Constantin Burlacu si deputatul PRM Ilie Neacsu se plimbau prin New York cu zvastica pe brat

nelu

Batranii legionari vad in Burlacu un fascist notoriu

Constantin Burlacu, liderul asa zisei organizatii pentru apararea
drepturilor omului din New York, autorul misivei publicate in ziarul
Cotidianul, prin care generalul Pacepa, Cornel Dumitrescu si Sorin Rosca
Stanescu sunt acuzati ca au instaurat comunismul in Romania, este liderul
unei organizatii fasciste cu sediul in cartierul Brooklyn. Burlacu umbla
imbracat prin New York cu un parpalac lung din piele avand si zvastica pe
brat. El scoate o revista la New York intitulata "Noua Dreapta" si care pe
prima pagina are zvastica si alte insemne naziste iar titulurile indeamna la
omorarea evreilor, masonilor si tiganilor. Burlacu este bun prieten cu Ilie
Neacsu, deputat al partidului lui Vadim Tudor. Impreuna cu Neacsu, Burlacu a
fost vazut prin centrul New-Yorkului, purtand amandoi zvastica pe brat. El a
publicat poza si in revista sa. Un alt prieten al lui Burlacu este Radu
Sorescu, fost lider al "Noii Drepte". Cu toate ca sustine ca ar fi legionar,
Burlacu nu este recunoscut ca atare de batranii legionari stabiliti in
Statele Unite ale Americii si Canada. Ei spun ca acesta este un fascist
notoriu.

Se intelege ca Lucian

> [...]

>fost vazut prin centrul New-Yorkului, purtand amandoi zvastica pe brat.

BAAA NELULE BAAAA CE PULA MEA NU SPUI CINEA SCRIS ASTA BAAAA!!! PARCA E DIN
EVENIMENTUL ZILEI DACA TIN MINTE BINE BAAAA!!!!!!!

ACU AR TREBUI DE PRECIZAT CA NEACSU ASTA NU E IN RELATII PREA BUNE CU VADIMUL
NU CA ALA AR FI VRUN DEMOCRAT DAR E O LUPTA PENTRU SEFIA PEREMEULUI BAAA!!!!

CA BURLACU A UMBLAT IMPREUNA CU NEACSU PRIN NIUIORC CU ZVASTICA PE MINECA E
ADEVARAT BAAAAA!!!!!!!

>Un alt prieten al lui Burlacu este Radu
>Sorescu, fost lider al "Noii Drepte"

CARE NUI STRAIN DE MARIN SORESCU
BAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>Cu toate ca sustine ca ar fi legionar,
>Burlacu nu este recunoscut ca atare de batranii legionari stabiliti in
>Statele Unite ale Americii si Canada. Ei spun ca acesta este un fascist
>notoriu.

BURLACU NU POATE FI LEGIONAR CIT TIMP ARE CULTUL LUI ANTONESCU.
TREABA E CA NU NUMAI BURLACU SUFERA DE TIMPENIA ASTA CREZINDUSE LEGIONAR. EL SI
ALTI IDIOTI CARE NU SINT NEAPARAT IN GRUPUL BURLACU AU CA UNIC CREZ
ANTISEMITISMUL CE SIL ALIMENTEAZA DIN DOCTRINA LEGIONARA CUZISTA ANTONESCIANA
CEAUSISTA SI ASA MAI DEPARTE BAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IN CAPUL LOR E UN GHIVECI DAR SINGURUL LUCRU CEI UNESTE ESTE OBSESIA
CONSPIRATIEI EVREIESTI IMPOTRIVA LUMII SI MAI ALES IMPOTRIVA ROMANIEI
BAAAAA!!!!!!!!!!!!!
ASTIA CA BURLACU SINT NEBUNI PERICULOSI
BAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TRAIASCA DOMNUL PRESEDINTE LUCIAN V. ORASEL TOMBERG PADILLA!
JOS MOASA!
JOS BURLACU!
JOS RODICA!
JOS TRUBACURUL!
JOS NAPOLEON!
JOS CONTELE MUIST!
JOS ARHIVARUL!

C.M.T.

Pur si simplu num-i vine sa cred, nu vreu sa zic
ca nu spui adavarul!
Te pomenesti ca evrei din ambele parti a strazii
stau si bat din palme la vazutul acestei defilari.
Stiu ca burlacu este considerat dement nepericulos
si tinut in evidenta ca atare de oficialitati.
Eu consider un provocator ordinar finantat de
alti provocatori chiar sa fie ei si evrei de teapa lui
fredy al nostru sau i.neacsu tot al nostru.......
cmt

"nelu" <ne...@fx.ro> schrieb im Newsbeitrag

INeacsu

From: "nelu" ne...@fx.ro

>Batranii legionari vad in Burlacu un fascist notoriu

De asta il si respecta.

> [...]
>Stanescu sunt acuzati ca au instaurat comunismul in Romania, este liderul
>unei organizatii fasciste cu sediul in cartierul Brooklyn.

Niste alogeni tradatori de tara. Are dreptate dl. Burlacu.

> [...]
>fost vazut prin centrul New-Yorkului, purtand amandoi zvastica pe brat

Nu e treaba derbedeilor alogeni si a bozgorasilor care au fugit de munca.
America e o tara libera.
De fapt articolul a aparut in presa raspindacilor masoneriei. Nu ma mira ca
esti ecoul acesteui focar antiromanesc.