrew Stanley,User si
>agentul veterinar
>From: "Argon Red Head" brow...@yahoo.com
>Date: 12/8/04 8:44 PM Eastern Standard Time

>E o strada care duce la Bursa De Diamante , in spatele careia stau
>curvele

M'am lamurit cu mintea ta, numai prostitutie este in ea.

Argon Red Head

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message

Ti-a scapat subiectul , ala era cacurvele vor fi futute .

RHB

Argon Red Head

"Argon Red Head" <brow...@yahoo.com> wrote in message

> "DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message

> Ti-a scapat subiectul , ala era cacurvele vor fi futute .
>

> RHB

PS

Sau consideri ca prostitutia violenta trebuie acceptata ?
Sint curvele cui ?

Argon Red Head

"Argon Red Head" <brow...@yahoo.com> wrote in message

Ai idee cui ii apartin pioni cu jucariile , nu car fi secret sau ceva ?

RHB

Argon Red Head

Stefan Lupu

>daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Bai jidanilor, ce inseamna Halakhah ?

Inseamna ca ne sugi zeama din cur. Ma potaie chiar daca e boem groful Stanley e
om cu patru facultati si om de cultura care a scris romane si a publicat in
Universul si in alte ziare serioase. Tu ai avut o maculatura, o rigaiala de
internet in care iti puneai grohaielile frustrate de spurcaciune ce esti. Bine
ca ti-au taiat maul.

DACIA LAN

>Subject: Re: Pentru Argon,Stefan Lupu-Wolf,Coren,Andrew Stanley,User si
>agentul veterinar
>From: "Argon Red Head" brow...@yahoo.com
>Date: 12/9/04 7:33 AM Eastern Standard Time

Se zice ca, atunci cand, omul n'are ce face isi cantareste coaiele, tu cam
acest lucrul il faci pe SCR, in rest bati campii sa nu adormi langa computer.

DACIA LAN

>Subject: Re: Pentru Argon,Stefan Lupu-Wolf,Coren,Andrew Stanley,User si
> [...]

Vai de curul tau, daca se aprinde al treilea razboi mondial devine poligon de
tragere pentru Echipa Mortii.

>chiar daca e boem groful Stanley e
>om cu patru facultati

Vai de capul lui, un sontorog care traieste in America de la supa publica cum
spunea Domnitza, despre un alt nemernic din Canada, tot cu pretentii de grof.

>si om de cultura care a scris romane

Unde si cand a scris romane cand se pisa pe el de beat si dormea pe strada ?

>si a publicat in
>Universul

Care Universul, cel al judeo-comunisto-securistului Aristide Buhoiu, care umbla
cu oca mica prin New York, iar cand a luat-o la bot s-a carat in California,
apoi inapoi la SRI-ul din Romania ? Tot lustrangiul de pantofi al lui Ion
Iilescu este Buhoiu ?

>Tu ai avut o maculatura, o rigaiala de
>internet in care iti puneai grohaielile frustrate de spurcaciune ce esti.

Nu ca am avut,dar am cea mai ultranationalista revista romanesca, pe care ati
incercat voi leprele si jigodile comuniste deghizate in "legionari" s-o
distrugeti, dar n'ati reusit si din 1985 incoace continua sa bage groaza in
dusmanii romanilor si ai Romaniei.

> Bine
>ca ti-au taiat maul.

Asta s-o crezi tu potaie dupuroasa. Dute la munca nemernicule, nu trai din
taxele noastre, ale romanilor-americani si ale poporului american muncitor.

Grajdanin

Pulifricin Pissdacu - Phallus Doktor, ne intreaba:

>ce inseamna Halakhah ?

Noi ii raspundem:

Carticica comandantului de cuib Cohnstantin Coistobocovici Burlahtzky.

Grajdanin, agent veterinar

Argon Red Head

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message

Cacatul marocan din Disengof , al turk de sus si aia rusa iti apartin ?
Asta apropo de cintarit coaie care eu nu am nevoia sa fac.

RHB

PS
FLUSH

DACIA LAN

> [...]
>From: "Argon Red Head" brow...@yahoo.com
>Date: 12/9/04 10:04 PM Eastern Standard Time

>Asta apropo de cintarit coaie care eu nu am nevoia sa fac.

Esti cumva o hoasca ?

Argon Red Head

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message

Nui nimic mai ceteste o data fara sa te grabesti , pina la urma
vei intelege .

RHB

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Mai hoasca ca tine FA ?!
Oricum, tot mai bine decit o TIRFA ORDINARA si IDIOATA ca tine babornitzo !

MUIE tie jidanca sifilitica ;-)

--
E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

http://gogu.enosi.org/index.html
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

DACIA LAN

>Subject: Re: Pentru Argon,Stefan Lupu-Wolf,Coren,Andrew Stanley,User si
>agentul veterinar
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 12/10/04 2:53 PM Eastern Standard Time

>Mai hoasca ca tine FA ?!

Mai schimba placa jidane imputit ca prea hodorogeste ca o moara sricata.

DACIA LAN

> [...]
>Date: 12/10/04 7:41 AM Eastern Standard Time

>Nui nimic mai ceteste o data fara sa te grabesti , pina la urma

Da am recitit si reiese ca, tu n'ai nevoie sa cantaresti coaiele ca nu le ai.
ci est o hoasca care umbli dupa umbli dupa pula de romani pe aici, ca cei din
tara ta "sfanta" ti-o da numai sa le-o sugi.

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Taci FA jidanca TIMPITA, proasta secereului ;-)
Hoasca dracului !

MUIE tie jidanca slinoasa ;-)

DACIA LAN

> [...]
>

>Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

>Lupu-Wolf,Coren,Andrew Stanley,User si

>Taci FA jidanca TIMPITA, proasta secereului ;-)

HAHaHa si HiHiHi, Gogu este si Argon cum a fost si Coren, un maimonid imputit.

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

Hahahaha si hohoho, curlaca e INES care se fute in popo ;-))))

MUIE tie JIDANCA slinoasa ;-)

Esti rusinea oricarui Evreu decent !
Anti-Semito !