RELIGIA JUDEO-CRESTINA SE DUCE DRACULUI

DACIA LAN

"DUPA CE FRANTA A FACUT PASI IMPORTANTII IN
CEEA CE NUMIM ASTAZI LAICITATE RELIGIOASA IATA CA SI ULTRANTIONALISTUL
BOSSI A PUS
PUNCUL PE ,,I,, AVERTIZIND CLERUL BISERICESC CATOLIC CA IN CURIND
ITALIA NU VA MAI ALOCA BANII DIN BUGET ,PENTRU MENTINEREA SI GESTIONAREA
ACESTUI CULT RELIGIOS , DEOARECE DIN CIFRELE SI STATISTICELE GARZII
FINANCIARE
BISERICA ROMANO-CATOLICA ISI POATE SUPORTA SINGURA CHELTUIELILE. CIFRELE
VEHICULATE FIIND DE ORDINUL MILIOANELOR DE EURO -ANUAL,BINEINTELES CA VATICANUL
A REACTIONAT CU VEHEMENTA LA ACEASTA PROPUNRE". Text extras din mesajul unui
legionar pagan din Europa.

Grajdanin

Dacialan:
>Date: 3/4/2004 8:54 PM Central Standard Time
>

>Text extras din mesajul unui
>legionar pagan din Europa.

Carevasazica Iuropa este plina de jidani legionari !!!!
Te pomenesti ca si PHute Doctorul ie unu' din astia. Nici nu ar trebui sa ne
miram de lucrul aista, deoarece Botshenii era un city in care majorytatea
citadinilor erau jidani. In definitiv asa se poate si explica de unde vine
numele PHute Doctorului: tatal savantului de renume mondial era un jidan burlac
care, in loc sa-si vada de lucrul sau manual, a lucrat-o pe doamna mama
mustaciosului iesind din aceasta imparechiere un pui de burlac paricid si
frustrat, nici ovrei si nici crestin - ci un gindac incopitat verde politeist
cu oxtail si zgarda de fier la grumaz.

SPQR

DACIA LAN

>Subject: Re: RELIGIA JUDEO-CRESTINA SE DUCE DRACULUI
>From: graj...@aol.com (Grajdanin)
>Date: 3/4/04 10:33 PM Eastern Standard Time

Bai grajdarule, esti prea prost ca sa te bage cineva in seama.

Grajdanin

Dacialan:

>Bai grajdarule, esti prea prost ca sa te bage cineva in seama.

Burlahcovici ai dreptate: imi raspunzi deoarece nu esti nici macar cineva !
Si cine nici macar nu-i cineva - stii tu bine ce este....
Ia apleaca-te pe raspundere si apuca-te de lucru manual la tragaciu-ti - asa ca
sa te slobozi direct la tinta cum scriai mai deunazi ca practici zilnic.

Citoyen Grajdanin
Le legionaire etranger

DACIA LAN

>Subject: Re: RELIGIA JUDEO-CRESTINA SE DUCE DRACULUI
>From: graj...@aol.com (Grajdanin)
>Date: 3/5/04 9:41 PM Eastern Standard Time

Bai grajdarule, se pare ca tu mananci cu curul si te caci pe gura. Am sa te
depunem la muzeul holocaustului ca esti o piesa importanta pentru un astfel de
muzeu.

Grajdanin

Dacialan:

> [...]
>depunem la muzeul holocaustului ca esti o piesa importanta pentru un astfel

Ba Burlahcovici te-ai demascat complet! Deci tu esti ala care te ai bine cu
Ioanid!
Pe de alta parte, nu trebuie sa te futa pe tine grija de cum ma hranesc. Mai
bine ai grija ca-ti acopar felinarele si mustacioara cu cacat din productia
proprie ca sa te vad exponat la Metropolitan cu eticheta "Individ verde pagin
pe care se caca tot mapamondul".

Grajdanin

PS
Vezi ca legionarilor nu prea le plac paginii. Nu de alta, dar ii considera
urmasii cohortelor din a 13-a Gemina. Dupa cum se vede, tu esti unul din
urmasii alora din a 13-a. ( Stii tu bine de care parte...)

DACIA LAN

>Subject: Re: RELIGIA JUDEO-CRESTINA SE DUCE DRACULUI
>From: graj...@aol.com (Grajdanin)
>Date: 3/6/04 1:50 PM Eastern Standard Time

> Deci tu esti ala care te ai bine cu
>Ioanid!

Nu, dar o sa incerc sa ma pun bine pe laga el sa te accepte in muzeu.

>PS
>Vezi ca legionarilor nu prea le plac paginii.

De aceia si-au ales la drapel culoarea verde, a paganismului ? Dar mai intai tu
stii ce inseamna "legionar" si ce religie au avut in istorie "legionarii" si ca
Codreanu s-a inspirat dupa acesti pagani ?

>Dupa cum se vede, tu esti unul din
>urmasii alora din a 13-a. ( Stii tu bine de care parte...)

Nu bre grajdarule, eu nu sunt urmasul celora din a 13-a, ci urmasii
geto-dacilor, mai cu seama al costobocilor care le-au tras la bot si i-au
alungat de pe pamantul sacru al Geto-Daciei pe urmasii celor din a 13-a, cum
spui tu. Dute si ma invata carte si vei descoperi singur acest adevar istorc ,
nu mai sta cu nasul numai in balega pe la grajd.

Grajdanin

Dacialan:

>De aceia ( legionarii - n.n.) si-au ales la drapel culoarea verde, a

paganismului ? Dar mai intai
>tu
>stii ce inseamna "legionar" si ce religie au avut in istorie "legionarii" si
>ca
>Codreanu s-a inspirat dupa acesti pagani ?

Ba Burlahcovici,
steagu' verde e steagu' profetului Mahomed.
Ba, Burlahcovici, adica tu, un PHute Doktor istoric, sustii ca Codreanu s-a
inspirat din Coran ?
Ba Burlahcovici, ti-am mai zis ca suferi de boala multiplelor personalitati.
Du-te ba la State hospital si spune-le si lor ca

>eu nu sunt urmasul celora din a 13-a, ci urmasii
>geto-dacilor, mai cu seama al costobocilor care le-au tras la bot si i-au
>alungat de pe pamantul sacru al Geto-Daciei pe urmasii celor din a 13-a,

sa vezi atunci cum te iau rapid pe sus.

Ba, Burlahcovici,
acum ca ne-am lamurit complet cum esti tu de pe partea paterna, ia explica
lumii de ce esti Constantin si nu Costobocan ?
Cred ca am gasit raspuns si la aceasta enigma: Costobocan este apropiat de
Rajahstan.
De rusine ca, pe bune, tu esti de fapt Costobocan Burlahcovici, ti-ai schimbat
numele ca sa apari in boulitinu de indentitate drept Constantin Burlacu ot
Botsheni.

DACIA LAN

>Subject: Re: RELIGIA JUDEO-CRESTINA SE DUCE DRACULUI
>From: graj...@aol.com (Grajdanin)
>Date: 3/6/04 4:24 PM Eastern Standard Time

>Dacialan:

>paganismului ? Dar mai intai
>>

>Ba Burlahcovici,

Burlahcovici esti tu jidane, eu sunt Burlacu, cosmarul dusmanilor neamului si
mai cu seama al jidanilor ca tine.

>steagu' verde e steagu' profetului Mahomed.

Mahomed este ultimul profet semitic, pe cand Codreanu era anti-semit.

>Ba, Burlahcovici, adica tu, un PHute Doktor istoric, sustii ca Codreanu s-a
>inspirat din Coran ?

Culoarea verde este culoarea paganismului, iar cei care cred in Coran nu sunt
pagani.

>Ba Burlahcovici, ti-am mai zis ca suferi de boala multiplelor personalitati.

De boala asta suferi tu si toti jidanii ca tine. Eu am fost, sunt si voi fi
CONSTANTIN BURLACU, un vis al GARZII DE FIER si COSMARUL DUSMANILOR NEAMULUI SI
AL PATRIEI!

>Du-te ba la State hospital si spune-le si lor ca

Acolo du-TE tu ca si asa esti un calic care traiesti din supa publica.

> [...]
>schimbat
>numele ca sa apari in boulitinu de indentitate drept Constantin Burlacu ot

Costoboc in limba geto-daca inseamna INTELEPT, asa ca fa pasi in Neapal ori
Judea ca nu avem nevoi de paduchi ca tine.

Grajdanin

Dacialan:

> Eu am fost, sunt si voi fi
>CONSTANTIN BURLACU, un vis al GARZII DE FIER si COSMARUL DUSMANILOR NEAMULUI
>SI
>AL PATRIEI!

Costobocan Burlahcovici alias Costicla Burlac este deci o naluca, un shpiritz
malefic virtual scuipat pe lumea asta dintr-o cosmelie din Botsheni.
Declaratia de mai sus a prostobocului ne intareste convingerea ca in venele
mustaciosului cu musca sub nas curge singe virtual de haham din Rajahstan, el
neavind nici-o legatura cu spiritul arian costoboc geto-dac.

DACIA LAN

>Subject: Re: RELIGIA JUDEO-CRESTINA SE DUCE DRACULUI
>From: graj...@aol.com (Grajdanin)
>Date: 3/7/04 9:38 AM Eastern Standard Time

Paduchii ca tine nu poti fi starpiti decat aplicandu-le SOLUTIA FINALA.

Grajdanin

>Paduchii ca tine nu poti fi starpiti decat aplicandu-le SOLUTIA FINALA.

Costica burlac din bloc,
Huham costoboc,
Haham din Rajahstan,
Burlahcovici Costobocan
(aka savantu' Dacialan)
Isi freaca mina pe bulan
De legionar mahomedan.
Mustacios paduchios'
Cu fata de tiganos,
Scuipat din Botosani,
E si chior la bani.
Verde de la fiere,
Impielitatu' nu piere.
Dati-i solutia finala
Pe cale anala.
O ia si pe cale bucala
Numai invelita-n smoala.
Asa merita un pui de drac
Fals neam de geto-dac
Cu gura plina de rahat,
Pin'la git infundat,
In propriu-i cacat.
Un flit cu DDT
Si musca nu mai e !

Raspopitul

Grajdanin scribit:

>Fals neam de geto-dac

>Un flit cu DDT
>Si musca nu mai e !

Hihihihi, arta pentru arta coane !

Arhanghelu

daci...@aol.com (DACIA LAN) boraste:

>Paduchii ca tine nu poti fi starpiti decat aplicandu-le SOLUTIA FINALA.

O sa te duci tu dracului apostatule. Sfanta Biserica a vazut multi indraciti ca
tine, toti au murit in chinuri de satanizati. Te sfatuiesc sa-ti gasesti
duhovnic sa te spovedesti si sa-ti cauti iertarea in sfinte rugaciuni.

DACIA LAN

>Subject: Re: RELIGIA JUDEO-CRESTINA SE DUCE DRACULUI
>From: arhan...@aol.com (Arhanghelu)
>Date: 3/7/04 4:47 PM Eastern Standard Time

>Sfanta Biserica

Vom desfiinta biserica si o vom transforma in scoli pentru invatarea istoriei
si culturi romanesi.

Arhanghelu

daci...@aol.com (DACIA LAN) boraste:

>Vom desfiinta biserica

Au incercat si otomanii si comunistii si nu ia ajutat Dumnezeu. Ei au pierit
dar Sfanta Biserica dainuieste. Ia aminte.

Gica Schpritzburgh

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Vom desfiinta biserica si o vom transforma in scoli pentru invatarea istoriei
>si culturi romanesi.

unde mata o sa predai istoriea olocaustului. :0))

gica

ie azi mai bine ca ieri?

Gica Schpritzburgh

>(Arhanghelu)

>Au incercat si otomanii si comunistii si nu ia ajutat Dumnezeu. Ei au pierit
>dar Sfanta Biserica dainuieste. Ia aminte.

ca sa iea aminte'i trebe nishte minte...

coren

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote

> Vom desfiinta biserica si o vom transforma in scoli pentru invatarea
istoriei
> si culturi romanesi.

Si ce faci din moschei si sinagogi ?
Restaurante ?

DACIA LAN

> [...]

>Au incercat si otomanii si comunistii si nu ia ajutat Dumnezeu. Ei au pierit
>dar Sfanta Biserica dainuieste. Ia aminte.

Daca ar fi incercat numai, dar "Sfanta" Biserica crestina a slujit cu mare
devotament, atat pe otomani cat si pe comunisti. De jidani nici nu mai vorbesc,
pentru ca Biserica crestina este cea mai teribila arma a judaismului de
dominarea si sclavizarea lumii de catre jidani. Aseara a fost un program
special pe canalul 13 Tv. in care s-au prezintat documente precum ca toate
marele biserici crestine din Europa au fost construite de masoni cu banii
jidanilor, asa ca sa te ia dracul cu biserica ta cu tot.

DACIA LAN

>Subject: Re: RELIGIA JUDEO-CRESTINA SE DUCE DRACULUI
>From: gica...@aol.comIUNION (Gica Schpritzburgh)
>Date: 3/7/04 6:59 PM Eastern Standard Time

>ca sa iea aminte'i trebe nishte minte...

Asta le trebuie adeptilor religiei judeo-crestina, ca eu am destula minte,
chiar sa deschid mintea altora.

DACIA LAN

>Subject: Re: RELIGIA JUDEO-CRESTINA SE DUCE DRACULUI
>From: gica...@aol.comIUNION (Gica Schpritzburgh)
>Date: 3/7/04 6:58 PM Eastern Standard Time

>unde mata o sa predai istoriea olocaustului. :0))

De aceasta se ocupa Vadim, care cica va preda lectii despre "holocaust" si
"oamenii bibliei" in grajdiul de vaci de la un fost CAP, care l-a trecut pe
numele lui, pretinzand ca-i mostenire de la ta'su, fost arendas jidan.

DACIA LAN

>Subject: Re: RELIGIA JUDEO-CRESTINA SE DUCE DRACULUI
>From: "coren" cor...@bezeqint.net
>Date: 3/7/04 10:20 PM Eastern Standard Time

>Si ce faci din moschei si sinagogi ?

WC-uri publice in care sa se pise si sa se cace toti romanii care au suferit
din cauza rasei semite.

Smanocle Dop

De ce nu bagi sursa de unde iei articolele?

Tu ori pui link fara explicatie, ori bagi textul fara link.

Ce-n pula mea faci?
Organizeaza-ti ideile, baaah!

N-are nimeni vreme sa urmareasca potentiale baliverne.

Smanu'

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message

DACIA LAN

>Subject: Re: RELIGIA JUDEO-CRESTINA SE DUCE DRACULUI
>From: "Smanocle Dop" smanoc...@excite.com
>Date: 3/23/04 11:54 AM Eastern Standard Time
>

>De ce nu bagi sursa de unde iei articolele?

Sunt spicuiri din articolele si mesajele primite de la camarazii din Europa.