pentru coren

Lupulusa

nea coren da-mi, te rog, o adresa unde sa-ti pot trimite o imagine inedita cu
burlacu. lupu...@aol.com .

Raspopitul

Nea Corene, cum se traduce Burlacu in ivrit ?

Fredy

Raspopitul wrote:

> Nea Corene, cum se traduce Burlacu in ivrit ?

ha'ravac

coren

mi-a luat-o fredy inainte

ravak = burlac
haravac = burlacu

"Raspopitul" <lucea...@aol.com> wrote in message

Raspopitul

coren" cor...@bezeqint.net scribit:

>mi-a luat-o fredy inainte
>
>ravak = burlac
>haravac = burlacu

Va multumesc la amandoi ! Hihihi Gica mereu zicea ca-i evreu, acum poate sa-i
zica Haravacu !

Lupulusa

coren

"Lupulusa" <lupu...@aol.com> wrote in message

ravaku - suna mai bine

"ha" e la fel cu "u"

Lupulusa

Cred ca l-a apucat damblaua pe fazanul ultranationalist de nu injura ca
deobicei. Idee buna sa-i traduceti numele.

>ravaku - suna mai bine
>
>"ha" e la fel cu "u"

P.S. Primisi imaginea nea Corene?

MOAB

>From: lucea...@aol.com (Raspopitul)

> Hihihi Gica mereu zicea ca-i evreu, acum poate sa-i
>zica Haravacu !

Curlacu e gretz.

Human Rights Watch:

http://www.greekhelsinki.gr/english/reports/GHM-Reports-Greece.html

Arhanghelu

motherof...@aol.comMOAB (MOAB):

>From: lucea...@aol.com (Raspopitul)

>Curlacu e gretz.

Bai Ravakule spune drept ce esti? Grec sau jidan?

Guru

>From: lucea...@aol.com (Raspopitul)

Gica-i prislea in familia Ravaku, nu are habar pe ce lume traieste. Sa vina
amindoi sa le fac tratament cu amaroli.

Ester

shri...@aol.com (Guru) wrote:

>Gica-i prislea in familia Ravaku, nu are habar pe ce lume traieste. Sa vina
>amindoi sa le fac tratament cu amaroli.

LOL LOL LOL LOL Gretzu Maslinakis mai lipseste sa faca trio.

Scaraiotzki

"coren" <cor...@bezeqint.net> wrote in message

hara suna si mai bine, shi scurt!

coren

"Scaraiotzki" <coi...@muie.net> wrote in message>

> hara suna si mai bine, shi scurt!

ben zona suna si mai bine
(accentul pe a)

daca vrei sa vezi hara, apasa aici
http://www.romclub.4t.com/sh.jpg

MOAB

>From: este...@aol.com (Ester)

>LOL LOL LOL LOL Gretzu Maslinakis mai lipseste sa faca trio.

Ar fi bine ca la inceput sa fie satisfacuta setea lui Gogu. Bea ala pisat cit
bea boul apa.

Scaraiotzki

"coren" <cor...@bezeqint.net> wrote in message
de acord, dar faptul ca masa a fost o curva ii ridica prestantza!

Gica Schpritzburgh

>From: Fredy a...@jps.net

>ha'ravac

mesi nea corene :0)))

gica

toarna vin, toarna pelin,
toarna leantzo, toarna !

Gica Schpritzburgh

>From: shri...@aol.com (Guru)

>Gica-i prislea in familia Ravaku, nu are habar pe ce lume traieste. Sa vina
>amindoi sa le fac tratament cu amaroli.

o bidinea te'ar ajuta mai bine dacat chinuieala cu amaroli care orcum nu'tzi
ajuta. proteina, baaaaa !

Gica Schpritzburgh

>From: ester

>LOL LOL LOL LOL Gretzu Maslinakis mai lipseste sa faca trio.

te trezishi la vieatza, izma?!
mai bine ti'zi trage plapona pa cap sa'tzi miroshi hoitu. ajuta la ten.
lolaimieai bidineaoa !
tot pentru ten.

Ο "coren" <cor...@bezeqint.net> έγραψε στο μήνυμα

> mi-a luat-o fredy inainte
>
> ravak = burlac
> haravac = burlacu

Cum "hara" pe arabeste e "cacat" presupun ca la fel inseamna si in Ivrit ;-)
Fredy-hara :-)))
Suna bine!

--
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

Ο "Arhanghelu" <arhan...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> [...]

Ete, sanki moaPizda proasta vrea sa atraga atentia din factul ca daciaPulan
e jidanca aia imputzita de Ines ;-)

MUIE la jidani!
Cinste Evreilor cumsecade!

Ο "Gica Schpritzburgh" <gica...@aol.comBODEGA> έγραψε στο μήνυμα

> te trezishi la vieatza, izma?!
> mai bine ti'zi trage plapona pa cap sa'tzi miroshi hoitu. ajuta la ten.
> lolaimieai bidineaoa !
> tot pentru ten.

Si ce hoit!
Mai are putzin si moshu' o mierleste :-)
Hoit de mortaciune!