Din vocapularul Maslinutzei Onanis

Ifeuerstein

Din vocapularul lui Onanis:

>Lasa bre jidane vrejala, la hamam esti TU mai aproape:-))) ASIATICULE!
>TE FUT pe tine si pe MATA in cur asaaa de bine in fiecare zi:-)
>Ce ai fa curvo?
>Hai sictir zevzecule
>In pizda matii, tembelule
>Nu ba tigane
>Asa ca dute in pula lui Hector
>ai supt puli si pupat cururi
>Ba pa matii, jigodie.
>Pui pe pizda matii, prostovane
>Ma cac in gura de amindoi
>Asa ca du-te in pizda matii
>Muie cu picametru, vorba
>Sugi pula tigane!

Uuuuuuusti la tratament tuciuriule.

Fredy

Ifeuerstein wrote:

Asta e 'ratiunea' de a exista a idiotului.
Seamãnã cu sindromul lui Tourette, cu deosebirea cã cei care suferã de
sindromul lui Tourette au si o fazã ca oameni normali.

Bouleanu

From: ifeue...@aol.com (Ifeuerstein)

>Din vocapularul lui Onanis:

Suburbanul este un antiroman feroce. La fel ca tine si Fredy grecoteul este
mercenarul unor forte obscure si oculte. Urmareste sa murdareasca tot ce este
romanesc si nu se poate fura.

gogu

Ο "Bouleanu" <boul...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> From: ifeue...@aol.com (Ifeuerstein)

> Suburbanul este un antiroman feroce.

Mai MINCATOR de CACAT, poti sa pui aici un posting de al meu unde sa vorbesc
de rau Romania?
Daca nu, inseamna ca esti un TROLL si un CACAT!
Dar o sa-mi spui, asta se stia de mult, nu?

> La fel ca tine si Fredy grecoteul este
> mercenarul unor forte obscure si oculte.

Hihihi! Halal mercenar bre BOULica:-) Asa ca mine sa fie toti dusmanii
Romaniei:-) Dar din pacate, aia sint ca TINE bre:-) Oameni ca tine sint cei
mai feroci dusmani ale Romaniei! Comunisti imputiti ce sinteti si care ati
schimbat "blana" intr-o noapte devenind "nationalisti" timpurii... Unde bate
vindu', ce mai...

> Urmareste sa murdareasca tot ce este
> romanesc si nu se poate fura.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:-))))))))
Si ziceam cind o sa mai scoti capul din haznaua:-)
Bine ai re-venit TOVARASHE:-)
Mai distreaza-ne:-)