Sentinta

The Reviewer

MarianMa...@hotmail.com pronunta sentinta:

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/57d872c94a3ef833?hl=en&

> Misto-teofil .
> You are out

LYU GXKX J LV, OLRP JY!

MarianMa...@hotmail.com

The Reviewer wrote:
> MarianMa...@hotmail.com pronunta sentinta:
>
> http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/57d872c94a3ef833?hl=en&
>
> > Misto-teofil .
> > You are out

(> LYU GXKX J LV, OLRP JY!)
Esti parcat .
Asta se poate citi in zecii de modurii .
Voi nu decidetii .
Va inteleg desperarea dar nu voi hotaritii fiind intel peste 5 nivele
mai jos
decit orice ramura a 4EU .
Criminalii si ineptii la tot nu pun conditii .
Stiam de peste o ora ca vei posta asta .
SP

GAIA

MarianMa...@hotmail.com

All thouse involved in this post will do lifetime in prison without
parole .
Check all and any involved in plot including several levels of
manipulation.
Beside my verdict the verdict was allready taken by others as well .
The owner is ww3 protocol infringement.

genessis is 5 levels below any 4EU branch parked as all other ww3 burn
the
planet distroy your own countries and as such as active or pasive
booth title irelevant and power out
in
any way out .

GAIA

The Reviewer

MarianMarian1...@hotmail.com wrote:

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/41181b9cdd0b8860?hl=en&

> (> LYU GXKX J LV, OLRP JY!)

> Asta se poate citi in zecii de modurii .

Mai exact, in cite? You may want to list them all.

> Voi nu decidetii .

"Voi" as in... frecventele patologice al HD-ului d-tale?

MarianMa...@hotmail.com

Nice try you go to jail for life my dear .

Misto daca esti nervos si papusa asta e un lucru folositor la casa
altora .
Ce anume vrei sa spui mata ?
Inteleg durerea si exasperarea celor care trebuie sa mearga la
inchisoare.
Intre a vrea sa opritii istoria si a putea este o mare diferenta .
Am impresia ca estii local !

http://groups.google.com/group/FrameControlIssues/browse_thread/thread/a575168c712d4cde/968105d469d4dfd3?q=nuclear&rnum=1#968105d469d4dfd3

Sources beside problematic intell wich Argon conected in Israel knew
all and recorded
all in this tread and this is not even 10% of what you done.
Now you have Gates and penalties by law .
Do not even think to take that tone with me again !

GAIA

Message has been deleted

Teofil

MarianMarian1...@hotmail.com wrote:

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/3e1c6c24478e347f

> [b.s. snipped]

> Am impresia ca estii local !

Pai! Insa uitii de existenta, in anumite conditii, a unor principii
local-globale, uitii de self-similaritate, samd :-) Doing a poor job,
aaaaaaaaaaaaaaa?

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

> All thouse involved in this post will do lifetime in prison without
> parole .

Hai sa te vad nebunila daca porti pantaloni, uite, eu ma "involve"!
Cind incep sa fac "lifetime prison" sonatule?!

MUIE ma;-)

PS
SP;-)

PS 2
Esti parcat;-)

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more: http://pg.photos.yahoo.com/ph/golanule/my_photos
http://gogu.enosi.org/index.html

MarianMa...@hotmail.com

gogu wrote:
> ? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

> Hai sa te vad nebunila daca porti pantaloni, uite, eu ma "involve"!
> Cind incep sa fac "lifetime prison" ?!

Incepind de la 30 Iunie 2006 .

> MUIE ma;-)
>
> PS
> SP;-)
>
> PS 2

Esti parcata si maritata si sexata by law

GAIA

MarianMa...@hotmail.com

Teofil wrote:
> [...]

> Pai! Insa uitii de existenta, in anumite conditii, a unor principii
> local-globale, uitii de self-similaritate, samd :-) Doing a poor job,

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/0773203a98bca48f/913eab1fc25bb000#913eab1fc25bb000

Inca considerii ca fac un poor job asta fiind doar o mica parte din
incercarile voastre
de conflagratie mondiala violenta care au fost dejucate si oprite .
Esti parcat .
Vei ateriza de asemenea in tribunale.

GAIA

Teofil

MarianMa...@hotmail.com wrote:

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/b8cbdf18072ce26c?hl=en&

Again: "voastre"/"voi" as in...

> de conflagratie mondiala violenta care au fost dejucate si oprite .

Din fericire, "conflagratia mondiala" la care te referi e numai un
anumit regim de functionare al HD-ului dumitale. Know thyself!

MarianMa...@hotmail.com

Ai dreptate cind logica si argumentele se termina
Imi place continuarea inchipuirilor voastre ca avetii monopol pe
modul de gindire a omenirii .

In rest Multumesc de reconfirmare a faptelor .
Amanunte suplimentare in curind.

Si asa esti in drum spre Nurenberg vrei sa fi sigur ca adunii punctaj
?

GAIA

The Reviewer

> [b.s. snipped]
>
> Amanunte suplimentare in curind.

Easy, don't sweat on it ;-)

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

> Incepind de la 30 Iunie 2006 .

Bine, astept!
Dar daca pe 1 Iulie eu mai sint aici sa-ti dau MUIE cu tirnacopu, atunci ai
sa recunosti ca esti nebun?!
Sa vedem daca ai macar un dram de demnitate si te tii de cuvint...

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi
puttane! F.d.A

> Esti parcata si maritata si sexata by law

Esti parcat si futut in cur by law;-)

SP;-)

MarianMa...@hotmail.com

gogu wrote:
> [...]
> sa recunosti ca esti nebun?!
> Sa vedem daca ai macar un dram de demnitate si te tii de cuvint...

Eu sint bun cu tine fata de cea ce meritii .
Oricind potii fi lasat pe mina systemelor pentru ce ai
facut si ce nu ai facut si mai ales ce facii acum.
Cu toate ca este un drum fara iesire in cazul tau inchisoarea
este optia preferata si relativ la ce ti se cuvine o optie foarte
moderata si umana .

GAIA

> --
>
> E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
> in codesto reame debban risolversi tutte con grandi
> [...]

Ca de obiceii nimic la subiect sau relevant .
Cum se face ca tu asa "mare" "gogulolcapara"
nu ai dejucat nici in plot scr sau oprit cit de putin
violenta si holocaustul in tot timpul la ww3 fiind
si in plina cunostinta si asa cum spui avind puterea
de a face si conduce ?

Inteleg ca nu iti potii abtine iesirile si iti promit ca vei platii
legal mult mai mult si mai tare decit orice iti potii inchipuii
in cele mai negre inchipuirii .

Estii total parcata restul la Nurenberg dupa ce vei fi aresta
pe 30 Iunie 2006 si pusa in maximum security jail .
http://groups.google.com/group/NewNurenbergTrials/msg/6fea3b60665e5f50?hl=en&

Este mai mult decit meritii .

GAIA

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

> [...]
> Cu toate ca este un drum fara iesire in cazul tau inchisoarea
> este optia preferata si relativ la ce ti se cuvine o optie foarte

Esti LASH!
De ce nu raspunzi cu un simplu "DA" la cea ce te am intrebat?...
--------------

Bine, astept!
Dar daca pe 1 Iulie eu mai sint aici sa-ti dau MUIE cu tirnacopu, atunci ai
sa recunosti ca esti nebun?!
Sa vedem daca ai macar un dram de demnitate si te tii de cuvint...

-------------

Sau stii ca esti nebun si ca tot cea ce zici nu e nimic mai mult decit o
galgara?....
Sau stii numai sa minti ca un bun marian jidan slinos lol jidania
slinoasa?...
Am impresia ca numai de asa ceva sinteti capabili voi...

Deci repet:
-----------

Dar daca pe 1 Iulie eu mai sint aici sa-ti dau MUIE cu tirnacopu, atunci ai
sa recunosti ca esti nebun?!
Sa vedem daca ai macar un dram de demnitate si te tii de cuvint...

-----------

Porti pantaloni sau fustita scurta?...

MUIE ma;-)

Esti total parcat si futut in cur by law;-)

MarianMa...@hotmail.com

gogu wrote:
> ? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

> Esti LASH!

Vrei sa spui LA SH
SP

> De ce nu raspunzi cu un simplu "DA" la cea ce te am intrebat?...

Fiindca nu tu hotarastii in nici un mod.

> [...]
> sa recunosti ca esti nebun?!
> Sa vedem daca ai macar un dram de demnitate si te tii de cuvint...

Vezii tu lumea trecutului
asa cum va place voua poate faci si probablil va face
si cu tine ce a facut cu Sharon pentru a oprii adevarul
oportunitatea care ti se da de a mai traii citiva anii in inchisoare
pina la executia dupa procesele de la Nurenberg nu este ceva de care sa
iti batii joc si sa rizii este o oferta
generoasa fata de cea ce ti se cuvine .

> [...]
> sa recunosti ca esti nebun?!
> Sa vedem daca ai macar un dram de demnitate si te tii de cuvint...

Nu dar caut muierii misto si tepene care le place sa fie
pipaite in public pe locurile ascunse .
Te pomenestii ca estii miso nu ai idee ce horny sint.

> MUIE ma;-)

Bravo Admirale

Citeste textele de mai jos fara incodarii in linkurii si text asa cum
eu
as fi citit asta ca sa intelegii unde stai.
http://en.wikipedia.org/wiki/Karl_D%C3%B6nitz
http://www.nizkor.org/hweb/imt/tgmwc/tgmwc-13/tgmwc-13-125-08.shtml
http://www.ihr.org/jhr/v04/v04p305_Thompson.html

GAIA

MarianMa...@hotmail.com

gogu wrote:
> [...]
> sa recunosti ca esti nebun?!
> Sa vedem daca ai macar un dram de demnitate si te tii de cuvint...

Iti inteleg disperarea si neputinta de a intelege cea ce se intimpla in
jurul tau.
Stiu ca ai trecut prin "scoala" dupa modul in care te comportai mai
acum
citiva anii .
Asta nu schimba nimic din toate lucrurile importante si majore legate
de cazul
tau .
Estii out si parcata .
Nu amenintsa .
Uitate ce fac eu cu gagiicile din jur si ia aminte !
O data cu tine doamna "G_M_C" si msn si mossad are off fiind irelevante
dupa
inchiderea protocolelor ww3 in contextul 4EU .
Alte systeme corelante vor fi ridicate in loc.
Estii 6 nivele sub mine.

MarianMa...@hotmail.com

Colection Item For Nurenberg.

GAIA

MUIE ma;-)

--

> Colection Item For Nurenberg.
>

> GAIA

MarianMa...@hotmail.com

Sintetic text
-gogulolcapragretsia this exemplar as well .

GAIA

MUIE ma;-)

MarianMa...@hotmail.com

estii out.

GAIA

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????
> estii out.

TU esti out!
SP nebunule!
Esti parchat;-)

Vezi ca miine e INTII IULIE, mai ai o zi pina sa admiti ca ai mincat cacat
cu duba in oprivinta mea;-)
Sau sa recunosti ca porti fustita in loc de pantaloni, cea ce e de asteptat
de la un LASH ca tine;-)

MUIe ma;-)

MarianMa...@hotmail.com

Esti out si in drum spre tribunale
nu trece masura !
Deja ai fost scoasa la vinzare .

GAIA

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

> Esti out si in drum spre tribunale
> nu trece masura !
> Deja ai fost scoasa la vinzare .

Pe pizda ma-tii;-)

TU esti out!
[...]

SP nebunule;-)

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi
puttane! F.d.A

> GAIA

MarianMa...@hotmail.com

Esti terminata si out.

GAIA

spargatoru da buci (wow !)

MarianMa...@hotmail.com wrote:
> Esti terminata si out.
>

> GAIA

shalom si Doamne-ajuta !
la parcare cu iei !
c'acolo'i ashteapta baieatu !!
ay-ayyyy !!

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????
> Esti terminata si out.

Dupa cum vezi eu sint "in" bine merci, iar *TU* esti out, adica in, la
balamuc la Balaceanca ;-)

CACATULE!
E deja 3 Iulie si eu sint tot aici sa-ti dau mui cu tiriplisca!
Cum ramine cu "previziunea" ta ca pe 1 Iulie eu o sa dispar in drumul spre
Nurenberg bla bla bla bla?!....

Admiti acuma ca esti un psihopat sau nu?
Admiti ca tot cea ce spui e doar un produs al imaginatiei tale bolnave, si
ca esti un fel de Edi tiganul nebun?...

Hai sa vedem cu ce scuza o sa vii;-)
Oricum, daca nu admiti ca ai mincat cacat nebunila, atunci e clar ca nu
porti pantaloni!

MUIE ma;-)

Poliot

"gogu" <golanule...@MUIEyahoo.com> wrote in message

> E deja 3 Iulie si eu sint tot aici sa-ti dau mui cu tiriplisca!
> Cum ramine cu "previziunea" ta ca pe 1 Iulie eu o sa dispar in drumul spre
> Nurenberg bla bla bla bla?!....

Datorita unor defectiuni tehnice disparitia se amina pina dupa 4th of July.
Gogule ai inca timp sa te pocaiesti, sa-ti schimbi chilotzii si sa te speli
pe dinti.
Impacheteaza-ti pijamaua si cumpara-ti snackuri.

dl. popescu

pleaca iear la stanbul ?!

MarianMa...@hotmail.com

gogu wrote:
> ? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????
>
> Dupa cum vezi eu sint "in" bine merci, iar *TU* esti out, adica in, la
> balamuc la Balaceanca ;-)
Dupa cum bine stii estii 6 nivele sub mine singurul lucru care poti sa
il ridici
madam este partea din spate a ta .
Nu trebuie sa iti repet asta inca o data ca sa intelegii nici in
aceasta copie .

> CACATULE!
> E deja 3 Iulie si eu sint tot aici sa-ti dau mui cu tiriplisca!
> Cum ramine cu "previziunea" ta ca pe 1 Iulie eu o sa dispar in drumul spre
> Nurenberg bla bla bla bla?!....

http://groups.google.com/group/internalterrorism/browse_thread/thread/33d0365cd0358977/?hl=en#

Verificatii mailul si vei vedea in el o poza a ta luata printrun
dispozitiv militar
care te leaga de anumite lucrurii .
O copie impreuna cu articolele tale este la Tribunale si la citeva
firme de law.
Spre deosebire de tine sint dispus sa raspund in fata oricarui tribunal
European.
Voi fugitii de justitie si adevar asta spune totul .
Verificati mailul .

> Admiti acuma ca esti un psihopat sau nu?
> Admiti ca tot cea ce spui e doar un produs al imaginatiei tale bolnave, si
> ca esti un fel de Edi tiganul nebun?...

Wishfull thinking .

> Hai sa vedem cu ce scuza o sa vii;-)
> Oricum, daca nu admiti ca ai mincat cacat nebunila, atunci e clar ca nu
> porti pantaloni!
>
> MUIE ma;-)

Ala de la fbi si to purtatii fustite de traditie comuna .

In rest ramine cum am stabilit madam .
http://groups.google.com/group/NewNurenbergTrials?lnk=li&hl=en

Estii out definitiv .

GAIA

dl. popescu

MarianMarian1...@hotmail.com wrote:

> Dupa cum bine stii estii 6 nivele sub mine singurul lucru care poti sa
> il ridici madam este partea din spate a ta

LOL si buhahaha !

> Nu trebuie sa iti repet asta inca o data ca sa intelegi.

ba cred ca'i nevoie. gogul uita repidi.

> GAIA

indeed !

da mai ales

MUIA

MarianMa...@hotmail.com

dl. popescu wrote:

> LOL si buhahaha !

Asta este valabil si pentru tine popeasco si tu fiind in acelasii loc
cu capra .
Abtinete de messaje care in context actual pot ! fi interpretate ca
large scale
violence coordination scenarious .
Toate mailurile voastre totii adiac tu capra pro etc isterice pe ziua
de azii abortate !
Linistitiva .

> ba cred ca'i nevoie. gogul uita repidi.

http://www.bulamusic.nl/img/logo-bula.gif

GAIA

MarianMa...@hotmail.com

dl. popescu wrote:

> [...]

large scale
violence coordination scenarious .
Toate mailurile voastre totii adiac tu capra pro etc isterice pe ziua

A nu se citi incodarile in link etc .

GAIA

Fa FEMEIA nerusinata, ce s-a intimplat si sint inca aici sa-ti dau MUIE?!
Nu ziceai ca pe data 1 Iulie dispar?!

Ai vazut ca esti nebun ba?!
Plus ca porti fustita, LASHULE!
Sictir si MUIE la un loc nebunila, nu ai obraj!

PS
Esti parchat;-)

PS2
Esti out;-)

PS3
Esti o pizda, nu porti pantaloni!

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi
puttane! F.d.A

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

MarianMa...@hotmail.com

Ferestete sa imi raspunzii la ora asta si in circumstantele actuale nu
e o alegere potrivita .

Iar daca Dror "Rules" intreabal la cit vroia sa reduca numarul de
victime de la cei 300000
sau mai multii planificatii oglinda folosinduse de Argon
numarul fiind oglinda trecutului aka inca o data dovada de nsa .
Si intreabal pe Alon Tsafrir din aceaisi grupa ce vroia cu simulatia si
scenariul de explosie
a pi glilot si aprecierea numarului de mortii .

Intreaba cnsa care planuise ceva de aceiasii nivel in Anglia .

Intreaba cnsa care a oglindit asta in Tsunamii cu 250000 de mortii .

Daca faci cel mai mic deranj pina la Gateurii !

MarianMa...@hotmail.com

MarianMa...@hotmail.com wrote:
> [...]
> a pi glilot si aprecierea numarului de mortii .

> Intreaba cnsa care planuise ceva de acelasii nivel in Anglia .

Totul duce la asta ca cnsa planuise ceva cu cel putin citeva sute de
mii de
mortii si in Anglia .
Argonul a avut datele de la bun inceput si au mai fost puse de el si in
surse de
DOD .

> Intreaba cnsa care a oglindit asta in Tsunamii cu 250000 de mortii .
>

> Daca faci cel mai mic deranj pina la Gateurii !

Am tare chef sa fut curve intel care nu fac ce trebuie sau macar
gindesc
la asta .

MarianMa...@hotmail.com

http://groups.google.com/group/internalterrorism/browse_thread/thread/4b07f4a0c4868086/ddf484249f0e14b5?hl=en#ddf484249f0e14b5

http://groups.google.com/group/internalterrorism/browse_thread/thread/269f725cb70e6d01/f253c9f119792bf1?hl=en#f253c9f119792bf1

http://groups.google.com/group/internalterrorism/browse_thread/thread/76fb7face9ce5b83/9af2607e7b082e0c?hl=en#9af2607e7b082e0c

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

> Ferestete sa imi raspunzii la ora asta si in circumstantele actuale nu
> e o alegere potrivita .

Ma feresc pe pizda ma-tii nebunule!
Iaca ca sint AICI si-ti raspund si te mai bag in pizda ma-tii de nebun daca
vrei!
De ce n-am disparut pe 1 Iulie cum ai zis???!!!
Fiindca stii ca esti un NEBUN si ca DELIREZI!

Sictir in pizda ma-tii nebunila, vezi ca vine si 15 Iulie si tot aici o sa
fie toata lumea sa te ia la per pulis!
Atunci sa vedem ce scuza mai gasesti, retardatule!

Apropo, PORTI FUSTITA, LASHO;-)

> [...]
> sau mai multii planificatii oglinda folosinduse de Argon
> numarul fiind oglinda trecutului aka inca o data dovada de nsa .

DROR RULES!
Argon e un nebun care SUGE P(B)ULA!

> [...]
>
> Intreaba cnsa care a oglindit asta in Tsunamii cu 250000 de mortii .
>

> Daca faci cel mai mic deranj pina la Gateurii !

Uite FA, fac si iar fac si te trimit in PIZDA ma-tii;-)
Hai sa vedem ce faci pt asta!

MUIE ma;-)

Esti parchat;-)

Esti out;-)

SP;-)

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

> Totul duce la asta ca cnsa planuise ceva cu cel putin citeva sute de
> mii de
> mortii si in Anglia .

Da, atit de sigura informatie ca atunci cind ziceai pt un an de zile ca
"miine isi da demisia shopron";-)))
Du-te in pizda ma-tii NEBUNO!

> Argonul a avut datele de la bun inceput si au mai fost puse de el si in
> surse de
> DOD .

Adica in cosul de gunoi de la toaleta;-)

Iaca deranj: prrrrrrrrtz;-))))\E suficient?;-)

> Am tare chef sa fut curve intel care nu fac ce trebuie sau macar
> gindesc
> la asta .

Atunci fute-o pe jigodia aia de sor-ta;-)

MUIE ma;-)

Esti parchat;-)

Esti out;-)

SP;-)

MarianMa...@hotmail.com

gogu wrote:
> ? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

> Da, atit de sigura informatie ca atunci cind ziceai pt un an de zile ca
> "miine isi da demisia shopron";-)))
> Du-te in pizda ma-tii NEBUNO!

SP

> Adica in cosul de gunoi de la toaleta;-)

Adica esti misto .
La fel cum un tribunal si o file la tribunalul suprem poate fi folosita
ca seif si test indicator
chiar daca la DOD fara a sti cine ce avind in vedere ca trebuie dat
raport la fapte marii
si in DOD sint multe partii nu toate de nasul tau aproape sigur si cei
care trebuie sa stie
afla .
Multumesc de doua confirmarii .

> Iaca deranj: prrrrrrrrtz;-))))\E suficient?;-)

> Atunci fute-o pe jigodia aia de sor-ta;-)

Daca estii asa cum se spune misto te bag in pat .
Ce mai e nou la nivelul -6 ahhh

> MUIE ma;-)
>
> Esti parchat;-)
>
> Esti out;-)
>
> SP;-)

Cred ca tocmai tiai terminat definitiv cariera cu acest post .

GAIA

MarianMa...@hotmail.com

PS
daca Twisty Creek iti apartie este de asemene la sfirsitul carierei .

Voi SP bine.

*Nu numai ca informatia de mai sus de megaterror 300000 de mortii in
Israel
si tot atit in Angli ia fost data si lui Ilan Sharon de la care
informatiile nu ajungeau
cum trebuie sau erau implicate ca mai jos
Ilan Sharon care trebuia sa fie mosad si nu era
dar mai mult cel de linga Ilan Sharon
aka Alon Tsafrir planuia cum sa arunce in aer Pi Glilot si calcula si
cerea
statisticii de cum ar fi dupa explozie asta nefiind singurele simultii
care le cerea
dar mai mult acelasii Alon Tsafrir era parte din planul de a bombarda
gradinite
asa cum inteleg eu inca o data de a lua ostatecii pe parintii copiilor
cei cu adevarat dedicatii Israelului
Asta si cu incendiul lui Edrii
Si toate legaturile in Romania arata clar planul fostului guvern cnsa
unul dintre planurile de basa in jurul caruia probabil tot restul
trebuia sa se invirte
de "revolutie razboi civil " cu 300000 de mortii etc.
Israelul trebuia dejucat si oprit in timp ce USA ar fi cucerit lumea
pentru ca
un razboi civil cu 300000 de mortii in Israel sau Anglia ar fi dus la
paralizarea
tarilor in timp ce in Americ ar fi creat doar o ancora pentru scenariu
Armagedon
etc etc

MarianMa...@hotmail.com

Mai este cea mai mica indoiala ca sa incercat din plin scenariu de
"razboi civil revolutie" de tip Buchurestii sub orchestratia cnsa care
ar fi trebuit sa lase Israelul sclav inca 50 de anii la fel sa
cucereasca
tot ME vezii teza Argonului despre Irak in care au refuzat sa faca
nimic
Asta in afara faptului ca fostul guvern cnsa ar fi trebuit sa obtina
prin aceasta
"razboi civil revolutie" si 300000 de mortii citeva lucrurii schimbarea
cu aceia
oamenii a aceluiasii system in felul asta avind posibilitatea de asi
dadea imediat
cenzura la trecut in mod paradoxal dupa "revolutie" ca in romania in
felul asta
scapind de pedepse pe crimele din trecut si in acelasii timp dupa cum
arata
faza cu gradinitele sa puna la punct pe cei cu adevarat dedicatii tarii
ei
pastrin in continuare contractul slave master cu cnsa .
Doar cnsa lucreaza la nivelul asta si din cind in cind isi sacrifica
proprii oamenii
pentru a sterge problemele.
De altfel asta este dovedit si de toate ploturile Ruby si Sharon prin
Rf.
si asta este doar partea locala din tot ww3 .

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

> SP

Nuuuuuuu, n-ai inteles bine, *TU* esti aia care suge P(B)ula;-)

> Adica esti misto .

Adica arati ca dracul;-)

> [...]
> raport la fapte marii
> si in DOD sint multe partii nu toate de nasul tau aproape sigur si cei

N-ai pt ce FEMINUTA care porti fustita;-)
1) Si-a dat demisia shopron cum sustineai?!
NU!

2) Am disparut dupa 1 Iulie cum sustineai?!
NU!

Asa ca, s-a dovedit ca toti dusmanii aia de care vgorbesti sint doar in
capatina ta goala si ca esti un NEBUN!
Period!

> Daca estii asa cum se spune misto te bag in pat .
> Ce mai e nou la nivelul -6 ahhh

Daca ma bagi in pat iti sparg rozeta de te nu te vezi FA;-)
Auzi, dar nu cumva asta urmaresti, aaaa?!...
Curva dracului;-)

> Cred ca tocmai tiai terminat definitiv cariera cu acest post .

Vezi ca esti NEBUNA si ca nu esti corigibila?!
Zici ca "mi-am terminat cariera cu acest post" (de Pasti poate;-)) dar uite
ca eu sint tot aici
ca sa te FUT IN GURA zilnic;-)
Nu-ti dai seama ca esti NEBUNA si ca delirezi?...
Ma rog, treaba ta, e nevoie de un clown ca tine;-)

MUIE fa;-)

Esti parchata;-)

Esti out;-)

SP;-)

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

> MarianMa...@hotmail.com wrote:

> PS
> daca Twisty Creek iti apartie este de asemene la sfirsitul carierei .

Nu-mi apartine ca eu nu sint o FEMINUTA ca tine ca sa te spurc ascuns!
Eu te FUT IN GURA in lumina zilei, ca asa e mai haios si mai barbatesc!
Dar de unde astept o FEMINUTA ca tine sa inteleaga?...

> Voi SP bine.

Hihihi!
Deci recunosti ca vei suge P(B)ula bine;-))))
Bravo!

MUIE fa;-)

Esti parchata;-)

Esti out;-)

SP;-)

pro...@hotmail.com

Intrebare la Radio Yerevan:

dl. popescu se interesaza:

Raspunde Radio Yerevan:

Da, domnu'. Deci la harem in poarta, sau la Istanbul. Stau turcii la
coada la futut in cur.

Eduard Tehnician

Radio Yerevan

dl. popescu

pro...@hotmail.com wrote:
> Intrebare la Radio Yerevan:

> Da, domnu'. Deci la harem in poarta, sau la Istanbul. Stau turcii la
> coada la futut in cur.
>
> Eduard Tehnician
>
> Radio Yerevan

itzi faci da cap. cum pleaca domnu gogul in wikend, cum, gramada. te
simtzi safe pana martzi, aaaaa ?! :0))

pro...@hotmail.com

Intrebare la Radio Yerevan:

dl. popescu se interesaza:

> itzi faci da cap. cum pleaca domnu gogul in wikend, cum, gramada. te

> simtzi safe pana martzi, aaaaa ?! :0))

Raspunde Radio Yerevan:

Nu, domnu', numa' am zis sa vad si io ce e cu threadu' asta
"Sentintza", ca de fapt asa ceva vrau si io pentru gogul'~ai. Caci nu
ma simt safe pana nu o are. Deci care nu este.

Eduard Sentintzian

Radio Yerevan

Kilf...@seanie.eu

SEANIE this SEANIE that SEANIE said SEANIE did SEANIE is SEANIE went
SEANIE will SEANIE smacked SEANIE beat SEANIE kicked SEANIE punched
SEANIE wins SEANIE won SEANIE punished SEANIE killed SEANIE SEANIE
SEANIE SEANIE SEANIE S E A N I E S E A N I E

MarianMa...@hotmail.com

gogu wrote:
> ? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

Nu a avut timp au avut grija cu Rf pe de o parte

incercind sa il inculpe pe Argon pe cealalta lucru absurd dupa punerea
evidentelor de Ruby Yaron Dror in toate locurile si pe internet.

3 ore inainte de "coma" au incercat trip triplu+ asupra Argonului
stiind ce
se va intimpla asta fiind un lucru filmat de citiva

Verifica pozele de la Tv israel si vei vedea pe Sharon incercind sa isi
apere
capul de Rf .

Celor cu ruby plot care aveau misiunea si de ruby si de "revolutie"
300000
de mortii dupa complainul lui Argon lea fost frica de Sharon .
Planul era ca in Romania dar cu mai multii mortii .

Totul era teatru pe spatele la 300000 de mortii noi pentru a mentine
aceiasii
elita coloniala ncia si in acelasii timp a o scapa de pedepse pentru
300000 de mortii in ultimii 30 40 de anii .

Vezii Arad in romania si vadim .
Vezii accidentul in SII in care Argonul la pocnit linga facilitiul din
Ramat
Aviv pe unul care il chema Vadim.
Vezi "ajutoarea " lui Argon aka Aviva
Vezi alt ajutor Efi aka Nouse
Vezi Roman Egozii CIA .
Vezii Romanii Peter & Swimer CIA .
Vezii Romanii Steli CIA .
Vezii ukrainean Feldman ncia folosit ca dublu in incercarile din jurul
moldovei
si la ora actuala dublu Ruby si triger .
Vezii faptul ca ruby plot este embeded in insasii stiinta de la bun
inceput
ca Argonul va fi "nebun" asta inainte ca cel mai mic lucru sa inceapa
lucru scris in ziar doi anii inainte de "spitalizare " cu acte false si
tortura .
http://groups.google.com/group/NewNurenbergTrials/browse_thread/thread/2d98b732ea3da3ce/?hl=en#

Vezii proiectele embeded date Argonului .

Vezii large scale scenario embeded in nsa movies .
Vezii Armagedon
Vezii Matrix
http://groups.google.com/group/internalterrorism/browse_thread/thread/309d7054588c305f/?hl=en#

Vezii faptul ca nu iau spus nimic Argonului nu iau cerut parearea si
lau luat
fara sa vrea.
Vezii incercarea de al cumpara cu 10 milioane de shekels .

Te fut pe tine .

GAIA

MarianMa...@hotmail.com

MarianMa...@hotmail.com wrote:

> [...]
> elita coloniala ncia si in acelasii timp a o scapa de pedepse pentru
> 300000 de mortii in ultimii 30 40 de anii .

Si iarasii Rf
Decii :
Swimer & Peter SII ii cer sfatul Argonului la cum si in ce fel
trebuiesc calibrate radare ale politiei.
Nir Aviram il intreaba si el si il trimite pe Argon sa verifice radare
ale politieii .
Argonul gaseste un legal loop in radarele standarde si folosirea lor.
Yaron Dror stie de asta el cel cu idea ca viata umana nu are valoare
etc
Acelasii care are mare grija la ora aia cind Argonul nu stia de Rf sa
ia orice aparat de test
electronic care ar fi putut fi folosit la depistarea surselor de Rf aka
premeditare +
Alon Tsafrir si el il trimite pe Argon si statistica de poluare Rf
banda 2.4 Ghz ! la sectia de valoarea mediului a knesetului .
Sala de teste "acustice" a SII este plina de lemne si cartoane de oua
vopsita in negru .
Sala vizitata de delagtia romana .
Problema este ca tot SII este m_us_hat cel putin marea majoritate fiind
doar ncia ca si Edri .
Totii stiau ca ei lupta impotriva maimutelor si vor oprii Rf dar nicii
unul nu a oferit Argonului
vreo unealta cu care sa se lupte si sa opreasca Rf prima dovada a
planuiteii "revolutii razboi civil".
Mai mult au avut grija sa il faca incredibil etc

Toata lumea stie ca "municipalitatea" este cnsa si Rf apartine
Guvernului de la Jerusalem .
Ilan Sharon nsa dar mai mult nsa si crazy line si 100% azi parte din
Ruby plot.
Alon Tsafrir probabil vas continator dat afara din armata din unitate
speciala electronica
Stiau inainte ca sa inceapa totul ca il vor baga pe Argon la nebunii
decii parte clara din
Ruby & "Revolutie".

Cu CIA proiectul Rf si tot restul este inchis de doua orii prin UL
o data prin Directorul la UL Laboratories venit in vizita la SII care
comenta intre :
TEST POINT CEC si LA_B View National Instruments .
A doua oara prin steli roman prin filul "audiocodes" dat Argonului.

Cu londra este inchis la fel de doua orii .
O data prin Feldman care a fost trimis de SII la londra
si a doua oara prin David Makover care a fost cu Feldman la londra .
Feldman ncia si adept al nazismului lucru neclar la ora de atuncii .
In alte cuvinte ncia vroia sa aranjeze si Britania lucru dovedit de
megaplot.

david Makover & Amir Ben Iosef (self declared mossad + nsa si la fel
dupa el proiectul)
care in intilnirea cu Argon si Dror spuneau Noi sintem teamul veachii
voi cei noi .
Dror ncia .
Yaron Dror legat de Aomer Dror care era cel cu :
Argonul va fi greu de controlat si
Argoane nu iti place mirosul de libertate
Tot el legat de scr Max Peter Bula etc care primisera de la el raport
despre Argon decii joc vindut .

Un alt indiciu pentru pregatirea de "razboi civil" sint trimiterea in
zile recreationale de catre
Cor_Is_M_A si Bright_Com a tuturor la pregatire de "paint ball "
snapling targeting etc si arte
sporturii tarii .

GAIA

MarianMa...@hotmail.com

O alta indicatie totala a tuturor legaturilor este echipa de la
BrightCom

I_Lan Sharon Pm office active .
Sharon Tal aka nsa
A_SH_E_R Gol_omb
Alon (tree) Ts_af_r_i_r

CEO BrightCom Youval Ben Zeev aka Diskin status
Another Top Operative Alon aka Alon Blum_n_feld

MarianMa...@hotmail.com

***********************************************************************************************************************

Clar inca o data cu dataele afara si scrise in documente in tribunal
regimul ncia apara pe
"revolutionarii rubinii "
clara treaba .

Jerusalem doveditii de doua orii asta si Rf .
Decii inca o data SII si numele codate inainte de incepere .
Arie Sin_Feld
Asta denota inca o data implicarea si in Rf si in Ruby plot
nemaivorbind de minunatia in care
m_us_hat_im fac revolutie pentru a da jos m_us_hat_im .
Asta explica si dorinta lui Yaron Dror fata de Argon ori pleaca in
America ori la SII inapoi .
Toate numele implicate ncia sau rncia .

Liftul Spre Spatiu a fost una din principalele pucte care ia dat de gol
.
http://www.google.com/search?hl=en&q=space+elevator+
Asta vroia Ilan Sharon ca Argonu sa bage in program .

Pe scurt originalul plan al mileniului a fost cel mai mare plot asupra
umanitatii si
a aproape doua tarii si tot restul lumii .
ncia planuise sa se foloseasca de divide et impera etc pentru a
recaptura toata lumea
Israelul fiind unealta dubla si in caz de problema aproape sigur
dispensabila etc .
Englezii probabil ca banuisera ceva si ncia vroia sa ii pocneasca iar
pe restul
de manipulat si recucerit .

http://groups.google.com/group/FrameControlIssues/browse_thread/thread/93188318e30ad0d7/#

USA is well parked and nearby the former Israeli goverment booth fully
mandated by WW3 protocols Full Frame .

Wellcome to the Earth Union Federation on the united planet of all for
the benefit of all and on the path to the second planet for all
humanity.

***********************************************************************************************************************

GAIA

MarianMa...@hotmail.com

Alte dovezii tot asa ca Coresma & Brightcom cu exercitile lor
paramilitare SII
din pustiu a organizat sub bagheta Doctorului Mehalev putin inainte de
plecarea
Argonului curs de safety lasere etc
Noua dovada ca Ziva Patir sp & Egozi CIA
o noua legatura prin acelasii lasere din nou fara unelte .

"Accident" intel putin inainte de plecarea Argonului :
Ola cu presiune explodeaza la teste desfacind un etaj intreg.

De asemenii fostul shef din inaintea lui Egozii chemat Calu !
este spitalizat pentru comotie cerebrala obtinuta prin Rf .

MarianMa...@hotmail.com

Interesant !

GAIA

> Eduard Sentintzian
>
> Radio Yerevan

MarianMa...@hotmail.com

De asemenii faptul ca Argonul este cel care este atakat 24/24 cu Rf
demonstreaza clar ca
fostul guvern isi foloseste militia holocaust terrorista de Rf pentru a
apara ... "revolutionarii Ruby"

Nimic mai absurd in istoria umana .

Message has been deleted

MarianMa...@hotmail.com

Cel mai interesant lucru care vine si el sa adauge total la
faptul ca planuisera "revolutie razboi civil " ca la Buchurestii
este inca o data Feldman Ilia .

Feldman Ukrainian (vezii cernobil si SII Rosenberg etc )
sau R_us dupa ce incodare vretii .
Feldman a fost in Bucurestii in timpul "revolutieii" din 1989
un lucru foarte important .
Feldman a fost trimis la Londra iar legatura cu NY este o ruda
chemata Michael .
Decii ncia prin Armagedon & Alon Tsafrir & SII & etc cum iei si nu ieii

planuisera megaterror si razboaie civile .
Mai sint si alte multe alte indicii etc

mars ncia

La P(B)ula cu tine, ca la Nurenberg n-ajungi, nebunila!

SUGI P(B)ULA!

MUIE ma;-)

Esti patchat;-)

Esti out;-)

Dror rules!

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi
puttane! F.d.A

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

MarianMa...@hotmail.com

Termina sa spamezii .
Partea ta de nefacut este la fel de implicita
ca facutul celorlaltii in tot ww3 cu tot ce corespunde
la asta nu exista putere si putere de control fara
raspundere la tot inclusiv caderii prin facere sau
stagnatie .

GAIA

LOL
Uite cine vorbeste, cel mai mare spammer jidan care a umplut secereaua cu
sute de mesaje de cacat!
Ba, esti deadreptul penibil!

MUIE ma;-)

Esti parchat;-)

Esti out;-)

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi
puttane! F.d.A

? <MarianMa...@hotmail.com> ?????? ??? ??????

MarianMa...@hotmail.com

Hotarastete daca sint spamer atuncii ce vorbestii de tribunale .
Voi facetii totul stiind milionele de mortii sa nu ajungetii la
tribunale
lucru care nu mai este in mina voastra azii .

gogu wrote:
> LOL
> Uite cine vorbeste, cel mai mare spammer jidan care a umplut secereaua cu
> sute de mesaje de cacat!
> Ba, esti deadreptul penibil!

Da stiu ce importanta are realitate si faptul ca cea mai mare si adinca
mass frica
este in a vorbii de Rf holocaust + "netiqeta" aka sp voastra !@
conteaza !

SP

GAIA

Esti spammer si nebun, si un bou cu tite!

In pizda ma-tii de dezaxat si de debil mintal!

MUIE ma;-)

Esti parchat;-)

Esti out;-)

MooMoo

gogu wrote:
> LOL
> Uite cine vorbeste, cel mai mare spammer jidan care a umplut secereaua cu
> sute de mesaje de cacat!
> Ba, esti deadreptul penibil!
>
> MUIE ma;-)
>
> Esti parchat;-)
>
> Esti out;-)

Gogu cannot scream death threats to Jewish people anymore, we know
where he lives !

http://snipurl.com/dilp

http://snipurl.com/mwah

http://www.seanie.eu

MooMoo

gogu wrote:
> La P(B)ula cu tine, ca la Nurenberg n-ajungi, nebunila!
>
> SUGI P(B)ULA!
>
> MUIE ma;-)
>
> Esti patchat;-)
>
> Esti out;-)
>
> Dror rules!

Be very careful little gogu

You can't be rude to Romanians / Turks / Albanians / Macedonians or
Jews any more

We know where you live in Kalamaria !

*LMFAOAY*

Be warned !