Zina Lupu vrea o bucata din beregata lui lucica

Zina - Caine Lup al Garzii de Fier

Pentru boul de lucica, vin sa te halesc.

http://www.hoflin.com/B/GermanShepherdDog.html

Asta fiindca nu se pot pune poze aici, desi tu tot faci pe prostul.
Se pare ca prof. Santori te-a bunghit, ba caras de balta. In mintea ta
de copil de 12 ani, tu nu poti folosi decat termani gen "Ha, Jos si
Sus". Poate ca ar trebui sa inveti si tabla inmultirii ca sa te poti
exprima in cantitati.
Data viitoare ma vezi in carne si sange, idiotule.
Si, btw, pune-ti tu singur sare pe beregata, ca eu nu am timp.
ZL, Cainele lup al Garzii

Speaker to animals

From: idi...@gardadefier.org

>Poate ca ar trebui sa inveti si tabla inmultirii ca sa te poti exprima in
cantitati.

Dl Orasel nu vorbeste cu animalele, bipede sau patrupede. Eu am fost numit
purtatorul de cuvint pentru domnia sa. Titlul meu oficial este Speaker to
animals.

Dl. Lucian Orasel este o cantitate binecunoscuta in Romania, caci a candidat la
presedentie. Dvs. sinteti niste obscuri bolnaviori cu inclinatii extremiste.

>Data viitoare ma vezi

Puteti sa-l vedeti pe Dl. Lucian Orasel in septembrie la Hotel Palace. Daca va
asezati la coada devreme, puteti sa-l aplaudati cind va intra in hotel insotit
de dl. Iliescu si de Maiestatea Sa Regele Mihai.

Daca v-ati fi vazut de treaba si dvs.ati fi ajuns un om prosper. Dar asa, nu
aveti loc pe lista cu persoane selecte ale societatii romanesti din SUA,
invitati ai domnilor Orasel si Iliescu.

Gicabulla

>From: z6o...@aol.com (Speaker to animals)
>Date: 7/29/01 9:59 AM Pacific Daylight Time

Fugi cu ursu ca aiea selectzii si prosperii din sua ie la camera da komertz
rom-am:0)) Si aiea tot cu ...domnu(?) Ylici es cu . hahaha!!!

Speaker to animals

From: gica...@aol.com (Gicabulla)

>Fugi cu ursu ca aiea selectzii si prosperii din sua ie la camera da komertz
>rom-am:0)) Si aiea tot cu ...domnu(?) Ylici es cu . hahaha!!!

Camera de Comert Romano-Americana sprijina candidatura la presedentie a
domnului Lucian Orasel. Presa si posturilor de radio si televiziune romanesti
din New York vor aduce la cunostinta publicului aceasta candidatura.

DACIA LAN

>Subject: Re: Zina Lupu vrea o bucata din beregata lui lucica

>From: z6o...@aol.com (Speaker to animals)
>Date: 7/29/01 12:59 PM Eastern Daylight Time

>Dl Orasel nu vorbeste cu animalele, bipede sau patrupede.

El vorbeste singur, ca bolnavii mintal.

>Titlul meu oficial este Speaker to
>animals.

Nu ma indoiesc ca esti un animal din specia porcilor mistreti,clonati de
Orashel.

>Dl. Lucian Orasel este o cantitate binecunoscuta in Romania

Este o cantitate cunoscuta de ce, de cacat ?

>Puteti sa-l vedeti pe Dl. Lucian Orasel in septembrie la Hotel Palace.

Cred ca o sa vina multa lume sa-l vada cum da cu mopul pe la WC-ul Hotelului
Palace...Hai ca-i buna poata ta!

>cind va intra in hotel insotit
>de dl. Iliescu si de Maiestatea Sa Regele Mihai.

Ce vise de om bolnav, nu degeaba s-a nasut in Oltenia la Maglvit, ca umbla ca
toti oltenii dupa sefie si sa-si dea importanta, in rest este un nimeni in drum
dupa cum stie toata lumea.

>Dar asa, nu
>aveti loc pe lista cu persoane selecte ale societatii romanesti din SUA,
>invitati ai domnilor Orasel si Iliescu.

Multumim pentru informatii,ai guitat bine, le vom folosi in viitor, cand v-a
veni vorba despre Luci al hoastei. In rest ce sa mai spun, lichea la lichea
trage.

AS,88

Gicabulla

>From: z6o...@aol.com (Speaker to animals)
>Date: 7/29/01 11:44 AM Pacific Daylight Time

bine face ca altu mai bun da unde ?! poate doftoru napulica!?
hahahaha!!!!

DrPetrac...@hotmail.com

>bine face ca altu mai bun da unde ?! poate doftoru napulica!?
>hahahaha!!!!

Adevarat,ce Neapulica, mai bine un inmate de la Spitalul de Boli Mintale No
9, adica Kivulescu al nostru, mai ales ca si asta are scoala ca si celalalt !
Traiasac Hoasca
Traiasca Balaceanca
Traiasca Maglavitu
Traiasca Doftoru
Jos cu cine nu e cu noi
Uraaaaaaaaa si la gara

Prof.Dr.Acad.petrache Lupus, PhD

http://newsone.net/ -- Free reading and anonymous posting to 60,000+ groups
NewsOne.Net prohibits users from posting spam. If this or other posts
made through NewsOne.Net violate posting guidelines, email ab...@newsone.net

DACIA LAN

>Subject: Re: Alternativa BalaceancaRe: Zina Lupu vrea o bucata din beregata
>lui lucica
>From: DrPetrac...@hotmail.com
>Date: 7/29/01 8:04 PM Eastern Daylight Time

> Prof.Dr.Acad.petrache Lupus, PhD

Poate ai vrut sa spui Prof.Dr.Acad.Lucian V.Orashel Tomberg Padilla, nepotul
lui Wasserman,alias Petrache Lupu de la Maglavit.

AS,88

Se intelege ca Lucian

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Poate ai vrut sa spui Prof.Dr.Acad.Lucian V.Orashel Tomberg Padilla, nepotul
>lui Wasserman,alias Petrache Lupu de la Maglavit.

BAAAAA DUTE BAAAA SI FATI UN WASSERMAN BAAAAAA SA VEZI CE BOALA ALIAS SIFILIS
ZACE IN TINE BAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

TRAIASCA FAGI!
TRAIASCA DOMNUL PRESEDINTE LUCIAN V. ORASEL TOMBERG PADILLA!
JOS MOASA!
JOS BURLACU!
JOS RODICA!
JOS TRUBACURUL!