Happy Solstice la Grota lui Zamolxe

zamolxe_...@my-deja.com

Grota lui Zamolxe de pe muntele OMul va gazdui si anul
acesta celebrele sarbatori ale SOARELUI.

Zamolxieni din lumea intreaga va doresc multa fericire,
sanatate, prosperitate si tenacitatea in lupta noastra
impotriva dusmanului traditional AL SOARElui.

Traiasca Pacea,
Traiasca Lupta Internationala a Zamolxienilor,
Traiasca Fortele Progresiste,
Traiasca Cacanarismul Globalist,
URAAAAAAAaaaaaaa................

Zamolxe Scheianul

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

DACIA LAN

>Subject: Happy Solstice la Grota lui Zamolxe
>From: zamolxe_...@my-deja.com
>Date: 12/21/00 12:00 PM Eastern Standard Time
>

>Grota lui Zamolxe de pe muntele OMul va gazdui si anul
>acesta celebrele sarbatori ale SOARELUI.

Bai judeo-crestinule, tu esti cu satana nu cu paganismul lui Zamolxie, asa ca
nu te baga unde nu-ti fiebe oala.

>si tenacitatea in lupta noastra
>impotriva dusmanului traditional AL SOARElui.

Orashele, se pare ca ti s-a facut dor de cateva maciucute cuziste si legionare
peste dovlecul tau degerat cel porti pe umeri.

>Traiasca Lupta Internationala a Zamolxienilor,

Religia pagana a lui Zamolxis nu-i internationala ca religia judeo-crestina, ci
este specifica numai poporului geto-dac.

AS,88 care-ti trage peste bot ori de cate ori guiti.

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> AS,88

He he he:-)))
AL. SOARE
A,L,S,O,A,R,E = ORASEL A:-)))
LOL LOL LOL
Ce ma distrati voi doii:-)))

C.M.T.

Zamolxe. :-)
Happy Hanukkah
Happy Solstitutie,
craciun fericit, anul
nou la fel.
Cmt

zamolxe_...@my-deja.com schrieb in Nachricht <91tcuc$d7t$1...@nnrp1.deja.com>...

C.M.T.

Cei breeeee te ai luat pe geto dac?
fiebe

DACIA LAN schrieb in Nachricht <20001221125237...@ng-df1.aol.com>...

DACIA LAN

>Subject: Re: Happy Solstice la Grota lui Zamolxe
>From: "gogu" gola...@yahoo.com
>Date: 12/21/00 1:15 PM Eastern Standard Time

Gogu=Orasel,asa ca las-o balta ca macane.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: Happy Solstice la Grota lui Zamolxe
>From: "C.M.T." 320088...@T-Online.de
>Date: 12/21/00 5:14 PM Eastern Standard Time

>Cei breeeee te ai luat pe geto dac?

>fiebe=20

Orashel Tomberg Padilla, adica C.M.T.,nu este nici un geto-dac, ci un bulibasa
din Maglavit care suge din tata caprei lui Solomon si din fofeaza Hoastei.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: Happy Solstice la Grota lui Zamolxe
>From: "C.M.T." 320088...@T-Online.de
>Date: 12/21/00 5:12 PM Eastern Standard Time

>Happy Hanukkah=20

Bai sonatule,care ai ajuns la culmea nerusinarii si te dai acum si "Zamolxis"
cine te-a invatat sa ti sarbatorile satanice jidanesti, cumva Muti sau Ana
Pauker ?

AS,88

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

> Gogu=Orasel,asa ca las-o balta ca macane.

He he he:-)))
Orashele, acuma ca te am "demascat" (:-)) mai vii aici pina pe 18 Ianuarie
2001 sau te caci pe tine de frica???!!!
Vezi ca ai promis ceva si daca nu vii sa ma "aranjezi" esti o
CHICKEN:-)))))))))
Buna ziua si tie MASCARICIULE:-)))))
Iti multumesc ca ne faci sa ridem!
TE IUBESC!!!

DACIA LAN

> [...]

>2001 sau te caci pe tine de frica???!!!
>Vezi ca ai promis ceva si daca nu vii sa ma "aranjezi" esti o

Bai golanule, sau mai bine zis Tomberg Padilla, sau cum dracul te mai cheama,
lasa povesea cu Grecia, ca este falsa ca cea cu Germania, cand pretindeai ca te
cheama Basil, tot la locuinta spitalului Sinai de la 1200 E. 5th Ave.apt.2D
locuiesti sau dormi pe sub poduri ca un milog ce esti ?!?

AS,88

Ianuarie

> Bai golanule, sau mai bine zis Tomberg Padilla, sau cum dracul te mai
cheama,
> lasa povesea cu Grecia, ca este falsa ca cea cu Germania,

Lasa vrejala LASHULE! Adresa e pa bune, doar ai zis ca vi s-o verifici! Hai
ca te astept! 18 Ianuarie se apropie:-)

> cand pretindeai ca te
> cheama Basil, tot la locuinta spitalului Sinai de la 1200 E. 5th
Ave.apt.2D
> locuiesti sau dormi pe sub poduri ca un milog ce esti ?!?

Sa traiesti labagiule ca ne faci sa ridem:-)
Te pup pe tichie pe care o ai in cap:-) TE IUBESC ORASHELE:-))))))
CHICKEN:-))))

Buhahahahahaha:-)
MANTELAMANTELA MALAKA?
PIRRRRRTTTTTTTTTTTTTTT
BLAHBLAHBLAHMANTELAMANTELAPIRRRRRTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
MANTELAMANTELAFIRRRRTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
YEAPYEAPYEAPHEYYOLAMPPOSTHOWYO'DOING?????????????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YACCKYDEYACKYACKVAKVAKVAKVAKMANTELAMANTELAYEAP???
NEWEMPIRENEWEMPIRESCAREDSHITLESSSCAREDSHITLESSSSS
PIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
MANTELEMANTELAMANDELAMANDOLINMANDALINWHIEWWWWWWWW

AnaPauker

> [...]
>"Zamolxis"
>cine te-a invatat sa ti sarbatorile satanice jidanesti, cumva Muti sau Ana

Limbistule, pacat ca n-am apucat sa stam de vorba dupa ce te bagasera la penal.
Daca esti obraznic s-ar putea sa am grija de tine. Sa te vad cum iti mai arati
fata pe 38st, cind cind vi sa-l pupi in cur pe Badaluta la serate. Lasa ca si
asa te cunoaste cine esti toata presa romaneasca onorabila din NY. O jigodie
ordinara cu doua fete.

Si ma Limbistule, Orasel este un gentleman pe linga tine.

DACIA LAN

> [...]

>PIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
>MANTELEMANTELAMANDELAMANDOLINMANDALINWHIEWWWWWWWW

Oare mai este nevoie de o alta dovada mai buna ca esti nebun de-a binelea ?!
Pai un nebun ca tine, cum sa nu se viseze presedite la Cotroceni, ruda cu
Mota, Marin, Avram Iancu, Vlad Tepes, Constantin Brancoveanu, ca traieste in
Grecia, Germania, Franta in cele mai luxoase palate pazite de politie, ca este
mantuitorul, salvatorul si Isus Cristos al crestinilor romani si alte
baliverne.Du-te la cabinetele medicale de la spitalul Sinai din Manhattan, de
unde hoasca are apartamentul si consulta imediat un medic de boli mintale si
i-ati medicamentul de cap, ca altfel o sa dai in boala vacilor turbate din
Anglia.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: Happy Solstice la Grota lui Zamolxe
>From: anap...@aol.com (AnaPauker)
>Date: 12/22/00 9:35 PM Eastern Standard Time

>38

38 ai spus ? Deci Iti este dor de 38st sau 9 ? Va fi placerea mea sa-ti
satisfac dorinta in mod gratuit ! Dupa cum se vede treaba te cam joci cu focul

>Badaluta la serate.

Cu Badaluta, Dan Costescu, Cornel Dumitrescu, Ioan Stefan, Arthor Rabuny, si
alti casca gura din New York te intalnesti tu Orashele la serate nu eu.

>Orasel este un gentleman pe linga tine.

Bine ar fi sa fie asa, dar Orashel acesta care se mai cheama si Ana Pauker,
este o curva ordinara, da cu limba la fofeaza hoastei, ii linge pe jidani,
tigani si bozbori in cur, are halucinatii ca-i presedintele Romaniei,
mantuitorul, salvatorul si Isus Cristos al crestinilor romani,iar cand il apuca
damblaua, face prostitutie intelectuala si o ia la laba si varieaza tot felul
de potlogarii, marsavenii si murdarii pe SCR. Cum asi putea sa ma compar eu cu
un asemenea gunoi si mancator de cacat ca Orashel. Cu alte cuvinte zi Lucian V.
Orashel Tomberg Padilla si trage apa la WC.

AS,88

Raspopitul

Ia zi Anutzo, de ce-ati bagat Dacia la parnaie ?

AnaPauker

>Ia zi Anutzo, de ce-ati bagat Dacia la parnaie ?

Pai de ce? Delapidare din avutul obstesc sau vreo gainarie marunta pe masura
lui. Auzi la el, LAN.

DACIA LAN

>Subject: Re: Happy Solstice la Grota lui Zamolxe
>From: lucea...@aol.com (Raspopitul)
>Date: 12/23/00 8:02 AM Eastern Standard Time

>Ia zi Anutzo, de ce-ati bagat Dacia la parnaie ?

Orashele,sau mai bine zis "luceafarul" lui Hoasca, vezi sa nu ajungi tu la
puscarie pentru furtul unei viori Stradivarus si pentru alte gainarii si
escrocherii.

AS,88

DACIA LAN

>Subject: Re: Happy Solstice la Grota lui Zamolxe
>From: anap...@aol.com (AnaPauker)
>Date: 12/23/00 1:53 PM Eastern Standard Time

>Auzi la el, LAN.

Da,LAN,adica Liga Apararii Nationale care va da peste bot tuturor jidanilor si
jidanitilor si mai cu seama tie curva ordinara de Tomberg Padilla, care ti-ai
luat numele teroristei si criminalei comunste si sioniste Ana Pauker sa apari
si tu ca facand parte din istorie, ca cu Cotroceniul, ti-am spus eu de la
inceput sa-ti vezi de treaba ca tu n'ajungi acolo decat ca maturator si la dat
cu mop-ul. Nici cel putin ospatar nu te primeste la Cotroceni ca esti prea
tampit si cum esti si lesinat de foame golesti toate farfurile cu mancare
Kosher pentru ateul Ion Iliescu si agentii Mossad care-l pazesc.

AS,88

Magicianul

Dacialan wrote:

> [...]
>jidanitilor si mai cu seama tie curva ordinara de Tomberg Padilla, care ti-ai
>luat numele teroristei si criminalei comunste si sioniste

Hai ba traznitule, pune mina si serveste chifle calde la clienti ca te pune
patronul la spalat vase, daca cumva esti in stare de asa ceva. Ca vad ca numai
una o sti si o tot repeti la infinit. Nu vezi ce penibil esti? Sau poate
incerci sa te convingi pe tine insuti? Slabe sperante cu un imbecil ca tine.
Auzi ba, tu ar trebui sa-l dai pe doctoru' ala in judecata care n-a reusit sa
te avorteze cind a vrut scroafa de ma'ta sa scape de tine ba! hai sictir
avorton imputit!

Magicianul

dacialan wrote:

>Orashele,sau mai bine zis "luceafarul" lui Hoasca, vezi sa nu ajungi tu la
>puscarie pentru furtul unei viori Stradivarus si pentru alte gainarii si
>escrocherii.

Te-ai molipsit rau de la moasha aia paduchioasa ba. Ia zi'ne si noua, ce alte
boli ai mai luat de la ea? Se zvoneste ca este plina de generozitate cind e
vorba sa 'si imprastie sifilisul netratabil si gonorea aia puturoasa.