Ziua a patra. !!! !

tmc

FACEREA
INTAIA CARTE A LUI MOISE
CAPITOLUL 1
Facerea lumii

14 Dumnezeu a zis: <Sa fie niste luminatori in intinderea cerului,ca
sa desparta ziua de noapte ;ei sa fie niste semne cari sa arate
vremile,zilele si anii;
15 si sa slujeasca de luminatori in intinderea cerului,ca sa lumineze
pamantul.> Si asa a fost.
16 Dumnezeu a facut cei doi mari luminatori ,si anume : luminatorul
cel mai mare ca sa stapaneasca ziua, si luminatorul cel mai mic ca
sa stapaneasca noaptea; a facut si stelele.
17 Dumnezeu ia asezat in intinderea cerului ,ca sa lumineze
pamantul,
18 sa stapaneasca ziua si noaptea,si sa desparta lumina de
intunerec.Dumnezeu a vazut ca lucrul acesta era bun.
19 Astfel a fost o seara ,si apoi a fost o dimineata: aceasta a fost
ziua a patra.

va urma,

Vasile Bouleanu .

Adrian Boldan

On Sun, 25 May 1997 18:22:50 +0700, tmc <t...@interaccess.com> wrote:

>FACEREA
>INTAIA CARTE A LUI MOISE
>CAPITOLUL 1
>Facerea lumii

>[...snip ...]

>19 Astfel a fost o seara ,si apoi a fost o dimineata: aceasta a fost
>ziua a patra.

Nu "o seara" si nu "o dimineata", ci "A fost seara, si a fost
dimineata - ziua patru". (sear~ si dimineata~ - nearticulate, vezi mai
jos).

>va urma,

Sint curios cum o sa traduci ziua a sasea... Pen'ca numai ziua a sasea
e articulata cu articolul hotarit (iom HAshishi), pe cind celelalte
cinci zie nu sint articulate (iom rishon, iom sheini, adicate-lea
"ziua unu", "ziua doi" etc).

Si ca veni vorba, ziua A SASEA e articulata pentru ca face aluzia la
data de sase Sivan, ziua cind evreii au primit Tora din Sinai.

Luceafarul

From: tmc <t...@interaccess.com>
> [...]

>14 Dumnezeu a zis: <Sa fie niste luminatori in intinderea cerului,ca
>sa desparta ziua de noapte ;ei sa fie niste semne cari sa arate

MUUUUUUUUUUUUU BAAAAAAAAAAAAAAAAA BOOOUUUUULEEENE
BAGATIAR MOIHSE CARICUN CUR SATI TINA DE SUPOZITOR VAD CA
AI FACUT SI TU FEBRA RELIGIOASA CACAMAS IN GITU TAU SA AI CE
RUMEGA MUUUUUUUUUUUUUUUU BAAAAAAAAA BOULENE MUUUUU
DAR CE PIZDA LU CURVA DE BUNICATA CEA FACUTA POSTA DE CALUGARII
DE LA TISMANA TEA APUCAT DE NE CITESTI PIROSTRIILE TALE DIN
SCRIPTURA TA AIA DE JIDOV IMPUTIT BA BANDITU ALA AL TAU DE CRISTOS
A FOST TRAS PE CRUCE PENTRU FURTISAGURI CE TEA APUCAT SI PE TINE
POCAINTA PENTRU CEAI DAT IN GIT SI AI LUAT CU JAPCA PRIN EXCROCHERII
MUUUUUUUUUUUUUUUUU BAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BOULENE MUUU
IA LAMURESTENE CAREI ISTORIA CU JIDANU ALA DE CRISTOS LA CAREI TOT
FACETI MASAJ LA PULA CU BUZELE DIN CITE AM CITIT EU ERA MEREU IN
TOVARASIA BARBATILOR PROBABIL UN HOMOSEXUAL FUTELAI IN BUCI
SI LA CINA CEA DE TAINA NUMAI POPONARI IN JURU MESEI SI SPUNE BA
MUISTULE INDIVIDU ASTA DE CRISTOS CU CE SE OCUPA DIN CITE STIU EU
IN VIATA LUI NA AVUT VREUN SERVICIU CINSTIT O TOT DADEA CU MINUNILE
SI ALTE ALIFII SUSPECTE DE JUMULIT OLIGOFRENI CA TINE BAAAAAAAAAA
BOUUUUUUUUULENE MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU BAAAAAAAAAAAAAA
PROBABIL VREUN WELLFERIST CA SI MAJORITATEA ASTORA CARE AVETI
TIMP SA ARDETI GAZU DE POMANA PE AICI BAGASIAR CRISTOS PULA AIA
SIFILITICA IN NASU VOSTRU DE BALEGATI BAGASIAR SI SFINTU PETRU SALAMU
BARBOS SI BLENORAGIC IN BUCILE VOASTRE BAAAAAAAAAAAAAA SINTETI
PREA PERICULOSI CA SAMI DATI MUIE BAAAAAAAAAAA PEDERASTILOR
SPUNE BAAAAAAAAAAAAAAA BOULENE MINCATIAS MAINE COLIVA DACATI
DAU UN POL SO DEZGROPI PE MATA SA MAI FUTI SI TU CEVA CA ALTFEL
MORI SI TU NEFUTUT CA SI DUMNEZEU ALA FALS DE CRISTOS MANCAIAI
PULA DE JIGODIE DE TIGAN JIDOVIT BA FUTUTI LUMANARILE CARE LE
APRINZI LA PARASTASU FICATII CACAMAS PE ALTARU BISERICII IN CARE TEA
BOTEZAT LABAGIU ALA DE POPA VIOLONIST DE COPII MICI SATI FUT TOTI
DUMNEZEII PROSTITUATI AI MATII SI A LU HERMAFRODITU DE TACTU
SLOBOZIMAS IN CATAPETEASMA BISERICII MATII SATI PUNA POPA MIR
PE FRUNTE DIN MALAHIA MEA BAGASIAR TOT SOBORU DE SFINTI DIN
ORTODOXIE CARICIUN BUCI SA TE FOLOSEASCA CA PE O FEMEIE SA
FIE BUCILE TALE VISUL LOR IMPLINIT DE LABAGII ASCETICI BAAAAAAAAA
BOULENE CACAMAS PE GITU TAU SATI TINA LOC DE CAP MUUUUUUUUUU

Lucifer

av...@lafn.org

Din r_l:

From: tmc <t...@interaccess.com>
To: Multiple recipients of list <romania...@netside.net>
Date: Mon, 26 May 1997 09:46:42 -0400 (EDT)
Subject: Re: Chemare

Stimati cilegi,
Nu pot sa afirm daca sant sau nu ai unui patyid sau altul,dar acesti
indivizi aplica a pescr o tehnica care in trecutt a fost folosita de
seccuritate cu intelectuali. Expunerea la o forma de comunicare si la un
nivel cultural la care nu mai puteu avea argumente.Bruitalizarea unui
dialog este pentru un intelectual mai greu de suportat decat foamea sau
bataia,care desi dureroase fizic, au rolul de a intari pozitia
intelectuala.

Cea mai buna cale de iesire este sa-i ignoram dar in acelasi timp sa-i
expunem la randul nostru la o situatie in care sa se poata vedea
incapacitatea sistemului aplicat de ei.

Nu este prima oara cand dreptul libertati cuvantului folosit contra
drmocratiei. Este opractica mult mai veche. Ceea ce insa este de aceasta
data extrem de vizibil, este ura neobijnuit de adanca contra natiunii
romane si faptul ca primim aceasta insulta la nivel planetar.
Doar,in contact cu lumina binelui, umbra raului dispare. Un articol pe
saptamana contributie a membrilor acestei liste, pe o tema romaneasca
civilizata , nu este greu de gasit.

Va astept pe scr. !!! !

http://www.dejanews.com/ Search, Read, Post to Usenet

Coren

> From: tmc <t...@interaccess.com>
> To: Multiple recipients of list <romania...@netside.net>
> Date: Mon, 26 May 1997 09:46:42 -0400 (EDT)
> Subject: Re: Chemare
>
> Stimati cilegi,
^^^^^

> Nu pot sa afirm daca sant sau nu ai unui patyid sau altul,dar
acesti
> indivizi aplica a pescr o tehnica care in trecutt a fost folosita
de
^^^^^ ^^^^^^
> seccuritate cu intelectuali. Expunerea la o forma de comunicare
si la un
^^^^^^^^^

> [...]
foamea sau
> bataia,care desi dureroase fizic, au rolul de a intari pozitia

Tovarase Bouleanu.

Un intelectual face atitea greseli ? Si am citat doar citeva
rinduri.
Metoda ta seamana cu a securitatii: te agati de glume pentru a
acuza oameni pasnici si nevinovati.Poate esti un provocator comunist,
care a terminat aceeasi universitate ca Elena ?

Cu stima cuvenita ,

Nea Coren

cristian

On Tue, 27 May 1997 av...@lafn.org wrote:

> [...]

>indivizi aplica a pescr o tehnica care in trecutt a fost folosita de
>seccuritate cu intelectuali. Expunerea la o forma de comunicare si la un

Spre deosebire de forma de comunicare de pe r_l, unde cei ce nu sunt la subiect
si de acord cu subiectul sint 'dezabonati'. Asa cu se plingea Fredisor acu
vreo doua saptamani.

> [...]
>data extrem de vizibil, este ura neobijnuit de adanca contra natiunii
>romane si faptul ca primim aceasta insulta la nivel planetar.

Spre deosebire de monologul prozelitard, patimas, promonarhic si proCDR
pe care doriti sa-l impuneti.
V-ati refugiat ca niste lichele lase pe r_l deoarece nu sunteti capabili sa
participati untr-un dialog liber si democratic, nici sa tolerati un schimb
de idei si conversatie necenzurata.

>Va astept pe scr. !!! !

Si eu, este usor sa te 'bati' cu morile de vint anonime si sa sa-ti dai aere
ridicule de erou Don Patruped. Eu am sa va spun ce cred despre siretlicurile
dvs. ieftine, nedemne de un intelectual, in nume propriu.

Grohaiturile astea chiar ca sint din cotetz ! Adica pentru Musiu Cotetz tot ce
nu se conformeaza cu 'linia de partid' este provocare ! Hm, unde oare am
mai auzit 'demascari' de nuanta asta ?
Pai Musiu Cotetz, multumita lui Pitzigoi & co. sint scutit sa va dau eu zilnic
cite o lectie de democratie in forma unei pastile din Dimineata !

Este dureros ca printre oameni cu 'experienta' in democratie - (DIASPORA)
cu pretentii de a da un exemplu de toleranta si democratie TARII,
pitzigaielile domestice, de platitudini din Dimineata constituie o problema,
o provocare nu mai putin.

In ce consta provocarea ? De ce va este frica ? Se va sparge oare basica
monologului in care se complac capetele seci cu fumuri de profesori in
democratie si dialog ?

Tot ce am vazut pina acum din partea celor care se pling cel mai vehement de
'provocari' este o atitudine patimasa si partizana, sustinatoare a citorva idei
fixe. Monarhia, NATO, si democratia care nicidecum nu este pentru catei !!!

Cea ce mi se pare promitator este ca 'talpa tarii', omul de rind in Romania pare
sa fie in posesia unui intelect mai sanatos, nemaivorbind de bunul simt al unora
dintre dvs., nu mai prejos decit al lui Lutzifer.
Pe asta cel putin nici nu-l mai discut, cred ca are un vocabular care se
margineste la mai putin de 100 de cuvinte. Un adversar demn de Bouleanu si
Cruceanu !
O ultima observatie, Lutzi incepe sa prinda un adevarat 'cult' pe aici,
unii dintre compatriotii nostrii, probabil nu mai putin imbecili decit
membrii r_l au inceput sa-l maimutareasca in manierisme !

Frumos nea Vasile, dar cu ce vei crea 'contrastu' ? Imi dati voie sa propun
'traiasca regele' ?!

>putere. Deci nu de voturi ar fi vorba, ci de pastrarea iluziei acestor
>credinciosi ca PDSR e inca tare. Antidotul la aceasta strategie e
>simplu: postam articole care arata contrariul. Cred ca nu e nevoie sa

Uite vedeti, daca va stoarceti creierii 'in colectiva' mai gasiti si cite o
samanta de dialog democratic !

> [...]
>Sion si ambasadorul Geoana au cintat, de curind, "Traiasca Regele",
>inseamna ca au receptionat mesajul. Restul l-au receptionat si ei, sau

He, he, pina prin toamna Sion si Geona erau trimisii odiosi ai lui
Zimbilici ! Geona, nu mai putin oportunist si mai parvenit decit multi dintre
dvs., (lobbystii cu jalba-n proTAPU) a adulmecat de unde bate vintul cu
noii stapini si ca un 'Fat Frumos cel Arogant' a incalecat pe saua
harmasarului NATO.

Omul lui Zimbilici, se potriveste ca o manusa lui Milu ! Asta cu toate
ca au existat nenumarate plingeri impotriva lui din partea unor investitori
de calibru. Ex: grupul CMG din NY, organizatorii vizitei celui mai serios
grup de investitori care a vizitat pina acum Romania. 1000+ miliarde de dollari
in administrarea lor ! He, he, omul lui Zimbili-Milu i^i primii la poarta de
serviciu !

> [...]
>nationalitate, etnie, ca in aceeasi proportie sunt xenofobi si urasc
>alte popoare, ca se urasc intre ei, etc. Deci apare o imagine

Le pling de mila, trebuie sa fie frustrarea lor cu lepre de talia dvs. E
teribil cind omul de rind castiga acces la democratie. Ce 'porcarie'
domle, astia au inventat ghilotina !

>suntem 800 pe romanian_lobby, fiecare sa posteze pe scr nu cite un mesaj

>Mihai

Vezi bine, numai 'democrati' unul si unul !

>Chemare.
>Fiti parte activa la oprirea agresiuni organizate contra culturii
>romanesti pe scr !
>Ceea ce vreau sa aduc in atentia acestui grup este ca intrarea in NATO
>nu se face fara investigarea atenta a problemelor romanesti si ca aceast
>spectacol de obscenitati si necuviinta,sovinism si provocare ,lasat ne
>tratat nu va contribui cu nimic bun la imaginea Romaniei .
>Vasile Bouleanu

Ar fi interesant sa vedem ce aveti de oferit ! Ma intreb daca guitatul monocolor
si insipid in sprijinul NATO si traiasca regele, necesita mai mult decit cele
aprox. 100 de cuvinte din vocabularul lui Lutzifer ? Saraca cultura
romaneasca !
Cu tot regretul pentru anii care au fost irositi de dvs. tocindu-va coatele
prin scoli, vai se pare ca in zadar, imi permit sa va atrag atentia ca
'obscenitatile' si 'necuvinta' despre care scanciti, au de multe ori culoarea
locala care la dvs. a disparut. Se pare deci ca 'obiectul' indignarii dvs.
este ancorat mai adinc in cultura romaneasca decit fumurile de canabis
frumos mirositoare sub a caror influenta fecunda clocisera-ti paragraful
anterior !

Pai nea Cristi, cica 'omul sfinteste locul', sinteti chiar atit de circumspect
in capacitatea dvs. de a ne 'sfintii' cu prezenta dvs. civilizatoare ?!

>Exista de exemplu o gasca pe langa care trebuie sa treci daca mergi pe
>strada scr. Gasca are adrese la America Online, cu tot felul de
>pseudonime. Pe unii trecatori ii injura, pe altii nu, dar cel mai tare
>se injura intre ei. Daca vreodata vi se face dor (nu glumesc) de limbaj
>murdar romanesc, il gasiti la gasca asta. Sursa sigura.

He, he, barosane iar umblii la etichetari si generalizari de le f*t* mum*-n
c*r asa 'in corpore' !!! Hai, catinel catinal, fa inca un pas micutz baiatu
tatii, hai spune ca 'democratia nu-i pentru catei', arrgh ....@aol.com !!!

m. cristian
Capul lui RENEL il vrem !

cristian

Stephen Dancs

cristian (Her...@concentric.net) writes:

> Omul lui Zimbilici, se potriveste ca o manusa lui Milu ! Asta cu toate
> ca au existat nenumarate plingeri impotriva lui din partea unor investitori
> de calibru.

De calibru, de calibru, chestia e ce fel de calibru mai Marcule... Go ask
the Czechs what happened to their Tatra factories when they hired Western
managers to handle western investments and how they fared after they
kicked them out. Nu tot ce zboara se maninca mai baiatule (not everything
that's western flies).

> [...]
> in administrarea lor ! He, he, omul lui Zimbili-Milu i^i primii la poarta de

$1 trillion? You gotta be kidding man! The whole US economy is worth $7
trillion, the US budget little over $1 trillion, and Soros's "Quantum
Fund" about $10 billion. ;-)

If you type http://www.cmg.com/ you'll find no CMG group sun. All that
wealth and no money to by the domain name from the guys presently using
it? Prin poarta de serviciu cu ei indeed! :-)

(The economist, counting the boYs.) ;-)
--*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=
Stephen Dancs Tel./Fax: +1 (416) 963-9624
bv...@freenet.carleton.ca http://www.ncf.carleton.ca/~bv561/

cristian

On 29 May 1997, Stephen Dancs wrote:
> Nu tot ce zboara se maninca mai baiatule (not everything
>that's western flies).

Heck, Mr. Kancsi Dancsi, should I understand that `we don't
need no investments', that's more radical than WC Tudor !

>1000+ miliarde de dollari $1 trillion? You gotta be kidding man!

>The whole US economy is worth $7 trillion, the US budget little
>over $1 trillion, and Soros's "Quantum Fund" about $10 billion. ;-)

He, he, Fidelity Investments alone manages 500 billion, not
my problem if the Quantum Fund is small fry by comparison !

>If you type http://www.cmg.com/ you'll find no CMG group
>sun. All that wealth and no money to by the domain name from
>the guys presently using

Nevertheless, they were retained by Daiwa Bank, the main
sponsor (another`small fry' administering $ 10 billion plus)
to handle the event in their behalf.

>it? Prin poarta de serviciu cu ei indeed! :-)

Right, `capitalist pigs' like Daiwa, Scudder, Morgan
Stanley, Batterymarch, etc. etc, who the hell needs them...,
you would make a worthy succesor to Mr. Spineanu !

>Stephen Dancs - The economist 101, counting on his abacus
>inherited from Zimbilci

m. cristian
capul lui RENEL il vrem

cristian

> [...]

> wealth and no money to by the domain name from the guys presently using

> it? Prin poarta de serviciu cu ei indeed! :-)

Proves that Dancsi is indeed kancsi ;=) That is not the web site for
CMG Communications. Hint, the company is in NY.
Do a proper search this time, if ya can't handle it, I shall endevour
to find it for you !

Stephen Dancs

cristian (Her...@concentric.net) writes:

> Heck, Mr. Kancsi Dancsi, should I understand that `we don't
> need no investments', that's more radical than WC Tudor !

Well, from the other posting in which you tried to imply that I didn't
"got" the thing with your CMG and you played Paprika Jancsi, I realised
that you don't quite "get it" in English, nea Marcule.

Overlooking the double negative thing, if someone doesN'T need NO
investments, that's logically equivalent to someone needing investments,
so maybe that WC Tudor was right once in his fuckin' life. I'm sure that
even papa Adolf's "Mein Kampf" had a right sentence or two in it! ;-)

> [...]
>
> He, he, Fidelity Investments alone manages 500 billion, not
> my problem if the Quantum Fund is small fry by comparison !

Yes, and it is the biggest investment firm, so since when is CGM, that
innitially you listed as an investment firm (the Communications thing
came out only later in your other, Paprika Jancsi, posting) greater than
FI? ;-)

> Nevertheless, they were retained by Daiwa Bank, the main
> sponsor (another`small fry' administering $ 10 billion plus)
> to handle the event in their behalf.

Ahem, and was it that Japanese crook manager that "swindled" the event in
their behalf, too? Or they decided to go for that Brit presently jailed
in Singapore?

> ^^^

> Right, `capitalist pigs' like Daiwa, Scudder, Morgan
> Stanley, Batterymarch, etc. etc, who the hell needs them...,
> you would make a worthy succesor to Mr. Spineanu !

Well after seeing that you didn't quite get it in English, no wonder you
got no sense for irony, smileys, etc. either. Don't be so angry man, go
out and take a deep breath!

Cheese-Sauce Christ man, one can't write nothing subtle and ironical
these days on SCR w/o having "tolomaci" that just can't follow come up
with all sorts of utter nonsense!

Says Mark CristiANUS to much of an anus to properly understand ESL 101,
never mind being able to count on an abacus.

(Counter-clock-wise.)

Stephen Dancs

cristian (Her...@concentric.net) writes:

> ^^^

> Proves that Dancsi is indeed kancsi ;=) That is not the web site for
> CMG Communications. Hint, the company is in NY.

I might be kancsi, but ya're Paprika Jancsi ;-) : you innitially said
"grupul CMG din NY" and not "CMG Communications" (see your original
posting), so just for fun, I httped www.cmg.com to see if they were wise
enough to bye the domain name for themselves but I've seen a SF company
owning it instead, ie most definitively not the guys I was looking for,
and that enabled me to write something with a slight ironic sense in it,
which most probably totally escaped your attention. :-(

> Do a proper search this time, if ya can't handle it, I shall endevour
> to find it for you !

Just to spare you the endeavour, Altavista found it at the first hit, and
what can I say: the site is not only "kancsi", but totaly "blind" for
non-graphic browsers, which isn't quite the wisest of possible choices.
Hopefully their investment "senses" are a bit more cunning.

So let me repeat it to you: all that wealth and unable to create an
estetically looking and text-accessible html code? Prin poarta de
serviciu cu ei! :-) :-) :-)

[Note that I tripled the smileys, so as for your eyes to be able to catch
it this time around. One smiley for each ... eye! ;_) ]

(The parallelly cross-eyed.) ;-)

cristian

> [...]

> Overlooking the double negative thing, if someone doesN'T need NO

> Says Mark CristiANUS to much of an anus to properly understand ESL 101,

He, he, look who is talking... ya kancsi Jancsi, didn't see the quotation
marks enclosing the 'double negative' ;=)

> investments, that's logically equivalent to someone needing investments,
> so maybe that WC Tudor was right once in his fuckin' life. I'm sure that
> even papa Adolf's "Mein Kampf" had a right sentence or two in it! ;-)

Let's not open that can of worms !

> Cheese-Sauce Christ man, one can't write nothing subtle and ironical
> these days on SCR w/o having "tolomaci" that just can't follow come up
> with all sorts of utter nonsense!

I hope I have a rather high tolerance for irony, however I can't stand
self centered idiots such as our current ambassador to the US.
Thus if the subtlety of your irony eluded me, I apologize. I am still
steamed about the issue.

m. cristian
capu lui RENEL il vrem

Stephen Dancs

cristian (Her...@concentric.net) writes:

> Thus if the subtlety of your irony eluded me, I apologize. I am still
> steamed about the issue.

Apology accepted. Now you too, owe me a beer ... and a sweet pie?! :-)

> capu lui RENEL il vrem

(Dalila, cu peruca lui RENEL. O vrei?) ;-)