Cit de neagra poate fi inima lui freddy?!...

Cit de neagra poate fi inima lui freddy?

Am fost la site-ul lui nea coren si acolo am vazut ce a scris freddy si m-am
minunat!
Rautate si anti-Semitism ca al lui, n-am mai vazut in viata mea!
Asta ii uraste pe toti EVREII adevarati!

Enjoy!
-------------
Name or nick: Fredy
E-mail address: a...@jps.net
Comments: Coren, you are an idiot. Not that i didn't know.

Tuesday, October 21st 2003 - 06:17:52 PM

http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

Hreanu

> [...]

>minunat!
>Rautate si anti-Semitism ca al lui, n-am mai vazut in viata mea!
>Asta ii uraste pe toti EVREII adevarati!

Sa-l fut in gura pe Fredy. Sa-mi bag pula si in ritul Porcului Coren care minte
ca sint in orchestra ospatarului.

Ο "Hreanu" <hre...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Sa-l fut in gura pe Fredy.

Subscriu :-)

> Sa-mi bag pula si in ritul Porcului Coren care minte
> ca sint in orchestra ospatarului.

Asta n-am vazut-o! Cum dracu' n-am vazut mesajul de care zici?

coren

"Hreanu" <hre...@aol.com> wrote in message

> Sa-l fut in gura pe Fredy. Sa-mi bag pula si in ritul Porcului Coren care
minte
> ca sint in orchestra ospatarului.

daca nu mai faci parte din orchestra, te scot.

DSuceveanu

hre...@aol.com (Hreanu)

>Sa-mi bag pula si in ritul Porcului Coren care minte
>ca sint in orchestra ospatarului.

Si mie mi-a pocit numele, dar o sa-i creasca coaie-n talpa jidanului.

>Sa-l fut in gura pe Fredy.

Ala e un mort viu, un moroi. Astia umbla noaptea prin sate si sug pula la
barbati. Dau tot felul de vise mincinoase si lumea se trezeste dimineata cu
pula sculata.

La papistasi le zice succubus.
http://www.pantheon.org/articles/s/succubus.html