Evreii/originea, si lipsa lor de respect

Misu Orasel

Cum vedem aici pe scr, dar nu numai, mai exista citeva
grupuri de discutii, unde scamele se dezlantuie, dovedindu-se
ceea ce sint, adica latzei.

Ceea ce acesti paduchi latzi nu inteleg, este ca in primul
rind, acum 200 de ani, in Europa de Est, majoritatea
evreimii traiau la acelasi nivel de civilizatie cu olahii,
adica formau glia, tarani beshitzi. Paduchioshii, uita
ca majoritatea formeaza primele generatii urbane, ca
parintii sau bunicii lor umblau cu gamela la cershit.

Este meritul civilizatiilor germane (atit prusace cit
si a celei austriace) care le-a dat evreilor ocazia sa iasa din
paduchi. Middle class-ul dar si upper-class-ul evreiesc
care s-a format in sec. XIX atit in tarile germane dar
si in imperiul habsburgic este meritul tolerantei extraordinare
a nemtilor, a civilizatiei pe care ei au produs-o.
Este semnificativ ca marile nume evreiesti care le-a
produs semintia lor vreodata, si-au primit educatia
in mediul german.

Fotografiile evreimii de pe forumul Holocaustului ne
demonstreaza existenta unei evreimi afluente in Bucovina,
si Romania in general. Totodata ne demonstreaza colaborarea
acestui middle class, in formare, cu Moscova (numeroase
biografii de pe forumul Holocaustului au un punct comun
in existenta lor, pregatirea la Moscova).

Revenind la incultura propriei lor semintii a evreilor
care posteaza pe acest forum, se vede din reactiile lor
cine sint.

Un mitocan precum Pulosu nu poate fi decit un jidan
pirlit ai carui bunici mincau cacat la coltz de drum.
Paduchii din familia lui sint o veche mostenire,
am putea zice ancestrala.

Fredddddyyyy se vede de la o posta, e un bucurestean
cu origini bucoviniene, are clasa, e Oberkalitat,
e german, este singurul de pe acest forum cu talent
literar, un inginer angajat de o mare firma americana
datorita calitatilor sale de om de stiinta, dar
e totodata un individ cu o vasta cultura. Din atitudinea lui
fata de evreii puchinosi se vede ca avem aici
valoare, clasa, istorie, profunzime. Din pacate,
tipul e turnator.

Coren e clar, mai mult ca sigur un sefardic. Ca
bucurestean, si daca nu ma insel din Dudesti, de
pe linga Crucea de Piatra, Coren e diferit decit
ceilalti evrei, care majoritatea sint latzei, scame
moldovene originare din Basarabia, pripasite acolo
din Rusia. Coren a crescut pe strazi (spre deosebire
de titanul din Bucovina), nu-i stiu originea sociala,
dar propria lui existenta ne demonstreaza o
personalitate care merita respect. Coren nu e o
scama, nu e un latzel. Coren e om.

Nethanel Frankenstein (fraenkel) e clar un hodorog
din Moldova, mi-l inchipui intr-o dugheana gen
bordei (intri pe brinci in ea), intr-un tirg pricajit,
in care te umpli un/doi de paduchi. Asta e genul de
om a carui odrasle s-au facut comunisti si au devenit
sefi de securitate, vinovati de exterminarea a
milioane de oameni.

Ifeurstein nu e jidan. Ifeurstein e cristian, un
tip din Oradea (cristian.org) care minca cacat
sub tot felul de ipostaze, ba romanesti nationaliste
(acuma au transbordat pe Titanic), ba tiganesti (Ouatu),
ba pe pizda ma-sii samd. Tipul e bou. A facut din
scr un loc de scame. Dovada ca paduchiul la paduchi
trage, nu are nationalitate, nu are religie, e
internationalist. Fiindca intr-o discutie civilizata
nu face fatza (e prea mediocru) tipul ia tot felul
de forme, posteaza ba ca Bouleanu (chestii prm-iste),
ba ca vasile roaita, ba ca zcodreanu, samd. E luceafarul
cu alte cuvinte, adica dracu, vechi simbol jidovesc.

De unde si pofta lui Gogu spre cacat. Gretzul, ca
si scamele, isi are originea in Rusia. Setea lui
nebuna de scame, de latzei este ridiculizata chiar
de catre astia. Totzi rid de el. De unde putem reflecta
la o calitate a scamelor: sint jigodii.
La gogu mai apare o asemanare cu jidanii. Tat-su, are
o cariera asemanatoare cu cea a lui Arm & Hammer (simbolul
luptei de clasa, simbolul partidului comunist din SUA).
De fapt, miliardarul american, Armand Hammer, un jidan
comunist, suporterul financiar al tatalui lui Al.Gore,
si-a facut averea cu capital sovietic. Ca si tatal lui
gogu (gore - gogu) Armand Hammer a trait pina in 1927
in URSS.

Motiv ca de acum incolo pe grupul
http://group.yahoo.com/group/umor-adult
care este un grup moderat (nu oricine are acces) vor fi
expusi goli/golutzi toate/toti acesti latzei/scame
ce au invadat spatiul cultural romanesc.

http://group.yahoo.com/group/umor
este un grup nemoderat in care din cind in cind
vom posta concluziile cele mai importante ale
studiilor noastre anti-latzei (ca si scr-ul de altfel).

Mishu Orashel Tomberg

PS: Evreii ardeleni si o parte din cei bucuresteni,
ma refer la cei cu traditii, precum sefardicii, cei emigrati
din Transilvania si Bucovina, dar si din middle class-ul
evreiesc regatean, nu au creat scursuri de genul
latzeilor fara capatii care s-au aciuit pe forumurile
romanesti. E scirbos spectacolul pe care ei il ofera.
Ptiu spurcaciunilor!!!!! Ati facut din notiunea de evreu
un peiorativ. Nu va ajunge peiorativul jidan, ba chiar
vreti si evreu sa fie un peiorativ. Asta vreti, asta meritati:
latzei/paduchi/scame/evrei/jidani.

? "Misu Orasel" <misu_...@yahoo.com> ?????? ??? ??????

> [...]
> vom posta concluziile cele mai importante ale
> studiilor noastre anti-latzei (ca si scr-ul de altfel).

AGRAMATULE! INVATA SA SCRII CORECT BA, TE MAI DAI SI MARE 'TELECTUAL SI
COMPUTERIST PE DEASUPRA!
ADRESELE TALE NU MERG, CA LE AI SCRIS GRESIT TZARANE!
E http://group(S).yahoo.com/group/umor-adult si nu http://group,
PROSTOVANE!
La fel http://group(S).yahoo.com/group/umor si nu http://group, CEAPISTULE!

Bine ca acolo sinteti multi:-)))))
Buhahahaha:-))))))))))))
-----------
Group Info
Members: 1
-----------

Adica akivutzaii si cu apetricaii:-))))))))))
Hai mori acum de oftica JAVRA:-)
MUIE baaaaaa!

Vici2002

> [...]

>pirlit ai carui bunici mincau cacat la coltz de drum.
>Paduchii din familia lui sint o veche mostenire,

ditto!

>Fredddddyyyy se vede de la o posta, e un bucurestean
>cu origini bucoviniene, are clasa, e Oberkalitat,

sugi pula, fr^nare. fredy e un gunoi pe care numai ticalosia si jigodismu' il
ajuta sa se "remarce". Posteaza-mi o singura propozitie (NEcopiata) inteligenta
a lui fredy

>[fredy] este singurul de pe acest forum cu talent
>literar

sa ma sugi de shoseta, esti bou cu zurgalai. fredy are TALENT LITERAR???!!
'te'n cur pe ma-ta pe unde-ti pisa lacrimile, pai daca fredy are TALENT
LITE_RAR io's shakespeare la patrat. 'va'n gura de coroiati......

Lucian sau Sorin sau cum va place

>From: "Misu Orasel" misu_...@yahoo.com

>Un mitocan precum Pulosu nu poate fi decit un jidan
>pirlit

NU SINT EVREU. AM MAI SPUSO DAR VAD CA SE PRICEPE GREU.
DACA CINEVA NU SE AMESTECA LA MINCAT CACAT ANTISEMIT TREBUIE SA FIE EVREU?

Petre

"Lucian sau Sorin sau cum va place" <domnul...@aol.com> wrote in message

Daca nu esti evreu, e clar ca esti idiot, linge pula !
Ce inseamna antisemit? antisemit = necuvint
arabii sint semiti? => evreii = antisemiti!

Raspopitul

misu_...@yahoo.com behaie:

>E luceafarul
>cu alte cuvinte, adica dracu, vechi simbol jidovesc.

Te-am trecut in tarcul oilor nefutute. Sint prea bine dispus sa te i-au la
mana, sa te framant cu furca mea draceasca, ca pe un morman de balegar.

Dar nu te teme, cu proxima cind mi s-o scula cariciul la tine. Intre timp ne
pupi in buci pe toti. Termini cu Fredy sau cu Gogu. Nu-l uita pe Soare, intr-un
timp se obisnuisera bucii lui cu buzele tale. Sa te speli fa, ca niciunul nu te
primeste cu cacat in par de la celalalt. Vezi cit de bun sint ? Te las sa
alegi.

Pazea fa, te cauta tact'tu berbecul sa-si aline libidoul. HAHAHAHA, La Familia.

Bula 00001

>From: domnul...@aol.com (Lucian sau Sorin sau cum va place)
>Date: 1/14/02 5:13 PM Pacific Standard Time

am ocservatara noi ca ieshti un creshtin ortodocs cu frica lu Dumnezeu si mai
ales neutru:0))

Lucian sau Sorin sau cum va place

>From: bula...@aol.com (Bula 00001)

>am ocservatara noi ca ieshti un creshtin ortodocs cu frica lu Dumnezeu si mai
>ales neutru:0))

CARE VOI?

cristian

"Misu Orasel" <misu_...@yahoo.com> wrote in message

> Cum vedem aici pe scr, dar nu numai, mai exista citeva
> grupuri de discutii, unde scamele se dezlantuie, dovedindu-se
> ceea ce sint, adica latzei.

Colegii tai de conversatie cumva ?

> Ifeurstein nu e jidan. Ifeurstein e cristian, un

De unde ai aflat ce e IFeurstein ? L-ai controlat ?

> Fiindca intr-o discutie civilizata
> nu face fatza (e prea mediocru) tipul ia tot felul

Nu tin minte sa fi avut ocazia unei discutii cu domnia voastra. De fapt am
discutat doar cu doi domni cunoscuti aici. Unul e scirbit de persoana ta,
iar celalalt e prea departe de suburbanul in care te desfasori pentru a te
lua in seama. Ce sa mai vorbim sa-ti faca raport. Asa ca nu ai cum sa te
pronunti realistic, daca fac sau nu fac fata intr-o conversatie politicoasa.
Concluzia e clara, esti de o prostie si rea vointa rar intilnite. Daca n-ai
fi si fudul....

> posteaza ba ca Bouleanu (chestii prm-iste),

Ma abtin de la comentarii in privinta Bouleanului, zoofilia e meseria ta.

m. cristian

Bula 00001

>From: domnul...@aol.com (Lucian sau Sorin sau cum va place)
>Date: 1/15/02 2:40 PM Pacific Standard Time