Oile lui Panurge

Loredana

Ma asteptam la niste replici aprinse, argumente solide, luari de pozitie
cum
ar fi fost si natural, in legatura cu postingul meu referitor la Goma, dar
nu la
aceasta patetica manifestare de conformism las de care dau dovada galantii
nostri de pe ng-ul romanesc.
S-a dat consemnul de acolo de sus ca Goma trebuie glorificat si
glorificat
este. Nicio opinie contrara sau cum zice marele Gambetta-trubadur " Cine nu
e cu noi e contra noastra" !
Cum sa-mi treaca mie prin minte ca The Village Idiot, mutantul cu nume de
piesa
umana rebutata, A-sex-sex-sex, avea sa scrie citandu-ma : " Era IMEDIAT dupa
Primavara de la Praga", dar Prostul Satului este vesnic cu fecala in gura,
asa ca
ce mai conta daca mai servea unul in plus. Curios ca nici unul din cei care
au sarit
sa-mi dea la cap nu a sesizat-o. Aceasta inexactitate sau ( minciuna ) nu
conta ?
Curioasa etica, domnilor !
Greseala mea a fost ca n-am precizat CAT TIMP DUPA Primavara Praga dar am
fost convinsa ca vorbind despre sosirea lui Goma la Paris se va intelege de
la sine
despre ce an vorbesc ! Dar oile lui Panurge- incluzand Capra cu clopotel
aristocra-
tic de la Paris, care semneaza cu particulara nobiliara " de "- s-au repezit
ca...oile,
sa ma behaie !
La urma urmei, dragele mele oite, chiar daca cronologia mea este putin
confuza
faptul ramane ca Paul Goma a fost si este un scriitoras de mana patra care
nu cu-
noate nici ortografie nici punctuatie .Ceea ce nu il opreste pe Papura Voda
sa-si
etaleze vastele cunostinte : Ulysses si Finnegan's wake au fost scrise la
fel ! Ce
subtil ! Oare chair sa fi citit Papurica aceste carti de care aud ca sunt
extrem de
dificile chiar si pentru americanii nativi ?
Toata larma a fost pornita de un cretin care face un zgomot cam mare ca sa
nu
fie suspect ca incearca sa-si acopere niste " pacate" personale, si cand e
soare
si cand ploua A-vortonul 666 are o singura tema de discutat, Legionarii si
Secu-
ristii. De ce ti-e teama Tov. Asexuatu 666, ca te recunoaste careva ca ai
fost mare
la Secu si te da in gat ? Evident, altfel ai scrie cu numele adevarat ! Ah,
eroii nostri
de mucava !
Ma surprinde ca dl Coren nu si-a dat seama ca potaia care face sluj la
derrierul
dsale de dimineata pana seara, sapte zile din sapte, este patat. Sau poate
stie
dar ii place masajul... ! De cand la- numit locotenent ZOG, ca un dulau
credincios
s-a instalat pe ng ca o plosnita rau mirositoare si emite ragaieli
scatologice.
Nu te-a numit nimeni paznic- sau asta se trage de pe vremea cand erai
caraliu
pe celular la Pitesti ( " Bunele moravuri" se sadesc din tinerete, nu-i
asa ) si nici
nu-ti cere nimeni parerea ,oricum tot n-ai fi in stare s-o dai: un creier
care excrete-
aza numai fecale nu este capabil sa mai secrete si altceva.

Premiul intai il ia insa dl Cruceanu care mi-a cerut ritos sa-i dau numele
intreg,
adresa si telefonul . Vanatoarea de vrajitoare, dle Cruceanu ? Dupa atatia
ani in
America ai ramas tot cu mentalitatea " de dincolo" ?
Apropos, oitele panurgiene, v-a suparat soparla pe care intentionat am
bagat-o
cu " organele abiilitate" dar pornirile inchizitoriale v-au lasat rece ?
Felicitari. Sunt mandra de voi.

PS Din toata melasa pe care a servit-o "Dl Truby" i-a scapat ( Gura
pacatosului)
insa si un adevar:ca orice ati face sau spune domniile voastre dl Goma nu
va creste
in ochii mei cu o iota macar. O statuie poleita cu aur este doar atat :
poleita !

Loredana

cris...@cristian.org

"Duduie" n-ai prisheput mai nimic ;=) Banuiesc ca pe vremea cind
Goma lua palme de la seCuristi mataluta aveai cel putin 14 ani si
te frecai cu destele-n lindic !

De ce nu te-ai luat d-ta in piept cu represiunea ?

Daca nu pentru alceva, Goma trebuie respectat pentru riscul care si
la asumat si sacrificiul pe care la care s-a aratat dispus, intr-un timp
in care tu duduitzo impreuna cu tot neamul tau faceai cel mult parte
dintr-un "popor vegetal" !

Dar asta e moda la romani, il scuipam pentru ca este unul dintre
putinii care traiesc dupa dictonul "Cogito, ergo sum", in timp ce
patrupezii se multumesc sa rumege ! Ridicul este ca-i veti ridica
statui dupa ce va da ortu' popii ;=)

m. cristian

A666Z35

> [...]

>cum
>ar fi fost si natural, in legatura cu postingul meu referitor la Goma,

La un posting plin cu minciuni de tot cacatul mai ai si pretentii. Raspunsul
ce-l meriti este doar hai sistir.

>S-a dat consemnul de acolo de sus ca Goma trebuie glorificat si
>glorificat
>este.

De sus, de unde? Ai impresia ca toata lumea trebuie sa fie inregimentata in
ceva, asa ca tine?

> [...]
>fost convinsa ca vorbind despre sosirea lui Goma la Paris se va intelege de

Cam dupa cati ani de la Primavara de la Praga? Acum incerci s-o intorci?

> [...]
>aristocra-
>tic de la Paris, care semneaza cu particulara nobiliara " de "- s-au repezit

Eu m-as repezi sa ma cac in gura ta mincinoasa!

> [...]
>confuza
>faptul ramane ca Paul Goma a fost si este un scriitoras de mana patra care

Asa ai decretat tu?

> [...]
>extrem de
>dificile chiar si pentru americanii nativi ?

Te referi la indieni?

> [...]
>soare
>si cand ploua A-vortonul 666 are o singura tema de discutat, Legionarii si

Pentru ca astia sunt cele mai mari bestii ce au aparut in Romania!

>De ce ti-e teama Tov. Asexuatu 666, ca te recunoaste careva ca ai
>fost mare
>la Secu si te da in gat ?

Imi trezesti mila.

>Evident, altfel ai scrie cu numele adevarat !

Ca tine?

>Ma surprinde ca dl Coren nu si-a dat seama ca potaia care face sluj la
>derrierul
>dsale de dimineata pana seara, sapte zile din sapte, este patat.

Incerci sa te bagi pe sub pielea lui Coren?

> [...]
>care excrete-
>aza numai fecale nu este capabil sa mai secrete si altceva.

Fa scroafo, pe vremea Pitestiului nici nu eram nascut.

>Premiul intai il ia insa dl Cruceanu care mi-a cerut ritos sa-i dau numele
>intreg,
>adresa si telefonul .

Daca tu n-o faci de ce ai pretentii sa-mi dau numele adevarat?

>Vanatoarea de vrajitoare, dle Cruceanu ? Dupa atatia
>ani in
>America ai ramas tot cu mentalitatea " de dincolo" ?

Omul care semneaza fara pseudonim este indreptatit sa ceara altora sa nu-si
ascunda identitatea.

>Apropos, oitele panurgiene, v-a suparat soparla pe care intentionat am
>bagat-o
>cu " organele abiilitate" dar pornirile inchizitoriale v-au lasat rece ?

Si cu asta o dai la intors ca si cu sosirea la Paris a lui Goma ca disident
cunoscut la putin timp dupa 1968?

>Felicitari. Sunt mandra de voi.

Ma cac in mandria ta!

>ca orice ati face sau spune domniile voastre dl Goma nu
>va creste
>in ochii mei cu o iota macar.

HA HA HA. Ai impresia ca valoarea lui Goma trebuie apreciata de o scroafa ca
tine?

PapuraVoda

"Troledana" <Lore...@prodigy.net> ne ia la rost:

>Ma asteptam la niste replici aprinse, argumente solide, luari de pozitie
>cum
>ar fi fost si natural,

"Natural" e cuvantul cheie; daca dezbaterea era naturala (nu fabricata) adica
daca si matale ai fi fost om "serios", (nu sa te prostesti la batranetze cu
trolling-uri adolescentine), deci daca l'ai fi atacat sincer pe Goma (nu cu
"acuzatii" ad-hoc cusute cu ata alba) poate ca scoteau si "oile" niste
argumente mai solide in loc de...olive oil.

.
> [...]

>extrem de
>dificile chiar si pentru americanii nativi ?

Soparla asta te'a dat de gol; adica ai citit operele lui Joyce, dar o dai in
bara cu "americanii nativi" ca sa nu ne prindem ca avem de'a face cu un tip
spilcuit.
Incongruentza e tipatoare! Next time try to be more subtle...

> PS Din toata melasa pe care a servit-o "Dl Truby" i-a scapat ( Gura
>pacatosului)

Ha, uite'asa se scapa omu' intr'un PS inocuos; gura pacatosului...
(Please give my regards to Truby)

> insa si un adevar:ca orice ati face sau spune domniile voastre dl Goma nu

>va creste
>in ochii mei cu o iota macar.

Am inteles apropontu', adica noi, oile, nu am fost in stare sa'l aparam pe Goma
cum se cuvine, decat cu argumente gen "scroafa de Loredana", "Goma este cel mai
mare scriitor roman, in liga lui Joyce", "Loredana e o securista", "Hi siktir"
etc.

Ne'am prins ca esti un Troll* stilat
But since you're on the Good guy's side
We shall forgive your old sin slide
Ca nu esti primul vinovat.

_____________
*Troll is also a mischivious supernatural crature of Scandinavian folklore,
sometimes portrayed as a giant.

Lucian Cruceanu

Loredana wrote:

> [...]

> intreg, adresa si telefonul . Vanatoarea de vrajitoare, dle Cruceanu ? Dupa

> atatia ani in America ai ramas tot cu mentalitatea " de dincolo" ?

Nu stimata doamna Loredana nu este o vanatoare de vrajitoare, deoarece
dumneavoastra nu sunteti o vrajitoare.
In privinta mentalitaii, da aveti dreptate. Sunt un om de buna credinta. Postez
sub numele meu adevarat deoarece nu-mi este rusine de activitate pe care o
prestez, dar in cazul dumneavoastra, ascunderea sub un pseudonim ne dezvaluie un
caracter las care nu-si poate asuma afirmatiile.
PACAT!
Din ce in ce mai putini oameni de buna credinta in acest grup romanesc de
discutii.
Rusine!!!

Lucian Cruceanu

mihai.ch...@usa.net

In article <36F6C35D...@relaypoint.net>,

Intr-adevar, sa-ti fie rusine. TE maschezi cu nume de arhanghel, codreanu,
hreanu, rtcorp, americanul si arunci cu noroi in neamul romanesc. Pentru
tine cine nu este ortodox nu este roman.(PUNCT)

Tu vorbesti de buna credinta? Tu ameninti cu telefoanele, si dupa aceea afirmi
ca altii te ameninta pe tine?! Deghizat cu tot felul de pseudonime ridicole
ataci pe toti cetatenii onorabili de pe scr. Ai creat o atmosfera de teroare.
Vrei sa-ti impui mintea aia ta incuiata si marginita! D-le Kreutzman, cu noi
sa nu te pui! Noi nu sintem fraieri! Auzi ba?

Postezi articole din ziarele democratice ca lumea sa te asocieze cu "ZIUA",
"Romania Libera" etc. Diversiuni securist-kgb-iste. Astea sint afumate pentru
noi astia care am trecut prin anchete cu securitatea, beci, tortura,
inchisori, azile de nebuni etc. Tu cu noi te pui bai impostorule? Cum scoti
un cuvint cum dovedesti cine esti! Tu nu esti capabil sa gindesti democratic!

In ultimul timp chestionezi pe toti prietenii mei cine-i mihai chivulescu.
O sa vina ziua cind o sa se publice dosarele securitatii, si atunci o sa mai
discutam noi. Spune-i lui popa Alexa ca o sa-i vina si lui rindul.

Mihai Comandorul

http://www.dejanews.com/ Search, Read, Discuss, or Start Your Own

Loredana

PapuraVoda wrote in message <

> [...]

>"acuzatii" ad-hoc cusute cu ata alba) poate ca scoteau si "oile" niste
>argumente mai solide in loc de...olive oil.

Una din doua, ori eu sunt prea modesta cerebral ori dvs prea sofisticata
pentru
ca am cititi de 3 ori mesajul si tot n-am inteles. Poate dvs. stiti cer
spuneti, eu una
nu inteleg.

Ulysses si Finnegan's wake au fost scrise la fel ! >

Nu am facut decat sa va citez, doamna. Ati afirmat ca Ulysses este scris cu
ace-
easi ortografie si punctuatie pe care le foloseste si Goma. Nu sunt si nici
nu pre-
tind a fi experta in literatura- pregatirea mea fiind tehnica- dar ignoranta
asa cum
ma vedeti dvs. am auzit, totusi, chiar si eu despre Ulise dar am inteles ca
autorul
foloseste in mod intentionat o tehnica la moda pe vremea aceea, deci nu
pentru
ca era certat cu ortografia si punctuatia precum dl Goma.

> [...]
in
>bara cu "americanii nativi" ca sa nu ne prindem ca avem de'a face cu un tip

Doamna, eu nu am pretins niciodata ca l-as fi citit pe Joyce, nu am ajuns
ca dvs
chiar atat de sus. Eu cand vreau sa citesc autori mai sofisticati ma duc la
dl Paul
Goma. Deaceea sunt mai putin familiara cu literatura engleza sau americana,
eu am citit mai mult autori francezi dar asta nu ma face experta in
literatura. Ca pe dvs.

>Ha, uite'asa se scapa omu' intr'un PS inocuos; gura pacatosului...
>(Please give my regards to Truby)

Dati-i dvs regards ca se pare ca il cunoasteti, eu "n-am avut placerea" si
nici nu
tin mortis s-o am. Nu stiu ce tot indrugati aici cu gura pacatosului si
Truby dar am
impresia ca o faceti de coniventa cu el. Tin sa va spun insa ca nu sunteti
cine stie
ce amuzanti.

De altfel discutia a deviat complet: ce cauta Joyce in ciorba aceasta, habar
nu am
banuiesc ca a fost doar un pretext pentru dvs. de a va etala eruditia.Daca
doriti sa
va aventurati in asemenea subtilitati faceti-o cu partenerul dvs. Am citit
insa si eu
destule carti ca sa-mi pot face o parere despre cine stie sa scrie si cine
nu. Si la
urma urmei de cand au devenit opiniile personale crime impotriva umanitatii
? Vad
ca fel de fel de insi ataca fel de fel de probleme fara sa le ia parul foc
precum mie.
De unde sa stiu eu ca dl Goma a devenit un untouchable ca la indieni !

> [...]
mai
>mare scriitor roman, in liga lui Joyce", "Loredana e o securista", "Hi

Mais, oui. Tu l'a dit, Dandine !

>*Troll is also a mischivious supernatural crature of Scandinavian folklore,
>sometimes portrayed as a giant.

Doamna, suntem coplesiti ! Nu numai ca sunteti o erudita dar sunteti si de o
generozitate ...sans rivage !

PS

Numele meu ESTE Loredana !
Al dvs banuesc ca este Papura ? Apropos de l'honnetete