Degenerarea Neamului Romanesc mai deplina decat ce sperau antiromanii

1 view

romanc...@gmail.com

Astazi este aniversarea inceputului Razboiului Sfant de dezrobire a
fratilor nostri bucovineni si basarabeni cazuti in sclavia hoardelor
bolsevice - 22 Iunie 1941.
Romani trancanesc de una si alta, nu mai e nevoie de experimente
teribile tip Pitesti, indobitocirea se face pe cale pasnica.
Majoritatea, in special cei cu diplome si cunostinte de engleza,
ajunsi ca niste zombi nord-americani. Poate chiar mai rau ca imita ca
maimutele, emuleaza si depasesc tembelismul vesticilor. Fara Credinta,
fara Neam, "omul simplificat", visul lui Lenin implinit dincolo de
asteptari. Fara a sti ca are suflet, ca si chinezeul, burta si cele de
mai jos de ea.
Clientii Iadului. Nu mai e deosebire inter ortodocsi, inter nebotezati
si pagani, acelasi ghiveci.

Ce sa inteleaga un tembel roman din aceste cuvinte, mai ales ca a
pierdut echipa favorita cu 0 la 2 in fata Olandei:

"Ostasi, Va ordon: Treceti Prutul. Sdrobiti vrajmasul din rasarit si
miazanoapte. Desrobiti din jugul rosu al bolsevismului pe fratii
nostri
cotropiti. Reimpliniti in trupul tarii glia strabuna a Basarabilor si
codrii
voevodali ai Bucovinei, ogoarele si plaiurile voastre (... ) "

“ORDINUL DE ZI catre armata al d-lui General Ion Antonescu,
Conducatorul Statului Roman

OSTASI,
V-am fagaduit din prima zi a noii Domnii si a luptei mele nationale sa
va duc la biruinta; sa sterg pata de dezonoare din cartea Neamului si
umbra de umilire de pe fruntea si epoletii vostri.
Azi, a sosit ceasul celei mai sfinte lupte, lupta drepturilor
stramosesti si a bisericii, lupta pentru vetrele si altarele romanesti
de totdeauna.

OSTASI,
Va ordon: treceti Prutul!
Sdrobiti vrajmasii din rasarit si miazanoapte. Desrobiti din jugul
rosu al bolsevismului pe fratii nostri cotropiti. Reimpliniti in
trupul tarii glia strabuna a Basarabilor si codrii voevodali ai
Bucovinei, ogoarele si plaiurile voastre.

OSTASI,
Plecati azi pe drumul biruintelor lui Stefan cel Mare ca sa cuprindeti
cu jertfa voastra ceea ce au supus stramosii nostri cu lupta lor.
Inainte. Fiti mandri ca veacurile ne-au lasat aci straja dreptatii si
zid de cetate crestina. Fiti vrednici de trecutul romanesc.

OSTASI,
Veti lupta cot la cot, suflet de suflet, langa cea mai puternica si
glorioasa armata a lumii. Indrazniti sa va masurati vitejia si sa va
dovediti mandria, camarazilor nostri. Ei lupta pe pamantul moldovean,
pentru granitele noastre si pentru dreptatea lumii. Fiti vrednici de
cinstea pe care v-au facut-o istoria, Armata Marelui Reich si
neintrecutul ei comandant, Adolf Hitler.

OSTASI,
Inainte. Sa luptati pentru gloria Neamului. Sa muriti pentru vatra
parintilor si a copiilor vostri. Sa cinstiti prin vitejia voastra
amintirea lui Mihai Voda si a lui Stefan cel Mare, a martirilor si
eroilor cazuti in pamantul vesniciei noastre cu gandul tinta la
Dumnezeu.
Sa luptati pentru desrobirea fratilor nostri, a Basarabiei si
Bucovinei, pentru cinstirea bisericilor, a vietii si a caminurilor
batjocorite de pagani cotropitori.
Sa luptati pentru a ne razbuna umilirea si nedreptatea. V-o cere
Neamul, Regele si Generalul Vostru.

OSTASI,
Izbanda va fi a noastra. La lupta.
Cu Dumnezeu inainte!

Comandant de capetenie al Armatei:
GENERAL ANTONESCU
22 iunie 1941″

(Integral Ordinul de zi privind inceperea participarii la razboiul
antibolsevic, trimis in 22 iunie 1941 catre armata romana, de
comandantul acesteia, generalul Antonescu. Extras din arhivele
militare romane.)

“Un popor se naste si traieste prin viforul de credinta care sufla in
piepturile si inima celor de aceeasi lege. Si moare atunci cand
linistea nepasarii sau nevolniciei a golit trupurile de orice vlaga si
a secat sufletele de orice nadejde.

Ati dovedit, romani, ca neamul romanesc nu piere si nu va putea pieri;
ca azi bate mai temeinic decat oricand in toate vietile romanesti o
singura inima; ca toate bratele se ridica intr-o singura inchinare
cucernica la un singur altar si se pleaca vanjoase, gata de lupta si
de munca, pentru un singur tel: Patria.”

(Fragment din “Proclamatia catre Tara” a sefului statului, General Ion
Antonescu, iulie 1941)

† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

Asa-i, secereaua e o miniatura de degenerare.

Global Solutions

† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul citeaza:

Alt <<Roman>> wanna-be <<verde>> care scrie Roma^nii cu un singur i.

Look who's talkin'...

Credinta ca credinta, dar as prefera sa aveti un dram in plus de
minte & caracter. Iar neamul vi l-ati ales: neamul american.

Iaca, Raspopovici, ai un ortac pentru clubul "ca $i". :)

Se dadu de gol papista$ul: <<inter>>!

<<tembel>> nu inseamna <<tampit>>, ci <<nepasator, indolent>>.

A, pai, daca ai pastrat <<sdrobiti>> si <<desrobiti>>, fii consecvent
cu ortografia de atunci: <<Rasarit>> si <<Miazanoapte>>!

Conform ortografiei de atunci: <<cutropiti>>.

V'am

La fel ca <<neam>> (nemzet) si <<mantuitor>> (mento"), <<a fagadui>>
(fogadni) e maghiarism.

Tot imprumut maghiar (birni).

<<desonoare>>.

Reproduceti, ortodoc$ilor, Biserica (mai ales cand are sensul de
institutie + de intreaga comunitate religioasa) si scrieti cuvantul
cu litera mica?

>Asa-i, secereaua e o miniatura de degenerare.

Hehe, pai tu esti inamicul public number one.

† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Jun 22, 11:06 am, Global Solutions

<global.soluti...@trashdevil.com> wrote:

> Hehe, pai tu esti inamicul public number one.

Eheu, de eram io la carma, Romania si Republica Moldova erau Una !

progea

On Jun 22, 11:37 am, † Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

Si daca nu voia Moldova ailalta, unificatorule?

† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

Depinde de cine e Moldova, Tiraspolu sau natul ? Din pacate, pare-se
ca majoritate ar vrea. Dar ca sa-ti raspund concret, Vox poPulii, vox
Dei ! Deci unire cu japca, nu-i sanatoasa ! Veleiatile astea, i le
lasam lui Putin.

progea

On Jun 22, 11:50 am, † Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul
<raspopi...@yahoo.com> wrote:

> Depinde de cine e Moldova,

N'a fost a mea, nu e a voastra.

Tiraspolu sau natul ?

Nah, prima e asa zisa TransNistrie'~ai.

Din pacate, pare-se
> ca majoritate ar vrea.

Esti sigur'~ai?

Dar ca sa-ti raspund concret, Vox poPulii, vox
> Dei !

Vox derbedei!

Deci unire cu japca, nu-i sanatoasa !

Da, stim deja de la 1859 si 1918'~ai.

† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

Tataie, la 1918 e sigur ca secuii n-au vrut ! La 1859 nu cred ca
majoritatea ar fi fost ostila unirii. Da' au fost alte vremuri, ca si
dupa, votul omului se masura dupa adancimea chimirului.

No amu intorcan-du-ne la secui, io as scoate pula la ei urgent. Nu vor
Romania, sa fie sanatosi, sa-si fuka republica lor. S-atunci isi fuk
scoli si alte alea secuiesti, pe cheltuiala lor. Si cand vine dupa
dupa sluba in Romania, vine cu palaria in mana si zice sarumana, in
lok de ifose si pretentii de minoritar.

tata noe

On Jun 22, 6:37 pm, † Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

pai si iei vrea moldova mare, da cu capitala la kishinev si membra in
csi.

romanc...@gmail.com

On Jun 22, 11:06 am, Global Solutions
<global.soluti...@trashdevil.com> wrote:

> Alt <<Roman>> wanna-be <<verde>> care scrie Roma^nii cu un singur i.

Aici are dreptate acest indracit, trebuia sa fi scris cu doi de i.

Ce pacate or fi facut stramosii lui ca sa aiba un astfel de urmas care
isi uraste tara si neamul in mijlocul caruia s-a intamplat sa se
nasca!
Sa ne rugam pentru el ca sa se boteze si sa se pocaiasca de
blestematiile pe care le are in suflet.
Altfel blestemul mortilor nostri, cazuti pentru Credinta si Neam il va
ajunge, pana la al saptelea neam.
Nu-l va mai putea proteja nici comunitatea nici globalul de palma lui
Hristos.

Global Solutions

† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul wrote:

>Eheu, de eram io la carma, Romania si Republica Moldova erau Una!

Era vorba de SCR. La cârma RO nu ajungeai: n'aveai karma (& te
haleau rechinii).

Global Solutions

progea wrote:

>Si daca nu voia Moldova ailalta, unificatorule?

Punè $omagu pi schinarea ei, $-apoi sa vezi cum
o tzînè - numa'ntr'un galop, ca calu lu Harap Alb,
mancatoriu de jaragai!

Akile

<romanc...@gmail.com> wrote in message

> [...]

> i.

Aici are dreptate acest indracit, trebuia sa fi scris cu doi de i.

n-are importanta! merje si c-un i. mesaju conteaza...

Global Solutions

Akile wrote:

>n-are importanta! merje si c-un i. mesaju conteaza...

Pacat ca de momentele-jalon in istoria si cultura unei natii
se ocupa numai trogloditii. Ca "da$teptii" is preocupati de
lucruri mai "serioase"...