Preotii legionari forteaza Biserica Ortodoxa

Ionescu

Preotii legionari forteaza Biserica Ortodoxa

Serviciul Roman de Informatii sustine ca a reusit sa dezamorseze
miscarea legionara din vestul tarii, care incercase sa se dezvolte pe
structura Bisericii Ortodoxe. Ofiteri SRI afirma ca au identificat
preoti si calugari ortodocsi care se intruneau in manastiri din
Transilvania, propagind idei legionare.

Un astfel de caz, sustin surse din SRI, este cel al Manastirii Piatra
Craiului, pastorita de parintele Gregorie. Sedintele si intilnirile
lunare ale calugarilor legionari de la Piatra Craiului cu
reprezentantii din toata tara au fost insa intrerupte, cel putin pentru
moment.

"Mai bine as muri decit sa divulg ceva"

Surse din cadrul Episcopiei Ortodoxe Oradea confirma ca in Bihor sint
aproximativ 15 preoti care fac parte din miscarea legionara. Capii
Episcopiei cunosc acest aspect, dar, sub paravanul incalcarii
juramintului spovedaniei, nu divulga nimic. "Nu pot dezvalui nimic,
chiar daca miine va trebui sa ma spovedesc. Va dati seama ca multe
aspecte le-am aflat de la spovedeniile facute
de altii, dar aceste lucruri nu le voi dezvalui niciodata. Nu voi
dezvalui niciodata numele preotilor legionari. Daca as da in vileag
aceste lucruri, ar insemna sa-mi calc juramintul si as fi caterisit. Nu
ar putea scoate de la mine nimic nici politia si nici Securitatea. Mai
bine as fi muri decit sa spun ceva", a declarat consilierul Episcopiei
Ortodoxe din Oradea, preotul Ioan Ungur. Nucleul miscarii legionare din
vestul tarii a fost stabilit, spun surse din SRI si din Episcopia
Ortodoxa din Oradea, la Manastirea Piatra Craiului, pastorita de
parintele Gregorie. Desi locasul e construit pe teritoriul judetului
Bihor, el este inscris sub jurisdictia Episcopiei Clujului si
Feleacului. Parintele Gregorie s-ar fi "contaminat" cu ideile legionare
in urma cu cinci ani, dupa ce a petrecut o perioada pe Muntele Athos,
printre citiva calugari extremisti greci. Intors acasa, parintele
scolit la Muntele Sfint s-ar fi autointitulat sef al miscarii legionare
din vestul tarii. Cu ajutorul calugarilor ortodocsi, parintele Gregorie
a inceput, sustin sursele citate, sa propovaduiasca ideile legionare in
judetele Cluj, Bihor, Salaj si Baia Mare. Erau racolati in special
studentii teologi. Din acest motiv, Asociatia studentilor teologi din
Oradea (ASCOR) a fost anul trecut la un pas de destramare. Presedintele
ASCOR Oradea, Stelian Gambos, sustine ca a fost contactat de parintele
Gregorie, care i-ar fi propus sa transforme organizatia pe care o
conduce in nucleu de baza al legionarilor bihoreni. "Anul trecut s-a
incercat o infiltrare a legionarilor in rindul tinerilor ortodocsi. A
fost scandal mare, dar am reusit sa rezistam si sa-i scoatem afara. In
schimb, am aflat ca la Bucuresti legionarii au reusit sa intre in
ASCOR", ne-a declarat Stelian Gambos.

MIRUNA IONESCU

dijma

aha domn profesor e ocupat de aia nu mai are timp sa contribuie pe scr

Rabbi Leustean

Ionescu wrote:
> [...]
> Episcopiei cunosc acest aspect, dar, sub paravanul incalcarii
> juramintului spovedaniei, nu divulga nimic.

Biserica ortodoxa este o forta reactionara care a fost intotdeauna o
cazemata legionara. BOR si-a dat arama pe fata, este o catacomba
nationalista si extremista. Oradea este weceul Romaniei o zona de
salbaticie scapata de sub controlul autoritatilor. Masacre extremiste
in amiaza mare in pravalii, aruncari banditesti din tren. Acestea sint
rezultatele nationalismului extremist si al complicitatii statului
roman cu BOR.

Agentu X

arunca popii oradeni jidani din tren?!
si da unde atatziea jidani, c'a fost datzi afara din romaniea. :0))
rabine, sugi d'acilea ca ieshti tont. sau toanta.

pazea legionarii !
cum incepe discutziea sa sa faca procesu ultimilor criminali,
comuishtii, hop, vekea opsesie: pazea, legionarii !!

traieasca romaniea si capitanu ! :0))

Agentu X

agentu ionescu a fost dat afara din randu cadrilor agentzii pa motiv da
incontinentza mentala.

in numili Agentzii,
Agentu X

Stefan Lupu

Imputitule, ma Burlacule nu te-ai linistit?

Agentu X

Stefan Lupu wrote:

> Imputitule, ma Burlacule nu te-ai linistit?

sugi la dom doktor !!

Rabbi Leustean

Lilith

Criminalul asta nu e Burlacu. Tartorul antisemit este un activist pe
scr-new. Se stie cine este si vom face referat acolo unde se cuvine.

Agentu X

agentu lilith ieste un pion otravit. atentzie la agentu lilith.
posibela infectziea cu coprozoli.

Corcodel

Sa moara mama am crezut si eu ca e homalau de Gica. Dar la tupeu e
Cizma de Dijma. Prostu crede ca agentu lui X din mahalaua pulilor
sculamentoase.

Agentu X

i-l vom reactiva pe dom doktor ca pre s-a inmultztit tziganii. la
shatra cu voi !

Batranul

Foarte bine ca SRI este interesat sa puna reflectorul pe acesti cuib de
guzgani ai BOR. BOR misuna si acum de comunisti si legionari care se
lafaiau in manastiri batjocorind miresele lui Hristos in timp ce
preotii greco-catolici sufereau in gulagul comunist.

Oradea este in conul de umbra proiectat de mafia BOR. Un centru al
lumii interlope care se ocupa cu spalarea banilor, trafic de persoane,
comert de armament si de droguri. Interlopii si teroristii se impaca
foarte bine cu mafia comunist-legionara a extremistilor BOR.

Pirandela

Ionescu wrote:
> Preotii legionari forteaza Biserica Ortodoxa

Ii forteaza in gaoz pe homalaii BOR. Porcii astia egoisti fura ca in
codru si tot ei blestema satenii pentru ca au cules loboda de pe
tarlaua lor. Eu le spun la baieti ca nu e pacat sa ciordesti din
biserica. Icoanele alea vechi se vind bine. E plin New York de clienti
la astea.

Agentu X

Batranul wrote:

> [...]
> lafaiau in manastiri batjocorind miresele lui Hristos in timp ce
> preotii greco-catolici sufereau in gulagul comunist.

sereiu va fi desfintzat. capitanu va avea grije.
greco catolicii ie agentzii papii si va fi interzishi pentru amestec in
bukatariea interna.
agentziea vegheaza. dormitzi in pace.

Agentu X

Pirandela wrote:
> [...]
Eu le spun la baieti ca nu e pacaastea.t sa ciordesti din

> biserica. Icoanele alea vechi se vind bine.

sa vinde pirandelo, da si cand oi cadea pa bek. ajungi la mititca
da'tzi baga gardiencili vatraiu'ntre craci. mai bine taci. mucles !

Kyrill

Batranul wrote:
> [...]

"La marturie impotriva episcopului , eretic sa nu se primeasca"
(Canoanele Apostolice)

Raspopitul

Batranul wrote:

> Foarte bine ca SRI este interesat sa puna reflectorul pe acesti cuib
de
> guzgani ai BOR.

SRI suge cocârul la BORati.

> [...]
> comert de armament si de droguri. Interlopii si teroristii se impaca
> foarte bine cu mafia comunist-legionara a extremistilor BOR.

Baaaaaaaaaaa indracitilor, usor cu Oradea ca va fac un exorcism ca in
acatistele secrete ale Sfântului Vasile cel Mare.

Agentu X

Batranul wrote:

> [...]
> comert de armament si de droguri. Interlopii si teroristii se impaca
> foarte bine cu mafia comunist-legionara a extremistilor BOR.

moshuli, ie saptamana pashtilor la voi. nu'tz'e rushine sa vorbeshti
prostii?! o s'te bata Al de Sua, ai El nu bate cu bata...