Anna Pauker

DACIA LAN

ROMANIA: Anna Pauker, well known as the boss of Romania, is so obviously
Jewish, and so well recognized as such, that documentation is unnecessary.
Anna was born in Bucharest of orthodox Jewish parents. Her father (who was a
kosher butcher) and a brother now live in Israel. Ana earned a living for a
time teaching Hebrew, and for a while she lived in the U.S. Her husband became
identified as a "Troskyite," and was executed in one of Stalin's purges. Today
Anna Pauker is one of the most powerful figures in the communist world." Behind
Communism by Frank L. Britton

Arhip

daci...@aol.com (DACIA LAN) wrote in message news:<20040830231256...@mb-m12.aol.com>...

Trage tare, sa-ti mentii legenda, cum se spune pe la voi prin organizatie.
Noi succese in munca!

Tchas

posteaza si un bio al madonnei! baga si discografia, dac's poate!

Grajdanin

>Subject: Anna Pauker
>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
>Date: 8/30/2004 10:12 PM Central Standard Time

Domnule doktorr Burlacu'n istorie,
Puteti sa ne spuneti si noua ( evident bazat pe informatiile de la organul unde
va depuneti denunturile ) cind si unde a trait Anna Pauker, "the boss of
Romania", in U.S.?
Sa intelegem ca SeCeRatoarea Ana Pauker este una din cele mai puternice figuri
ale lumii comuniste?
Ati raportat lucrul acesta la organul de resort?

Grajdanin Kein

Tovarasa

>daci...@aol.com

>ROMANIA: Anna Pauker, well known as the boss

Asa mai limbistule, boss, sa nu uiti.

Fara noi romanii ar fi si acum in majoritate analfabeti, fara discutie.

DACIA LAN

>Subject: Re: Anna Pauker
>From: anap...@aol.com (Tovarasa)
>Date: 9/1/04 7:52 PM Eastern Daylight Time
Probabil au invatat ebraica ta!

Lupulusa

>Subject: Re: Anna Pauker
>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
>Date: 9/1/2004 8:37 PM Eastern Daylight Time

a incercat ia si cu rusa da n`a tinut.

in miracles we trust!

lupulusa

GungaDin

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Nu s-a nascut la Bucuresti, ci in satul Codaiesti, jud. Vaslui.

Un reusit reportaj transmis de Televiziunea Romana o situiaza pe Ana Pauker
ca pe un politician drept si convins de ideile comunismului. A fost puternic
deceptionata de pactul germano-sovietic din 1939 si de atrocitatile
savarsite de Stalin. A activat mutl timp in strainatate in cadrul
cominternului.

Gheorghiu Dej a inscenat inlaturarea ei impreuna cu Teohari Georgescu si
Vasile Luca profitand de o puternica campani antisemita lansata Stalin. I-a
promis in 1954 reabilitarea in in schimbul condamarii lui Lucretiu
Patrascanu. Ana Pauker a refuzat categoric. "Nu ma grabesc sa primesc
reabilitarea voastra, astept sa ma reabiliteze istoria".

din Texas cu drag

> [...]

>ca pe un politician drept si convins de ideile comunismului. A fost puternic
>deceptionata de pactul germano-sovietic din 1939 si de atrocitatile

rasu curului in patru acte si iepilog.

mai rau ca t'izmeneanu.

fata buna ancutza. inprejurarili si antizemitzmu romanesq a inrait'o.
MUIE !!

PACE SI VIN !

Arhip

"GungaDin" <Gung...@t-online.de> wrote in message news:<chd7su$qbg$02$1...@news.t-online.com>...

> [...]
> Patrascanu. Ana Pauker a refuzat categoric. "Nu ma grabesc sa primesc
> reabilitarea voastra, astept sa ma reabiliteze istoria".

Asa e clopotzel!
Sa mai adaugam ca avea totdeauna parul pe o ureche, roasa de sifilis,
amintire din tinerete, cand lucra la madame. Sa nu uitam ca l-a omorat
pe tovarasul de lupta si de casatorie, Marcel Pauker, in Rusia, la
indemnul lui Stalin, caruia se pare ca o vreme i-a fost si un fel de
amanta (Stalin fiind si pederast).
Se mai zice ca, conform traditiei, a urmarit in persoana in ascuns,
asasinarea Maresalului Antonescu.
A organizat masacrarea elitelor crestine romanesti. In urma
neintelegerilor interne intre verisoriii din URSS si USA, a fost data
la munca mai de jos si a crapat de cancer. Lumea inca scuipa in urna
ei de la Crematoriul Cenusa.

din Texas cu drag

>From: despamm

>Sa nu uitam ca l-a omorat
>pe tovarasul de lupta si de casatorie, Marcel Pauker, in Rusia,

si-al carui nume l'a purtat cu mandrie ploretara pan'la moarte si dupe moarte,
hat, in vejiniciea viitorului, nume supt care va fi cand laodata da t'izmaneanu
si altzi istorici dala institutu da istoriea partidului, cand injurata da
massili largi da secereni si da alte natzionalitatzi minoritare.

>indemnul lui Stalin, caruia se pare ca o vreme i-a fost si un fel de
>amanta (Stalin fiind si pederast).

cu alte cuvinte tov. visarionovici o ardea si'n fatza si'n spate, dar
tovarashea ierea buna si da gura (ca si alta tovarashe dupe secere) .

PACE SI VIN !

? "GungaDin" <Gung...@t-online.de> ?????? ??? ??????

Ce surpriza !!!
Un sene din copilarie ;-)
Oare o fi un identity-theft sau chiar Gunga cel adevarat ?...

--
http://gogu.enosi.org/index.html

http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

DACIA LAN

>Subject: Re: Anna Pauker
>From: "gogu" gola...@nospamyahoo.com
>Date: 9/6/04 3:05 PM Eastern Daylight Time

>Ce surpriza !!!

Gogule, tu pe cine o lingi in pizda pe jidauca Anna Pauker ori pe evreica Anna
Pauker ?

GungaDin

"Arhip" <des...@despammed.com> schrieb im Newsbeitrag

> "GungaDin" <Gung...@t-online.de> wrote in message

> Asa e clopotzel!

Care clopotzel, baiete? Eu nu stiu ce varsta avetzi voi sau ce lecturi v-au
preocupat. Am urmarit reportajul cu interes, tocmai pentru faptul ca s-a
rupt de sablonismul anticomunist, tratand tema dupa rigori pragmatice de
istorie.

Drept e ca m-am cam mirat ca reportajul s-a rezumat doar la calitatile ei
pozitive, ignorand atrocitatile "dictaturii proletariatului" care au urmat
si la care a luat din plin parte.

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Gogule, tu pe cine o lingi in pizda pe jidauca Anna Pauker ori pe evreica
Anna
> Pauker ?

Pe nimen fa, uiti convenabel ca eu n-am raspuns la esenta postingului, doar
am comentat identitatea celui care l-a postat!
Iar te joci a bambilici jidanca proasta ?!

MUIE tie fa, multa MUIE ca sa te tzina pina ma intorc ;-)
Plec miine si sper la intoarcere sa nu te mai gasesc aici ;-)
MUIE mioritica, again!

DACIA LAN

> [...]

>MUIE tie fa, multa MUIE ca sa te tzina pina ma intorc ;-)
>Plec miine si sper la intoarcere sa nu te mai gasesc aici ;-)

Gogule, tu postezi dintr-un spital de nebuni ori ai certificatul de nebun si
esti lasat liber?

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

Iar vorebsti in oglinda fa jidanca imputzita ?;-)))

Hai mars inapoi in cocina ta, ma duc sa ma culc ca miine am a plane to
catch.

In rest ramine cum am vorbit: MUIE mioritica tie, multa si sanatoasa ;-)

DACIA LAN

>Subject: Re: Anna Pauker
>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com
>Date: 9/6/04 6:34 PM Eastern Daylight Time
>

>Plec miine

Bine ca pleci si sa te intorci cand te voi aduce eu.

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

???
Ce pula lui Achile borborosesti acolo fa babornitzo, ca nimen nu te intelege
?!

Mars inapoi in cacat PROASTO ;-)

MUIE vesnica rusnaco ;-)

GungaDin

"gogu" <gola...@nospamyahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

>? "GungaDin" <Gung...@t-online.de> ?????? ??? ??????
>

> Ce surpriza !!!
> Un sene din copilarie ;-)
> Oare o fi un identity-theft sau chiar Gunga cel adevarat ?...

Gogule, eu te stiu pe scr de-acum cativa ani. Observ ca ai facut progrese in
stapanirea limbii romane, dar vorbesti cam amestecat. Daca as sti ce
inseamna "sene" si "identity-theft"? ti-as intelege mai bine intrebarea.

GungaDin joaca rolul unui personaj eroic (hindus) dintr-un film american din
1939, care a rulat cativa ani mai tarziu si la Bucuresti. Filmul are ca tema
luptele de expansiune ale Marii Britanii in Asia (India) din mijlocul
secolului 19.

Tchas

"GungaDin" <Gung...@t-online.de> wrote in message

Deci in mod clar adevaratul Gunga Din nu posteaza pe Usenet. "sene" e numele
matale screen-name (SN), identity theft e furt de identitate ceea ce matale
in mod clar practici asumindu-ti identitatea lui Gu nga Din.

Aschiutza

des...@despammed.com (Arhip) writes:

> [...]
>neintelegerilor interne intre verisoriii din URSS si USA, a fost data
>la munca mai de jos si a crapat de cancer. Lumea inca scuipa in urna

Nu te mira bre, ca peste citiva ani vor fi reabilitati cu totii, iar criminalii
de ieri vor fi eroi. Peste inca 50 ani pina si Ceasca va fi mare erou national,
si se va preda despre el in cartile de istorie.

GungaDin

> [...]

> matale
> in mod clar practici asumindu-ti identitatea lui Gunga Din.

Cu dialectica asta nu ajungi departe, pentru ca n-am furat si nici nu mi-am
asumat identitatea lui Gunga Din. Mi-am... ales-o :-)

N-ar fi exclus ca pe soc.culture.indian (daca exista) sau pe alt ng indian
sa dai peste un adevarat Gunga Din.