Menaj a trois

Horia Sima

Complotul se ingroasa pe scr. Eu cred ca are Roata dreptate. Toapa asta
jegoasa de Domnitza se afla in concubinajul cel scabros (muie, lindici,
sado masochism, sodomii, zoofilii, necrofilii, perversiuni si alte
ticalosii) cu numitul Mishu Pishu. Un aspect deosebit de interesant,
treaba a evoluat la un menaj a trois. A aparut in budoar si unul DACIA
LAN. Suprastimulata in lindicul ei hipertrofiat, purceaua Domnita a si
inceput sa guite in placeri, propaganda neovadimista. Este vorba de
timpeniile cu Zamolxes. Parintele spiritual al acestei apostazii
PRMiste, este de fapt unul Popa Tatu, fost parlamentar. Cei trei
perversi, se autostimuleaza in toate orificiile si toate configuratiile
posibile, dedindu-se la sodomii de nedescris impotriva naturii.

Josnicia si decandenta acestor hidrocefali s-a accelerat odata cu
aparitia in event horizon a ADINEI GREINER, gloaba de maraton in
perversiuni a indracitului Bivolaru. Se pare ca au intrat intr-o
adevarata frenezie a recrutarilor. Au racolat inca doaua jagardele, ANA
PAUKER si RODICA PERCIALI formind un templu satanic antirominesc. Inca
nu stiu unde se afla cuibul de nebunii al acestor vampiri, dar se va
afla deindata ce vecinii vor reclama urletele de orgiastica si
animalitate dezlantuita, care razbat din domiciliul transformat in
catacomba de catre acesti suboameni.

Se pare ca aceasti dezaxati exercita presiuni intense asupra
bozgoteilor Cioaba si Puliver, a zoofililor Pic si Poc de la antipozi,
cit si asupra ateilor jidovi Curen si A666, pentru a se alatura acestui
nou focar de infectie antiromaneasca.

Fiti vigilenti, nu va lasati copii singuri la computer caci locul este
plin de perversi potentiali, care abia asteapta sa loveasca.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

robului...@my-deja.com

In article <8qgo32$3gp$1...@nnrp1.deja.com>,
Horia Sima <horia...@hotmail.com> wrote:
> Complotul se ingroasa pe scr

Si eu am primit email de la idiot, este nedemn si necrestinesc sa ne
amestecam in mincatoria lui.

spa...@my-deja.com

> [...]
lindici,
> sado masochism, sodomii, zoofilii, necrofilii, perversiuni si alte

sa stii ca asta e explicatia comportamentului lor. o vreme am crezut ca
kivu si dacia sunt rivali, dar acu devine clar ca baietii sunt din
aceeasi gasca de satanisti, parti diferite din aceeasi piesqa, baietii
sunt complementari. misu cu coclenderu, domnita cu scorbura si dacia cu
limbile, balele si ritul satanic.

> [...]
> timpeniile cu Zamolxes. Parintele spiritual al acestei apostazii
> PRMiste, este de fapt unul Popa Tatu, fost parlamentar.

popa tatu e satan cu pula mica, probabil el a fost mentoru crocodililor
astora, da imbecilii il depasesc in futaciuni contra firii.

> [...]
>
> Fiti vigilenti, nu va lasati copii singuri la computer caci locul este
> plin de perversi potentiali, care abia asteapta sa loveasca.

DOMNITZA

horia sima aka robuluidzeu aka spataru ...
Lucian Orasel... zis laba trista, kknaru!

cool off mon ... in sfirsit activitatea intensiva SeCuRo-_ista ti'a adus
roade: vei ajunge in senat!
Calul lui Caligula iti da locul!!!

Baaaa, sicko, baaa, fag si curva masculina ce esti ... ceea ce scrii tu sub
horia sima, pulosul, ilie, luceafarul si spataru numai un degradat mintal si
fizic poate sa descrie... ma scirbosenie umana, ma vierme imputit cu snorkel
ce'ti faci veacul prin kkt, asta te'a invatat montgomery la harvard, asta ti'e
filosofia?

norocul cu scr-ul si mutti_hoaska80 ca altfel te manca balaceanca de mult !!!

Jorj

Ba, ce ma mai plictisesti!! Suni ca o vioara (stavrid) cu o singura coarda
(tu!).

DOMNITZA <domn...@aol.com> wrote in message

DOMNITZA

>From: "Jorj" Ni...@email.bre
>Date: 9/23/00 8:31 AM Easter

ba luciene,

tu nu nici macar ca vioara(cu sau fara corzi) nu suni ... tu esti esti un
hodorog muist, bolnav, invechit in rele!

norocul rau ca te mai injura/baga'n seama cite unu pe scr ca altfel ai crapa
dracului si te'ar absorbi balaceanca!

robului...@hotmail.com

In article <20000923084157...@ng-df1.aol.com>,

Saraca de tine. Si mania si disperarea care va ispiteste sa va dati in
spectacol sint pacate. Am sa ma rog pentru voi amandoi.

C.M.T.

Horica.
Trage capacul sicriului si dormi mai departe.
Te ui-ti prea mult la tembelizor.

Horia Sima schrieb in Nachricht
<8qgo32$3gp$1...@nnrp1.deja.com>...

Germisara

>From: "C.M.T." 320088...@T-Online.de
>Date: 9/23/00 1:48 PM Eastern Standard Time

>Horica.
>Trage capacul sicriului si dormi mai departe.
>Te ui-ti prea mult la tembelizor.

Bai boanghi, vezi ca noi avem prieteni si in Germania. Arhanghelu e un prost cu
creierii spalati, dar voi sinteti mai inferiori decit cel mai prost dintre
romani.

Aschiuta

In article <20000923214001...@ng-fi1.aol.com>, germ...@aol.com
wrote:

> [...]
cu
>creierii spalati, dar voi sinteti mai inferiori decit cel mai prost dintre

Si ce-o sa le faceti, le futeti si lor bocancii?

C.M.T.

De ce?
Ca printre unguri nu gasiti urmaritori?
Cu germania ai putina dreptate, mai ales
pe partea de est, unde cultura a fost predat
pe acelasi nivel ca in romania, adica asa intors
pe dos si plin de minciuna.
Ba nu uita un lucru, tineretul care ajunge azi la
inchisoare din cauza minciunilor voastra, cind
iese, va vor cauta si va baga cutitul printre coaste
ca drept multumire pentru anii petrecuti dupa gratii.
Asa ca spor la treaba, sansa voastra scade zi cu zi.

Germisara schrieb in Nachricht
<20000923214001...@ng-fi1.aol.com>...