harapojdani shbomba pe ei

1 view

Borked Pseudo Mailed

kum a zes shentzeleptu golaneatza

Unde esti tu Hitler Doamne, ca punind mina pe ei,
Sa-i imparti in doua cete: in tigani si jidanei,
Si in doua temniti large sa-i aduni pe acesti frati,
Sa dai foc la tiganime si Hamas la coroiati!

zau dak va mint.
gretzu sa treitzi raportez dan falastina lol si buhaha.

Ronin

Imi pare rau fratelo.... ai avut o kopilarie grea ;-) Nu-s jidanii
vinovati. Noi santem vinovatii. Am vrut sa scapam de ei, adutzi aminte
de lozincile legionare, Europa a vrut sa scape de ei, asta e pretzul.
Taci si inghite muitza dulce cu sloboz kosher !

? "Ronin" <Kot...@gmail.com> ?????? ??? ??????

Dar cine pula mea e cacatul asta care vrea sa ma bage in mocirla lui coane ?
Ai vreo idee ?
Sa-mi bag P(B)ula in ghitul lui de labagiu.

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more: http://pg.photos.yahoo.com/ph/golanule/my_photos
http://gogu.enosi.org/index.html

suliman

gogu wrote:

> [...]
>
> --
>
> E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
> in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

psihimu, gogutzu meu, nu frumos vorbim murdar cum animal slinos si
josnic Rrruminesc salbatic si primitiv. tu bun hibrid turkagretz eram,
bine reusit la tine.
nu face da risu stanbul si salonica bun tatutz suliman, rog mult vorbim
frumos cu ghiaor.
salutari lu mamitz. spune la el vine suliman adutze salamu mult dorit.
alah cu mata puiutzu !