Scleroza jidanului Pacepa s-a generalizat

INeacsu

Scleroza jidanului Pacepa s-a generalizat

Spune-mi cu cine te-nsotesti ca sa-ti spun ce lepra esti! aflam din "Ziua" ca
avocatul tradatorului mafiot Pacepa este Catalin Dancu, pe care transfugul il
face "maestru". Noi stim bine la ce e "maestru" tiganul borat din Constanta,
refugiat la Bucuresti sub un nume fals, i-am publicat biografia nu demult.
Pentru cititorii cu memorie ceva mai scurta, reamintim citeva date esentiale:
numele adevarat al ciorii este Curca Catalin; isi racola clientii de pe holul
Tribunalului din Constanta si le spunea: "imi dati mie, separat, 10.000 de
parai si va cistig procesul"; i s-a infundat cu un turc din Topraisar si cu o
frantuzoaica, cei doi pacaliti l-au reclamat la Politie si sarlatanul s-a ales
cu 2 dosare penale; apoi, a intins-o la Bucuresti, unde si-a schimbat
identitatea, pentru a-si pierde urma. asa ca escroc la escroc trage. N-am fi
aflat, poate, niciodata ca Curca sare ca un leu in apararea paduchelui Pacepa
daca spionul n-ar fi dat un interviu in fituica "Ziua", unui alt minoritar (ca
si el) si securist (tot ca si el), George arion. aici, criminalul de Pacepa
zice ca Stalin a pus un premiu de 5.000 de dolari pe capul lui Trotsky, in
vreme ce Ceausescu a pus pe capul lui, al lui Pacepa, un premiu de 400 de ori
mai mare, adica 2.000.000 de dolari! Cine sta sa se uite in gura batrinei
canalii? Sinceri sa fim, noi nu l-am citit pe acest jidan Pacepa, exista
vietati care provoaca voma numai la simpla atingere. acum, fiindca a inceput
iar sa se agite suspect de mult, ne-am invins greata (un pumn de emetiral) si
am aruncat o privire pe interviul luat de tiganul arion. Priviti si dvs. ce
aberatii poate debita acest paduche handicapat de Pacepa: "asa cum am scris in
"Orizonturi Rosii", ideea de a ma rupe de comunism s-a conturat in mintea mea
in 1972, cind am ajuns la virful piramidei comuniste din România si am
inteles, fara drept de apel, ca Ceausescu va duce tara la faliment total".
Vedeti bestia mincinoasa? Intrucit nu l-a prea luat nimeni la bani marunti pe
sobolanul asta de Pacepa, o s-o facem noi – nu prea mult, fiindca nu avem
timp de pierdut cu un asemenea rebut uman. Carevasazica, el si-a dat seama cu
17 ani inainte de caderea lui Ceausescu, ca acesta va duce Tara de ripa! Cum se
traia in România in 1972 si cum se traieste acum, in 2001, n-are rost sa mai
spunem, fiindca plinge lumea si-si da Olof Palme. Si de unde, ma rog frumos,
si-a dat seama jidanul Pacepa "fara drept de apel", primul din lume, cu 17 ani
inainte de caderea lui Ceausescu ca acesta "va duce tara la faliment total"?
Dintr-o vila cu piscina! in mod concret, el zice asa: "actul fizic s-a dovedit
insa mai dificil de realizat decit decizia mintala. in primul rind nu mi-a fost
usor sa renunt la viata privilegiata pe care o duceam in România: vila mea cu
bazin de inot si sauna de pe aleea alexandru 28, salariul care-l egala pe cel
al primului-ministru, vilele gratuite de la Marea Neagra si cabanele de
vinatoare din Muntii Carpati". Teribil efort de vointa! Sa traiesti ca un nabab
si, totusi, sa fugi din Tara numai in camasa si pantaloni (dupa spusele lui) e
cam greu de crezut. Ce justificare si-a gasit Pacepa pentru actul lui disperat,
din 1978, dupa 6 ani de… framintari interioare? "La 22 iulie 1978 Ceausescu
mi-a ordonat insa sa organizez asasinarea unor ziaristi de la sectia româna a
Europei Libere (printre care si regretatul ei director Noel Bernard) ale caror
critici la adresa absurdului cult al personalitatii din România stirnisera un
nou val de furie din partea tiranului si a sotiei sale. Perspectiva de a fi
implicat in asasinate politice a fost ultima picatura care mi-a darimat digul
nehotaririi". Ca sa vezi! O picatura sa darime un dig! Dar, licheaua merge mai
departe, pe brinci, si o amesteca si pe fiica-sa in toata murdaria asta,
scriindu-i o epistola lacrimogena, de telenovela pentru surdo-muti: "La
sfirsitul lui iulie 1978, Ceausescu a ordonat noi asasinate in Occident. De
data aceasta ordinele mi-au fost date mie, personal, si asta m-a obligat sa
aleg intre a fi un bun tata sau un criminal. Cunoscindu-te, Dana, am fost
convins ca vei prefera sa fii fara tata decit sa ai un tata criminal". aoleu,
aduceti un set de batiste si puneti o caseta cu Benny Hill, fiindca ne-am
cocosat de plins! Cind a mai omorit Ceausescu pe cineva, ca sa omoare si in
1978? Si daca n-a reusit atunci, de ce n-o mai fi incercat si alta data, cu
alti killeri platiti? Ce dictator de marmelada, si Ceausescu asta: n-a reusit
sa-l omoare pe jidanul Noel Bernard, care, oricum, era muribund (toata lumea
stia ca are cancer), dar n-a izbutit sa-l omoare nici pe cel care a refuzat
sa-l omoare pe Noel Bernard! Un ageamiu! Nu-i de mirare ca, ratind atitea
"asasinate politice", Ceausescu a dus "tara de ripa". in realitate, ca in
filmele proaste, criminalul nu era cel invocat, ci exact ala care facea mai
mult caz de corectitudinea lui, in cazul de fata Pacepa. Pina ne vom ocupa de
crimele savirsite de el in epoca teroarei staliniste (anii ’50), vom reaminti
cazul celor doi sirbi ucisi, personal, de Pacepa, prin injectii letale, in anii
’70, la Hotelul Dorobanti din Bucuresti! atunci vom replica si ce e cu
acuzatiile aduse lui Pacepa in cartea "Culisele spionajului românesc: DIE
1955-1980", de unde reiese ca golanul a fost, toata viata, un traficant de
whisky si kent, recrutat de Serviciile Secrete din SUA, Germania, Marea
Britanie si Franta inca din tinerete, iar acum lucrind si pentru KGB. Tipic
acestei specii bestiale. N-a avut Pacepa nici o legatura cu CIa? Pai o
recunoaste singur, in interviul din "Ziua": ca urmare a "anilor de tortura (?!)
pe care i-am trait in România dupa ce m-am decis sa o rup cu Ceausescu"
(tortura cu piscina, o inventie diabolica, trebuie s-o recunoasteti) el s-a
imbarcat "in uriasul avion american Hercules care urma sa ma duca spre
libertate, eram imbracat doar in camasa si pantaloni", de aceea, ce minune a
croitoriei, "atunci cind am aterizat la Washington purtam o uniforma militara
americana ce mi-a fost confectionata in graba cu doar citeva ore inaintea
decolarii". Si sa nu rizi de un asemenea dobitoc? Era general al Securitatii
Române si ministru adjunct, dupa care fuge de la o receptie din Germania, se
dezbraca la puta goala intr-un avion si imbraca o uniforma a armatei SUa! Dar,
cea mai buna dovada ca sclerozatul asta de Pacepa se incurca in minciuni este
suita incredibila de imbirligaturi de mató (concluzie intestinala) ale
peripetiilor lui din Germania: 1) intii afirma ca a cerut azil politic la
ambasada SUa din Bonn; 2) pe urma uita, de la mina pin’la gura, si zice ca
"in noaptea de joi, 27 iulie 1978, cind m-am intors de la receptia data in
cinstea mea de ambasadorul României la Bonn, Ion Morega, am lasat in camera
mea de la hotelul Intercontinental din Köln tot ce am avut". ati sesizat
minciunile? Cind a cerut el azil politic la ambasada SUa din Bonn? atunci cind
s-a intors la…Köln (?!) de la receptia data de ambasada României din Bonn,
culmea, chiar in cinstea lui?! Nu exista asa ceva! acest Pacepa e mai prost
decit il credeam. Realitatea a fost alta, cu mult mai simpla, si ea a fost
explicata de mai multi generali de Securitate: Pacepa a fost "mirosit" ca-i
agent strain, i se apropia funia de par, asa ca a pindit momentul si si-a
salvat pielea. asta e tot. Pretul tradarii? arestarea, uciderea sau sinuciderea
unui mare numar de agenti români acoperiti, pe care nemernicul i-a dat in git,
tocmai fiindca, nu-i asa, el nu putea participa la "asasinate politice". Stiind
bine cu ce criminal au de-a face, oficialitatile americane i-au acordat
cetatenia SUA abia dupa…10 ani, mai exact la 28 iulie 1988. Dar, sa nu ne
pierdem umorul. Stiti cum se intituleaza interviul publicat de "Ziua"? atentie
marita: "Securistii saboteaza integrarea in NATO". Cine afirma asta? Doi
securisti jidovi (I.M. Pacepa si G. Arion) in fituica unui altui jidov imputit
securistul (S.R. Stanescu). Hai, ca sintem mari, in România se poate muri de
orice, dar nu de plictiseala.

Pablito45

> [...]

>avocatul tradatorului mafiot Pacepa este Catalin Dancu, pe care transfugul il

Bai idiotule nenotroci , de ce pizda matii te tot legi tu de domnul Pacepa. Bai
idiotule Pacepa a avut "coitze"si nu l-a tot pupat in cur pe Ceasca asa cum
tu-l tot pupi pe tovarashul Vadim. Bai curva de doi lei, ce a facut Pacepa
pentru tara- ca a adus la distrugerea comunismului - neam de neamul tau de
cretini nu vor fii in stare s-o faca. Asa ca hai sictir si9 dute bai in poizda
matii aia securista si turnatoare.

DACIA LAN

>Subject: Re: Scleroza jidanului Pacepa s-a generalizat
>From: pabl...@aol.com (Pablito45)
>Date: 3/24/01 6:00 PM Eastern Standard Time

>Pacepa a avut "coitze"

De unde sti fa jidauca borata,le-ai lins tu, este amatul tau ?

>si nu l-a tot pupat in cur pe Ceasca

Si totusi l-a pupat, apoi sa nu mai vorbim ca a lins-o pe nevasta lui
Ceauscescu in fofeaza si de teama sa nu afle Ceausescu a fugit din tara. Din
motivul ca Pacepa nu a transmis nici un fel de informatii utile Serviciilor
Secrete americane ori occidentale, dimpotriva a fost loial lui Ceausescu si
regimului dictaturii comuniste pana in ultima clipa cand a pus piciorul pe
pamantul american, a primit cetatenia americana abia la zece ani dupa sosirea
in SUA, nu ca refugiatii politici anticomunisti romani la 5 ani.Asa ca tineti
gura inchisa daca vrei sa nu-ti facem o bucurie pe la FBI, ca esti
sustinatoarea celui mai feroce securist si KGB-ist din Romania comuniste, pe
numele de Gen.Ion Mihai Pacepa. Prin urmare lasa-te de propaganda comunista si
securista si ocupate in continurare de cutat sule de supt ca sa ai ce molfai in
gura.

>Bai curva de doi lei, ce a facut Pacepa
>pentru tara- ca a adus la distrugerea comunismului - neam de neamul tau de
>cretini nu vor fii in stare s-o faca.

Mai facut sa zambesc fara sa vreau. Daca Pacepa sau Pacipa sau Grimberg cum
dracu il cheama pe acest jidan borat, facea ceva pentru distrugerea
comunismului, aceasta s-ar fi intamplat imediat, nu dupa doua zeci de ani de
cand a fugit acest mare calau comunist din Romania.Comunismul a fost distrus
cu ajutorul securitatii si al Armatei Romane, dar de catre acei ofiteri care
l-ar taia bucatele pe jidanul Pacepa si ar pune apoi sare si ar dansa pe el
Hora Unirii.

>Asa ca hai sictir si9 dute bai in poizda
>matii aia securista si turnatoare.

Fa agenta a criminalului securist Ion Mihai Pacepa, chiar nu iti este indamana,
de injuri si te legi aiuea de nationalistii romani ? Vezi ca noi avem multi
prieten de dreapta si ultra de dreapta in Texas, asa ca sa nu crezi ca ai de-a
face cu vagabonzi ca Lucian V.Orashel din Manhattan ori Stefan Donkey din
Canada ori alti haidamaci care s-au dat in vant dupa o basoalda spurcata ca
tine. Du-te dracului la jidanii tai si sa nu te mai prind printre romani. Ai
inteles parazito si turnatoare a securistului Pacepa si a aparatului lui
represiv comunist care l-a condus in Romania si a comis crime contra romanilor
si a umanitatii !

Alexandru Soare

DACIA LAN

> [...]

numele de Gen.Ion Mihai Pacepa. Prin urmare lasa-te de propaganda comunista si

securista si ocupate in continurare de cautat sule de supt ca sa ai ce molfai

Magicianul

dacialan wrote:

(catre Pablito45)

> [...]

>prieten de dreapta si ultra de dreapta in Texas

>Du-te dracului la jidanii tai si sa nu te mai prind printre romani.

Eu credeam ca Pablito e un barbat si ca locuieste pe undeva prin California.
Dar bineinteles ca tu ai informatii mai exacte, adica mai..."ultra".

Archivist4

> [...]

>Eu credeam ca Pablito e un barbat si ca locuieste pe undeva prin California.
>Dar bineinteles ca tu ai informatii mai exacte, adica mai..."ultra".

Prin asta potzi sa-tzi dai seama ce fraier este tovarasul Soare.

Magicianul

archivist4 wrote:

>Prin asta potzi sa-tzi dai seama ce fraier este tovarasul Soare.

Tovaras ca tovaras, da' cite stelute avea el pe epoleti? (verzi bineinteles:)))

Aschiutza

In article <20010329231911...@ng-cg1.aol.com>, magic...@aol.com
wrote:

Adica coclite???

Misu Orasel Tomberg

From: ine...@aol.com (INeacsu)

>Scleroza jidanului Pacepa s-a generalizat

Pacepa, ca etnie, este slovac. El s-a considerat insa
intotdeauna roman.

M. M. de C?

coren

"INeacsu" <ine...@aol.com> latra

> Scleroza jidanului Pacepa s-a generalizat

de cand pacepa e jidan, ma , ben zona ?

DACIA LAN

"coren"< co...@isdn.net.il >latra

>de cand pacepa e jidan,

Ma Ben Sion, sau mai bine zis pui de diavol, sau pui de dihor, adica sugator de
sange, Pacepa e jidan sadea de al tau si s-a numit Grimberg. El a intrat in
Securitate si in KGB cu scopul de a se razbuna pe legionari pentru ca acestia
i-au stricat ghisefturile si escrocherile pe care ta-su le facea in Romania.

AS,88

Bouleanu

From: "coren" co...@isdn.net.il

>"INeacsu" <ine...@aol.com> latra
>>

>de cand pacepa e jidan, ma , ben zona ?

Ceara mati de jidan alterat, in primul rind vezi cum vorbesti cu dl. Neacsu. Ce
vorbesti tu de Pacepa derbedeule iudeu? E al vostru recunoaste. Ce Pacepa e
nume romanesc, e jidovesc cit e ziua de lunga. Ba diversionistule, tradarea de
tara a la Pacepa e obicei romanesc? E meserie de jidan cioroiule. Nu e nici o
diferenta intre voi si cioroi. Sinteti la fel de tuciurii cu aceleasi nasuri
coroiate. Borataniile sint fratii vostri mai mici. Ei fura cu amanuntul, voi
bagati mina in buzunarul natiilor en gros si ziceti ca sint "despagubiri". Ce
despagubiri cioroiule? Ati venit in Romania niste salbatici, noi v-am facut
oameni. Pina si idea de sionism ati inventat-o pe malul Dimbovitei. V-am lasat
sa faceti comert, v-am invatat ce inseamna cultura si recunostinta voastra e sa
ne dati in cap. Porcilor.

coren

"Bouleanu" <boul...@aol.com> guitza:

> From: "coren" co...@isdn.net.il

> Ceara mati de jidan alterat, in primul rind vezi cum vorbesti cu dl.
Neacsu.

Eu o cunosc pe mama lui Neacsu, de cand am participat la o posta ce i-am
facut-o
eu si toata clasa mea pe Dudesti. Poate chiar ca e fiul meu bastard.

>Ce vorbesti tu de Pacepa derbedeule iudeu? E al vostru recunoaste. Ce
Pacepa e
> nume romanesc, e jidovesc cit e ziua de lunga.

Poate s-o fi gasit un jidan care sa-si strice pula pe lindicu spurcat al
ma-sii , dar asta
nu-l face evreu. Cel mult o corcitura.
La fel ca si boul ce si-a stricat-o pe ma-ta . Altfel, de unde te cheama B

> [...]
voi
> bagati mina in buzunarul natiilor en gros si ziceti ca sint "despagubiri".

Ba, incornoratule, uite, acum nu mai sunt jidani in Romania, si totusi se
fura,
se tradeaza, se fac pederastii mai rau decat in trecut . JIDANII VA MODERAU
, BAA !

> [...]
lasat
> sa faceti comert, v-am invatat ce inseamna cultura si recunostinta voastra

Cum esplici ba, ca si fara ajutorul tau, jidanii si-u faurit din nimic o
tara , in timp ce tu
si de-alde tine ati faurit dintr-o tara un nimic ?

ouleanu ?

spataru

> Cum esplici ba, ca si fara ajutorul tau, jidanii si-u faurit din nimic o
> tara , in timp ce tu
> si de-alde tine ati faurit dintr-o tara un nimic ?

lasa ba, curene, ca nu ati facut'o voi din nimic, nu te mai caca pe tine.
cati parai se scurg in israel, nerambursabili, in fiecare an? zece miliarde
e ce stie toata lumea, ce s'au indurat astia sa dea la ziar si la
tembelizor, da io as putea baga mana in foc ca astea zece miliarde is numa
varfu aisbergului. lasa goanga, ca nu tine.

in rest, baietii ce ne'au condus unspe ani is niste boi si niste hopti,
intr'adevar.

roliver

spataru wrote:

chestia e cum naiba, si cu bani de trebuie platiti inapoi in alte tari se face
treaba bre spatare :?:)
si pe acolo sint si hoti :?:)

Bre spatare in 11 ani de la zero datori sau ajuns la 11 miliarde datori da nu
se vede mare lukru :? totusi cum naiba :?

Te pomeni ca ajenturili straine is de vina .......ba nu altii bre is de vina
nemti ungurii :)))))))))))

Ioi spatare ,,,,,,,,,,,,,,,

roliver

DACIA LAN

>Subject: Re: INEACSU - BEN ZONA Re: Scleroza jidanului Pacepa s-a generalizat

>From: "coren" co...@surfree.net.il
>Date: 4/8/01 12:13 PM Eastern Daylight Time
>

>Eu o cunosc pe mama lui Neacsu, de cand am participat la o posta ce i-am
>facut-o
>eu si toata clasa mea pe Dudesti.

O cunosti pe dracul, mama D-lui Neacsu este de langa Rm.Valcea si femeia poate
n'a fost in viata ei in Bucuresti.

>Poate chiar ca e fiul meu bastard.

Bastard esti tu ba dihor jidanesc care sugi sange omenesc,iar D-l Neacsu este
un mare patriot roman, care va da peste bot.

>Ba, incornoratule, uite, acum nu mai sunt jidani in Romania, si totusi se
>fura,

Ma Scaraotchi, in Romania sunt pe putin 250 000 de jidani, multi dintre ei
pentru a putea sa fure si tradeze mai bine si-au luat nume romanesti, de
aceia treburile merg prost acolo.

>JIDANII VA MODERAU
>, BAA !

Hai ca chiar mi se face greata si scarba de obraznicia voastra.

>Cum esplici ba, ca si fara ajutorul tau, jidanii si-u faurit din nimic o
>tara , in timp ce tu
>si de-alde tine ati faurit dintr-o tara un nimic ?

Voi jidanii ati ocupat ilegal pamanturile palestinenilor si a altor arabi,
pentru a va face o tara, dar in curand v-a trebui sa dati totul inapoi ce nu
va apartine si atunci veti ramane cu nimic. Noi romani am avut de circa 10 000
de ani o tara si vom avea una si mai puternica si stralucitoare ca Soarele
sfant de pe cer, numai sa scapam de voi jidanii care umbriti si saraciti
pamantul tarii noastre.

AS,88

spataru

roliver <rol...@erdely.siebenburger.ardeal.hu> wrote in message
ba, cand m'ai vazut pe mine dand toata vina pe agenturili straine? pai io ce
ziceam? porcii nostri ne'au furat. si bozgorii romani tot de'ai nostri sunt
si au furat si ei, prin reprezentantii lor. vezi numa cazu erdely.
daca ar fi fost sa ne fure numa straienezii, era bine, nu se ajungea aici,
da strainii nu pot fura decat in gasca cu hotzii bastinosi. sa'i futa
cainii.
te caci iar pe tine, ba, io nu le am cu teoriile vadimiste, strainii vor
incerca totdeauna sa traga spuza pe turta lor, nasol e ca li se permite.

Bula 00001

Tzz !Tzzz!!
Astai nui linbaj da pasover :

>From: "coren" co...@surfree.net.i

>Poate s-o fi gasit un jidan care sa-si strice pula pe lindicu spurcat al
>ma-sii , dar asta
>nu-l face evreu. Cel mult o corcitura.

Cat daspre tzara din nimic mai laso jos ca macane . Daca suntetzi ashea da
dishteptzi dice nu loatzi in stapinire sahara ca ie muuult mai intinsa dacit
Palestina si facetzi shi-un bine omenirii. Si vorba li Spataru cu banii da sa
scurge la vedere sau pa supt mina schinbatzi si fatza (aiea invizibila) a lunii
:0))

Hapi pasover .

Se intelege ca Lucian

>From: "coren" co...@surfree.net.il

>Eu o cunosc pe mama lui Neacsu, de cand am participat la o posta ce i-am
>facut-o
>eu si toata clasa mea pe Dudesti. Poate chiar ca e fiul meu bastard.

Mama lui Neacsu este tiganca ucrainianca ca moasa. Cred ca o cheama Onija si da
cu ghiocul.

Onijo, daca platesti o suta de mii de parai te las sa-mi sugi pula o ora
intreaga.

Se intelege ca Lucian

>From: "spataru" spa...@acasa.com

>ba, io nu le am cu teoriile vadimiste

Moasa Onija si Burlacu sint activisti vadimisti si cind te gindesti ca Onija e
ucrainianca baaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ifeuerstein

daci...@aol.com (DACIA LAN) wrote:

>Pacepa e jidan sadea de al tau si s-a numit Grimberg. El a intrat in
>Securitate si in KGB cu scopul de a se razbuna pe legionari

Si nu avea motiv ?

>pentru ca acestia
>i-au stricat ghisefturile

ihi, faptul ca traiau... poateti strica si tie cineva "ghiseftul".

DACIA LAN

> [...]
>Date: 4/8/01 5:58 PM Eastern Daylight Time

>Mama lui Neacsu este tiganca ucrainianca ca moasa. Cred ca o cheama Onija si

Mama D-lui Neacsu este munteanca, adica romanca,pe cand ma-ta este jidauca din
Maglavit iar ta-tu tigan bozgor din Minis. Si inca ceva, daca Neacsu afla ce
scrii tu despre mama-sa, cred ca atunci cand te duci in Romania iti trage in
cap intre felinare de te trimite pe lumea cealalta.

>Onijo, daca platesti o suta de mii de parai te las sa-mi sugi pula o ora
>intreaga.

Poate ca daca-i platesti tu ei o suta de mii de dolari le lasa s-o lingi in
p****.

AS,88

Ashkiutza

"spataru" wrote:

> [...]
>varfu aisbergului. lasa goanga, ca nu tine.
>
>in rest, baietii ce ne'au condus unspe ani is niste boi si niste hopti,

De acord cu tine Spatare, aici ai zis-o bine! dar sa nu te umfli in pene ca te
porcai!

DOMNITZA

>From: "coren" co...@surfree.net.il
>Date: 4/8/01 12:13 PM Eastern

raspuns intrebarii tale tendentioase si idioate: 6bill x cu ani si ani si ani
... plus!!!

ba pulica grigore ia spune cine sunt kkanarii aia ce vor sa ia tv rusesc 100%
... ha?

baaa luciene mare curva mai esti , futu'ti pastele si floriile ma'ti baaaa!

Magicianul

domnitza wrote:

>futu'ti pastele si floriile ma'ti baaaa!

Cu ce, cu dildourile alea facute'n China si furate de la vecini? Hai ca nu esti
in toate mintile faaaaaaaaaaaa.

DOMNITZA

>From: magic...@aol.com (Magicianul)

ba laba trista, dildouri folosesti tu(as per baba D din romulus 10) pt tine
insuti(curist nebun ce esti) si pentru babele pe care trebuie sa le platesti
'in natura' pt 'dulceatza de ciresi amare si patul imputit intr'o margine de
coridor intunecat ...gara de nord' ...

o sa crapi singur, plin de raie, la o margine pod, cersind ... roaga'L pe cel
de su/jos/sau dintre sa nu crape hoaska inaintea ta!!!!

HOASKA80: cica lady ce'si vede demn de menopauza ... maaare bou mai esti!!!!!!!

Cornel

Da cine e dl. Neacsu?

--
Corneliu
"Bouleanu" <boul...@aol.com>

Cornel

Ba Dacia Lan, nu esti si tu un Grimberg, ba? Faci aici pe schmecheru, las ca
te-am recunoscut eu.

--
Corneliu
"DACIA LAN" <daci...@aol.com>

Cornel

Si de ce nu se scurg in Romania, tot nerambursabil?

--
Corneliu
"spataru" <spa...@acasa.com>

Cornel

Ba Lanule, de ce nu te intorci in tara sa faci ordine, ba? Numai gura de
tine, lasule. Sau nu ai voie?

--
Corneliu
"DACIA LAN" <daci...@aol.com>

spataru

Cornel <cor...@xnet.ro> wrote in message

> Si de ce nu se scurg in Romania, tot nerambursabil?

foarte buna intrebarea, se vede ca esti destept. de ce nu se scurg in
romania?? de pula sa ma clantzani!

Cornel

Ti-o clanzan, ba, da crezi ca se scurge ceva din uscatoarea ta?

--
Corneliu
"spataru" <spa...@acasa.com> schrieb im Newsbeitrag

DACIA LAN

>Subject: Re: INEACSU - BEN ZONA Re: Scleroza jidanului Pacepa s-a generalizat
>From: "Cornel" cor...@xnet.ro
>Date: 4/9/01 2:08 PM Eastern Daylight Time

>Da cine e dl. Neacsu?

Unul dintre liderii nationlisti romani din Romania, care stie sa bata bine pe
dusmanii Neamului si ai Tarii, asa ca vezi sa nu te trezesti de la el cu cateva
scatoalfe.

AS,88

Bula 00001

>From: "spataru" spa...@acasa.com
>Date: 4/9/01 1:58 PM Eastern Daylight Time

Asta-l taie pa gogulea, tre'sa recunoshti .
Are toate shansili sa cucereasca fara varsare da singe marili premiu cu lauri
:0))

spataru

Bula 00001 <bula...@aol.com> wrote in message

> Asta-l taie pa gogulea, tre'sa recunoshti .

gogulea e prostia primordiala, originea in care se intretaie cartezian
stupizenia, ingamfarea si infantilismu, gogu e deasupra tuturor prostilor;
el e reperul central, zeroul care da valoare - numa estetica, daca ne
permitem sa fim putin masochisti - si forma celorlalti dobitoci seceristi.
el e noe al imbecililor.
premiul pe care l'a cucerit gogu e pe viata, nimeni nu i'l poate retrage,
de aceea, impreuna cu comitetu secerist de albitri, vorba lu margica, de
acordare a premiului "nobelimeai" ( cunoscut drept "pula lu spataru"),
propun sa'l facem de'acu (premiu)de plastilina, ca e ieftin si poate fi
modelat de laureati cand ii paleste creativitatea, poate asa or sa aiba o
ocupatie si n'or mai posta pe secere.

> Are toate shansili sa cucereasca fara varsare da singe marili premiu cu
lauri

> :0))

adevaru e ca ciocnel asta e dobitoc mare, e incredibil de dobitoc, nu'l
putem compara cu supremul gogu, care e genial in infantilismul lui, nu'mi
vine sa cred cat e de dobitoc ciocnel.
dar pentru ca acest ciocnel a scris doar trei propozitii pana acu pe secere,
dupa care si'a epuizat vocabularu si nu ne'a facut sa ne radem niciodata,
nu'i putem acorda premiu. acest premiu l'ar baga in galeria imbecililor
celebri pe secere, ori ciocnel e atat de intarzaiat mintal, incat nu'i putem
face aceasta onoare. pentru ca totusi si el e om si merita, orisicat, un
gram de consideratie, propun sa ne stergem mucii de tricou lui.

Magicianul

domnitza wrote:

>ba laba trista, dildouri folosesti tu

Si tu nu?

Hai sictir servitoare ucrainianca ce esti!

CMT

El nu este din familia Grimberg, provine din familia
Scheißberg.:-)
Vezi si semnatura Alexandru Scheissberg si este
al 88-lea in familie.
cmt

Cornel <cor...@xnet.ro> schrieb in im Newsbeitrag:
9ass6b$6qiqh$3...@ID-83992.news.dfncis.de...

CMT

Ifeuerstein <ifeue...@aol.com> schrieb in im Newsbeitrag:
20010408204559...@ng-mq1.aol.com...

Ce ghieseft domnule?
Aia cu condoame folosite? Pai aia sa dus dracului inainte sa
se fi deschis.:-)
Pe asta nul duce mintea decit la cersit.
cmt

CMT

roliver <rol...@erdely.siebenburger.ardeal.hu> schrieb in im Newsbeitrag:
3AD0BB75...@erdely.siebenburger.ardeal.hu...

si aia falsificat, e numa rumagusi presat cu
urina in loc de urelit...............ca aia s´a furat.:-)
cmt

CMT

Cornel <cor...@xnet.ro> schrieb in im Newsbeitrag:
9ass6d$6qiqh$4...@ID-83992.news.dfncis.de...

> Da cine e dl. Neacsu?

Tatal lui bouleanu inainte de a deveni un bou.
cmt

Ο "Bula 00001" <bula...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Tu-l detzii deja ba mascariciule, cine ti-l poate lua?
Tantalaule!

coren

> "DACIA LAN" <daci...@aol.com>miauna:

> ce nu va apartine si atunci veti ramane cu nimic.

Baaa, dobitoc ce suge musulmanilor, e tara moastra stramoseasca, de mii de
ani,
dupa cum zice si Biblia, dar cum poti tu sa intelegi, caci e scrisa in limba
noatra .

Unde, pizda ma-tii, erai in urma cu 2000 de ani, sa nu intreb 10000 ?

Cu lepre ca tine, va papa bozgorii, baaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Uite , ma boule, jidani nu mai sunt in Romania, si tot se duce de rapa.
Romanii,
muncitori, si nu lichele ca tine, lucreaza in Israel, si nu mai vor sa se
intoarca
in Romania, ca au spurcat-o lrpre ca Vadim si ca tine .

N.B. Iti fut nevestica, ca tare-i place putza taiata, ca asa a vazut la
arabi.

Fredy

O expresie de aici, croită pentru Kostas-gogu, cel pe care îl linge în cur gâ
(după ce îsi scoate ochiul de sticlă de acolo):
SHIT FOR BRAINS

CMT

coren <co...@isdn.net.il> schrieb in im Newsbeitrag:
3ad3...@news.bezeqint.net...

> [...]
>
> Unde, pizda ma-tii, erai in urma cu 2000 de ani, sa nu intreb 10000 ?

> Cu lepre ca tine, va papa bozgorii, baaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Baaaaaaaa Corene, cacatul asta sa papati voi ca
pe juma si asa va apartine.:-)

> [...]
> in Romania, ca au spurcat-o lrpre ca Vadim si ca tine .
>
> N.B. Iti fut nevestica, ca tare-i place putza taiata, ca asa a vazut la

Pai daca a fost la arabi atunci nu mai e koser nu?
cmt

DACIA LAN

>Subject: MUIE LU ZAMOLXEES Re: INEACSU - BEN ZONA Re: Scleroza jidanului
>Pacepa s-a generalizat
>From: "coren" co...@isdn.net.il
>Date: 4/10/01 2:18 PM Eastern Daylight Time

>Baaa, dobitoc ce suge musulmanilor,

Ba tu esti un dobitoc ca sugi sula musulmanilor sa nu-ti puna o bomba si sa te
arunce in cer la Isus.

>e tara moastra stramoseasca, de mii de
>ani,
>dupa cum zice si Biblia,

E tara ta pe dracul, este tara palestinenilor voi sunteti niste nomazi ca
tiganii fara tara.

>dar cum poti tu sa intelegi, caci e scrisa in limba
>noatra .

Ma cac in limba voastra jidaneasca.

>Unde, pizda ma-tii, erai in urma cu 2000 de ani, sa nu intreb 10000 ?

Ma diavole impelitat, noi eram intre Nistru si Tisa, dar voi acum 10000 de ani
nu erati nici unde, pentru ca nu se nascuse niste fiinte biologice ca voi, deci
inca nu erati clonati din sobolani si paduchi.

>Cu lepre ca tine, va papa bozgorii, baaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ma voi jidani ati fost si sunteti niste bubosi, plini de raie,lepra si SIDA,
asa ca du-te dracului de bolnovicios.

>Uite , ma boule, jidani nu mai sunt in Romania, si tot se duce de rapa.

Ba tu esti bou, si pe deasupra minti de ingheata apele. In Romania sunt pe
putin 250 000 de jidani cu nume schimbate, din cauza carora se duce Romania de
rapa. Iliescu, Brucan, Roman, Voiculescu, Severin sunt doar cativa dintre miile
de jidani de la putere din Romania,dar avem noi grija sa le pregatim -- SOLUTIA
FINALA.

>Romanii,
>muncitori, si nu lichele ca tine, lucreaza in Israel, si nu mai vor sa se
>intoarca
>in Romania,

S-ar intoarce bietii romani in tara lor, dar voi spurcaciunelor le-ati retinut
pasapoartele si-i tineti ostatici sa va munceasca fara sa-i platiti, apoi le
puneti ceva in carca si spuneti opinei publice ca ei sunt de vina, de aceia
pleaca fara nici un ban din "tara sfanta".

>ca au spurcat-o lrpre ca Vadim si ca tine .

Ba tu si neamul tau de jidani sunteti niste lepre, de aceia marele patriot si
profet german Adolf Hitler v-a bagat la cuptor, sa arda microbul din voi.

>N.B. Iti fut nevestica, ca tare-i place putza taiata, ca asa a vazut la
>arabi.

Mai futi tu pe p**** ma-ti, tu nu vezi ca arabii se pregatesc cu zecele de
milioane sa vina peste voi si sa va arda cu aragazul ?! Si inca ceva, nevasta
mea mi-a spus sa-ti transmit ca-ti da un scuipat intre ochi acum de Pasti ori
Pasovar ce dracul ti tu...

AS,88

coren

"DACIA LAN" <daci...@aol.com>varsa venin

> E tara ta pe dracul, este tara palestinenilor voi sunteti niste nomazi ca
> tiganii fara tara.

Baaa, nomazi erau arabii. Chiar si G.Cosciug a scris de ei
"Sunt , Pasha, neam de beduin, si de la Bab el Mandeb vin"
Beduinii sunt nomazi.

> [...]
deci
> inca nu erati clonati din sobolani si paduchi.

Boule, atunci mai sareai din craca-n craca !

> [...]
miile
> de jidani de la putere din Romania,dar avem noi grija sa le pregatim --

Le-ai vazut putza taiata, bulangiule ?

> [...]
aceia
> pleaca fara nici un ban din "tara sfanta".

Boule, aici primesc cel putin 1000 de dolari pe luna .Au invatat si limba
sfanta.
unii s-au si casatorit aici.

> Ba tu si neamul tau de jidani sunteti niste lepre, de aceia marele patriot
si
> profet german Adolf Hitler v-a bagat la cuptor, sa arda microbul din voi.

Nu esti mai bun ca el, si sper ca vei avea si soarta lui

> Mai futi tu pe p**** ma-ti, tu nu vezi ca arabii se pregatesc cu zecele de
> milioane sa vina peste voi si sa va arda cu aragazul ?!

Ba, daca astia ies din cisca lor, ajung si la tine, iti taie putza, si te
fac musulman !

Si inca ceva, nevasta mea mi-a spus sa-ti transmit ca-ti da un scuipat
intre ochi acum de Pasti ori
> Pasovar ce dracul ti tu...

A spus de sanchi, ca de fapt s-a rascracarat ca o profesionista in fatza
mea.

Se intelege ca Lucian

>From: "coren" co...@surfree.net.il

>A spus de sanchi, ca de fapt s-a rascracarat ca o profesionista in fatza
>mea.

BAAAAAA CORENE BAAAAAA DA SA VEZI CUM STIE SA SUGA PULA DOAMNA BURLACU
BAAAAAAAAA.
SARACA DE EA II TREBUIE SI EI PULA CA BOUL DE BURLACU NARE DECIT O PIELICICA
PLINA DE CIUPERCI PE CARE NUMAI MOASA IO SUGE