Cinei EL ?

Bula 00001

De la o vreme, cea mai ieducata femeie a secereului Domnitza cea sfatoasa a
pornit o vinatoare de persoana si ma doare sufletu so vaz cum sa zbate. Ba care
iesti ala dal cauta ?
Sa ridice mina cine nu ie frosty.
Suspecti :

Alina Poescu
Satyricon
Bula
Solaris
Horia Popescu
Dorin Grigore
Misu Chivu
Mihai Chivulescu
Lupta de clasa
Europa Libera
Virgiclitoris
PULOSUL (domnul of corz)
Sormea Florica
etc.

Hai ba frosti nu mai perpeli femeia in dor si iesi la iviala.

DOMNITZA

bula/frostu,

hehehe!
stiam eu ca o sa aduci si acest argument: neverosimilitatea.(dar cazul tau este
explicabil prin aberatia comportarii tale pe scr (de altfel nu prea diferita in
viata reala).
din nou incerci sa ma discreditezi prin orice mijloc.
este foarte usor de aflat cine este EL: stiu foarte bine de unde iti trimiti
mesajele, inclusiv cele care au fost urmarite de dancs, daca te uiti bine,
aproape(cu exceptia celor de pe aol/fr/uk, care sint trimise initial de acasa,
de la baba) toate celelalte sint 'routed' de la universitati.
ei bine, mon cher, tu sti ca eu stiu, care e locatia 'universitara' de unde
transmitzi tu mesajele. treaba e ca tu esti destept foc (dar numai atit, restul
tot e machiavelic la tine), si stii computere la un nivel care iti permite sa
te joci cum vrei.
sa-ti intre bine in cap, ca asa cum tu tii cu dinti la 'mizeria' de SN-uri si
la 'fiinta' ta in virtual, tot asa tin si eu la mine, persoana fizica
cunoscuta de oameni reali nu de rahaturi de sn-uri/scr!

Subject: Cinei EL ?
From: bula...@aol.com (Bula 00001)

nici-un suspect, o certitudine: un singur individ swm 50+, bright but crazy!

solaris123

Eu nu
alin

Bula 00001 wrote in message
<19991204163048...@ng-bj1.aol.com>...

DOMNITZA

>From: "coren" <co...@isdn.net.il>
>Date: Sat, 04 December 1999 07:02 PM EST

dom coren,

tot iti place matale sa te distrezi, deci sari in 'taritze' si matale si creaza
cite un CV pt fiecare din personajele citate de bula ... mai sti? poate ii
gasim un job! hehehe

:))

Aristonykos

"coren" co...@isdn.net.il scrie:

>Mai, oameni buni, nu ma lasati sa mor prost, si spuneti-mi cu ce sint
>suspectati indivizii de mai sus, si ce functie are fiecare din ei pe secere,
>cu cine e in conflict, etc.
>Daca se poate, un rezumat pentru fiecare.

Poate, daca ne spui tu intii "cine e Coren si ce vrea el". Care e "agenda" ta
omule? Ai vreuna?

DOMNITZA

>From: "gogu" <gola...@yahoo.com>
>Date: Sat, 04 December 1999 05:51 PM EST
>

>Nici eu!
>gogu
>
>P.S
> Da Bula, ce-i cu "Horia Popescu"? Gresisi, sau...

nu gresise, ba, gogule.

numai combinase doua SN-uri: avusese in trecut un caracter pe care-l chema
mitica popescu 'persoana publica'! hahaha

ba gogule, io te ginesc de o buna bucata de vreme si te vad actionind a
dracului de 'pe directiva', vezi sa nu te dai de gol si tu ... time will tell!
:))

coren

Bula 00001 <bula...@aol.com> wrote

Ο solaris123 <solar...@ukonline.co.uk> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
82c3kp$j1l$1...@apple.news.easynet.net...

Ο DOMNITZA <domn...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
19991204184746...@ng-ck1.aol.com...

> [...]
>
> ba gogule, io te ginesc de o buna bucata de vreme si te vad actionind a
> dracului de 'pe directiva', vezi sa nu te dai de gol si tu ... time will

Please, elaborate. Ce vrei sa spui prin "te vad actionind a dracului de pe
directiva"? Ie de bine sau de rau?.. Ca nefiind prea familiar cu d' ale
limbii Romane, nu prea-mi dau zeama... E caz sa ma sperii sau nu?... Si mai
departe, ce vrei s-insinuiezi prin "a nu ma da de gol"? Crezi ca ascund
ceva? Ca fac si eu jocul cuiva ca alti de pe aici? Sau ca am si eu vre-o
suta de SN-uri? Nici un bai, daca ai fro idea sau o banuiala bine
intemeiata, te rog spune-n public. Doar stii cum sint eu, pina cind cineva
nu ma injura, ma port frumos... Daca esti capabila de un schimb de
idei-pareri civilizat, you are wellcomed. Dar vezi sa fie pina luni, ca dupa
lipsesc citeva (putine) zile la Brussels!
respectele mele

DOMNITZA

>From: "gogu" <gola...@yahoo.com>
>Date: Sat, 04 December 1999 07:09 PM EST
>

>Ca nefiind prea familiar cu d' ale
>limbii Romane, nu prea-mi dau zeama...

nici eu, ca-i de aia de curechi, de inacrit sarmale! lol

ps: drum bun! :))

Ο DOMNITZA <domn...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
19991204193147...@ng-ck1.aol.com...

Curechi?!!! Hai ca incepe sa-mi placa de tine! Dar inca nu-mi ai dat un
raspuns la ce te am intrebat... Zau ca nu-i caterinca... Vreau sa stiu. Hai
ca-cusi o rad incetisor spre patuc, ca la noi ie 3.00(!) bidineata, si-ti
citesc raspunsu muiene. Te pup.

P.S
Merci pt urarile! Daca traiai in Eropa, zau ca-ti aduceam o mica atentie
de la Belgieni. Dar Oceanu ne a separat! Dar oricum, merg acolo pt treaba
s-asa n-o sa am prea mult timp liber! Si a dracului printu lor, s-a
casatorit azi! Nu m-a chemat si pe mine la nunta, bulangiu ce e! Sper
fratilor sa va gasesc pe toti sanatosi cind ma intorc. Si viteazi, mai
ales... Hasta la victoria siempre!

Bula 00001

> [...]
>gogu
>
>P.S
> Da Bula, ce-i cu "Horia Popescu"? Gresisi, sau...

Pssst !!!! Ie Horica al nos da lam legendat sa nu sa prinda DUDUIA . Brrrrr....

Saltare

coren

Aristonykos <arist...@aol.com> wrote
> "coren" co...@isdn.net.il scrie:

> Poate, daca ne spui tu intii "cine e Coren si ce vrea el". Care e "agenda"
ta
> omule? Ai vreuna?

Deocamdata, nu-s pe lista suspectilor.
Oricum, eu scriu de la adresa mea , si nu-mi place culoarea verde pe secere.
Nu-s implicat in scandalul actual.
Nu cred ca ai mare tact, sa apari in zi de Hannuka cu pseudonim grecesc.

Arclivist4

>coren" co...@isdn.net.il

>ricum, eu scriu de la adresa mea , si nu-mi place culoarea

felicitari,DOMNULE COREN!! Domnul se cunoaste de la o posta, si dumneata esti
DOMN no matter the UPS. Intotdeauna imi fac placere bancurile dumitale si
poeziile lui Pribeagu.

keep up the good work!

un roman

Aristonykos

"coren" co...@isdn.net.il scrie:

>Oricum, eu scriu de la adresa mea , si nu-mi place culoarea verde pe secere.

La ora actual eu nu vad decit cenusiu, batind spre negru. De unde'atita verde?

>Nu cred ca ai mare tact, sa apari in zi de Hannuka cu pseudonim grecesc.

Ioteeeee! Da ce omule, e Sarbatoare Mare?

Ο coren <co...@isdn.net.il> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
384a...@news.bezeqint.net...
> Aristonykos <arist...@aol.com> wrote in message
> Nu, numai ca evreii sarbatoresc victoria in razboiul contra grecilor
> grecilor.

Ce cacat zici nea Corene? Si eu care credeam ca esti baiat bun si simtit...
Cind s-au batut Evreii cu Grecii? Pe care planeta? Hai ca tare as vrea sa
aflu si eu de evenimentu asta istoric, cind si unde s-a intimplat... Daca e
bascalie, atunci imi retrag comentariile. Dar daca nu-i, sint tare curios
sa-ti citesc raspunsu.
Hai ca te astept.

coren

Hai ca am gasit ceva a propo cu Hannuka de la un alt NG. Pare a nu fi de
acord cu matale... Care-i adevaru?

Aristonykos

"gogu" gola...@yahoo.com scrie:

>Ce cacat zici nea Corene? Si eu care credeam ca esti baiat bun si simtit...
>Cind s-au batut Evreii cu Grecii?

De fapt, Coren are si nu are dreptate in ce zice. Hanukkah sarbatoreste
victoria Macabeilor in 165 B.C. impotriva regelui Antioh al Siriei (regat
elenistic) si rededicarea Templului ce fusese profanat.

Traditia Talmudica spune ca le ramasese doar o sticluta mica cu ulei sfintit
care le era necesar pentru ceremonia de rededicare, dar uleiul asta a fost
suficient pentru cele opt zile necesare ceremoniei. Deci, miracol Dumnezeiesc.

Dar Coren tot n'ar fi trebuit sa se burzuluiasca la pseudonimul meu!

Ines Weber

Aristonykos wrote:

> "De fapt, Coren are si nu are dreptate in ce zice. Hanukkah sarbatoreste
> victoria Macabeilor in 165 B.C. impotriva regelui Antioh al Siriei (regat
> elenistic) si rededicarea Templului ce fusese profanat.

Exact. In majoritatea manualelor de la scolile evreesti pe care le-am vazut in
State, se scrie despre victoria impotriva "the Syrian Greeks", care eu as
traduce-o prin "sirieni elenizati". Din pdv etnic, ca sa zic asa, erau sirieni,
din pdv al culturii timpului respectiv, adoptasera religia politeista precum si
alte elemente ale culturii grecesti.

Ca sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului, grecii au ajutat multi evrei sa emigreze
in Palestina imediat dupa sfarsitului razboiului II, (la care face referinta
cartea "Exodus") iar in Thesalloniki, precum si in alte orase grecesti, evreii se
bucurau de o viata buna, cand comparata cu cea a fratilor lor din alte parti ale
Europei, in special ale Europei de Est.

Eu cred ca este mai degraba vorba de o confuzie semantica, si nu de fond.

Daca asta-i explicatia sa, halal bre! Nu stiam despre ce era vorba...

Ο Aristonykos <arist...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
19991205125349...@ng-fz1.aol.com...

Ο Ines Weber <in...@airmail.net> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
74E1732FF5A50445.906B262B...@lp.airnews.net...

> [...]
sirieni,
> din pdv al culturii timpului respectiv, adoptasera religia politeista

Exact! Mai ales cind se stie ca doar clasa conducatoare, adica aristocratia
si ofiterii armatei, au fost de origine Greceasca. Ma indoiesc sa fie si
prin popor destui Greci... Totusi trebuie sa admitem ca au fost citiva.

> [...]
evreii se
> bucurau de o viata buna, cand comparata cu cea a fratilor lor din alte

Putin spus. Bunicul meu a fost aproape executat de Nemtii (s-a salvat la
fara cinci, cum se spune) fiindca a dat refugiu unei familie de Evrei in
1943. A fost si decorat de la statul de Israel dupa razboiul... Cei mai
multi Evrei cind au fost goniti din Spania (Sefaradim) acum aprox. 500 de
ani, au gasit o noua patrie primitoare in Grecia si mai ales la
Thessaloniki. In timpul razboiului TOTI Greci au incercat sa-i ajute pe
Evrei lor sa scape de la Nazisti. Din un numar de aproape 100.000 (alte
surse vorbesc de 60.000) de Evrei din Salonic, din pacate, dupa razboiu s-au
numarat numai citeva mii... Din pacate, statul modern Israelian, nu se
comporta cum ar fi trebui cu Grecii... (vezi acordul militar cu Turcia,
cazul Kissinger-Cipru, etc).

> Eu cred ca este mai degraba vorba de o confuzie semantica, si nu de fond.

Sper si eu... Ca nea Coren nu-mi e antipatic de loc.
Am sa fac un mic abuz a timpului cititorilor:

Una llave en Salonica

Abarbanel, Farias o Pinedo,
arrojados de Espana por impia
persecucion, conservan todavia
la llave de una casa de Toledo.

Libres ahora de esperanza y miedo,
miran la llave al declinar el dia;
en el bronce hay ayeres, lejania,
cansado brillo y sufrimiento quedo.

Hoy que su puerta es polvo, el instrumento
es cifra de la diaspora y del viento,
afin a esa otra llave del santuario

que alguien lanzo al azul cuando el romano
acometio con fuego temerario,
y que en el cielo recibio una mano.

Jorge Luis Borges

coren

Bai nea Corene! Ce dracu te iei de IQ-ul meu! Na, nu stiam despre povestea asta, trebuie sa ma sinucid? Ori tu daca te intreb pt un episod din istoria -poftim- Evreilor din Grecia, ai sa stii? Sa nu zic din istoria Englezilor sau Hunilor. Ma indoiesc... Si in plus, felu in care ai scris era cam de interpretat... Deci, nu cred ca sint vinovat cu ceva. Alta data mai bine sa specifici daca vorbesti de zilele noastre sau de povesti de 2000  de ani vechi. Si incearca sa zici intr-un fel in care sa nu pare jignitor... De rasism avem cacalau pe aci, nu ne trebuie si un rasism nascut de o "neintelegere"... Esti de acord?
Hai, Happy Hanukkah si tie!

Gogule, totul a fost o gluma pe seama pseudonimului .
Unde mai pui, ca nu-s asa de habotnic,din contra, nu tin Simbata, si mai gust citeodata
mititei, patricieni, sunca, costita, ceea ce imi asigura un loc in Iad.
Ca si tine, am invatat cultura si mitologia greceasca la scoala  .Ce ne faceam fara Archimede, Pitagora, Sofocle, s.a.m.d . ?.
Cum numeam telefonul , telescopul, etc ?

Aristonykos

gogu" gola...@yahoo.com:

>Daca asta-i explicatia sa, halal bre! Nu stiam despre ce era vorba...

Asta e explicatia. IW o da ceva mai pe larg in alt posting pe firul asta.

Partea proasta cu Coren e ca sare prea iute la gilceava. De pilda, daca as avea
pseudonim "Legionarul" si as face un test doar cu numele, Coren s'ar grabi sa
ma injure ceva, fara sa astepte si sa vada daca ma dau de legionar roman (adica
racan antic), membru al Legiunii Straine, sau, in final, legionar din ala pe
care are el boala.

coren

> [...]
(adica
> racan antic), membru al Legiunii Straine, sau, in final, legionar din ala

Nea Aristonycos , totul a fost o gluma.N-am nimic cu pseudonimul dumitale.

Gata nene! keine problem! Doar nu stiam la ce faci aluzie si am vrut o clarificare! Ast-i tot! Doar stii ca nu bat cimpii, si ca daca vreau sa zic ceva il zic pe fata. In rest, numai bine si hai sa traiasca mititei si vinu rosu!
Shalom!

ֿ coren <co...@isdn.net.il> דסברו ףפן לםץלב ףץזפחףחע: 384a...@news.bezeqint.net...

Anotimp

Ba Bula, am citit tot firul dar tot nu m'am lamurit : cine'i EL asta, ba ?
Frosty e ...dorintza EI d'intai si visul EI din
urma !

Decemvriu

SherlokvonHolmz

WHODUNIT?

De multe ori ma surprinde prostia, ca sa nu-i zic mai pe sleau cecitate sau
totala lipsa de perspectiva....Dupa ce majoritatea variantelor batatoare la
ochi au fost explorate, mai raman doar cele aparent total nesimnificative pe
care nimeni nici nu se gandeste sa le considere.

Da, acum stiu ca dupa ce v'am dat mura'n gura solutia in dizertatia de mai sus,
veti striga cu totii la unison precum corul antic: "Archivist4 alias Mike este
pieicidiul care si-a insusit volumele lui Xenopol fara-intentia-de-a-le-citi ci
cu intentia-de-a-le
depozita-pe-rafturile-bibliotecii-intru-colectarea-prafului-in ochi!

O, sancta semplicitas, numele tau pe romaneste este ignoranta, cum puteti sa
credeti un asemenea scenariu neplauzibil??? Va lasati indusi in eroare de
cateva coincidente izbitoare, asta se cheama desertaciune sau, mai pe sleau,
lipsa de scrupule!

Haideti sa va mai adresez o intrebare care sa va lumineze mintile incetosate de
mister: cum se face ca EXACT de 6 luni incoace, desi a fost pus cu sarguinta in
multe plonkomate (alas, prevedere zadarnica...) parintele Chirica nu mai scrie
la gazeta de perete?? Hunh? Aud? Ce va sugereaza "6 luni", nu cumva o luna de
miere hexagonala?

Q.E.D.

p.s. dACA nici acum nu v-a cazut fisa, vorba lui dom. Bula, vi s-a urcat
scaunul la creier si aveti nevoie urgenta de o doza tripla de laxative.

Aschiuta

In article <19991207192544...@ng-fv1.aol.com>,
sherlok...@aol.com wrote:

>WHODUNIT?

Don't know

Aschiuta ( un prost fara putza)

Rakoczi Oliver

Borfasa:?

roliver

Aschiuta

"Rakoczi wrote:

>Borfasa:?
>

>roliver

Vezi ca bei cam mult in ultimul timp!

Rakoczi Oliver

Szerusz:)

da numa ceai de tei ca de cind am fo acasa de vinerea trecuta am si strins o
bronsita pe drum......tare frigutz acasuka in Baia......

no binie borfisor ma bucur ca te-am ginit(reperat) ( si io dupa altii)
putem iara sa ne tachinam cu drag :)

roliver

Aschiuta

"Rakoczi wrote:

>no binie borfisor ma bucur ca te-am ginit(reperat) ( si io dupa altii)
>putem iara sa ne tachinam cu drag :)

Mai meri si-n pula!! Bistosh?

jorj

Ha, ha, the puppet respinge avansurile homosexuale ale urmasului lui
AT&Tila, ha, ha.

Rakoczi Oliver

Aschiuta wrote in message <19991211003519...@ngol03.aol.com>...

>Mai meri si-n pula!! Bistosh?

tu fatuta tu :) nu pot a mere:) io am pula :)))))
tu esti cea cu pizda:)))))))

biztos de biztos:)

roliver

Rakoczi Oliver

jorj wrote in message <82tpkf$l09$1...@bgtnsc01.worldnet.att.net>...

>Ha, ha, the puppet respinge avansurile homosexuale ale urmasului lui
>AT&Tila, ha, ha.

si tu esti cel care trage linia pe raboj ( la cite un refuz) sau numa un
bagator de seama dintre cei multi esti :?

roliver

jorj

Io's bagator de seama, si tu esti bagator de seama, toti sint bagatori de
seama, ce e nou?
Tocmai am bagat de seama ca ai fost trimis la hotel in Slovenia. Salutari lu
Pulosul daca-l vezi.

Rakoczi Oliver

jorj wrote in message <82u8ho$p28$1...@bgtnsc03.worldnet.att.net>...

> [...]
>seama, ce e nou?
>Tocmai am bagat de seama ca ai fost trimis la hotel in Slovenia. Salutari

jorjele:))))))))))))

pola sau pula este in slavonia in crotzia...nu in slovenia:)
jorjele:))))))))))))))))))))

roliver

jorj

Ba sa vezi ce s-a-ntimplat: pa vremea cind calaream Yugoslavia, Pula era in
Slovenia si acuma uite-o in Croatia. Au furat croatii Pula de la sloveni. Am
o vaga banuiala ca ouale au ramas totusi in Slovenia, daca n-or fi cazut in
Mediterana.

Ο jorj <il...@palarie.com> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
82ujgo$im0$1...@bgtnsc03.worldnet.att.net...

> [...]
Am
> o vaga banuiala ca ouale au ramas totusi in Slovenia, daca n-or fi cazut

Ba! Nu mai poluati Mediterana (Adriatica)! Deja e super-poluata de la
Americanii care-si descarcau bombele nefolosite la intoarcere din Serbia...
Bombe ca bombe, dar si puli-pardon, coii vroiam sa zic... Dati-o dracu, e
prea de tot...
salutari!

Correction: coii=coaie....

jorj

nea gogu zi si mie retsina e vin alb intotdeauna (asa mi-au zis chelnerii
de la o circiuma greceasca) sau poate fi si rosu? si ce inseamna 'Boutari' e
vreo marca mai cunoscuta, sau e vin de surcea?

Nu bre nea Jorjica! Retsina nu poa sa fi decit alba! Numai ca are si adaos
de rasina de brad. De acolo trage si mirosu dar si gustu ciudat.
Boutari e o marca f. cunoscuta aci, un fel de, na, Podgoria Murfatlar cum ar
veni la noi. Astia sint doi frati, Costas si Iannis Boutaris. Eu-l stiu pe
Costas. Nu se prea ocupa el cu firma... Mai de graba e un bon viveur...
Dar las-o dracu de retsina si hai pe la Seciu la nea Horica si sa bem un vin
pelin... Stii tu cu ce rimeaza...
noroace hic...

Ο jorj <il...@palarie.com> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:

830s9c$9ge$1...@bgtnsc02.worldnet.att.net...

Aschiuta

"Rakoczi wrote:

>tu fatuta tu :) nu pot a mere:) io am pula :)))))

Io n-am zis "du-te-n pula ta", ci asa in general, ca de exemplu in Pula aia
din fosta Yugoslavie, ca sa nu te mai certi ca e in Slovenia, sau Croatia, sau
mai stiu eu unde pula mea. Din punctul meu de vedere hotelul ala al tau favorit
poate sa fie si in alta parte, dar mi-e teama ca daca-ti zic unde, n-o sa mai
poti vorbi, c-o sa ai gura plina. Asa ca mukles!!

Aschiuta

"Rakoczi wrote:

>pula este in slavonia in crotzia...nu in slovenia:)

Pa dracu, ia mai uite-te odata in oglinda, ia vezi ce-ti atirna afara din gura?

Bula 00001

>From: "gogu" gola...@yahoo.com

>Dar las-o dracu de retsina si hai pe la Seciu la nea Horica si sa bem un vin
>pelin... Stii tu cu ce rimeaza...
>noroace hic...

Ai dreptate bre nea gogu ca pelinu ie mai bun dacit rasina da ce ie Secu ala ?
Horica nui ala interzisu dala Pari ? Ori ai baut prea multa ricina ori io prea
mult molan da Californa :)) ca nu mai pricep o iota.(astai cuvint gretzesc nu
?)

Ο Bula 00001 <bula...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
19991218231018...@ng-fz1.aol.com...

Nu bre Bula! Nu-i Horia de la Paris, chiar daca-ti marturisesc ca-i duc
lipsa. N-a fost baiat rau. A avut si el ideile lui, na, sa zicem putin
altfel. Dar la democratie are voie fiecare sa-si spuna parerea. Nu-i asa?
Apropo cu Seciu acuma. Ma mir ca nu cunosti! De fapt, ultima data am fost
acolo acum vre-o 3 ani, deci nu stiu daca mai exista cum o stiam eu... Deci,
cind traia nea Nicu, stii tu ca el avea obiceiu sa aiba cite o casa sau
cabana unde ii placea lui. Corect? Asa ii a placut si un loc putin afara de
Ploiesti, cam pe acolo unde sint podgoriile, stii tu care (Dealu Mare). Asa
si-a construit omu un mini hotel sa zicem, cu restaurante (crama), loc de
tinut vinat capturat viu si mai ales loc de tinut vin adevarat, direct de la
producator! Dupa '89 aceasta unitate a devenit un hotelas deschis la toata
lumea si sefu Horia (acu stii de cine vorbeam) fiind om gospodar dar si un
vinator bun, facea totul ca sa aiba in circiuma cel mai bun ce se putea:
vinuri alese din rezerva personala a lui Ceasca, vinat proaspat (nu
congelat), babic, ghiudem si alte bunatati. Deci Seciu a devenit un loc unde
mergeam mereu pornind din Bucale, chiar daca erau citi va kilometri buni de
facut. Dar rasplata a fost intotdeauna la nivel! In ultima vreme stiu ca nea
Horia vroia sa faca si un cazino acolo cu niste Austrieci, dar nu stiu pina
la urma ce s-a intimplat.
Acum intelegi de ce-ti vorbeam?
Hai noroc.

P.S
Apropourile pe care le bati tu altundeva (stii tu:
greceste-englezeste-frantuzeste-italieneste...), cred ca sint de prost
gust... Nu ti-am dat nici o data motivul sa fii asa, de ce nu te porti si
matale cinstit cu mine?

P.S
Incearca sa bei vinu a lui nea Montavi, ca ie tare bun! Si e si din
California!

Bula 00001

Nea Gogule sa sti ca mai atentat cu Seciu ala domle ca cind moi duce pa la
Roumania o sa dau pacolo ca zici cai dala Ploiesti la dealu mare. Auzi da
dacami iau o casuta si bucata da viisoara pentru ritairmen' acolo la Seciu ala
linga nentu Horica nar fi o ideie ?

Cit daspre chestia asta cu linbile nu duce si mata mina la caciula zau ca sa
mai potriveste la 99 procenturi da seceristi.

Kalineatza bre

Dr.Horst

gogu <gola...@yahoo.com> wrote :

> Nu bre Bula! Nu-i Horia de la Paris, chiar daca-ti marturisesc ca-i duc
> lipsa. N-a fost baiat rau. A avut si el ideile lui, na, sa zicem putin
> altfel.

ce-i, nea gogule, ma ingropasi inainte de vreme? Am fost foarte ocupat cu
niste referate pe care a trebuit sa le predau vineri si de-atunci zac sa ma
refac putin si-a mai venit si vacanta pe deasupra si poa ca n-o sa mai am
atata timp de scris pe scr. Da stau cu ochii pe voi, sa stiti. Uite vezi, pe
tine cum te-am lasat, ai si inceput sa scrii prostii. Si ideile mele care
dracu or fi fost alea, bre gogule, ca cine ma stie pe mine toti spun ca sint
un tip total lipsit de idei. Ma facusi sa-mi mai vina inima oleaca la loc.

jorj

Dactar Horicarscht, keep the good work! Sa stii ca si noi sintem cu ochii pe
tine, sa vedem cind i-o tragi ginecologistei.

Dr.Horst

jorj <il...@palarie.com> wrote :

> Dactar Horicarscht, keep the good work! Sa stii ca si noi sintem cu ochii
pe
> tine, sa vedem cind i-o tragi ginecologistei.

Sa fii tu sanatos, neamule, i-am tras-o de mult. De de vazut nu stiu cum
poti sa vezi. Vrei sa-ti trimit niste poze? Oups, da la ce ginecologista te
gandisi tu bre? Nu de alta, da nu mai vreau sa-mi ridic toata lumea in cap.

Jorj

Trimite, bre, poze la post restant sa le vada toti securistii de pe scr, de
ce nu?
Poate iti gasim o gagica, luam puncte pentru rai.

Csaba Takacs

D-le Doctor Horst.

Un individum (n) ca nu pot numi femeie, a hotarit sa atace
recordul mondial de copulatie. 2000 de masculi
(nevoiasi,Amerigo) adusi la satisfactie adica ejaculare in
24 de ore. Mai sint locuri vacante, se face test HVI
gratuit.

De scirba cred ca nici un ginecolog nu accepta asistenta.
Vad ca aveti cunostinte printre ginecologiste, poate luati
lagatura cu dinsa. :-))))

Dr.Horst schrieb in Nachricht
+ADw-83m07b+ACQ-f9h+ACQ-3+AEA-news3.isdnet.net+AD4-...
+AD4-
+AD4-jorj +ADw-ilie+AEA-palarie.com+AD4- wrote :
+AD4APg- Dactar Horicarscht, keep the good work+ACE- Sa stii ca si noi
sintem cu ochii
+AD4-pe
+AD4APg- tine, sa vedem cind i-o tragi ginecologistei.
+AD4-
+AD4-Sa fii tu sanatos, neamule, i-am tras-o de mult. De de
vazut nu stiu cum
+AD4-poti sa vezi. Vrei sa-ti trimit niste poze? Oups, da la ce
ginecologista te
+AD4-gandisi tu bre? Nu de alta, da nu mai vreau sa-mi ridic
toata lumea in cap.
+AD4-
+AD4-
+AD4-

bagamias

Csaba Takacs <Csaba....@T-Online.de> wrote in message

> [...]
> (nevoiasi,Amerigo) adusi la satisfactie adica ejaculare in
> 24 de ore. Mai sint locuri vacante, se face test HVI

cum vine asta ?
Inseamna 1.33 oameni pe minut
bagi siti dai drumu cu conditia ca panati vine randu ai facut laba
sau smechera a avut cate trei laloala ceea ce inseamna cam doua minute
de om, inclusiv schimbul stafetei
sa asteptam revenirea pulosului care a luat parte la competitie

Dr.Horst

bagamias <baga...@pula.com> wrote /

> Inseamna 1.33 oameni pe minut

Bai, da ai stat sa faci calculul, n-ai tu treaba. Numa ca l-ai cam gresit
(calculul).

> bagi siti dai drumu cu conditia

tu le ai pe astea cu bagatul, io nu pot sa ma pronunt

> sau smechera a avut cate trei laloala ceea ce inseamna cam doua minute
> de om

pai vezi ca ti-a picat fisa pana la urma, sigur ca e cu cate trei odata,
cate orificii disponibile, asta revine la 4 minute de om (nu doua minute cum
ai calculat tu) si asta e suficient, avand in vedere ca aia care stau la
coada si asista la spectacol sunt numa buni cand le vine randul.

> sa asteptam revenirea pulosului care a luat parte la competitie

Stai bland, ca pe pielosul il face mandra KO in 10 secunde; poate ca pe asa
voluntari o fi mizat si ea. Sau mai stii, o fi frun test la intrare.
Si-atunci pielosul e exclus de la inscriere.

Dr.Horst

Csaba Takacs <Csaba....@T-Online.de> :

> D-le Doctor Horst.

Da, neica, ce probleme te aduc la consultatie?

> Un individum (n) ca nu pot numi femeie

poti sa-i zici "specimena"

> a hotarit sa atace
> recordul mondial de copulatie.

ah, deci exista un asemenea record. Ai niscai detalii?

> De scirba cred ca nici un ginecolog nu accepta asistenta.
> Vad ca aveti cunostinte printre ginecologiste, poate luati
> lagatura cu dinsa.

Cu cine, bre, cu ginecologista sau cu "specimena"? Io cred ca nu mandra are
nevoie de asistenta, ci mai degraba bietii voluntari. io cred ca mai
nimerite ar fi serviciile unui sexolog si-n chestia asta n-am relatii (da
poate ne ajuta alina?) Da sti ce ma intreb io: cum se desfasoara domle
chestia, cu juriu, cronometru, public, tot tacamul, ca la JO? Iti dai seama
cate filme porno pot iesi din chestia asta?

bagamias

Dr.Horst <dr.h...@vnumail.com> wrote in message

> [...]
>(nu doua minute cum ai calculat tu) si asta e suficient, avand in vedere
>ca aia care stau la coada si asista la spectacol sunt numa buni cand le

4 minute de om = 15 oameni pe ora = 360 oameni pe zi de orificiu
x 3 orificii = 1080 de oameni cu dreptul la 4 minute
cum am spus, la 2000 revine cam 2 minute de om
avantaju e ca nu trebuie sa bea primind infuzie continua de sperma
2000 x 5 ml= 10 litri sperma
cu asa o cantitate poate deschide o banca de sperma

Csaba Takacs

Dr.Horst schrieb in Nachricht
+ADw-83ogpg+ACQ-ave+ACQ-2+AEA-news2.isdnet.net+AD4-...
+AD4-
+AD4-Csaba Takacs +ADw-Csaba.Takacs+AEA-T-Online.de+AD4- :
+AD4-
+AD4APg- D-le Doctor Horst.
+AD4-
+AD4-Da, neica, ce probleme te aduc la consultatie?
+AD4-
+AD4APg- Un individum (n) ca nu pot numi femeie
+AD4-
+AD4-poti sa-i zici +ACI-specimena+ACI-
Nu am vrut sa jignesc animalele, ce aia nu fac asa ceva.
+AD4-
+AD4APg- a hotarit sa atace
+AD4APg- recordul mondial de copulatie.
+AD4-
+AD4-ah, deci exista un asemenea record. Ai niscai detalii?
Ultima a ajuns la 200-300-700 stie dracu ca mis+ALQ-a facut
scirba.
A fost intreruppt de arbitru/a.
+AD4-
+AD4APg- De scirba cred ca nici un ginecolog nu accepta asistenta.
+AD4APg- Vad ca aveti cunostinte printre ginecologiste, poate
luati
+AD4APg- lagatura cu dinsa.
+AD4-
+AD4-Cu cine, bre, cu ginecologista sau cu +ACI-specimena+ACI-?

Desigur cu ginecologista sau ajunge si o moasa, ce stiu eu.
Io cunosc numa aia de femei fara recorduri. Adica am vazut
un caz de posta, cind 10 militari de termeni au violat o
femeie de vreo 35 de ani, sa stii ca viziunea ma insotit
luni de zile.

+AD4-Io cred ca nu mandra are
+AD4-nevoie de asistenta, ci mai degraba bietii voluntari. io
cred ca mai
+AD4-nimerite ar fi serviciile unui sexolog si-n chestia asta
n-am relatii (da
+AD4-poate ne ajuta alina?) Da sti ce ma intreb io: cum se
desfasoara domle
+AD4-chestia, cu juriu, cronometru, public, tot tacamul, ca la
JO?

Da dom-le tot scenariu, Amerigo e cu tacimurile. Va fi redat
pe internet in online.

+AD4- Iti dai seama
+AD4-cate filme porno pot iesi din chestia asta?
+AD4-
+AD4-

Csaba Takacs

Clarinne Wrote:

+ACIAIgAiACIAIgAiACIAIgAiACIAPg- Te-ai intrebat poate de ce nu-ti raspund
de-atata vreme provocarilor.

Nu m-am intrebat pt. ca nu te-am provocat. Dupa ce strivesc
viermi de
nivelul tau nu mai incerc sa-i surescitez+ACE-

+AD4- Ei bine, pentru ca nu raspund decat mesajelor care ma
stimuleaza, pe
+AD4- care le gasesc interesante si din care consider ca am de
invatat ceva,
+AD4- sau pe care le consider macar amuzante. Nu-mi place sa
scriu la
+AD4- comanda, cu atat mai putin la porunca.

Dar, ca de obicei, nu te poti abtine, nu-i asa? LOL LOL LOL

+AD4- Concluzia pe care trebuie s-o
+AD4- tragi de aici este ca nu-mi face placere si nu gasesc nici
un interes
+AD4- sa raspund genului de mesaje cu care m-ai obisnuit in
ultima vreme.

Despre asta nu am nici o indoiala+ACE-

+AD4- Crezi oare ca se poate purta o discutie instructiva sau
macar
+AD4- civilizata cand interlocutorul tau sare mereu la tine cu
barda?

Daca ai fi citit si din raspunsurile altora la parerile
sablonate pe
care le tot vanturi, ai fi vazut ca nu este vorba de o
barda,
dimpotriva. Insa, ca de obicei, nu te lasi ghidata decat de
tampeniile
de care esti capabila.

+AD4- Intrucat nu ai alte mijloace de a comunica decat acesta
(excluzand
+AD4- variatiile obscene cu care ne-ai delectat pe vremea cand
te numeai
+AD4- Futatorul) ma vad nevoita sa nu mai pot accepta un dialog
in plus fata
+AD4- de acesta. Pe viitor va trebui sa-ti executi ariile fara
sa ma numeri
+AD4- printre spectatorii tai.

Hey, numai pentru ca stilul tau este monoton, de sens unic,
si lipsit de
orice tel, nu este vina mea. Precum nu este nici vina mea ca
nu esti
capabila sa porti discutii pe teme de alta natura decat cele
in care
esti unica protagonista. Dat fiind varsta ta si limitele
tale
intelectuale, nu ma mir.

+AD4- A-propos, nu ne-ai spus cate +ACI-cuceriri+ACI- ai
+AD4- recoltat cat timp te-ai numit +ACI-clarinne, DejaNews+ACIAIQ-

Daca erai atat de sigura ca eu ma ascundeam sub acele
mesaje, de ce nu
ai reactionat? Iti spun eu, pt. ca stiai ca nu sunt eu.
Nici prin cap
nu mi-ar trece sa iti imit stilul, adica sa ma portretez ca
fiind atat
de tampita, ca sa nu mai vorbim de faptul ca probabil ca
nici nu as
reusi. (hai, bate-te pe umar, probabil ca consideri aceasta
fraza drept
un compliment la adresa ta+ACEAIQAh-)

+AD4- Iti amintesc, pentru ca gelozia si invidia te orbesc in
asa masura
+AD4- incat nu te poti concentra asupra mesajelor mele, ca ma
refeream la
+AD4- razboiul din Balcani. Si intrucat nici unul dintre noi nu
pare sa
+AD4- ocupe o functie importanta in conducerea fortelor
implicate, care
+AD4- forte nici ele nu inteleg prea bine ce se intampla si cum
vor evolua
+AD4- lucrurile, am tras concluzia ca nici unul dintre noi nu
are
+AD4- capacitatea sa judece corect aceste evenimente atat de
complexe.

Ce gelozie femeie, trezeste-te la realitate+ACEAIQAh- Eu nu am
reactionat la
imbecilitatile pe care le tot debitezi decat cand ai folosit
numele meu+ACE-
La ce sa fiu geloasa? Ca esti handicapata de fobii, si ca nu
poti vorbi
de notiuni care se extind in afara granitelor localitatii
unde te afli
decat din vorbele altora? Pe asta sa fiu eu geloasa? Sau
poate pe faptul
ca te plictisesti, nu stii ce sa faci cu viata ta, si nu ai
nici o
preocupare mai semnificativa decat o +ACI-lansare+ACI- pe scr,
esuata, si
lipsita de vreo valoare? Hai, ca realitatea iti bate la usa,
ar fi cazul
sa deschizi+ACE-

+AD4- Ceea
+AD4- ce revenea in a-i da implicit dreptate lui Calbreaz, fara
a-i face
+AD4- totusi nici o declaratie de dragoste.

Cine a spus ca i-ai facut o declaratie de dragoste? Ia spune
tu exact
unde am folosit eu acest sens sau aceste cuvinte? Cucoana,
esti
irecuperabila+ACE-

+AD4- Discutia nu avea de fapt nimic de-a face cu propriile mele
competente
+AD4- si nici cu capacitatea altora de a ma judeca, era vorba,
repet, pentru
+AD4- ca se pare ca este destul de complicat, despre atitudinea
SCR-ilor
+AD4- fata de razboiul din Balcani, si nu fata de mine insami
(cu toate ca
+AD4- ma aflu in tinta unei noi agresiuni teroriste).

Hehehe...agresiuni teroriste...biata fetita+ACEAIQAh- Singurul
lucru de care
esti permanent terorizata, este prostia ta imensa. Ti+AD0-ai dat
si tu cu
parerea, sperand sa iesi in evidenta, sa arati cum, si de ce
ideile tale
sunt mai bune, etc...si daca ai fi citit si reactiile altora
la
infantilismul de care ai dat dovada, ai fi vazut, ca multi
din noi, au
gandit la fel in acelasi timp. Adevarul doare, nu-i asa?

+AD4- Chiar daca as generaliza cateodata, aceasta nu poate fi o
fapta grava.
+AD4- Insa nu am generalizat in cazul de fata, intrucat m-am
referit la
+AD4- cazul concret al celor care s-au exprimat pe SCR in
legatura cu
+AD4- problema dezbatuta.

Cand folosesti cuvinte ca +ACI-toti+ACI- sau +ACI-nimeni+ACI- referitor la
seceristi, te
referi la +ACI-toti+ACI- sau la +ACI-nimeni+ACI- incluzand pe toti care isi
fac aparitia
pe acest forum, indiferent daca mai rar sau mai des. Dat
fiind ca tu
esti asa o experta in uzul limbii romane, ar fi trebuit sa
fi fost
constienta de acest lucru, dar, reactia ta nu ma mira+ACE-

+AD4- In alta ordine de idei, insa, +ACI-poruncile+ACI- care abunda in
frazele tale
+AD4- imi creaza o stare de jena... pentru tine, desigur. Ma
simt prost
+AD4- pentru tine, caci te dai in spectacol. Ma bucur, totusi,
pentru cei
+AD4- din anturajul tau, caci abatandu-ti asupra mea crizele de
isterie, ii
+AD4- scutesti pe ei de scenele tale. Asa simt si eu ca fac o
fapta buna.

O fapta buna ar fi ca sa iti tratezi psihoza data de
menopauza care se
pare ca te afecteaza profund. Cei care sunt in +ACI-anturajul+ACI-
meu nu au
capatat niciodata asemenea reactii din partea mea, in
momentul in care,
ca sa folosesc terminologia ta stil balon de sapun, au
intrat in
anturajul meu si au jucat fair. Stiu ca ti-e greu sa crezi,
dar asta
este adevarul. Iar cu spectacolul, ia-o mai usor, ca pana
una alta, daca
ai citit postingul meu anterior de azi, zic eu ca tu esti
personajul
principal. Pacat ca rolul tau nu poate fi nici macar
categorisit ca
fiind tragico-dramatic+ACE- Macar ai fi fost demna cat de cat de
o critica.
Asa, te afli mult sub orice critica madam+ACE-

+AD4- Vesnica ta problema, Ines, gelozia+ACE- Zau ca esti demna de
mila. Un
+AD4- sfat, in treacat: evita verbul +ACI-a se gudura+ACI- cand
inventezi noile tale
+AD4- pseudonime cu scopul de a ma zgandari periodic, cuvantul
acesta a
+AD4- devenit un laitmotiv dupa care oricine te poate
recunoaste.

Vai de mine, ce ma fac+ACE- Si eu care nu stiam ca acest cuvant
este dotat
cu drepturi de autor+ACEAIQAh- Gelozie? Iar revii la aceasta tema
imbecila? Hai
ca nu mai repet ce am spus deja, chit ca tu tot nu esti
capabila sa
pricepi la ce ma refer.

+AD4- Intr-adevar n-am stiut cine se ascunde sub acest nume, dar
acum sunt
+AD4- aproape sigura ca este Theo. Asta explica de ce sari
asupra mea ca o
+AD4- leoiaca.

Ce usor esti de tras in piept+ACEAIQAh- Si daca cumva sunt eu?
Singurul lucru
care iti intrece prostia este dorinta de a parea cat de cat
inteligenta+ACEAIQAh-

+AD4- Nu stiu cum procedezi tu, dar eu raspund de regula nu
+AD4- autorilor ci mesajelor, uneori chiar fara sa ma uit cine
le semneaza.

Deci de asta credeai ca eu as fi scris sub numele tau la
Deja News, sau
ca Theo este sub Calbreaz? Ce sa mai spun madam, esti
dezolanta+ACE-

+AD4- Si chiar daca ai fost tu insati Calbreaz asta nu schimba
problema, nu
+AD4- vad de ce nu ti-as fi dat dreptate, intrucat eram de acord
cu cele
+AD4- scrise. In aceasta privinta ai, totusi, circumstante
atenuante, caci
+AD4- am observat ca pe SCR lumea evita, in general, sa spuna
altora cuvinte
+AD4- amabile.

Ce-ar fi sa te mai uiti TU prin Deja News si sa te mai
informezi inainte
de dai cu presupusul? Eu am fost de multe ori de acord si am
spus
cuvinte amabile chiar si celor cu care poate m-as fi aflat
in conflict,
inclusiv D-l Iacomi. Ca sa nu mai vorbim de altii care au
facut acelasi
lucru la adresa mea precum si a altora. Madam (de Popa Nan)
spre
deosebire de tine care vede viata ca o lupta (cum ai si spus
singura)
adica, in limitele de a domina sau de a fi dominat, multi
dintre
seceristi au suficient de mult bun simt sa recunoasca daca
au gresit, si
sa rectifice imediat asemene erori. Nu ma astept ca vei
intelege aceasta
notiune, nu esti capabila, dat fiind propriile tale cuvinte
si
atitudini.

+AD4- Critici gasesti cu duiumul, uneori chiar vorbe foarte
aspre,
+AD4- dar felicitari niciodata. Daca cineva este de acord cu
opinia cuiva
+AD4- prefera sa taca. Si, desigur, in felul in care evolueaza
in general
+AD4- lucrurile in acest grup, tacerea echivaleaza probabil cu
ovatiile. Eu
+AD4- nu consider ca vorbele amabile, complimentele, aprecierile
pozitive pe
+AD4- care le face cineva sunt fie flaterii, fie declaratii de
dragoste.

Nici eu, insa iti reamintesc modul in care te-ai comportat
cu mine, ca
sa nu mai vorbesc de altii. Cat m-ai lingusit, cum ca ce
frumoasa sunt,
desteapta, si tot asa...iar acum uite ce debitezi. Sa
inteleg ca si in
cazul meu ti+AD0-ai schimbat parerea? Sau poate ar fi trebuit sa
te cred pe
cuvant cand imi scriai cum ca recunosti ca iti sunt
superioara din multe
puncte de vedere? Daca da, atunci cum se explica tampeniile
pe care le
debitezi la adresa mea, pe arena publica? Stai in banca ta
madam, si
macar aminteste-ti ce spui oamenilor, ca nimic nu este mai
grav decat
unul care isi uita minciunile. Asta este o prostie totala,
ceea ce in
cazul tau, este, cum am mai spus, tipic.

+AD4- ce n-ar fi pur si simplu dovezi de admiratie? Este oare
interzis sa
+AD4- admiri pe cineva fara nici un fel de ganduri ascunse? Si
fara sa
+AD4- astepti in schimb o compensatie?

De obicei nu, in cazul tau, da+ACE-

+AD4- Ceea ce ar fi putut sa te conduca la concluzia mai mult
decat evidenta
+AD4- ca ma refeream numai la persoanele care isi exprimasera
deja punctul
+AD4- de vedere.

Atunci de ce nu folosesti termeni potriviti, ca de ex. +ACI-cei
care au luat
parte la aceste discutii+ACI- si nu +ACI-cei din SUA, care posteaza
pe scr+ACI-.
Subtilitatile sunt plasate la locul gresit. Poate, si-ar
avea un loc mai
bun in povestile de adormit copiii pe care le tot incerci sa
le scrii.
Dar si-aici trebuie sa spun ca esti mult sub Fratii Grimm.

+AD4- Dar eu stiu, totusi, care este atitudinea ta fata de
+AD4- aceasta chestiune. Tu insa nu.

Serios? Deci tu stii atitudinea mea inainte de o stiu eu?
Hai ca nu-mi
vine sa cred+ACE- Deci tot esti buna la ceva, la dat in carti+ACEAIQAh-

+AD4- Caci nu ai reusit inca sa afli care
+AD4- este parerea mea (nici eu nu-mi cunosc prea bine parerea,
ca sa fiu
+AD4- sincera). De indata insa ce o vei afla, atitudinea ta va
fi absolut
+AD4- inversa.

Parerea ta a fost clar exprimata, toanto+ACE- Si daca nu erai
sigura,
trebuiai sa te abtii, mai ales daca judec dupa reactiile
celorlalti.
Faptul ca nu ma avant in orice discutie, indiferent de tema,
ca tine,
este o alegere proprie facuta pe criterii personale, mult
prea
complicate pentru perechea ta de neuroni care deja au fost
supra-licitati de +ACI-vitejia+ACI- de care ai incercat sa tot dai
azi dovada+ACE-
Nestiind ce gandesc, nu poti face asemena afirmatii fara sa
pari
ridicola, dar observ ca pe tine nu te deranjeaza nici
postura de
ridicola, asa ca da-i bataie mai departe...

+AD4- Ines, nu este vina mea ca tu nu intelegi bine romaneste.
Eu nu am
+AD4- facut altceva decat sa amintesc unul din motivele care ar
fi putut
+AD4- impinge tarile Europei Occidentale sa ia parte la acest
razboi.

Eu zica ca Petrolul ti-a dat un raspuns absolut adecvat la
acest
comentariu, si nu il voi mai repeta. Acesta fiind, cu
siguranta unul,
din multiplele argumente care se pot da in aceasta situatie,
si pe care
nu ma astept sa fii capabila sa le intelegi, chit ca tu
intelegi
romaneste cu atat de mult mai bine ca mine. Limitatiile tale
nu sunt de
natura linguistica ci cerebrala.

+AD4- Ma simt nevoita sa-ti atrag inca
+AD4- o data atentia ca furia iti intuneca pur si simplu
mintile,
+AD4- lipsindu-te de orice logica.

Vezi tu madam, tu faci afirmari in vant, folosind cuvintele
altora
(tipic, probabil ca o sa-mi descrii in cea mai mare
exactitate orasul in
care traiesc, fara a-l fi vazut vreodata, numai asa, din
auzite, adica
din cuvintele altora. Poate o sa-mi si poti descrie cu
+ACI-usurinta ta de
stil literar+ACI- cum este mirosul primaverii in aer aici, sau
cum suna
cantecul pasarilor dupa o furtuna de primavara....Yeah
right+ACEAIQAh-). Si zau
ca nu le poti potrivi, pentru ca, la urma urmei, nu erau
designerii de
vina ca Madam Ceausescu arata oribil in orice rochie+ACEAIQAh-

+AD4- Eu traiesc in Europa si, oricat de greu ti-ar fi sa crezi,
pentru noi
+AD4- aici USA nu reprezinta centrul lumii.

Atunci de ce ai mentionat +ACI-campanie de alegeri+ACI-? Sau poate
ai dat si tu
cu presupusul, doar, doar s-o potrivi?

+AD4- Tu stii cand vor fi alegeri
+AD4- prezidentiale in Franta? La ce sa stiu eu cand vor fi in
USA? In
+AD4- Franta stirile se axeaza de regula asupra altor probleme.
Se va vorbi
+AD4- despre alegerile americane atunci cand va veni momentul
lor.

Uite ca in presa internationala, cum ar fi cea Germana (tara
se afla si
ea in Europa, in caz ca nu stiai) se discuta de asemenea
lucruri.
Probabil ca in revistele de coafuri sau de machiaj, nu se
abordeaza
asemenea teme, dat fiind tipul de cititori. Eu, precum si
multi altii de
pe scr, citim si presa altelor tari, poate nu ti+AD0-ar strica
nici tie un
asemenea exercitiu, in cazul tau, cu siguranta, extrem de
laborios.

+AD4- Stiu ca, indiferent ce metoda pedagogica as utiliza, nu
voi fi
+AD4- capabila sa te lamuresc.

Nu este metoda de vina, daca nu stii ce sa faci cu ea. Ia
reciteste
exemplul meu de mai sus apropo de modele decedatei
Ceausescu, poate o sa
intelegi de ce ai ajuns la asa un faliment total
intelectual.

+AD4- Trebuie sa ma resemnez cu privire la limitele
+AD4- tale de intelegere. Simt ca este inutil, dar voi spune din
nou si cu
+AD4- alte cuvinte ceea ce am incercat sa spun in mesajul
anterior:

Nu este nevoie, ca nici parafrazarea nu te scoate din balta
din care
te-ai bagat singura. Diferenta intre modul meu de
argumentare si al tau
este ca eu pot, dat fiinda generozitatea ta verbala, sa
gasesc o
multitudine de exemple care imi confirma teoriile. La tine
este vorba de
o copiere papagaliceasca, aruncata in vant. Nimic mai mult.

+AD4- impresia (sper ca intelegi ca +ACI-impresie+ACI- nu este totuna cu
+AD4- +ACI-certitudine+ACI-) ca cei care se refera la razboiul din
Balcani si
+AD4- posteaza din USA se comporta ca si cum s-ar afla intr-o
campanie
+AD4- prezidentiala, judeca adica acest razboi ca si cum ar fi o
afacere
+AD4- personala a lui Bill Clinton, in functie de care pot fi
apreciate
+AD4- competentele lui de a conduce Statele Unite.

Adica un razboi condus de un presedinte al unei tari,
indiferent de
tara, nu poate prezenta o +ACI-apreciere+ACI- asupra competentei
sale de
conducator? Pe asta de unde ai mai scos-o? Si nu crezi ca o
actiune la
nivel mondial al unui presedinte, indiferent daca are loc
intr-o
conjunctura de alegeri noi, nu spune nimic asupra modului
sau de
gandire, de a vedea lumea si de a actiona? Pai daca urmez
firul tau
subred de logica putem spune ca faptul ca Ceausescu a
chinuit si a secat
poporul nu inseamna ca el insusi era un om rau, ca actiunile
sale nu
dovedesc modul sau de gandire, ci al lui....Pazvante
Chioru+ACEAIQAh- Esti cu
adevarat penibila, cucoana, lasa-te de scris, poate esti mai
buna la
spalatul vaselor+ACE-

+AD4- +AD4-propun ca ziua de nastere a lui Mike, sa fie declarata zi
oficiala de
+AD4- +AD4-chef+ACEAIQAhACE-(Si tu credeai ca eu o sa uit, nu-i asa?)
+AD4-
+AD4- Nu vad nici o legatura.

Nu ma mir, what else is new+ACEAIQAhACE-

+AD4- S-au facut cumva pe-aici pariuri daca eu o dau sau nu in
bara? De ce
+AD4- crezi tu ca ii preocupa pe ceilalti persoana mea? Iti
inchipui cu
+AD4- adevarat ca ii pasa cuiva - cu exceptia ta, desigur - daca
eu o dau sa
+AD4- nu in bara, daca spun sau nu tampenii, sau daca spun in
general ceva?

Eu zic ca daca cineva iti raspunde la idioteniile pe care le
tot
debitezi, asta ar putea fi interpretat drept un semn de o
oarecare
atentie. Sigur ca nu face nimeni pariuri daca o dai sau nu
in bara.
Pentru ca nimeni nu poate nici pe departe sa creada ca vei
nimeri
vreodata, suntem toti convinsi ca fiecare incercare de a ta
va fi o
lovitura in bara. Matale confunzi faptul ca esti tolerata,
cu o atentie
care ti s-ar putea acorda, si pe care stiu ca ti+AD0-o doresti
din tot
sufletul. Insa, poate incerci sa ti-o capeti in alte locuri,
ca aici vad
ca nu prea ai parte...

+AD4- Ce-ar fi sa uiti odata aceasta rivalitate? Nu ne aflam
intr-o
+AD4- competitie. Lumea aici discuta si atata tot. Fiecare asa
cum poate.

Hai ba toanto, de cate ori ti+AD0-am scris privat si public ca
eu nu sunt in
competitie cu tine? Poate mai copiezi si citatele alea, in
timp ce iti
pui ciorba la foc. Ce rivalitate mai, cu o nulitate ca tine?
Fii
serioasa. Sigur insa ca lumea discuta si atata tot, si
fiecare cum
poate, insa, daca cretinismele pe care le expui cu atata
generozitate
sunt criticate, nu este nevoie sa te superi. Stiu ca te arde
rau de cate
ori iti demonstrez lipsa de logica, retorica ieftina, modul
simplist de
a vedea lucrurile, stiu ca nu esti obisnuita sa auzi
asemenea lucruri.
Insa si asta face parte din discutie, ca orice alta tema, si
daca iti
expui +ACI-golicimea+ACI- intelectuala in public, sa nu te astepti
din partea
mea la vreun compliment, numai pentru faptul ca ai avut
curajul sa ne
arati cat de proasta esti in realitate. Nu este stilul meu.

+AD4- Si, chiar daca ne mai impungem cateodata intre noi, in
marea
+AD4- majoritate a cazurilor o facem fara nici o ranchiuna. Eu,
cel putin,
+AD4- daca-l iau uneori pe unul sau pe altul peste picior,
consider ca ii
+AD4- tachinez, atata tot si nu fac din combaterea lor o cauza
personala si,
+AD4- cu atat mai putin o preocupare permanenta. De ce nu
procedezi si tu la
+AD4- fel cu mine?

Tocmai ca asa si procedez, insa tu mi-ai mentionat overt
numele, si,
dupa cum ti-am spus nu imi place sa raman obligata. La un
moment dat ai
spus ca nu imi stai la dispozitie, dupa care m-ai pus in
fata unui ocean
de tampenii debitate cu atata seriozitate, incat nu am
rezistat
ispitei. Dar vezi tu, eu nu fac ca tine. Eu nu plang in
batista, cum ca
ma retrag, si ca ce rai sunt oamenii, ca sa revin, sa ma fac
ca ploua,
poate, poate s-o indura cineva...Da, multumesc lui D-zeu,
suntem fiinte
foarte deosebite. Pacat ca nu ai realizat inca tu chestia
asta...

+AD4- Ines, ti-am facut astazi o concesie acceptand sa-ti
raspund. N-o voi
+AD4- repeta.

Asta este o promisiune sau o amenintare, stii tu eu nu prea
inteleg bine
limba romana, si nu as vrea sa fac greseli+ACEAIQAhACE-

+AD4- Esti prea incarcata de ura. De invidie. De gelozie. Ti-e
frica
+AD4- de mine si nu stiu de ce.

Parole, parole, parole....hai daca ai avea un cent pentru
fiecare
afirmare nefondata pe care ai facut-o poate as deveni
geloasa pe
milioanele pe care le-ai fi acumulat in acest mod.
Asa.....mai usor Cat
despre tine, foarte ciudat ca in frica mea dau cu tine de
pamant cu
fiecare ocazie pe care mi+AD0-o daruiesti cu atata generozitate.
Dar, sunt
convinsa ca tu crezi acest lucru, cine, la urma urmei, in
afara de tine,
crede ca meriti sa fi invidiata?

+AD4- De ce anume te-am privat venind pe SCR? Eu
+AD4- nu consider ca ma aflu in concurenta cu tine. Nu ma aflu
aici ca sa
+AD4- particip la o competitie.

Fara indoiala, iar eu nu intru in concurenta decat cu oameni
ale caror
calitati ar putea sa-mi cauzeze si infrangerea. Cu oameni de
teapa ta,
atat de usor de batut, nici nu poate fi vorba de o
competitie. Dar si
asta ti+AD0-am mai spus-o in nenumarate randuri. Spune+AD0-mi te
rog, tu ai
uitat ceva romaneste in cei 5 ani de cand ai plecat din
Romania? Ca vad
ca nu intelegi ce spun+ACE- Daca vrei ti-o spun si in engleza si
in Germana,
daca prin asta te ajut cumva+ACE-

+AD4- Ma indoiesc ca altcineva decat tine ar putea
+AD4- sa vada in SCR un teren de intrecere. Ma indoiesc ca, in
afara de
+AD4- tine, cineva pe SCR ar putea sa-si doreasca sa fie +ACI-cel
mai-cel mai+ACI-.

Indoieste-te, dar nu prea mult ca la varsta ta s+AD0-ar putea sa
te lase
salele+ACEAIQAh- Iar rolul de +ACI-cel mai+ACI- il ai, fara indoiala tu.
CEA MAI
PROASTA, vezi ce usor a fost? Nici macar nu ai avut un
contr-candidat+ACEAIQAh-

+AD4- Mai consider de asemenea ca actele tale de terorism pe SCR
ar trebui
+AD4- sa inceteze.

Considera, considera, matale, dar nu-ti distruge ultima
pereche de
neuroni pe care o mai ai, ca altfel devii o tragedie
totala+ACEAIQAhACE-

+AD4- Ceea ce tu cauti cu atata disperare (uneori mi-e mila de
+AD4- tine) nu se poate obtine cu forta, crede-ma.

Vezi, si dupa atata cautare am dat de o idioata ca tine.
Halal sa-mi
fie, imi merit soarta. Ba, proasta lumii, ce forta, ce
cautare, tu esti
cea cu +ACI-a domina+ACI- si +ACI-a fi dominat+ACI-. Tu nu vezi ca esti mai
rau ca
Saddam care desi a mancat asa o papara, se lauda ca el de
fapt castigase
razboiul din Golf? Si la ce i-a ajutat lui asa o atitudine?
Baaa,
proasta esti, zau daca mai pot spune altceva+ACEAIQ-

+AD4- Nu te mai lega de mine, te rog. Crede-ma ca, desi nu am
nici un chef
+AD4- de tine, voi sti sa-mi rup din timpul meu ca sa-ti descriu
pe
+AD4- intelesul tuturor temperamentul.

Da, doar tu stii atat de bine sa dai in carti...Hai, mai da
cu
speculatul, abia astept+ACE- Si tu nu te superi daca cumva voi
raspunde cu o
oarecare intarziere, dat fiind ca sunt in cea mai mare parte
a timpului
pe drum in interes de serviciu. Dar, dupa cum stii, nu raman
datoare.
Deci, hai, la lucru cu neuronii mititei+ACEAIQ-

+AD4- Voi sti sa arat cum rand pe rand ai
+AD4- incercat sa subminezi incercarile de integrare in SCR ale
celorlalte
+AD4- femei, cum ai reusit sa le invrajbesti intre ele, cum ai
vazut in
+AD4- toate rand pe rand niste rivale potentiale, cum le-ai
tratat pe toate
+AD4- de proaste, nimfomane si intrigante.

Of, Doamne, cate stii....Incearca proasto, si fii atenta, ca
nu stii
unde ti+AD0-am intins eu vreo plasa pe drum, cum nu ai stiut si
de alte
lucruri, si s-ar putea sa cazi in bot inainte de ti se
vindeca ranile
actuale. In rest, be my guest+ACEAIQAhACE- LOL LOL LOL LOL

+AD4- Voi sti sa vorbesc despre
+AD4- atacurile tale subversive, facand uz de o baterie de
SN-uri (asa cum
+AD4- ai invatat-o si pe Domnitza) ca sa ataci +ACI-femeia+ACI- sau
+ACI-femeile+ACI-
+AD4- momentului, creand impresia ca nu doar tu, ci tot SCR-ul,
ba chiar si
+AD4- cei care nu posteaza niciodata ci doar citesc, ar fi
impotriva lor,
+AD4- s-ar fi saturat de prostia lor fenomenala, de manevrele
lor, de
+AD4- tentativele lor de a cuceri cine stie ce barbat.

Nu cucoana, singura care a dat dovada de o prostie
fenomenala esti tu,
pe Adriana nu mi-as permite sa o acuz de asa ceva, nu in
serios in orice
caz, precum si stiu ca, indiferent de discutiile si
chestiunile intre
mine si Domnitza, nici ea nu este proasta. Tu esti singura
care a reusit
sa-mi confirme aceasta parere, cu asa o cantitate enorma de
exemple.

+AD4- Ti-am oferit, stii bine, posibilitatea sa ne intelegem
toate patru, ma
+AD4- refer la tine, la Adriana, la Domnitza si la mine, sa ne
comportam ca
+AD4- niste femei civilizate, sa fim prietene.

Prietena cu tine? Fii serioasa, iar tu nu imi poti oferi mie
o prietenie
cu o persoana terta, ca nu esti pe post de avocat cu
imputernicire, asa
ca mai lasa-te de tendintele tale megalomanice.

+AD4- Dar in razboiul pe care il
+AD4- porti impotriva tuturor femeilor lumii tu nu vrei sa fii
altfel decat
+AD4- singura. Asa ai sa si fii. Iti urez succes. Si, inca o
data, lasa-ma
+AD4- in pace.

Hey, madam, eu ti+AD0-am mai spus, nu te lega de mine, nu ma leg
de tine.
Daca vorbesti despre TOTI seceristii, sau +ACI-niciun secerist+ACI-,
grupa din
care fac si eu parte, o sa+AD0-ti raspund, chit ca+AD0-ti place sau
nu. Capisci?
Deci pastreaza-ti o distanta inversa cu capacitatea ta
intelectuala fata
de mine si nu o sa te mai apuce bandaliile vazindu-ti
efortul
+ACI-intelectual+ACI- faramitat si aruncat in toate directiile
vantului. +ACIAIgAiACIAIgAiACIAIgAiACIAIg-
Von: clarinne +ADw-clarinne+AEA-citeweb.net+AD4-
Betreff: Re: Ce ar fi daca.....
Datum: Sonntag, 4. April 1999 15:55

misuchivu+AEA-my-dejanews.com wrote :

+AD4-Acum citeva luni Anglia il aresta pe Pinochet la
interventia unui
judecator
+AD4-din Spania.

Pentru ca tot veni vorba, mi-ar place sa-mi spui care este
parerea ta
proprie despre aceasta arestare. O consideri justificata sau
nu?

+AD4-NATO este dominata de tari in care guvernele sint dominate
de
indivizi
+AD4-cu aceeasi conceptie ideologica ca a lui Clinton.

Si cum Dumnezeu a fost posibil acest lucru, ma intreb? Cum a
fost
posibil ca sa ajunga toti la aceleasi conceptii ideologice?
In Franta,
Chirac si Jospin se afla in partide si tabere adverse, dar
in privinta
acestui razboi s-au pus de acord. Curios este faptul ca in
Franta
tocmai comunistii se opun mai tare interventiei NATO, in
timp ce
nationalistii lui Pen se abtin (sau in orice caz, tac), desi
ar fi de
asteptat sa ia partea sarbilor. Mi-e greu sa gasesc o
legatura
coerenta intre toate aceste date. Dar ma tem ca nu poate fi
Clinton
legatura. Nu pot sa cred ca, psihopat sau nu, seful Statelor
Unite
este capabil sa traga toata Europa Occidentala dupa el.
Atentie+ACE- Nu
vreau sa spun ca nu ai dreptate. Ci doar ca argumentele tale
nu ma
conving sa-ti dau in momentul de fata dreptate.

+AD4-Acest exod fortat a fost prevazut. De ce Clinton l-a
ignorat?

Clinton l-o fi ignorat, repet, nu stiu care o fi situatia in
USA, dar
in Europa acest exod a fost prevazut din capul locului, ca
unul dintre
efectele posibile ale razboiului. Oricat de nepriceputa as
fi, este
clar si pentru mine ca din punct de vedere strategic NATO a
dat-o rau
in bara. Dar cu, sau fara acest razboi, exodul albanezilor
ar fi avut
loc oricum, ceva mai mocnit, insa. Era clar pentru toata
lumea ca
albanezii vor fi pana la urma scosi afara din Kosovo si ca
se vor
risipi apoi in intreaga Europa. Presupun ca s-a vazut in
aceste
atacuri o posibilitate de a impiedica acest lucru. S-au
inselat, asta
e sigur.

+AD4-Nu crezi ca esti cam superficiala?

Daca a pune accentul pe viata oamenilor inseamna a fi
superficial,
atunci am fost si nu-i cu suparare.

+AD4-Ai ignorat atitea detalii, incit imi
+AD4-pare rau de data asta iti dau nota 4.

Mi-ar fi imposibil sa acopar toate detaliile, mi-ar trebui
saptamani
intregi. Iar nota 4 este buna in cazul de fata, nu crezi? Ma
temeam ca
nu merit nici atat.

Io cred ca clara e prea finuti pentru asa ceva. Dar ai
adresa intreabal.

+AD4-Dr.Horst schrieb in Nachricht
+ADw-83ogpg+ACQ-ave+ACQ-2+AEA-news2.isdnet.net+AD4-...
+AD4-
+AD4APg-Csaba Takacs +ADw-Csaba.Takacs+AEA-T-Online.de+AD4- :
+AD4-
+AD4- (da

+AD4-poate ne ajuta alina?) Da sti ce ma intreb io: cum se
desfasoara domle
+AD4-chestia, cu juriu, cronometru, public, tot tacamul, ca la

JO? Iti dai seama

A666Z2000

>From: "bagamias" baga...@pula.com

>2000 x 5 ml= 10 litri sperma
>cu asa o cantitate poate deschide o banca de sperma

Iar banca sa fie condusa tot de Mugur Isarescu.

Dr.Horst

Csaba Takacs <Csaba....@T-Online.de> wrote :

> ------------------------------------
> Io cred ca clara e prea finuti pentru asa ceva. Dar ai
> adresa intreabal.

> Dr. Horst :

Bai, taica, abia acu ma prinsai ca mie mi-ai postat chestia asta, da nu
pricepui nimica de nimica. Postasi o polologhie de nu's cati metri ca sa-mi
zici chestia asta, sau cu care scop? Ti s-a facut dor de vechile bune
scandaluri si vrei sa le retraim cu totii? Bon, uite ce am io sa zic la
chestia asta. Una la mana io ma refeream la alina nu la clara. Te pomenesti
ca pana la urma s-a stabilit pe bune ca e una si aceeasi si io n-am fost pe
faza. Doua la mana nu numai lu Don Quijote ii sopteste pasaricile ci si mie
si mi-a soptit o pasarica_ca alina cica e sexoloaga, de alea te duci sa iei
sfaturi cand nu mai tine cotzaiala. Si trei la mana am adresa lu alina
(vorba vine), daca la ea te gandeai, da am impresia ca nu e buna. Probabil
ca sint io prea compromis, ca mie nu-mi raspunde. Da ce-ar fi sa-i scri tu,
daca-i zici ca e finuti poa ca ti-o raspunde.

Csaba Takacs

Horst.
Nu am nevoie de femei virtuale, sint bine aprovizionat
pentru toate necesitati cu persoane reale, vii. Nu sint
tipul omului modern al lui A.T., las timp cuvenit penrtu
toata necesitati. Iar daca kerologista vrea sa fie altceva,
le schimb pe ea si nu patul.
De altfel sarbatori fericite.
Csaba

Dr.Horst schrieb in Nachricht
+ADw-83so3e+ACQ-as6+ACQ-2+AEA-news3.isdnet.net+AD4-...
+AD4-
+AD4-Csaba Takacs +ADw-Csaba.Takacs+AEA-T-Online.de+AD4- wrote :
+AD4-
+AD4-. Da ce-ar fi sa-i scri tu,
+AD4-daca-i zici ca e finuti poa ca ti-o raspunde.
+AD4-