cum a facut burlacu din doi doctori, unul

porcu

baaa, daca afla ticleanu cum ai ticluit-o, o belesti.

http://www.dr-savescu.com/congres/content/10_iunie/ticleanu/ticleanu.html

Dr. M. Ticleanu,
Dr. P. Constantin, xxxxxxxxxxx
P. Burlacu, xxxxxxxxxxxxx
L. Manta

ati inteles ? dr constantin + burlacu (doi indivizi diferiti)
nu credeti ? vizitati pagina .

>Aurul tracic

>In cuprinsul acestei lucrari se urmareste in primul rind scoaterea in >relief a rolului extrem de important pe care l-a jucat aurul in lumea >tracilor dar si a importantei deosebite a aurului trac in decursul >istoriei vechi a Lumii Albe europene. In acest sens sint avansate >ipotezele conform carora aurul tinutului biblic Havila precum si aurul >abundent al miticului teritoriu Atlantida reflecta de fapt bogatia in >aur a tinuturilor nord-trace.

| Home | Content II | Boroneant | Deac | Iscru | Nesfintu | Niculescu |
Patrichi_T | Patrichi_V |
| Paun | Ticleanu, Constantin, Burlacu, Manta | Toncilescu | Vasilescu |

porcu

pagina apartine congresului de dacologie 2001
http://www.dr-savescu.com/congres/
DACIA REVIVAL INTERNATIONAL ,NEW YYORK

cum explici coincidenta, infectule ?

In2itu

>cum explici coincidenta, infectule ?

Baaa corene, tu chiar ai inghitztit cacialmaua cu Burlacu?
Toata secereaua stie ca Dacia Lan nu e Constantin Burlacu.

porcu

"In2itu" <in2...@aol.com> wrote in message

> Baaa corene, tu chiar ai inghitztit cacialmaua cu Burlacu?
> Toata secereaua stie ca Dacia Lan nu e Constantin Burlacu.

in acest caz, e vorba de un nebun periculos.
la balamuc cu el !

costas

De tze pidoiu matii mintzesti ca Dacia Lan nar fi Constantin Burlacu?
Crezi ca numa gretzilii e antisemiti?

? "porcu" <po...@iname.com> ?????? ??? ??????

> in acest caz, e vorba de un nebun periculos.
> la balamuc cu el !

Nea Corene! Asculta aici: esti pe drumul cel bun!
Curlacul este doar ... fum!
Sint alti care se ascund dupa el!
Si stiu ca stii care sint...

--
E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!

In2itu

SN impostor:

De ce te deranjeaza deconspirarea lui "Burlacu"?

Raspopitul

in2...@aol.com (In2itu) scribit:

>De ce te deranjeaza deconspirarea lui "Burlacu"?

Ce dovezi ai bre bosorcoiule, ca Daciusky n-ar fi Burlacu ?

In2itu

>lucea...@aol.com (Raspopitul)

>in2...@aol.com (In2itu) scribit:

>Ce dovezi ai bre bosorcoiule, ca Daciusky n-ar fi Burlacu ?

Ce sariti bre cu totii la mine cu injurii?
De ce va deranjeaza c-am zis ca Dacia Lan nu e C-tin Burlacu?

Probabil va urma o serie de atacuri personale, directe si indirecte, fiindca am
indraznit sa zic ca Dacia Lan nu e C-tin Burlacu.

Raspopitul

in2...@aol.com (In2itu) scribit:

>Ce sariti bre cu totii la mine cu injurii?

"Bosorcoi" nu e insulta ;-) E ca si cum as zice "vrajitorule" !

>De ce va deranjeaza c-am zis ca Dacia Lan nu e C-tin Burlacu?

Nu ne deranjeaza, dar ne-am obisnuit cu gandul ! Stiti cum e, ca in politica.
Se induce o peceptie si perceptia devine realitate !

Gica Schpritzburgh

>From: in2...@aol.com (In2itu)

>Ce sariti bre cu totii la mine cu injurii?

conform statului da drept si legii pamantului anglosacsofon, acuzatoru trebie
sa dovedeasca identitatea si vinovatziea katindatului la premiu secer pentru
popularitate.
pai !

gica

toarna vin, toarna pelin,
toarna leantzo, toarna !

Ο "Raspopitul" <lucea...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> in2...@aol.com (In2itu) scribit:

> Ce dovezi ai bre bosorcoiule, ca Daciusky n-ar fi Burlacu ?

Dar tu christache, ce dovezi ai ca el ar fi curlacu'?...
Si care e parerea ta despre impersonatorii care si-au facut aparitia in
ultima vremea?...

PS
Adresa ta merge sau e pusa la 'sto?

Raspopitul

gogu scribit:

>Dar tu christache, ce dovezi ai ca el ar fi curlacu'?...

Nu mi-am prea batut capul. Daca el zice ca e Burlacu, e Burlacu pana la proba
contrarie.

>Si care e parerea ta despre impersonatorii care si-au facut aparitia in
>ultima vremea?...

Hihihi parerea mea, cu cat mai multi cu atat mai bine. Ba mai imbarlig si eu,
ca dara sant raspandac nu ? Chestia e, ca astia se imbarliga singuri fara sa
mai fie nevoie de modesta mea contributie !

>PS
> Adresa ta merge sau e pusa la 'sto?

A fost in storage pana am rezolvat filtrele, acum "cristian" e din nou activ.

In2itu

>From: lucea...@aol.com (Raspopitul)

>gogu scribit:

>Nu mi-am prea batut capul. Daca el zice ca e Burlacu, e Burlacu pana la proba
>contrarie.

La inceput zicea ca e Alexandru Soare si pe parcurs altii l-au botezat
"Burlacu".

Aschiutza

lucea...@aol.com (Raspopitul) writes:

>Nu ne deranjeaza, dar ne-am obisnuit cu gandul ! Stiti cum e, ca in politica.
>Se induce o peceptie si perceptia devine realitate !

Aha, deci asa merge cazul, e ca si atunci cind zic eu "Ete pula!"

> gogu scribit:

> Nu mi-am prea batut capul. Daca el zice ca e Burlacu, e Burlacu pana la
proba
> contrarie.

Ei, lasa ca nu zici la fel pt toti ;-)
Pt alti te interesezi care sint ;-)
Si daca zici ca nu-ti bati capul, atunci de ce ceri de la alti sa-l bata pe
al lor, aaaa ?:-)

> Hihihi parerea mea, cu cat mai multi cu atat mai bine.

E si asta un point of view...
Caterinca sa fie...

> Ba mai imbarlig si eu,
> ca dara sant raspandac nu ?

Da, bagamiasi pula in gura lui freddy care te a facut raspindac!
Ca sa vezi ca eu te am aparat cind el te facea de fel si de cip, si tu acuma
ii cinti la struna tirfei:-)
Ce lume doamne ;-)

> Chestia e, ca astia se imbarliga singuri fara sa
> mai fie nevoie de modesta mea contributie !

Hehehe:-)))
Sa stii ca aici it dau dreptate ;-)
Sint cam prostalai gagii:-)))

> A fost in storage pana am rezolvat filtrele, acum "cristian" e din nou
activ.

Adica cristian raciusca (sau cum se zice pe romaneste @-ul?) auleu si dot si
com?

Cristian Croitoru

"gogu" >
>..raciusca (sau cum se zice pe romaneste @-ul?)

Pe vremea cartelelor perforate ii zicea coada de maimutza (de unde pina
unde?!)..
Acum nu mai stiu cum ii zice.. p-aici ii zice "at".

Cristian Croitoru

Ο "Cristian Croitoru" <c_cro...@hotmail.com> έγραψε στο μήνυμα

Asta stiu, e forma lui "oficiala"; dar in Europa ciudat e ca a luat diverse
nume in fiecare tara!
La noi cum ti-am zis se spune "raciusca", ca seamana a Donald din profil:-)
La Italieni i-se spune "telefonino"!! Nu ma intreba de ce ca nu stiu:-)
La Nemti, sa ne spuna cei care locuiesc in Germania...

--
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

Gavril

"Cristian Croitoru" <c_cro...@hotmail.com> wrote in message
> [...]