Poltistii din Ashdod...

Anonymous

gogu scrie

> Ei, ce sa facem, mai gresim si noi;-)
Tu vorbesti de tine insuti la plural ?
Greseala pe care ai facuto este faptul ca
nimeni nu mai poate crede acum ca nai facut parte
din ploturile Nicadoricesti ale scr si pe scr.

> Nu te am nimerit de data asta, te nimerim data viitoare;-)
> Be afraid PSIHOPATULE, be VEEEEEERY afraid!
> Parola kogayon!

Toata povestea
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/45e4799010295682?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/4f805cdbfc523f9e?hl=en

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

Ο "Anonymous" <anon...@foto.nl1.torservers.net> έγραψε στο μήνυμα
> gogu scrie

> Tu vorbesti de tine insuti la plural ?
> Greseala pe care ai facuto este faptul ca
> nimeni nu mai poate crede acum ca nai facut parte
> din ploturile Nicadoricesti ale scr si pe scr.

Da ba psihopatule, admit ca am facut parte din orice comp(l)ot impotriva
ta;-)
Multumit?!
Hai sictir ca esti monoton si obositor.
Nu mai ai haz si nici nu mai e distractiv sa te tachinam in nebunia ta;-)
Uuusti!

PS
Dar tot sint curios, chiar crezi cacaturile pe care le debitezi sau faci
caterinca ca sa avem ce discuta pe scr?...
Ca nu pot crede ca poate exista un asa cretin si nebun ca tine sa creada la
toate timpeniile pe care debiteaza mintea ta bolnava!

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more:
http://s208.photobucket.com/albums/bb120/golanule/
http://gogu.enosi.org/index.html

Anonymous

Ce a urmarit Nicadorul Gogu cind a facut apropouri la autobusul 142?

povesteahttps://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/th...https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/4f805cdbfc52...

> Ce a urmarit Nicadorul Gogu cind a facut apropouri la autobusul 142?

Pai...ce sa urmaresc?!
Sa te lichidez ca un pork musulman;-)
Dar ai scapat, n-am calculat bine ora la care calatoresti (de sarantoc ce
esti nu ai nici propria masina LIL)!

[...]

Anonymous

anonimul scrie
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/03969caf3f346f2d?hl=en#
> Ce a urmarit Nicadorul Gogu cind a facut apropouri la autobusul 142?

Citeste ce e in linkul asta intii
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/d0e35dfe6c816d3f?hl=en#

Fostul porc gogu se contrazice pe el insusi caci daca sint nebun
nu exista motiv sa ma ameninte
si invers
asa cum e explicat in linkul de mai sus de citit primul.
In aceste lucruri nu exista coincidente si gogu sa incurcat singur
gogu devenind la nivel de documente scrise de el insusi mos gerila .

Care este legatura intre mos gerila gogu si ceilalti Nicadori
nu stiu .Implicit aceasta legatura pare a exista caci explica
faptele scrise a lui gogu .

https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/80d3753acc175ebf?hl=en#
Important Coren avea inainte de a incepe toata povestea Nicadoriceasca
pe scr un site cu Itzhak Rabin a carui link
http://www.romclub.4t.com/rabin.html
si Coren si mai ciudat fostul pork gogu il adaugau la fiecare mesaj al
lor pe scr .
http://en.wikipedia.org/wiki/Yitzhak_Rabin
Si legatura la Dror prin holopoint.com
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/b0a7b6a837bdaa26?hl=en

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Nov 29, 12:28 pm, Anonymous <anonym...@foto.ro1.torservers.net>
wrote:
> [...]
> si Coren si mai ciudat fostul pork gogu il adaugau la fiecare mesaj al
In ultimele decenii cu Ceasca, in Romania circula o vorba printre
copii - suge pula ca Mos Gerila :-)

Nomen Nescio

� Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul scrie
> In ultimele decenii cu Ceasca, in Romania circula o vorba printre
> copii - suge pula ca Mos Gerila :-)

Vocabular scr
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/7dd3f31c9f3a4aa2?hl=en#
-=in limbajul lui burlacu assasinare
,=jos terminat fara
..=muie si in pizda si in cur
porc =agent
jdan = agent
!=a se numara cite semne
adendum
mos gerila=bandit

Poti sa sugi linistit pula lui Mos Gerila sonatuleeeee!;-))))
Ne batem joc de tine si tu crezi ca e un complot impotriva ta, aiuritule;-)
Dar lasa ca e bine sa avem un mascarici de care sa ridem;-)
Muie cu gutuie de la Mos gerila faaaaaa!

--

[...]

� "Anonymous" <anon...@foto.ro1.torservers.net> ������ ��� ������

Nomen Nescio

Crezi ca noi nu stim ce se intimpla aici?

&#283;&#354;í&#337;&#283;ánews:f8a8ce6dc00cc3ed...@foto.ro1.torservers.net...

Ο "Nomen Nescio" <nob...@dizum.com> έγραψε στο μήνυμα
> Crezi ca noi nu stim ce se intimpla aici?

Bada coane, cur sa nu;-)
DROR RULES:-))))

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi
> [...]

Anonymous

gogu scrie

> Bada coane, cur sa nu;-)
Important
mos gerila gogu a avut de doua ori in ultimele 3 luni
in scris si verificat pe scr
http://en.wiktionary.org/wiki/prescience
despre acte de mos gerila .

> DROR RULES:-))))
Probabil din autopreservare Nicadori scr
cu legatura la Dror holopoint.com
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/b0a7b6a837bdaa26?hl=en
il apara pentru ca Nicadrorul Dror sa nu ii dea in git.
Dupa spusele lui Dror fratele lui Dror era in mossad.
Dror ameninta spunind ca si el ar fi mossad dar
Dror nu a fost niciodata mossad.

Anonymous

Nepurcelul Purcel Kusher

☪Hogea☪

On Nov 30, 11:16 am, Nepurcelul Purcel Kusher <Nepurce...@kusher.org>
wrote:
> [...]
> Dupa spusele lui Dror fratele lui Dror era in mossad.
> Dror ameninta spunind ca si el ar fi mossad dar

Sa vina tonti Mos Geriloii, sa-i scurtez de capu mik (circumcis) :-)