rusii au dovedit ca-s nePUTTINciosi

coren

E , se vede , traditie in armata rusa, ca echipajul e ultimul de care au
grija.
.In avioanele "Mig" pana nu de mult nu exista scaun catapulsat in caz
de pericol.

Ο "coren" <co...@isdn.net.il> έγραψε στο μήνυμα

??? Nea Corene, nu stiu de unde ai tu informatia asta, dar in avioanele Mig
de mult se folosesc scaune catapulzabile (ejector seats):

KK-1 pt Mig-15, Mig-15 UTI, Mig-17, L-29 Delfin
KK-2 pt Mig-17, Mig-19, Yak-25
KM-1M pt Mig-21, Mig-23, Mig-27, Mig-25
K-36DM pt Mig-29, Mig-31, Su-22, Su-25, Su-27, Su-32
KS-3/4 pt Su-7, Su-9, Su-11, Su-15
K-37 pt Kamov Ka-50

Sanatate.

C.M.T.

Regret dar nu este adevarat. Din primul
si pina la ultima seria exista. La primele
daca nu erai atent, iti raminea picioarele in
avion cu putin din genunchi in sus, iar pina sosea
salvarea la loc erai mort din cauza hemoragiei in
urma amputarii. La alti poate nu functiona, dar de
existat exista. Parol.

coren schrieb in Nachricht <399e...@news.bezeqint.net>...

Aschiuta

In article <8nn5am$47e$1...@newssrv.otenet.gr>, "gogu" wrote:

>"coren" <co...@isdn.net.il> Yγραψε στο μ νυμα

Bai Gogule, ce insiri tu aici toate chestiile astea, crezi ca Coren stie de
scaunele astea? El il stie pe ala turcesc, KKT-01, cel mai sanatos dintre
toate. Plus ca-l induci in eroare, si-o sa dea vina pe cehi ca si-au bagat
coada de delfin in afacerile rusilor.

co...@my-deja.com

In article <8nnk2k$5ov$10$7...@news.t-online.com>,
S-ar putea sa aveti dreptate, poate ca versiunea fara scaun a fost
livrata tarilor arabe, asa ni s-a explicat in razboiul de 6 zile,
cel de Iom Kipur , sau in Liban.
Ca sa lupte si nu sa se uscheasca/

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Archivist4

>From: co...@my-deja.com
>Date: 08/20/2000 9:41 AM Pacific Daylight Time

Nea Corene varul meu primar mi-a spus ca tatal lui nu a adoptat systemul de
"ejection" la modelele mai vechi. Modelele mai nou erau dotate in mod sigur cu
system de "ejection". Cu unghiul meu m-a aveam foarte bine ,pana la moartea lui
,insa cu fratele lui care a fost si presedinte nu m-am avut bine deloc ca-l tot
pupa-n fund pe tovarasul Stalin.

C.M.T.

Arabi ca Kamikadze. Sa stii ca ai dreptate.
Sau au fost economisit cele patru cartuse care
catapulta scaunul. Ori si cum costa aproximativ 500$
de set.:-)))
Sanatate
CMT

co...@my-deja.com schrieb in Nachricht
<8np1nb$qu8$1...@nnrp1.deja.com>...

Fredy

Aschiuta wrote:

> Pai nu ma pricep!

Nici el. Vezi "adestrament".

> Boeing 707, 727, 737, 747 ,767,777 au scaune catapulabile?
> Airbus 310 nu are precis, ca eu cand am fost in Romania s-o vad pe mama nu ne-a
> zis nimeni cum sa ne aruncam cu scaunul in caz de pericol.
>
> Banuiesc ca nici Concoardele nu au, de aia au murit toti la accidentul recent.

Degeaba îl ironizezi. Bietul om are doctorate în restauro si clãdiri sanitare, nu
în aviatie.
A scris si el ce a înteles la repezealã din vreo revistã cã tare-i place sã se dea
cu oamenii mari.

? "Aschiuta" <asch...@aol.com> ?????? ??? ??????

> [...]

Vad ca stii ca Delfinul L-29 este un avion de "scoala"

(training-adestrament) facut la Cehi! Nu stiam ca te pricepi!

In orice caz si serios vorbind acuma, nici un avion cu propulsie jet (in
diferent de fabricant) nu a fost fara un scaun catapulzabil.
sanatate si noapte buna.

Aschiuta

> [...]

zis nimeni cum sa ne aruncam cu scaunul in caz de pericol.

Banuiesc ca nici Concoardele nu au, de aia au murit toti la accidentul recent.

Multumesc frumos, dupa dumneavoastra!

Ο "Aschiuta" <asch...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> [...]
ne-a
> zis nimeni cum sa ne aruncam cu scaunul in caz de pericol.

Bre Aschie, era vorba de avioane Mig, adica de avioane (jet-militare) de
vinatoare in general! Nu de pasageri!

> Banuiesc ca nici Concoardele nu au, de aia au murit toti la accidentul
recent.

> Multumesc frumos, dupa dumneavoastra!

Ehei, eu abia m-am trezit! Deci acuma iti zic buna ziua!

PS
Cit pt nuclear scientist *****, lasa-l sa vorbeasca singur:-) Are
obiceiul asta sa se bage peste tot numai de dorul sa-l injoseasca pe
interlocutorul! Deh, nu-si da seama sarmanu mosulica ca in modul asta se
face singur de rahat:-) Treaba lui, s-asa e dus cu sorcova:-) Rest in
peace:-)

C.M.T.

De asta e bine cind inainte de drum cumperi niste
condoame XXL.

Aschiuta schrieb in Nachricht
<20000820224328...@nso-fw.aol.com>...

Aschiuta

In article <39A0A5A7...@jps.net>, Fredy wrote:

>Nici el. Vezi "adestrament".

Te inseli mos Fredy! Termenul "adestrament" aici e folosit cu sensul "a te
antrena des". E folosit de pilotii greci, in special de cei care zboara pe
Mig-uri.

> [...]
>în aviatie.
>A scris si el ce a înteles la repezealã din vreo revistã cã tare-i place sã se

Multumesc de compliment, dar cu ce ocazie?

Aschiuta

In article <8nqkld$fq4$1...@newssrv.otenet.gr>, "gogu" wrote:

>Bre Aschie, era vorba de avioane Mig, adica de avioane (jet-militare) de
>vinatoare in general! Nu de pasageri!

Aha, de aia l-ai bagat si pe Kamov pe lista, ca vorbeai de avioane de
vanatoare!

>recent.

>Ehei, eu abia m-am trezit! Deci acuma iti zic buna ziua!

Bon giorno principessa!

Fredy

Aschiuta wrote:

> Te inseli mos Fredy! Termenul "adestrament" aici e folosit cu sensul "a te
> antrena des". E folosit de pilotii greci, in special de cei care zboara pe
> Mig-uri.

Esti un rãu!
Si finkã veni vorba, pilotii armeni sunt cei ce zboarã pe Mig-uri, în Armenistan

> Multumesc de compliment, dar cu ce ocazie?

Scrii ca un adult normal, nu ca un copil slãbut de înger si cu complexe de
inferioritate, pe care nu l-a învãtat mãmica lui cã nu e frumos sã înjure si sã
mintã.

Aschiuta

In article <8nrf1g$5t7$17$1...@news.t-online.com>, "C.M.T." wrote:

>Aschiuta schrieb in Nachricht

>vad pe mama nu ne-a

>De asta e bine cind inainte de drum cumperi niste
>condoame XXL.

Cumpar numai daca tu esti pilotul de incercare a condoamelor. Am auzit ca se
plateste bine!

Aschiuta

In article <39A155A1...@jps.net>, Fredy wrote:

>Esti un rãu!
>Si finkã veni vorba, pilotii armeni sunt cei ce zboarã pe Mig-uri, în
Armenistan

Poate in Curdinstan!

> [...]
>inferioritate, pe care nu l-a învãtat mãmica lui cã nu e frumos sã înjure si

Maaaaai, ce ploaie vine de la Cluj!

Fredy

Aschiuta wrote:

> sã
>
> Maaaaai, ce ploaie vine de la Cluj!

Nuuu, dela Bananas si Mango!

C.M.T.

Aschiuta schrieb in Nachricht
<20000822002640...@nso-fh.aol.com>...
Da de la 200$ in sus plus diurna, bineinteles pe ora si nu
pe zii, Treaba asta
nu se face cu zilieri.:-)))

C.M.T.

Maaaaai, ce ploaie vine de la Cluj!
Sa stii ca undeva ai drepate. Nori se aduna
si sint negrii cu conturul alb stralucitor. O sa fie
si bucati mai tari de cit ploaia.:-)))

Aschiuta schrieb in Nachricht
<20000822002641...@nso-fh.aol.com>...

Aschiuta

In article <39A28CCA...@jps.net>, Fredy wrote:

>Nuuu, dela Bananas si Mango!

Gata, ti-a ajuns, da-te jos din copac!

Fredy

Bula 00001 wrote:

> Nul grabi bre ca poa ca nui copt inca :))))

Asa, ridicã-i mingile tâmpitului de armean. Lasã-l acolo la mãcinat
cafeaua!

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: 8/23/00 8:25 AM Eastern Daylight Time

Nul grabi bre ca poa ca nui copt inca :))))

Saltare

Jorj

Care armean, bre? Aschiutza e de fapt Arhivutza? Si cum vine, bre, joaca
volei cu matale si macina cafea?! Sanatate la proces, ai pus-o d-o porcie.

Bula 00001

>From: Fredy a...@jps.net
>Date: 8/24/00 10:19 PM Eastern Daylight Time

>Asa, ridicã-i mingile tâmpitului de armean. Lasã-l acolo la mãcinat
>cafeaua!

Tz tz tz !!! Nu frumos dom Fredo sa fim pregidisti antiarmenisti !!

Aschiuta

In article <39A5D7BF...@jps.net>, Fredy wrote:

>Asa, ridicã-i mingile tâmpitului de armean. Lasã-l acolo la mãcinat
>cafeaua!

Tampit tampit, da' ti-o trage la buci!

tali...@my-deja.com

In article <399e...@news.bezeqint.net>,

"coren" <co...@isdn.net.il> wrote:
> E , se vede , traditie in armata rusa, ca echipajul e ultimul de care
au
> grija.

Poate le mai trec rusilor fumurile de mare putere.
In Cecenia se omoara aproape zilnic 100 de oameni, si nu e exclus ca
toata tarasenia sa fie o razbunare justificata a cecenilor.

talibanul

Fredy

tali...@my-deja.com wrote:

> Poate le mai trec rusilor fumurile de mare putere.
> In Cecenia se omoara aproape zilnic 100 de oameni, si nu e exclus ca
> toata tarasenia sa fie o razbunare justificata a cecenilor.

Submarinul era proiectat sã poatã distruge un portavion american.
Nu e exclus ca toata tarasenia sa fie o strâmbã pe care le-au tras-o
americanii, în care caz aferim!

Jorj

Perfect! Acum sa facem un portret sumar al lui AS(88)chiuta: e de fapt
femeie, este armean, joaca volei (cu piciorul), castrat, prajeste cafea, e
curist, il place pe dom Fredi, are arhiva, e doctorita, e uzat (mucegait,
mincat de cari, are doua gauri de cur pe fata).

Aschiuta <asch...@aol.com> wrote in message

Archivist4

>From: Fredy a...@jps.net
>Date: 08/24/2000 7:19 PM Pacific Daylight Time

>Asa, ridică-i mingile tâmpitului de armean. Lasă-l acolo la măcinat
>cafeaua!

Bai Don Alfredo,te sfatuiesc sa nu mai tot abusezi cu laba ca te vei tzigni de
tot.

Aschiuta

In article <8o8cif$c7l$1...@nnrp1.deja.com>, tali...@my-deja.com wrote:

>Poate le mai trec rusilor fumurile de mare putere.
>In Cecenia se omoara aproape zilnic 100 de oameni, si nu e exclus ca
>toata tarasenia sa fie o razbunare justificata a cecenilor.
>

>talibanul

Si cu ce s-au razbunat, cu mina anti-tanc?

Aschiuta

In article <20000826112438...@ng-md1.aol.com>, archi...@aol.com
wrote:

>Bai Don Alfredo,te sfatuiesc sa nu mai tot abusezi cu laba ca te vei tzigni de
>tot.

Etete, cine da sfaturi !?! Vorba aia, sa nu faci ce face popa

Aschiuta

In article <FrPp5.19280$%O6.12...@bgtnsc05-news.ops.worldnet.att.net>,

<<Secretaru a luat o pauza>> wrote:

> [...]
>curist, il place pe dom Fredi, are arhiva, e doctorita, e uzat (mucegait,
>mincat de cari, are doua gauri de cur pe fata).

Mai secretairulule, ia trege tu o linie si ia-o de la capat! Cind nimeresti iti
dau de stire

Jorj

Dom Aschiuta, imi pare rau, secretarul meu e un tembel. Il dau afara.

Aschiuta

In article <Yb8q5.21614$%O6.13...@bgtnsc05-news.ops.worldnet.att.net>,

<<Secretaru a luat o pauza>> wrote:

>Dom Aschiuta, imi pare rau, secretarul meu e un tembel. Il dau afara.

E prea tirziu. Tu l-ai haierit, acum spala-te pe cap cu el. Daca-i faci ceva se
duce si se plange la "iunie".

Jorj

Il plateam la negru, oricum, n-are SSN, e mexican din Puerto Rico, habar
n-are gramatica si nici cafele bune nu face. Ce zici, te-ar interersa un
post (negru) de secretar (sau "secretair", am vorbit cu timplarul meu, a zis
ca poa' sa te faca si noptiera, chiar si saboti daca vreau; io vreau)?

Jorj

> Etete, cine da sfaturi !?! Vorba aia, sa nu faci ce face popa

Cine e Popa? Dar Popo?

Bula 00001

Ietete domle ce mare lucru sa fi marqiz cu bani ai tinplaru tau personal. Am
mai auzitara da doctora mea sau avocata mea sau gredinaru meu da acu neam
datara mari boeri adica cu tinplaru meu, elctricieanu meu si maine poimane
ecsterminatoru meu :)) Brava boerule si Io numi permit nici macar sa am
shofeuru meu personal nu mai vorbesc da secretara
supt 30 si cu picere dun metru juma :))

> [...]

>post (negru) de secretar (sau "secretair", am vorbit cu timplarul meu, a zis

Te referi la mobela sau la folosintza da noapte ?!?

Plecashuni

Baronu scapatat

Jorj

Dom Baron, iti trimit niste baieti sa te ajute; ii trimit cu microbuzul meu
(are si sofer). Nu ma costa nimic: de cind mi-am tras titlul asta oamenii se
bat sa-mi faca pe plac. Uite mi-am tras si dresor la porci. Caut acum un
sofer pentru TIR, cre'ca o sa apelez la dom Pulosu, desi vorbeste urit si
imi murdareste porcii.

Bula 00001 <bula...@aol.com> wrote in message

> [...]
> ecsterminatoru meu :)) Brava boerule si Io numi permit nici macar sa am
> shofeuru meu personal nu mai vorbesc da secretara

Eee, uite aici am si o io o mica nemultumire: nici io n-am secretara d-asta
cu capul plat, urechi mari. D-aia ma gindisem la ASCII-utza.

> Te referi la mobela sau la folosintza da noapte ?!?
> Plecashuni
>
> Baronu scapatat

Da ce s-a intimplat? A cazut bursa?

Bula 00001

>From: "Jorj" Ni...@email.bre

>Dom Baron, iti trimit niste baieti sa te ajute; ii trimit cu microbuzul meu
>(are si sofer).

????? La ce ??????

>Uite mi-am tras si dresor la porci.

Musai sa bonghineasca linbi straine !

>Caut acum un
>sofer pentru TIR, cre'ca o sa apelez la dom Pulosu, desi vorbeste urit si
>imi murdareste porcii.

Marili Dom P sa privatizatara dupe ultimili informatii trimise pa secereu dala
Roitterr,
sa profilat pa iecsportu da bazmale in asociieatzie cu mamicasa care are butiq
da carton presat pa Calea Victorii Socealizmului . Am auzit care probleme cu
Premaria Capitalii da le rezolva iel ca're cu ce si dai trage una primarelui il
face sasi schinbe numili in Cufurescu :0))
Poate pa fratilie Ilie Camionagiu daca are chef da munca ca si asta am auzit ca
sta pa aninployment 6 luni pa an .

>Da ce s-a intimplat? A cazut bursa?

Nu bre vorbeam si Io asea prin conparatie ...

Saltare

Baronu bursier

Marele Domn Pulosul

bula...@aol.com (Bula 00001) wrote:

> [...]
butiq
>da carton presat pa Calea Victorii Socealizmului .

DOMNULE BARON EU SINT PRIVATIZAT DA IN ALT BIZNIS. EU FAC IMPORT IN AMERICA
DE NOROI DE LA TECHIRGHIOL PE CAREL VIND IN FLORIDA IN PUNGI PE CARE SCRIE
CA E NOROI DE LA MAREA MOARTA. E UN INVESTMENT MINIM CU UN PROFIT COLOSAL!

MAMA ARE BIZNISUL EI CU BAZMALE SI EU NU FAC DECIT SO AJUT CUMPARIND DE LA
MOL BAZMALE CIND E UN ANSEL.

Am auzit care probleme cu
>Premaria Capitalii da le rezolva iel ca're cu ce si dai trage una primarelui
il
>face sasi schinbe numili in Cufurescu :0))

PREMARUL BASESCU E UN CACANAR BAROANE! ALA A FURAT FLOTA ROMANIEI PE CARE
A VINDUTO SI SIA BAGAT IN ACONTUL LUI SI A INCA CITIVA O GRAMADA DE MILIOANE
DE DOLARI SI ACUMA VREA SA DISTRUGA MICILE BIZNISURI. MAMA CA MAMA CA MA
ARE PE MINE AFACERIST DE NOROI DA IA GINDESTETE LA ALTI PRAPADITI. IN CHIOSCURILE
ALEA CISTIGAU O PIINE AIA CU BIZNISUL SI AIA CARE LUCRAU PENTRU PROPRETARII
BIZNISULUI.
O SA AIBA BASESCU CE LE DA DE MUNCA? PULA!
CICA CHIOSCURILE STRICA ASPECTUL BUCURESTILOR SI CA CHIOSCARII TRAGE FISCUL
IN PULA CA NAU CASE DE MARCAT.
ASPECTUL ORASULUI NO SA FIE MAI RAU CU ALTI MURITORI DE FOAME FABRICATI DE
BASESCU?

>Poate pa fratilie Ilie Camionagiu daca are chef da munca ca si asta am auzit
ca
>sta pa aninployment 6 luni pa an .

EU CU ILIE PUTEM FACE UN DIL CU MARCHIZUL NUMA SA VINA CO PROPUNERE SERIOASA.

>Baronu bursier

MARELE DOMN PULOSUL OM DE AFACERI

Aschiuta

In article <20000827120145...@nso-cf.aol.com>, olte...@aol.com
wrote:

>asch...@aol.com

>Ce inseamna asta??????????????????

Inseamna ca esti prost! N-am scris-o eu

OLTeanul1

Y DO U CALL PEOPLE....NAMES?.............CAN'T U DO WITHOUT?

Aschiuta

In article <20000829021215...@nso-cb.aol.com>, olte...@aol.com
wrote:

>Y DO U CALL PEOPLE....NAMES?.............CAN'T U DO WITHOUT?

Should I? I could, but I wouldn't.

tali...@my-deja.com

In article <20000826234129...@nso-fv.aol.com>,

printre membrii echipajului se aflau si doi musulmani din Daghestan,
regiune invecinata cu Cecenia si unde o parte a populatiei simpatizeaza
cu cecenii.
posibil sa fie o actiune kamikaze. cecenii au mai folosit astfel de
actiuni, si unii sint convinsi ca pentru asa ceva, Allah ii duce in rai.

Aschiuta

In article <8oinp1$te0$1...@nnrp1.deja.com>, tali...@my-deja.com wrote:

> [...]
>posibil sa fie o actiune kamikaze. cecenii au mai folosit astfel de
>actiuni, si unii sint convinsi ca pentru asa ceva, Allah ii duce in rai.

M-ai convins! Insa eu tot nu cred ca cu mina anti-tanc au facut ei gaura in
submarin, ci dind cu capul in podea la rugaciunea de dimineata.