tiganii & jidanii

Golaneatza

ERUSALEM (Aug. 12) - A suicide bomber blew himself up on the patio of a
restaurant near the northern Israeli coastal town of Haifa, killing himself and
wounding up to 20 people, Israeli authorities said.

The bombing resembled a Palestinian suicide attack Thursday at a Jerusalem
pizzeria that killed 15 and wounded about 100. However, in that attack the
assailant went inside and his bomb sprayed shrapnel and nails throughout the
densely packed restaurant.

Unde esti tu Hitler Doamne, ca punind mina pe ei,
Sa-i imparti in doua cete: in tigani si jidanei,
Si in doua temniti large sa-i aduni pe acesti frati,
Sa dai foc la tiganime si Hamas la coroiati!

DulceCaMiereaE

> [...]

>Sa-i imparti in doua cete: in tigani si jidanei,
>Si in doua temniti large sa-i aduni pe acesti frati,
>Sa dai foc la tiganime si Hamas la coroiati!

Trebuiau Sã Poarte Un Nume

Golaneatza n-a existat.
A existat numai o tarã frumoasã
La o margine de mare
Unde valurile fac noduri albe
Ca o barbã nepieptãnatã de crai.
Si un lac Como
Inundat de nuferi galbeni.
Si niste ape ca niste copaci curgãtori
În care luna îsi avea cuibar rotit.

Si,mai ales,au existat niste oameni simpli
Pe care-i chema: Stapanul,
Kandella,
Sau mai simplu : Vipera777
Cãrora le plãcea sã spunã
Seara, in jurul focului, poezii -
"Miorita" si "Luceafãrul" si "Metamorfozele vampirului".

Au mai existat si niste codrii adînci
Si un tînãr care vorbea cu ei,
Intrebîndu-i ce se tot leagãna fãrã vînt?
(de ca si cum l-ar fi durut in pula,
da-l presa editorul)
Dupa care a platit sharkul
Sa-i downgrade DUIul
In reckless driving

Acest tînãr cu ochii mari
Cît istoria noastrã,
(a voastra, a lor, a tutulor)
Trecea bãtut de gînduri,
Bestelit de avocata,
Care l-a lasat cu coaiele umflate,
Din cartea chirilica în cartea vietii,
Tot numãrînd plopii luminii,ai dreptãtii, ai iubirii,
Care-i ieseau mereu fãrã sot
(desi Archy a zis ca exista
un sot in Canada)

Si pentru cã toate acestea
Trebuiau sã poarte un nume,
Un singur nume,
Li s-a spus, simplu, Golaneatza.

M.S.

max

dulceca...@aol.com (DulceCaMiereaE) wrote in message news:<20010812131814...@mb-ma.aol.com>...

> [...]
>
> Acest tînăr cu puta mica (a lui AS88,DACIALAN "tiganu'"a tuturor gardoilor)
> Trecea bătut de negri,de chinezi,de americani, de romani ,
> Bestelit de sotie,
> Care l-a lasat cu coaiele umflate,ca intotdeauna.
> Din lac in put,
> Tot numărînd liniile de cocaina,
> Care-i ieseau mereu fără sot
> (desi Archy a zis ca exista si cu sot in Canada)
>
> Si pentru că toate acestea
> Trebuiau să poarte un nume,
> Un singur nume,
> Li s-a spus, si foarte simplu, Golaneatza.

copyright 2001 Max

max

golan...@aol.com (Golaneatza) wrote in message news:<20010812130625...@mb-ma.aol.com>...
> JERUSALEM (Aug. 12) - A PALESTINIAN suicide bomber blew himself up on the patio of a restaurant near the northern Israel coastal town of Haifa, killing himself and wounding up to 20 people.

coane , tu nu esti prost esti si tīmpit si rau de tot, eu am mai spus si
ma vad nevoit sa repet , poate ca nu īntelegi ;

AI INTELIGENTA UNEI "+/-" COZI DE SPERMA !!!!

salve Max

ps: pe de alta parte de ce nu īl urmezi,
ca o sa fi "patriot" ma ce naiba..si daca nu,cinta ba fricosule la alta masa.

Golaneatza

> [...]

>ps: pe de alta parte de ce nu īl urmezi,
>ca o sa fi "patriot" ma ce naiba..si daca nu,cinta ba fricosule la alta masa.

fa pirando tu esti mai gretoasa dec^t furunculul dintre bucyle lui fagi. Sa-ti
accidentez laringele cu pula. iti place sa fii jiGnito-umilita, huh?
jidancooooooooo bor^-si-ar hamasul coaiele'n plam^nii clapaugilor, ierusalimul
e al arabilor, mars d'acolo, jigodiilor. Americanii "nu vrea" sa mearga la
Durban pen motiv de Zionism??!! Pai ce pula mea e america bre, pashal^c
israelian??!! We, The White Power, will take care of business

So help us Zamolxe

Se intelege ca Lucian

>From: golan...@aol.com (Golaneatza)

>fa pirando tu esti mai gretoasa dec^t furunculul dintre bucyle lui fagi.

AI SUPT DIN FURUNCUL ALA?

>We, The White Power, will take care of business
>
>So help us Zamolxe

CICA PROZACUL FACE MINUNI!
IA INCEARCA!

TRAIASCA PIZDA!

Wea...@hotmail.com

In article <20010812131814...@mb-ma.aol.com>, DulceCaMiereaE

<dulceca...@aol.com> writes:

> [...]

>Si un tînăr care vorbea cu ei,
>Intrebîndu-i ce se tot leagăna fără vînt?

>(de ca si cum l-ar fi durut in pula,
>da-l presa editorul)
>Dupa care a platit sharkul
>Sa-i downgrade DUIul
>In reckless driving
>
>Acest tînăr cu ochii mari
>Cît istoria noastră,

>(a voastra, a lor, a tutulor)
>Trecea bătut de gînduri,

>Bestelit de avocata,
>Care l-a lasat cu coaiele umflate,
>Din cartea chirilica în cartea vietii,
>Tot numărînd plopii luminii,ai dreptătii, ai iubirii,

Da' finca veni vorba, ce s-a intamplat cu golaneatza ? E cam searbad p'aci
fara el ! GolaaaaaNeatzaaaaa, daca mai esti viu, misca din ureceha stanga !

http://newsone.net/ -- Free reading and anonymous posting to 60,000+ groups
NewsOne.Net prohibits users from posting spam. If this or other posts
made through NewsOne.Net violate posting guidelines, email ab...@newsone.net

Gicabulla

hahaha!

arta cu tedintza si arta pentru arta (da amoru artei ?!):

> Da' finca veni vorba, ce s-a intamplat cu golaneatza ? E cam searbad p'aci
>fara el ! GolaaaaaNeatzaaaaa, daca mai esti viu, misca din ureceha stanga !

ce te faci daca-n locu la ureceha i sa mishka alceva ?(da ridea fetili da iea
!)

DACIA LAN

>Subject: Re: tiganii & jidanii
>From: golan...@aol.com (Golaneatza)
>Date: 8/12/01 6:28 PM Eastern Daylight Time

>So help us Zamolxe

Oastea Zeilor lui Zamolxes nu doarme si fi sigura ca se v-a napusti cu toata
urgia asupra "tarii sfinte" Israel si a "poporului ales" de diavolul.Asa ca
povestea cu "Never Again" este numai pentru prostime nu si pentru cei care
lupta pentru adevar si dreptate.Zionistii au belit-o cu White Power si restul
umanitatii.

AS.88

max

> So help "us" Zamolxe
ba pardon coane pupapulalu'zamuie pa tine ba tembelule

> Oastea Zeilor lui Zamolxes nu doarme

Nehh , nu doarme , aiureaza ba, laba trista si tu odata cu ei
cu .."zeii" cirip, cirip ...

> urgia asupra "tarii sfinte" Israel si a "poporului ales" de diavolul.

De diavol ba agramici curist"ul"

>Asa ca povestea cu "Never Again" este numai pentru prostime

Ai dreptate adica numai pentru voi

>nu si pentru cei care lupta pentru adevar si dreptate.

Adica tu ?? HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

>Zionistii au belit-o cu White Power si restul umanitatii.

white trash sugi pula la morti si daca te plictisesti, treci si pe la zionisti

salve max

ps aseule cinta ba la alta masa .

max

golan...@aol.com (Golaneatza) wrote in message news:<20010812182816...@ng-ck1.aol.com>...

Ba coada de sperma tu nu vezi ca esti un gaozar cacacios si cretin
ba bulangiu labagiu .. muie !!
white power? HAHAHAHA poate..white powder
mai viseaza ba, white trash si dupa ce sugi pula unui negru poate o sa poti
sa-ti realizezi si visul ala favorit al tau cu zamolxe care te fute in cur.

salve max

Se intelege ca Lucian

>From: maxbe...@yahoo.com (max)

>Ba coada de sperma tu nu vezi ca esti un gaozar cacacios si cretin
>ba bulangiu labagiu .. muie !!
>white power?

MAXULE SA STII CA GOLANEATZA NUI CHIAR PUSTI. E DOAR INAPOIAT MINTAL.

TRAIASCA PIZDA!

Golaneatza

>Subject: Re: tiganii & jidanii
>From: maxbe...@yahoo.com (max)

>Ba coada de sperma tu nu vezi ca esti un gaozar cacacios si cretin
>ba bulangiu labagiu .. muie !!

ce faci fa babo, nu-i mai ai pe frosty si pe (sau "=" ?) stapanul sa te
conVERZEZI la telefon? da-ti-as muie cu hornu de la locomotiva de jidoavca
imputita

>white power? HAHAHAHA poate..white powder

faaaaaaaaaaa ce simpatica esti faaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! ce ingeniOS joc
de cuvinte! ma ustura gel-ul. Shakespeare wrote plays with less symbolism. &
btw, that <<HAHAHAHA>> is monuMETALICA, it appears that mocking an imbecile
named mdp is all you can do....................

now will ya want me to go back to

to finally understand who I am?

However, you'r fucked. I'll start posting the Emails you sent me begging for a
blowjob while talking shit about Domnitza and A.C. I "NO" you are afraid of me,
so you are a cheap prey, but your last SN - i.e., maxbetivul - pissed me off.

FYI, I'm NOT a Zionist

Se intelege ca Lucian

>From: golan...@aol.com (Golaneatza)

> I'm NOT a Zionist

HA HA HA HA HA!!!!!
CINE CREZI TU CA SIAR FI INCHIPUIT ASA CEVA?
TU ESTI DOAR UN URMAS DE SECURIST CU ORIGINE SANATOASA ADICA DIN AIA CARE
COLECTIVIZAREA NICI NA AVUT CE SA LE IA.

TRAIASCA PIZDA!

Golaneatza

>Subject: Re: tiganii & jidanii
>From: MopulDi...@aol.com (Se intelege ca Lucian)
>Date: 8/14/01 3:31 PM Pacific Daylight Time

And who asked whatever?! And you answered to whom?! Fuck off you low(est) form
of life!

muie tie
si ma-tii
si lui fagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Se intelege ca Lucian

> [...]

>muie tie
>si ma-tii
>si lui fagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TEA DURUT ASA RAU PENTRU CA TIAM AMINTIT CE ORIGINE SANATOASA AI?
GUNOIULE!

max

golan...@aol.com (Golaneatza) wrote in message news:<20010814181325...@mb-fj.aol.com>...

> I "NO" you are afraid of me,> so you are a cheap prey, but your last SN - i.e., maxbetivul - pissed me off.

coane. . .someone wants you to know that your breaths smells like
death. Your breath really smells horrible and you would do a service
to the world if you brushed your teeth more than the recommended two
times a day. . .
The odor of your breath gives the impression that you not only neglect
brushing, but that you spend time eating terribly abnormal things like
animal feces. . .

salve max

George Arden

Interesting....and how do you propose to do that----the old ways? let's
inform on each other--do you still waer your Securitate uniform dear?

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message