catre ciracii lu dacialan

spataru

ma indoiesc ca orasel face mai mult decat sa citeasca secereul. pulosu nu e
orasel, in nici un caz. doar daca i'o fi vandut trade mark'ul intre timp.
mai terminatz'o dracu cu tampeniile, ba, voi nu sunteti legionari, voi habar
nu aveti ce e aia legionar, voi sunteti niste muhaiele imitand nu stiu ce,
poate pe nazisti. da mai aveti de mancat cacat pana sa ajungeti la nivelul
lor, rapciugilor.
si oricum nazistii au fost niste scarbe imputite, uitati ca ei ne'au vandut
ardealul bozgorilor si basarabia si nordul bucovinei la bolsevici, desi nu
erau ale lor?
sunteti niste labe mai triste ca pntcd'ul, aia de se lauda cu continuitatea
si cu partidu istoric. niste impostori, care profita de faptul ca nu se
gaseste nimeni sa le bage pula in gat si se erijeaza drept taranisti, sau in
cazul vostru, legionari.
am citit tot ce am gasit in materie de literatura legionara, nu doar ce s'a
publicat dupa 90, ci literatura legionara adevarata, ascunsa de bunicii mei
in zidurile casei de frica comunistilor. voi nu sunteti decat cel mult niste
maimutze triste, astia, adeptii lu burlacu, antihristi agramati.
toata constructia legionara se bazeaza pe trei piloni: Neamul, Biserica si
Tronul.
muistilor, capitanul a spus: odata eliminat unul din acesti piloni, nu se
mai poate vorbi de legionari. sunteti niste muisti balbaiti, niste curve
ideologice, fara pic de demnitate. credeti ca fluturand "steagul legionar"
pe secere si improscand cu cacat in stanga si'n dreapta, ca cei care se opun
legionarilor, faceti vreun serviciu nationalismului romanesc?
cine va plateste, tuciuriilor, mossadul?
ar fi multe de spus, da ce rost are, labelor? puterea nu se castiga mancand
cacat. invatati limba romana mai intai, apoi suferiti si luptati pentru
cauza cum au suferit si luptat Mantuitorul si mucenicii lui, nu rageti ca
boii, scarbavnicilor. se intoarce in mormant Martirul Zelea Codrenu cand
vede ce
adunatura ii profaneaza numele.
cititi scrisorile poetului national, spurcatilor, sa vedeti cum ati fost
anticipati, caci in fond, diavolul nu va disparea pana la sfarsitul veacului
din lumea asta. norocul nostru ca nici sfintii.
Doamne, ocroteste'i pe Romani!

om nacajit@yahoo.com un om nacajit

Ba nea spatarele,
sa-ti de Domnu' sanatate,ca le cam zici.
Asa e,pacat de baietii buni care nu mai
stiu nici ei ce sa mai creada.
un om nacajit

spataru <p...@muitrag.com> wrote in message

Zina - Caine Lup al Garzii de Fier

"spataru" <p...@muitrag.com> wrote in message news:<MLK87.1032$Fe4....@e420r-sjo3.usenetserver.com>...

Tu cu cine pizda ma-tii te certi ba', sau ti s-a urat cu viata? Vrei
sa vin sa-ti iau beregata, sau te omori tu singur avand invedere ca
esti prea idiot pentru o lume asa de mare?
ZL - Caine lup

Basil

ma ciine lup , eu sunt un doberman ! vai de pantalonii tai ba ! ti-i rup nu
alta ! si termina cu amenintarile ca va fi rau ! eu nu glumesc ! intreaba
scr-ul daca nu crezi ! afla ca nu exista tehnica sa nu aiba si o
contra-tehnica ! deci, si cu sn fantezist, tot se va afla cine esti, mai
ales ca ameninti cu moartea !!! tu mergi cam departe ! asa ca potolestete si
roaga-te lui dumnezeu sa nu i se-ntimple vreunuia de pe scr ceva, ca tu esti
primul luat la intrebari, caci tu ai amenintat !!!
lasa emotiunile si nu uita ca si libertatea de pe internet are granitile ei
BINE STABILITE !!! nu incerca sa le depasesti, ca-i de rau ! ia asta ca un
sfat bun de la mine, de la noi !
Basil.

"Zina - Caine Lup al Garzii de Fier" <zina...@gardadefier.org> schrieb im
Newsbeitrag news:26d6306c.01072...@posting.google.com...

Basil

inca o amenintare si voi fi nevoit sa-ti interzic accesul pe acest forum !
ia te rog aminte !

DACIA LAN

>Subject: Re: catre ciracii lu dacialan
>From: "Basil" Ba...@t-online.de
>Date: 7/29/01 4:26 AM Eastern Daylight Time

>inca o amenintare si voi fi nevoit sa-ti interzic accesul pe acest forum !
>ia te rog aminte !
>Basil.

Bai bolesevicule, unde te trezesti la Kremlin ? Vezi sa nu dispari tu ca
magarul in ceata!

AS,88

Magicianul

dacialan wrote:

>Vezi sa nu dispari tu ca
>magarul in ceata!

Ce'ar fi daca ai disparea tu? Ca magar esti, ceata se mai poate aranja, apropo,
inca nu mi'ai zis cite grame de cenusa or sa iasa din tine. Vreau sa cistig
pariul ala totusi.

Bula 00001

>From: "spataru" p...@muitrag.com

>se intoarce in mormant Martirul Zelea Codrenu cand

Nushi da santoarce au ba in mormint da aiea vii a uitat cum capitanu si tinerii
legionari unblau din sat in sat umili ajutind tzaranii si raspindint ideili
legionare; cum lucrau in tabere numa pa dormit si mancare...
Bla-bla din amerika nu ajuta nici cit o c^rje da cuciuk :0)))
Iear lupu, lupu (cu catzaoa) si dacioski?! :pisheat cu perje..

DACIA LAN

>Subject: Re: catre ciracii lu dacialan
>From: magic...@aol.com (Magicianul)
>Date: 7/29/01 9:29 AM Eastern Daylight Time

>Ce'ar fi daca ai disparea tu?

Taci bai cutulache din gura, cu aramjamentele tale jidanesti ca nu mai esti la
securitate aici, ci in America, unde fortele reactionare de dreapta te pot face
praf la orice ora de noapte ori de zi. Stii ca esti in pom si pomul in aer si
mai continu sa faci haz de necaz.Dar de fapt ce poti sa-i ceri lui Luci al
hoastei ca minte n'are ca asa l-a lepadat ma'sa dement si uricios si asa a
ramas, de aceia nu mai stie nici cum il cheama isi ia pe SCR diferite nume de
ocara, de diavol....

JOS BOLSEVICUL LUCIAN BASIL ORASHEL TOMBERG PADILLA DOMPULOSUL MAGICIANUL !

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: catre ciracii lu dacialan
>From: bula...@aol.com (Bula 00001)
>Date: 7/29/01 1:03 PM Eastern Daylight Time
>

>Iear lupu, lupu (cu catzaoa) si dacioski?! :pisheat cu perje..

Taci bai buhaiule din gura si nu mai rage atat ca tot la abator ajungi pana la
urma, agatat in carlig.

AS,88

Basil

ba dacio, esti prost ! un imbecil , idiot si sarac cu duhul ! baaa pula
bleaga, tu esti legionar ? de cite ori ai ajutat acest popor nenorocit cu
ceva ? lozincile si cuvintele mari sunt baza visurilor tale, in adevar esti
un cacat scapat de badea gheorghe pe aratura, baaa ! da-te-n pizda ma-tii
cu legionarii aia ai tai falsi !!! sa va ia dracu' ! cu ce drept va bateti
voi joc de legiunea romana ? stiti voi cacati in ploaie ce-i aia ? macar ce
a fost aia ?
zapacitii dracului ce suntenti !...
Basil.

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

Basil

vezi ca - ti voi lua si tie dreptul de a mai imprastia cu cacat pe acest
forum, raminindu-ti astfel numai posibilitatea de ai lua la cioc pula
ciinelui la care te inchini, ba perversule !
ciochistule !!!

DACIA LAN

>Subject: Re: catre ciracii lu dacialan
>From: "Basil" Ba...@t-online.de
>Date: 7/29/01 5:11 PM Eastern Daylight Time

>vezi ca - ti voi lua si tie dreptul

Ai sa ma pupi in cur tu pe mine, ca in rest esti prea mic pentru un razboi asa
de mare.

AS,88

Bula 00001

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
>Date: 7/29/01 12:19 PM Pacific Daylight Time

ieshti cam nehotar^t ba dacioski. hotarashtete odata ce sunt : buhai da carlig
sau doamna cu mertzedea in balta?
pina atunci muie baaaa!
statzi cam prost su servicu da inteligentza.
hahahaha!!!!

DACIA LAN

> [...]

>voi joc de legiunea romana ? stiti voi cacati in ploaie ce-i aia ? macar ce

Ba Orashica, crapi de necaz ca victoria este a noastra, a nationalistilor
romani si mai cu seama a legionarilor codrensti, asa ca tine-ti gura inchisa si
nu tot manca un cacat din gura si spune ca-i bun.

AS,88

Basil

care victorie ba ? a-ti reusit in trei sa beti doua sticle de vin la sfert
si v-ati excitat vorbind de nationalism ? puli blege !
victoria curului !
Basil,
give Romania a chance !

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

Basil

da-l mai gica in pula noastra de bleg, asta-i dus cu pluta, da' bine de tot
!
Basil.

give Romania a chance !

"Bula 00001" <bula...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

DACIA LAN

> [...]
>Date: 7/29/01 5:41 PM Eastern Daylight Time

>ieshti cam nehotar^t ba dacioski. hotarashtete odata ce sunt : buhai da

Esti ceva bun de tras in tapa.

AS,88

C.M.T.

Tare nacajit trebuie sa fii !
Esti deja in Las Vegas? cu buzunare goale?
:-))))))))))

"un om nacajit" <un om nac...@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

Ο "Bula 00001" <bula...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Iel sta prost cu INTELIGENTA in general, bre Pula... Ceva ca tine...

> hahahaha!!!!

Basil

dacio, da' tu recunosti in sfirsit ca esti homosexual ? e!... in acest caz,
te iert, te rog sa ma scuzi, nu am stiut !...de-abia acu' inteleg cit de
greu tre' s-o duci tu in viata, cu nemernici de oameni care nu-i inteleg pe
homosexuali si-i persecuta, cum ar fi de exemplu ''contele'' si altii !
inca o data, te rog sa ma scuzi, si sa sti ca desi eu nu sunt homosexual, te
inteleg perfect si sunt de partea ta !
Basil.
ps dar in ceea ce-l priveste pe cmt, ai gresit adresa, pentru ca el nu este
homist, din contra !

C.M.T.

"Basil" <Ba...@t-online.de> schrieb im Newsbeitrag

> inca o amenintare si voi fi nevoit sa-ti interzic accesul pe acest forum !
> ia te rog aminte !
> Basil.

Basile, stii bine din experienta, ciinele care latra
nu musca. Amintesti, la stina cite piei din asta aveam pe bati, pus la
uscat. Lasal sa mai latra si
sa creasca pe laturi, ca evreu aia din frankfurt, cu
piei da mai mult pe el.
servus si numa bine.
cmt