Romani treceti la fapte!

1 view

oras...@netzero.net

S-a vazut cata teama exista in clasa politica romaneasca care printr-o
actiune de tip mafiot m-au impiedicat sa particip la alegerile din 26
Noiembrie.

Jigodii ca Moasa, Rodica, Napoleon, Contele, Burlacu, Trubacur, Arhivarul etc.
au concertat o actiune josnica ce va avea urmare eternizarea Romaniei in
groapa de cacat a Europei.

Romani, fac apel la ce v-a mai ramas din constiinta si va cer sa va salvati
din cacat prin proteste de strada, prin boicotarea alegerilor si prin GREVA
GENERALA.

Romani, scuturati-va de jigodiile ce va inrobesc!

Cu mahnire,
Lucian

PS Moasa, Arhivarul, Contele, Burlacu, Trubacurul, Napoleon si inca cativa, sa
se astepte la un raspuns adecvat pentru marsavia lor!

http://newsone.net/ -- Free reading and anonymous posting to 60,000+ groups
NewsOne.Net prohibits users from posting spam. If this or other posts
made through NewsOne.Net violate posting guidelines, email ab...@newsone.net

DOMNITZA

> [...]

>etc.
>au concertat o actiune josnica ce va avea urmare eternizarea Romani

LUCIAN,

tu ai fost jigodia ce'a luptat impotriva'ti ... nici-unul din cei citati de
tine,(exc archivist... nu'l cunosc) fosti 'prieteni', in casa carora ai mancat
si ai fost primit cu mult mai mult respect decit meritai, niciunul nu avea
nimic impotriva ta pina cand nu ti'ai dat murdaria pe fata ... tu ai fost un
nemernic, fals, profitor, birfitor si colportor de minciuni sfruntate pt a'ti
ajunge scopul - castig material si pornografia_mocirla!

nu te mai vaicari ... cel putin nu in fata celor pe care i'ai improscat cu
veninul si laturile ne_omeniei tale!

mai ai o speranta or doua: dobitoaca de baba80 si sluta din sud!

Contele

HAI SICTIR DEMENTULE !
--------------------
Subject: Romani treceti la fapte!
From: oras...@netzero.net
> [...]

din cacat prin proteste de strada, prin boicotarea alegerilor si prin GREVA

Romani, scuturati-va de jigodiile ce va inrobesc! Votati-ma pe mine chiar daca
nu sunt prea normal la cap !
Cu mahnire,
Lucian

PS Moasa, Arhivarul, Contele, Burlacu, Trubacurul, Napoleon si inca cativa, sa
se astepte la un raspuns adecvat pentru marsavia lor!

Acelasi,

Balaceanu ORASEL

george_...@my-deja.com

In article <8uc0po$pud$1...@news.netmar.com>,

oras...@netzero.net wrote:
> [...]
GREVA
> GENERALA.
>
> Romani, scuturati-va de jigodiile ce va inrobesc!

Nu esti singur,
nu dispera, noi nu te vom uita

GORE(epublican) Stancov

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

trouba...@my-deja.com

oras...@netzero.net wrote:
> [...]
> Noiembrie.
>
> Jigodii ca Moasa, Rodica, Napoleon, Contele, Burlacu, Trubacur,

Baaa, Vasilakys,

Asi putea sa-ti replic ca Cardinalul Richelieu lu' regele sau :
" Noi am facut ce-am facutara pintru ghineli patriei imuribile"
sau ca Caesar cand a dat (m)ortu: " It ain't like I luved ya knot but
because Ah luved RomA more " da' ma tem ca ai s-o interpretezi per-
sonally caci tu prinzi greu, intelegi anapoda si uiti repede ca acusi
cand noi iti facem reclama pentru ca sa te scoatem din anonimatul in
care te sufloci si tu al dracu patzachina faci anafoare ! Rusine,baaa !
ingratule.
Uite, fin'ca tziu la tine iti mai vand un pont: ai fost acuzat ca ai
manglit voturili lu Iliescu falsificand voucherele, ca ai platit home-
leshi sa stranga semnaturi ( si ce daca, o semnatura falsa sau pa bune
tot un vot pan' la coada ramane ) si alte acadele d'astea petitbur-
ghezesti, so !!! Vezi, tot nu esti pulitician da clasa altefel iti tre-
cea si tie prin minte, ma rog, ce numesti tu minte, sa ceri revizuirea
semnaturilor a la Gore noaptea trecuta. Mai ai timp, ia-o si pe Hoasca
cu tine, apari in fata comissiei eRectorale si-ti ceri drepturili ina-
lienabile , prezinti si certificatu de la Balaceanca ca esti compLezent
mintal si...bingo ! te vezi in jiltu presedintial ! Ha , ce zici ?

PS Si daca va trebui sa renunti la cetatenia americana, o faci si p'a-
sta: daca castigi Co(tro)cenii ti se flamureaza, daca o belesti ( ceea-
ce mai mult ca sigur e posibil ) te infiaza Hoasca si iti recapeti ceta-
tenia ca cica americancele se da in limbi dupa copii ramasi pa drumuri
asa ca cum a zis marele Mark's, ce ai de pierdut, decat lanturile ( din
nas si della glezna stanga ! )

Per aspera ad ast(r)a ...er Balaceanca !

Pretinu tau Trubacur pe cari toujours il pupi in cur ...