D-lui Epigramist

Dresorul

Stimate D-le Epigramist,

Sunt total impresionat de versurile D-vs, va rog sa ma credeti! Stiti sa puneti
lucrurile scurt si direct la punct. Va alaturez o poezie, scrisa de Tudor
Arghezi, in speranta ca va amuza. Cat despre protagonistii descrisi, nu pot
decat sa spun celor care se 'simt': If the shoe fits, wear it!

Cu multe multumiri!

C.

"Hora-n batatura"

Intr-o magazie goala
Am deschis si noi o scoala
Mai cu seama fetele,
Bercile, boghetele,
Sunt silite sa invete
Insirate sus pe betze,
Am primit la-nvatatura
Tot ce-a fost may bun de gura.
Gainile si cocosii
Ne-au trimis galagiosii.
Bibilica s-a-nvatat,
Cred ca nu m-am inselat,
Atat sa zica: "pacat".
Si s-a dus pe drumul scurt
Zicind ca stie prea mult.
Matza vru sa fie moashe,
Dar se lasa pagubashe,
Din clasa-ntaia primara
A fost broasca data-afara.
La purtare si Grivei
Are tot unu si trei.
Gasca mestica sacas
Si ratza moare de ras.
Curcanul, umflat in pene,
Scoate motzul din sprancene;
Cinta-n poarta caterinca.

Directoare: Baba Tinca

Epigramist

Pentru Dresorul (C.)

Ieri zicea o "doamna bine"
Ca nu pot sa fiu ironic
Merg cu ghioaga dupa mine
Si rad cu ecou..sardonic

Altii-arunca cu stiloul
Ma injura, bestelesc....
Dumneata? Mi-ai dat cadoul
Lui Arghezi. Multumesc !

Subject: D-lui Epigramist
>From: dres...@aol.com (Dresorul)
>Date: Tue, Feb 9, 1999 23:21 EST

PapuraVoda

Epigonist gratuleaza:

> Altii-arunca cu stiloul
> Ma injura, bestelesc....
> Dumneata? Mi-ai dat cadoul
> Lui Arghezi. Multumesc !

O, de'as putea sa'ti dau si eu ceva
Ti'as da ce nu se poate da,
Nu poezii pentru Mitzura,
Ca tot nu 'ti mai astupa gura
(Nu poti dormi?
ai insomnii?)

De'ar fi sa'ti dau ce nu se poate da,
Ti'as oferi si eu ceva
Facut de' Arghezi la betzie,
Dar nu cu capul, nu poezie,

O, de'as putea sa'ti dau eu tie
Argheziana semintzie,
(Nu pe Baritziu ti l'as da
Ca spiritul i'l emulezi deja)
La insomnie ti'as da cura:
O, eu ti'as da'o pe insasi Mitzura*
Ca poate'ti mai astupa gura.

* cica Mitzura Arghezi a "participat" recent la o intrunire
literar-patriotarda dormind dusa si sforaind sonor.

G Sandu

La biciul lui "Dresor" raspunzi prompt si milog,
La fel ca si catzelul lui Pavlov:

>Pentru Dresorul (C)
> Multumesc !

Elogii, osanale, multumiri
din inima, ah, ce de amintiri,
si nostalgii proletcultiste
ce pentru noi sunt foarte triste...

Dar nu pentru al nost' "Epigramist"
Un du'te vant, un fost pupin-lingvist
Ce isi ofera dosul cu multa elegantza
Biciului de dresor de "C"irc-umstantza...

Epigramist

"GSandu" o ia pe tziganeste
L-a enervat un gest, mai stii ?
Hodoronc-tronc isi aminteste
De comunisti (cu nostalgii)

Si daca intzeleg eu bine
Oricine spune "multzumesc"
Isi lasa pantalonii-n vine
Pentru G Sandu- gest tampesc !

Ai amintiri, ba lighioana ?
De, fiecare cu-ale...lui
Ce suferinzti si ce prigoana !
Ce ai patit, de ce nu spui ?

Dupa cum vad, ai rautate
Si ragai ca un comunist
Dac-ai putea, cred ca m-ai bate;
Ai stofa de proletcultist ! *

* Daca ti se-aprinde becul
Dai lui Croni'-un telefon
Iti trimite iute cecul,
Multzumiri si un...palton **
[Ce cotarle, ce gunoi
Dai in unu, tzipa doi]

** E februarie, nenica
Pan' la vara mai e mult
E un frig de te urzica
Mergi la munca, fii....adult !

G Sandu

Epigornist incurca borcanele:

"Proletcultist" si "Diplomat"
Obisnuitul zarzavat:
Precum citii intr'o poveste
Ca cine zice, ala este !

>* Daca ti se-aprinde becul

> Dai (sic!) lui Croni'-un telefon

Daca o sa'ti cada fisa,
Da'i lui Theo'un pumn ca'i tont
Si'n oglinda lui Narcisa
Da'i lu Strumpf un branci si'un ghiont

Fin'ca te'anvatzat ca "dai"
E scris fara despartire
Ca'i corecta prescurtare
A radacinii "davai" !

Zise Theo catre Strumpf
Palmuindu'si un... tzurloi:

Dresorul

papura mestecand ierbile (din papurish):

>O, de'as putea sa'ti dau si eu ceva
>Ti'as da ce nu se poate da,

Stiu ca vorbesti de dumneata,
Cine pe tine sa te vrea?
Tot te dai grande, crezi ca stii
Te tot avanti in batalii....
Esti depashita rau fetitzo,
Caci te tot rad chiar si curcanii
Ca-n disperarea ta cea mare
Te-ai multzumi si cu golanii.

>La insomnie ti'as da cura:
>O, eu ti'as da'o pe insasi Mitzura*
>Ca poate'ti mai astupa gura.

Daca nu ti-o astupa tie,
Zina, sau moasha, cine stie,
Ca de rusine te-au facut
Precum toti de pe-acest newsgroup.

Tu lectiile nu le inveti,
Si-ti tot ridici tu parapeti.
Iar mintea ta, e-o gamalie,
Pe care-o rupi, ca pe-o hartie.

C.

Dresorul

gsandu se inversuneaza:

>La biciul lui "Dresor" raspunzi prompt si > milog,
>La fel ca si catzelul lui Pavlov:

E clar ca tu, ajuns la fund,
Fetzele noi iti iei, crezand,
Ca poate, poate, s-o-ndura
Cerul cel mare, poate-o vrea,
Sa-i mai prosteasca, ca-n trecut,
Pe cei ce-odata te-au f.....t.

Insa tu stii, metoda ta,
Tine poate cu-altcineva,
Dar daca vrei, ei te-or f...a
Pe tine, si pe avocata!

C.

G Sandu

Vreau doar atat sa'ti spun, Dresor
Incult, ca Leana*, agramata,
Ca la nivelul tau de balta
Mi'e incomod sa ma cobor !

Eu nu rimez in versuri chioare
Nu'njur, deci lasa'ma in pace !
"Dai"** bice in continuare
Epigornistului, ca'i place.

* Leana'i academiciana
Urata si megalomana
Ce nu primea in jurul ei
Compania altor femei.

**Dai - acesta e limbajul
Cu care sa'ti faci dresajul

P.S.
De'acum incolo orzul nu'l mai stric,
Ca la nivelul meu nu pot sa te ridic.
Il las pe Epi sa'ti dedice
Versuri anoste dar peltice.

PapuraVoda

dres...@aol.com (Dresorul) ne amuza cu obisnuitele'i perle de umor
involuntar:

>Tu lectiile nu le inveti,
>Si-ti tot ridici tu parapeti.
>Iar mintea ta, e-o gamalie,
>Pe care-o rupi, ca pe-o hartie

Cuvintele de mantuiala
Ce nu au sens, n'au nici umor,
Ne spun ca, fara indoiala,
Epigramistul e... Dresor !

Aceeasi rima de urgentza,
Acelasi ritm schiop, sincopat,
Aceeasi lipsa de cadenta,
Bytes irositi, ah, ce...pacat !

Dresorul

gsandu se razvrateste "barbateste":

>Vreau doar atat sa'ti spun, Dresor
>Incult, ca Leana*, agramata,
>Ca la nivelul tau de balta
>Mi'e incomod sa ma cobor !

Hai ma, curva obstii-ntregi
Toanta mare vad ca esti
Ca unde ei toti te-au pus
Nu te uiti tu decat ...SUS!

>Eu nu rimez in versuri chioare
>Nu'njur, deci lasa'ma in pace !

Versurile nu sant chioare,
Sant chiar pline de sudoare,
Dai si tu cam tot ce poti
Din cacat ca sa te scoti.

>**Dai - acesta e limbajul
> Cu care sa'ti faci dresajul

Da' Ruseste de-unde stii?
Parte a "culturii" tale?
Asta-i tot ce-ai invatat
De la toti ce i-ai f---t?
Sigur asta-i ce-ti spuneau
Imediat cum te vedeau
Si de tine tot fugeau,
Ca ei aveau o idee
Cum transmiti tu gonoree!

>De'acum incolo orzul nu'l mai stric,
>Ca la nivelul meu nu pot sa te ridic.
>Il las pe Epi sa'ti dedice
>Versuri anoste dar peltice.

Rumegi tu atata orz?
Vezi, ca eu am auzit
Pentru o talie el nu-i menit!
De nivel sa nu vorbim
Ca eu sa te pot vedea,
Trebuie sa cobor pan' la podea!

C.

Troubadour

Dresorul ( Alter ego-ul lui Epipi-gra muist ) wrote :

>Stimate D-le Epigramist,
>
>Sunt total impresionat de versurile D-vs, va rog sa ma credeti! Stiti sa
> [...]

Treba c'a fost mare shortage de sicofanti daca Epi-Theo a inceput- iarasi-
sa-si scrie misive muiate in admiratie naroada...( see supra )

S-a ouat E Pipi-lica, doi poiemuri si nitzel
Primul, drop de bibilica, while the latter, of catzel
C'mon Epic-gagautza, nu fi ...bula, ma nepoate
Opu ' tau nu- i, pe departe, likely " for to" rate Nobel
Nu-ti mai fa singur statuie, tot batandu-te pe spate
Opu- ti e " so fit" , nepoate, ca sa-ti bagi picioru-n el

For,like they sez, if da shoe fit...weat thou it !

G Sandu

Hey, yo Truby, welcome back here where you belong !
But respectfully I pray, about "Dresor" you're wrong.
It's not Theo, even thou both are on same wavelength
It is Moasha, his sweetheart, returning with new strength.

You remember her technique dressed as Dominatrix
Cursing, bitching, whipping hard to please Theodorix?
Poems for retarded kids to put to bed Baritziu?
Now she turns up as "Dresor" bitch-uind cu biciu'.

Same Jeanette, same coiffure, or peutetre autrement?
If it's not her, it's her clone, Theo's tastes are constamment.
Who knows? maybe you are right, and Dresor is Old Fart
Then Epigon is Moasha, who can tell them apart?

Epigramist

Gunoiul ratat Troubadur, scursura sociala a SCR-ului, repeta performantza de a
se pupa in cur ( de unu' singur) in timp ce il linge in organul creativ pe
Cur/en, spala in pupaturi pasaroiul jegos al lui Croni si se si caca pe restul
bordului, la intamplare:

Iar te lauzi, loaza proasta, cacatura de parech *
Ai putere cat o baba, da' te lauzi, esti oytzer**
Dobitoc ros de invidii, all you do is just gridzheh***
Graseiezi o boratura si-o inghitzi- asa , fonfer !****

*A slime like you, a bug (also a fag)- bonjour !
** Asta ti-o traduce Coren cand o sa-l mai pupi in cur
***Un ratat si-o boratura- moare de invidie
****Tolomac cu frunte-ngusta, gura ca o stridie

Epigramist

D-le Dresorul,
Scrii:

>Dar daca vrei, ei te-or f...a
>Pe tine, si pe avocata!

Am o vaga banuiala
Ca sub stratul gros de var
E figura bleg-banala
A lui tanti Cronicar

Stil greoi, vers hurducat
[Doarme la cap cu olitza
Pan' la gura cu rahat]*
"GSandu"-i de fapt...Gheorghitza !

*Mai aeriseste-te si matale, madam !

Epigramist

Papura da( iar) cu presupusu':

>Epigramistul e... Dresor !

Sigur ca da, prea-delicato !
Eu sunt acolo unde-i... rau
O dregi degeaba, c-ai cacat-o
De zeci de ori (cu capul tau)*

* Una e pentru MuZicescu
Doi ? E "eseul jurnalist"
Trei? Pentru "Iorga criminalul"
You want a copy of the list ?

Epigramist

GSanda da cu gura ca proasta:

> Precum citii intr'o poveste
> Ca cine zice, ala este !

Aaaa, acum te vad mai bine
Tu esti alta putorisca
Ai si formele mai pline
( Si o gura de morisca)

Cine zice, ala este ? Aoleu, cum o...belesti !
Ca mai ieri cantai "Parintzii" si citai din...Paunesti !

Epigramist

[noutati despre Gherghina]

Nu e Croni, cher amice,
M-am grabit, e...nursa mica
P-asta tot s-o tii in bice
E-n SM*, si se oftica....

*Sado-maso cu clabuci
Ii place s-o bati la buci...

DOMNITZA

THEODORIX ar fi cazul sa te duci tu sa te culci ca ai inebunit de tot.

Tu esti obsedatul din 'Gaurica_nuta' de asemenea.

Ia-ti curva_cu_biciul(DRESORUL) si faceti-va felul, OBSEDATI ce sinteti!

GSANDU tu esti proasta sau te prefaci?
Ti-a dat suturi in cur Curva_cu_biciul = Bataush si tot o pupi in cur! Sa-ti
fie de bine, netoato!

Si SN=COCUTZA este tot unul dintre cei de mai sus, aceeasi laba_trista care
n-are ce face si-si pierde viata pe scr!

VOI SINTETI INTELECTUALII CU CARE SE MINDRESTE DIASPORA?
VAI DE BIATA ROMANIE!!!

RUSINE VOUA!!!!!

clarinette

DOMNITZA wrote :

>GSANDU tu esti proasta sau te prefaci?

Domnitza, ce surpriza placuta! Aruncandu-mi astazi ochii pe scr, dupa
o pauza ceva mai lunga, pe cine vad eu? Pe
"atat-de-indelungat-absenta" scr-ului !
Cum de te-ai hotarat sa revii? In opinia mea, ai facut bine. Eu sunt
multumita. Dar am si eu o intrebare, caci sunt foarte nedumerita. Cine
este G Sandu ? Mai exista pe scr femei pe care sa nu le fi cunoscut si
eu in atatea luni de zile? Caci mie nu-mi iese bine la socoteala.
Uite, pe Adriana am vazut-o, pe Ines de asemenea, acum ai aparut si
tu, eu n-am mai fost pe-aici in ultima vreme, iar pe cocutza si pe
nutza le tradeza... rima. Si-atunci ce alta femeie poate sa fie G
Sandu ? Ti-as ramane indatorata daca m-ai lamuri si pe mine.

P.S. Mi-am permis unele modificari in titlul mesajului tau, nu de
alta, dar era prea vizibil si prea... provocator. Cred ca, daca vrei
sa-ti reuseasca pe deplin efectul "surpriza", putin mister nu ar
strica.

Ines Weber

clarinette wrote:

> Cum de te-ai hotarat sa revii?

Clara, Clara, eu ce ti-am scris in urma cu aproape o luna? Insa fii
atenta, ca pare pusa pe fapte mari, parca eu nu am stiut ca "umbra" ei
se perinda pe-aici inca inainte de a avut curajul sa scrie sub numele
atit de cunoscut tuturor!

> In opinia mea, ai facut bine.

Sigur, ne lipsea la toti un "punch-bag"!!!

> Dar am si eu o intrebare, caci sunt foarte nedumerita. Cine
> este G Sandu ?

Scrie-mi direct pe e-mail si iti spun eu!

> Mai exista pe scr femei pe care sa nu le fi cunoscut si
> eu in atatea luni de zile?

Da, insa s-ar putea sa fie aceleasi pe care credeai ca le cunosti deja
(ca D, de exemplu)

> [...]
> alta, dar era prea vizibil si prea... provocator. Cred ca, daca vrei
> sa-ti reuseasca pe deplin efectul "surpriza", putin mister nu ar

Ce mister? Poate Mister (Celtic, sau cine-o vrea). Sigur ca vrea sa
provoace, crede ca cu asta cistiga ceva (mai bine zis pe cineva) insa
amenintarile si insultele, mai ales aerul de atotstiutoare or s-o
incurce din nou, ca si data trecuta. Numai cu diferenta ca o sa mearga
ceva mai repede de data asta!

IW

je profite qu'on soit tous
presents afin de vous dire
qu'il y avait que la pouffe (chioamba)
qui êut manquée l'ocas.

°touched for the very first time....

G Sandu

"clarinette" <clari...@worldnet.fr> writes:

>Cine
>este G Sandu ?

>Ti-as ramane indatorata daca m-ai lamuri si pe mine.

Sa va indatorez: ma cheama Gheorghe Sandu, dar dumneata poti sa'mi spui
M. George Sand. Sa nu te gandesti la cine stie ce personaje literare
ca...oricum stiu ca asta nu'ti sta in fire. Pe dumneata te intereseaza in
general personajele de pe SCR. Pe mine ma pasioneaza exclusiv ideile si
opinile. Cu toate astea, m'ar interesa o discutie cu dumneata fiindca imi place
cum gandesti si esti printre foarte putinii participanti care cunosc eticheta
dezbaterilor. Ti'am admirat adeseori verva, cursivitatea, elocventa si
imaginatia, care indubitabil isi au radacina intr'o eruditie solida, de care
insa niciodata nu faci parada.

Daca vrei sa stam de vorba, te invit sa ma consideri doar un screen name si sa
te abtii de la obiceiul speculatiilor pur personale, meteahna pe care nu ti'o
admir, au contraire.
Dar esti binevenita sa'mi critici opiniile, modul de exprimare, stilul, si daca
ai inclinatia, chiar ortografia si gramatica.

A bientot

Epigramist

Domnitza (nervoasa) scrie (?!):
"VAI DE BIATA ROMANIE!!!"

Ca bine zici, Prea-Luminato !
Pe cand ne injuram in... tinda
Chiar soarta Tarii-am intinat-o
Cu tine-n frunte, Presedinta.*

Promitem toti sa stam in rand
Asa cum stai si Tu (de-o viata)
Vom spune glumele in gand
Iar cel ce rade, e-o paiatza !

Tu ai dreptate, noi, titratii (?)
Am bestelit-o, mai badie
Ar trebui sa fim ca fratii,
Sa discutam...Filosofie

Sau poate- sa vorbim de Arte?
Ca de Religie- mi-e acru...
Ceva..Recenzie de Carte ?
("Nimic Profan si Totul Sacru"?)

Si tot nu stiu: pe ce subiect ?
Sa vorbim iarasi despre..Frost ?
Dar ca sa fiu chiar la obiect
Am unul tare: "X. e prost".....

*Stiu ca "Presedinta" nu rimeaza cu "Tinda"
(dar nici cu Domnitza, ca am mai avut...una la fel si ati vazut ce-a
iesit, macel curat !)

Archivist4

> [...]

> *Stiu ca "Presedinta" nu rimeaza cu "Tinda"
> (dar nici cu Domnitza, ca am mai avut...una la fel si ati vazut ce-a

Theo sez:
>*Stiu ca "Presedinta" nu rimeaza cu "Tinda"
> (dar nici cu Domnitza, ca am mai avut...una la fel si ati vazut ce-a
>iesit, macel curat !)

Vrei ca sa te impaci cu Domnitza de Valentine? Anul trecut pe vremea asta erati
"sweathearts" si va facea'ti mereu poezii de amor, unul altuia. S'au vrei s'o
macelaresti ca pe Ceauseasca dupa ce ai lins'o bine si ai ridicat'o in slava
cerului? Tu ziceai tot timpul ca ce desteapta e si acuma scuipi unde ai lins.
Cind se tot lega de toti cu injuraturi si insulturi tu i'ai luat mereu apararea
ca lui Ceauseasca. Dupa ce a cazut te dai mare viteaz, hop si Theo sa scuipe
unde a lins!
M'ai bine ai lua meditatii de la Truby ca habar nu ai sa scrii in versuri, pana
si Oali te taie la poezii. Ca un preten am tot incercat sa te fac sa intelegi
ca ai nevoie de niste neditatii, daca intradevar doresti ca Domnitza sa-ti cada
cu "tronc" Nu cumva tu faceai versuri lui ceasca si lui academiciana chimista
cind traiau?

Deasemea poti sa-i trimiti si niste trandafirii " in sale" pe data de 15,
imediat dupa Valentaine's day. Sincer sa-ti spun nu cred ca Domnitza sa merite
"the full price" pentru trandafirii

DOMNITZA

>From: epigr...@aol.com (Epigramist)
>Date: Thu, Feb 11, 1999 23:02 EST

a_mist_grrrr_epi-centrul_ BOO_se_umfla!!

> Ar trebui sa fim ca fratii,
> Sa discutam...Filosofie
> Sau poate- sa vorbim de Arte?

te-ai omorit cu discutatul!
nu zice unul un cuvint ca iesi cu ghioaga
...la pamint!
ca ii lipseste unuia un 's' sau 'p-ul'
sau ca-i mai fain ca tine, sau ca-i mai hazliu?
la toti tu le gasesti cusur
mai bine i-ai ....lasa in pace
invatza de la trubadur
ce cronicarelor le place!

CE TE DAI ,BRE, ASA MARE?

> Sa vorbim iarasi despre..Frost ?

> Am unul tare: "X. e prost".....

pt prima data o recunosti! rudotel,ei?

> *Stiu ca "Presedinta" nu rimeaza cu "Tinda"

>dar nici cu Domnitza, ca am mai avut...una la fel si ati vazut ce-a >iesit,
macel curat !)

cind nu-mi pun mintea si te las
sa dai -nainte, tot ca prostu
ala-i MACEL?
s-o creada moshu_FROSTU!!!(TU!)

Epigramist

D-lui Kakakian:

De cate ori, bai precupetze
Ti-am corectat ortografia ?
Nu te-am rugat eu, cu blandetze
Sa nu mai murdaresti hartia ?

Tu? O tii snur ! Esti logoreic
Si carcotas nevoie mare
Gresesti la stilul...diareic
Te voi trata- deci- ca atare:

Ce o tot aperi pe Domnitza ?
Doar esti catzel de...Cronicar
Iti pare rau de tanti Mitza?
Da,...si nu prea.. Mare cotzcar !

Il mai si plangi pe Ceauseascu
Si spui ca l-am impuscat... eu
Chiar ma confunzi cu..Paunescu...
Vezi ca te-aude... Dumnezeu !

Ma fac ca nu te-aud, cretine
Ba, spurcaciune agramata!
Fa ochii mari, uite-te bine
Sa-ti vezi...misiva corectata:

Se spune "sweethearts", animale!
"Facea'ti" se scrie-ntr-un cuvant
"S'au" nu e cum il scrii matale
"Insulturi" e un sut in ...vant

"M'ai" este "mai", ba strambatate !
"Intradevar" e... despartit !
Dar eu vorbesc in gol, firtate
Ai creierul cam...amortit

Scrie boul:

" trandafirii" in loc de" trandafiri"
"Valentaine's day" in loc de "Valentine's Day"
"neditatii" in loc de "meditatii"
"intradevar" in loc de "intr'adevar"

Mai scrie imbecilul:

"PRETEN" in loc de "prieten"..... (sic!)
[cu VOI vorbea "ala" de va facea "PRETINI" ?]
"m'ai bine" in loc de "mai bine"
"insulturi" in loc de "insulte"
"s'au vrei" in loc de "sau vrei"
"va facea'ti" in loc de "va faceati"
"sweathearts" in loc de "sweethearts"

Cum Dumnezeii si Pastele (scuzati "cum") potzi produce o pleiada de greseli
atat de dezgustatoare, nu-mi pot imagina.... Mai mult, ai invatzat de la tzoapa
aia si bagi " apostrofu' " peste tot, de parca a dat strechea in tine... Ce e
de facut ? Cred ca e cam tarzior pentru matale, cred ca a fost deja cam tarzior
inca de la 5 anisori... "Painea tampeste" zicea un bun amic de-al meu (culmea e
ca a murit de...guta)...
Paliative: Citeste si tu un ziar romanesc (sunt atatea pe Net ! Romania
Literara, Catavencu, etc) poate ti se mai curatza rahatul ala de
creier....Lasa-te de sfaturi de idiot si de insinuari inutile, ca te rad si
curcile, imbecilule; calitatile mi le cunosc si fara aprecierea ta sau a
neispravitzilor din gasca ta (Truby, Croni, etc.etc), crede-ma, nu ma
impresioneaza asa zisele "critici constructive" si jicniri in gol in nici un
fel... Va batetzi cu fantomele, prostovanilor ! Vedeti-va de bubele din capul
vostru, au puroiat de va umpletzi de muste, eu vin aici sa ma distrez iar pe
voi va apuca disperarea de parca va aparati mosiile...Greselile facute la
gramada va indica adancimea ignorantzei fiecaruia (adesea abisala) si
combinatia cu vanitatea atarnata la gat ca talanga la gatul vacii este de un
amuzament neintrecut...Cum...dracu' sa nu razi in hohote ? "Cucoanele" vor sa
afle adresa si numarul de telefon, unele au nevoie de un barbat, altele (si
altii) doar strang informatii, pocaitul ala cu diavoli si cu apocalipse da
inainte cu scrisul pe banii contribuabililor, fosti (si actuali securisti)
schimba mesaje cifrate, Coren injura, Iacomi vorbeste cu un batz in cur, Istvan
turuie de parca i-au dat deja.. Premiul Nobel, unde mai gasesc eu asa o
distractie ?
Mai vii si tu- un cretin- cu poezii de Minulescu si dupa aia tragi o
sforaiala, un cacat de mesaj plin "de ura"/ mincinos/ impanat cu falsitati,
tu-UN ANALFABET- imi spui mie cum si ce am de facut, te straduiesti si sa ma
insultzi, poate ca maine iti scrie Truby un altul "mai bun" prin E-mail de ti-l
umple cu latinisme (si alte clisme) de ma dai gata, nu alta...Este o distractie
pe cinste, mon cher.....Democratia Prostiei mana in mana cu Prostia
Democratiei...
Acum ca mi-am petrecut doua saptamani bune pe SCR, cred ca mi-a ajuns, am si
eu o paine de castigat, o sa ma intorc sa mai radem putin cand mi se face iar
chef de voi.

Bye.

Mesajul cretinului:

clarinette

G Sandu wrote :

>Sa va indatorez: ma cheama Gheorghe Sandu

Ce revelatie!

>dar dumneata poti sa'mi spui
>M. George Sand.

Ah, acum pricep. Cum de nu m-am gandit la aceasta "romanizare" a unui
nume celebru ? Deci, totusi, Domnitza avea dreptate. De multe ori am
considerat-o drept "copoiul" cel mai iscusit al scr-ului (quoique...).
Dar cum, totusi, nu sunt decat cateva femei pe scr... cin' sa fie?
cin' sa fie?

>Sa nu te gandesti la cine stie ce personaje literare
>ca...oricum stiu ca asta nu'ti sta in fire.

D-l Iacomi ar spune ca exista "fr.rec.arts.litterature" pentru asta.

>Pe dumneata te intereseaza in
>general personajele de pe SCR.

Adevarat. Nimeni nu este perfect.

>Pe mine ma pasioneaza exclusiv ideile si
>opinile.

Ah, iata cum ne apropiem de adevarata dumitale identitate. Ma vei
ierta, dar curiozitatea este una din metehnele mele (de altfel eu o
consider o calitate).

>Cu toate astea, m'ar interesa o discutie cu dumneata

chose dite, chose faite...

>fiindca imi place...
>Ti'am admirat adeseori...

Wow! Ti-ai consumat aici portia de "perii" pentru tot anul. Iata-ma
indatorata pe vecie.

>de care
>insa niciodata nu faci parada.

Bof, sunt modesta.

>Daca vrei sa stam de vorba, te invit sa ma consideri doar un screen
name

Niciodata nu am divulgat identitatea celor pe care, sub o forma sau
alta, am ajuns sa-i dibuiesc (decat daca era deja o evidenta pentru
toata lumea). Asa ca, nici o grija. De altfel intrebarea pe care i-am
pus-o Domnitzei era absolut retorica, stiam ca in vecii vecilor nu voi
capata raspuns. Am vrut doar sa-i atrag atentia ca in spusele sale
pareau sa existe cateva confuzii. In rest, M.George Sand ramane pentru
mine un screen name.

>si sa
>te abtii de la obiceiul speculatiilor pur personale

Alors lą, ma tem ca nu pot promite nimic. Imi plac speculatiile. Dar
voi incerca sa nu impun altora parerile mele.

>meteahna pe care nu ti'o
>admir, au contraire.

Uf, in sfarsit, parca prea era numai "de bine", se impunea un bemol pe
aici.

>Dar esti binevenita sa'mi critici opiniile, modul de exprimare,
stilul, si daca
>ai inclinatia, chiar ortografia si gramatica.

Cu darnicia stai cam prost. Ma lasi sa critic ceea ce la dumneata nu
este criticabil. Si in general nu critic genul acesta de lucruri la
nimeni, pentru ca respect personalitatea celor cu care am de-a face si
sunt toleranta fata de insuficientele (eventuale) ale educatiei lor.
Ideile, opiniile, pot deveni subiect de discutie, intr-adevar, dar -
dupa mine - nu sunt "criticabile" caci adevarul se gaseste
intotdeauna undeva la mijloc. Ceea ce critic uneori la cei pe care se
intampla sa-i atac sunt de regula repercursiunile pe care actele lor
par sa le aiba asupra altora.

clarinette

Archivist4 wrote :

> [...]
15,
>imediat dupa Valentaine's day. Sincer sa-ti spun nu cred ca Domnitza

Uite, Mike, asa te vreau! Atata timp cat limba ta ascutita continua sa
suiere, totul este bine... pe coasta de vest.
Bine ai revenit printre noi.

clarinette

George Sand wrote:

>Daca vrei sa stam de vorba, te invit sa ma consideri

>doar un screen name si sa
>te abtii de la obiceiul speculatiilor pur personale,

>meteahna pe care nu ti'o
>admir, au contraire.

Deh, ce sa fac si eu? Am invatat de la "scoli mai mari"... (sau fraza
de mai sus era poate... autocritica si eu, ca bleaga, nu mi-am dat
seama?)

clarinette

Epigramist wrote :

> Cum Dumnezeii si Pastele (scuzati "cum") potzi produce o pleiada de
greseli
>atat de dezgustatoare, nu-mi pot imagina...

Domnule (sau doamna?) v-am urmarit productiile cu adevarata placere,
atata timp cat ati ramas in domeniul ironiei, satirei, epigramei sau
al parodiei, insa acum ati trecut la rautate gratuita si ma simt
incapabila sa nu intervin. Este pacat sa va epuizati pentru asemenea
meschinarii calitatile reale de care dispuneti. Ce punct sensibil
trebuie sa va fi atins Archivist daca reactionati atat de violent
dintr-odata? Chiar credeti ca felul in care cineva stapaneste regulile
de gramatica sau de ortografie ii reflecta in mod fidel caracterul? Mi
se pare deplorabil actul de a vana astfel greselile cuiva. Si ma
intreb de ce ati simtit nevoia sa o faceti, caci nu era absolut deloc
necesar, intrucat dvs. aveti un talent remarcabil de a lupta prin
mijloace cu mult mai subtile, pentru care v-am admirat mereu.
De ce dintr-o data aceasta surprinzatoare agresivitate verbala?

Caci daca v-ar fi interesat doar sa faceti "educatie" lui Archivist,
ati fi putut de exemplu sa-i corectati in mod tacit greselile atunci
cand ii citati propriile mesaje (asa cum am facut eu insami cu
"trandafirii" , vezi, spre exemplificare, "Re: Domnitzo, da-ne
L/indicatia !"). Nu credeti ca aceasta ar fi o metoda cu mult mai
delicata de a corija erorile cuiva, daca sunteti cu adevarat un
"purist" al ortografiei?

De altfel, dvs. insiva sunteti capabil de erori (ca orice om, de
altfel).
De exemplu, spuneti:

>Mai mult, ai invatzat de la tzoapa
>aia si bagi " apostrofu' " peste tot

in timp ce, pe de alta parte, recomandati :

> "intra'devar" in loc de "intradevar" (eu as spune, totusi,
intr-adevar, pana cand Academia româna va hotari altfel, ceea ce este
posibil).

>"Painea tampeste" zicea un bun amic de-al meu (culmea e
>ca a murit de...guta)...

Ma leg de-aceasta fraza din pur amuzament; mi se pare destul de logic
faptul ca prietenul dvs. a murit bolnav de guta (insa putin probabil
din aceasta cauza), intrucat cu opiniile domniei sale despre paine,
trebuie sa se fi hranit numai cu carne. Deci n-am prea inteles scopul
cuvantului "culmea" (sau poate ca n-am inteles fraza in ansamblul ei).

>...eu vin aici sa ma distrez iar pe

>voi va apuca disperarea de parca va aparati mosiile...

Eu cred ca dramatizati. Majoritatea scr-istilor fac acelasi lucru ca
dvs.

> [...]
>gramada va indica adancimea ignorantzei fiecaruia (adesea abisala) si
>combinatia cu vanitatea atarnata la gat ca talanga la gatul vacii

Ma tem ca aici aveti putintel dreptate... Uite, de-aia ii iubesc eu pe
francezi, care sunt extrem de revoltati (si au ajuns sa faca si greva)
pentru ca, in ciuda numarului considerabil de locuri de care dispune,
noua Biblioteca Nationala nu poate face fata enormului aflux al
cititorilor, care se iau la bataie la intrare, ca romanii pe vremea
odiosului la coada la carne. Interesanta paralela, nu credeti?

> [...]
cur, Istvan
>turuie de parca i-au dat deja.. Premiul Nobel, unde mai gasesc eu asa

Asta este adevarat. Si frumos spus. Dar dvs., printre toti acestia, ce
loc ocupati oare?

>Mai vii si tu... imi spui mie cum si ce am de facut, te straduiesti

si sa ma
>insultzi, poate ca maine iti scrie Truby un altul "mai bun" prin
E-mail de ti-l

>umple cu latinisme...

Eu zau daca inteleg de ce v-ati suparat astfel. SCR este un loc unde
"personalitatile" diverite (si curioase) abunda. In calitatea dvs. de
epigramist am socotit ca ati sesizat in mod remarcabil acest lucru.
Si-atunci va intreb : de ce nu-l luati pe fiecare exact asa cum este,
fara sa puneti nimic la inima? De fapt dvs. ce atacati aici? Felul de
a fi a lui Archivist? Caci opiniile sale nu sunt neaparat corecte, sau
sunt, in orice caz, discutabile (eu, de exemplu, apreciez foarte mult
epigramele dvs.) Mai bine i-ati fi dedicat o epigrama.

> [...]
ajuns, am si
>eu o paine de castigat, o sa ma intorc sa mai radem putin cand mi se

Ei,da, si iata ca am ajuns la... epidemie. Ce se intampla oameni buni?
In ultimele saptamani nici nu mai stiu numarul celor care s-au hotarat
sa paraseasca brusc scr-ul. Este oare necesar? Cine este psiholog pe
aici (tu, Ines), ca sa studieze putin fenomenul? Seamana asta a
revolta infantila (ceva de genul, "daca-i pe-asa imi iau jucariile si
plec) sau a depresie existentialista (ceva de genul : " la ce bun
toate astea, oricum nu ma mai poate bucura nimic?") Ce molima bantuie
oare? Poate ar trebui pus SCR-ul in carantina...

Zau, domnule (doamna) Epigramist, SCR-ul ar fi mai sarac fara dvs. si
cred ca si-asa a saracit destul.

clarinette

Archivist4 :

>...daca intradevar doresti ca Domnitza sa-ti cada
>cu "tronc"

Mike, aici ma tem ca ai dat-o cu bata in balta (vezi la ce poate duce
"necunoasterea" subtilitatilor limbii romane?)
Ce-ai vrut de fapt sa spui:

- ca Domnitza trebuie sa-i pice cu "tronc" lui Epigramist?
- sau ca Epigramist trebuie sa-i pice cu "tronc" Domnitzei (ceea ce,
in opinia ta, s-a petrecut deja) ?

Vezi ca diferente de nuanta ca aceasta pot declansa un nou spectacol
pe scr. Incearca sa-ti imaginezi "ei" starea de auto-excitatie la
gandul ca "el" vrea s-o recucereasca (Ptiu, drace, iar ma cobor la
barfele nedemne si risc sa fiu numita "tzatza", dar ce sa fac, m-ai
provocat cu "ambiguitatile" tale).

clarinette

clarinette :

>Incearca sa-ti imaginezi starea "ei" de auto-excitatie la
>gandul ca "el" vrea s-o recucereasca...

Numeroasele erori din mesajul anterior se datoreaza... ambiguitatilor.
Imi cer scuze.

clarinette

Spicuind din "opere alese" :

DOMNITZA wrote :

>BOO :

aluzie la Theo

>pt prima data o recunosti! rudotel,ei? :

aluzie la... rudotel;

>ala-i MACEL?

aluzie la Macelarul

>s-o creada moshu_FROSTU!!!

Aluzie la Celtic; ptiu! mi-a scapat, n-aveam dreptul sa pronunt acest
nume, de cand a cazut verdictul "interzisa orice apropiere la mai
putin de... 5 cm" (de text, sa-mi fie cu iertare).

>TU!

Aluzie la toti cei amintiti mai sus (incluzandu-l, desigur, pe
Epigramist).

Domnitza, iar ne pregatesti o mixtura de pseudonime ? Atentie, ultima
oara a ramas ... nedigerata. Ca sa nu spun ca a ramas in gatul...
unora. Ii cunosti cumva?

Dresorul

domnitza isi aeriseste frustrarea:

>a_mist_grrrr_epi-centrul_ BOO_se_umfla!!

Tot asa se umfla ea,
Asta e, asa e ciuda
Ca ea totul a facut
Injurat, amenintat
Ce pacat, n-a ajutat
Toti barbatii fug de ea
Nici pe cyber n-o f...a

>te-ai omorit cu discutatul!
>nu zice unul un cuvint ca iesi cu ghioaga
> ...la pamint!
>ca ii lipseste unuia un 's' sau 'p-ul'
>sau ca-i mai fain ca tine, sau ca-i mai hazliu?

Apropo de glume proaste
Eu tot m -am cam intrebat
Ce examen ai luat?
Daca vreti sa stiti cum mine
Sunati la D-l Presedinte
De Board, de la New York
Sa va stea mintea in loc.

>la toti tu le gasesti cusur
>mai bine i-ai ....lasa in pace
>invatza de la trubadur
>ce cronicarelor le place!

Lor le plac versuri frumoase,
CYBERSEX? Sub nici un mod
Ce tu body guards, politie
Detectivi sau securisti,
Ce barbat ti-o da la muie
Cand asa tu l-ai "vrajit"?

>pt prima data o recunosti! rudotel,ei?

Cat de prost poate sa fie
Daca nu ti-a dat-o tie?
Are gust baiatul, stie bine
Ce belea este cu tine!

>cind nu-mi pun mintea si te las
>sa dai -nainte, tot ca prostu
>ala-i MACEL?
>s-o creada moshu_FROSTU!!!(TU!)

Deci acuma este mos,
Insa cand tu tot visai,
Si credeai, si tot sperai,
Si il tot manipulai...
Altfel el ti se parea,
Il "iubeai", restul la cos.

Si-acum, in prostia ta,
Dai cu piatra, ce-altceva
Unde-odata ai f....t
Ai lins, ai imbratisat
Acum vezi tu struguri acri
Hai, admite, n-ai ce face
Ai primit ceva scatoalce.
Ce te tot mai legi de el?
Ia-ti mai bine-un rudotel,
Mai bine chiar, testosteron
Daca tot nu iei tu muie
Ia-l si tu incetinel,
O tableta, chiar si doua
Nu prea multe, ca altfel, vezi
trebuie mult sa depilezi!

G Sandu

"clarinette" <clari...@worldnet.fr> scrise:

>Ideile, opiniile, pot deveni subiect de discutie, intr-adevar, dar -
>dupa mine - nu sunt "criticabile" caci adevarul se gaseste
>intotdeauna undeva la mijloc.

Aici imi permit sa am alta parere: opiniile sunt criticabile. Exista un pun
foarte nostim in engleza care exprima cel mai plastic argumentul meu: orice
opinie personala e drept ca provine si din experiente personale, dar in ultima
instanta provine din sistemul personal de valori ("Belief System", abreviat
"B.S.").

E drept ca "adevarul se gaseste[...] undeva la mijloc", nu ne'ai spus noutatea
secolului, dar vezi ca daca n'ar fi, nu s'ar povesti, si din "povesti" (i.e.
dezbateri contradictorii in care opiniile sunt da, criticate!) aflam impreuna
cam pe unde e mijlocul.

Daca dezbaterile devin sangeroase (i.e. exclusiv ad hominem) combatantii se
anihileaza reciproc (vezi epidemia pe care ai sesizat'o) si fiecare ramane cu
"adevarul" lui izvorat fie din Biblie, fie din logica, diplome, experiente
personale de martir ("tovarasi, nu ne'a fost usor"), conturi bancare ("$ talks,
B.S. walks"), "merite" genetice (IQ elevat, frumusete fizica, talent literar,
sexul "tare", sexul "frumos" etc) sau eruditie enciclopedica. Din toata aceasta
salata de adevaruri pe care ne'o serveste secereaua avem ocazia sa aflam cam pe
unde ar fi mijlocul la care te refereai. Cu conditia sa nu ne risipim vremea cu
amanunte pur personale care genereaza atacuri pur personale.

Stephen Dancs,Toronto Canada

In a previous article, epigr...@aol.com (Epigramist) says:

>Istvan turuie de parca i-au dat deja.. Premiul Nobel...

Da dom'le, intr"'"adevar m-ai jiCnit. ;-)

>Democratia Prostiei mana in mana cu Prostia Democratiei...

Asta-i adinca nea filoSofu', si-o explica din plin si p'aia cu sexu' prost.
Pesemne ca talica ai prefera-o sa mearga mina-n mina cu Prostia
Dictaturii... platoniene. ;-)

>Acum ca mi-am petrecut doua saptamani bune pe SCR, cred ca mi-a ajuns, am si
>eu o paine de castigat,

Ne ferim de guta, ei? ;-)

>o sa ma intorc sa mai radem putin cand mi se face iar chef de voi.

Da spune-mi si mie bre sub ce pseudonim o sa revii, ca sa stiu si io cu
cine... rid.

(Cetateanu' Nobel, turmentat.) ;-)
--=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*
Stephen Dancs Voicemail: +1 (416) 760-5885
sda...@freenet.hut.fi http://come.to/sdancs http://www.ncf.ca/~bv561/

Stephen Dancs,Toronto Canada

In a previous article, clari...@worldnet.fr ("clarinette") says:

>Aluzie la toti cei amintiti mai sus (incluzandu-l, desigur, pe
>Epigramist).

L-ati uitat pe "a_mist_grrrr_", the garbage collector, or shall I say,
"the garbage" man? ;-)

G Sandu

Precum vacarul iar te'ai suparat
Pe Truby, Croni si Fanica
Da' ce te'a jiCnit? ce te'a provocat,
Ca lui Iacomi si Coren sa le porti pica?

Un text facut de Mike pe inserat
Cu mintea inca in anestezie
Si trupul in "pain killers" inecat?
Asta te'a scos din rime si din....amnezie?

Sau linsul in posterior
Mult practicat anterior
Ti'a provocat o "Greatza" ce cu fala
Unii'o numesc angoasa existentiala?

De ce nu l'o pali pe Paunescu
Nici o angoasa, nici o remuscare?
Ca dupa ce cazut'a linsul Ceausescu
El a "cazut" ca matza in picioare.

Tu insa vezi, esti un alt soi
Ca dupa ce Doamnei Elena un pedestal i'ai ridicat
Ca s'o vedem mai clar si noi,
I'ai dat in cap si te'ai carat.Nici laurii nu ti i'ai luat. Pacat...

> [...]

>trebuie sa se fi hranit numai cu carne. Deci n-am prea inteles scopul
>cuvantului "culmea" (sau poate ca n-am inteles fraza in ansamblul ei).

Of ca tare greu mai e s-o-ntelegeti: omu' nu minca piine caci credea ca-l
timpeste, asa ca, a dat-o pe carne care, a uitat sa-l "destepte" asupra
chestiei cu guta (consumul de carne creste nivelului acidului uric in
organism, deci, favorizeaza guta). Adica, pe scurt, prostu' crezuse c-a
scapat de dracu' fara sa stie insa c-a dat de ma-sa, hahaha... ;-)

Or in ENGLISH: the stupid man stopped eating bread, 'caz he thought bread
will make him dumb, so he ate mostly meats, which cause increased uric acid
levels resulting in gout, or for short, he escaped the Devil w/o knowing
that he bumped into his mother) hahaha... ;-)

This reminds me of a joke:

Believer: Father, what causes gout?
Priest: It's caused by loose living my son, being with cheap, wicked
women, too much alcohol and a contempt for your fellow man.
B: Well, I'll be damned!
P: I'm very sorry. I didn't mean to come on so strong. How long have
you had gout son?
B: I don't have it, Father. I was just reading here that the Pope does.

;-)

> [...]
>cititorilor, care se iau la bataie la intrare, ca romanii pe vremea
>odiosului la coada la carne. Interesanta paralela, nu credeti?

I guess this explains why you never seem to get to see a library then. ;-)

>Asta este adevarat. Si frumos spus. Dar dvs., printre toti acestia, ce
>loc ocupati oare?

Cel al filoSofului in plop, si-al plopului in aer. ;-)

>Ce molima bantuie oare?

It's gout... of the mind! ;-)

>Poate ar trebui pus SCR-ul in carantina...

How about staring with you, eh? ;-)

(NOTE: Answers to this posting will be monitored mainly on the
"soc.culture.romanian" newsgroup.)

clarinette

G Sandu wrote :

>Aici imi permit sa am alta parere: opiniile sunt criticabile.

> orice opinie personala e drept ca provine si din experiente
personale, dar in ultima
>instanta provine din sistemul personal de valori

Da, inteleg, confuzia porneste din faptul ca avem o opinie diferita
despre... opinii. Mai precis eu m-am referit la opinii ca idei (de
exemplu opinia despre religie, despre politica, despre homosexualitate
etc.), in timp ce tu te referi mai degraba la opinii ca pareri (de
exemplu opinia lui X despre inteligenta, frumusetea, comportamentul
lui Y). In acest ultim caz opiniile pot fi, desigur, criticabile. Si
tot criticabil este faptul ca, precum imi este din pacate obiceiul, eu
am generalizat si de aceasta data.

>E drept ca "adevarul se gaseste[...] undeva la mijloc", nu ne'ai spus
noutatea
>secolului

... nici n-am pretins asa ceva. Daca ar fi fost cazul, as fi scris mai
degraba un eseu, decat sa ma "produc" pe scr.

>Din toata aceasta
>salata de adevaruri pe care ne'o serveste secereaua avem ocazia sa
aflam cam pe
>unde ar fi mijlocul la care te refereai.

Partial adevarat. Intrucat oamenii nu pot fi toti la fel, este normal
ca intr-un loc precum scr-ul sa se manifeste personalitatile cele mai
diferite. A cauta "mijlocul" in aceasta situatie inseamna a fi
partinitor, sau, cu alte cuvinte, a admite ca unii au dreptate in timp
ce ceilalti se inseala. Ceea ce nu poate fi adevarat. Adevarul este la
mijloc nu in interiorul grupului, ci in cazul fiecarui individ luat in
parte. Cu alte cuvinte eu am partial dreptate si partial ma insel, iar
ceilalti de asemenea.
Motiv pentru care consider ca fiecare trebuie acceptat asa cum este
el, lucru pe care l-am spus ceva mai devreme si lui Epigramist.

>Cu conditia sa nu ne risipim vremea cu
>amanunte pur personale care genereaza atacuri pur personale.

Acest lucru este ideal si, in acelasi timp, imposibil. Nimeni nu poate
impiedica pe nimeni sa-si exprime propria personalitate, atunci cand
vrea sa si-o exprime. Asa cum ai spus si tu, asta depinde de "sistemul
de valori" al fiecaruia. Si intr-o populatie luata la intamplare,
diversele "sisteme de valori" individuale capata o distributie
gaussiana. Cu alte cuvinte este normal sa apara elemente
ultra-principiale ca si elemente total lipsite de principii, asa cum
se poate observa si pe scr. O nota optimista, totusi : aceste elemente
nu pot fi decat exceptii, marea majoritate fiind indivizi obisnuiti,
detinand, cu alte cuvinte, o personalitate destul de... plata (ca sa
nu-i spunem "ne-exceptionala").

Multumit(a) acum? Uite, am reusit sa port si eu un dialog ceva mai
serios (cel putin asa sper). Merit o "mentiune"? Din pacate cred ca am
plictisit pe toata lumea, asa ca n-am sa recidivez prea curand. Un
"autor" care tine sa fie apreciat cat se mai afla inca in viata
trebuie sa se supuna preferintelor publicului. Seamana a prostitutie,
dar asta este...

clarinette

Stephen Dancs,Toronto Canada wrote in message :

>I guess this explains why you never seem to get to see a library
then. ;-)

Nu, asta explica de ce m-am abonat la Internet, cu convingerea ca voi
avea un acces mai rapid si mai confortabil la "the Dancs", sau, altfel
spus, "Monsieur sais-tout". La ce mi-ar trebui sa mai vizitez o
biblioteca, stand pe deasupra si la coada?

Stii de ce eu sunt proasta si dumneata destept? Hai sa-ti explic. In
exemplul cu guta eu am evitat sa-mi arat cunostintele*, m-am ferit
deci (sau mai bine spus nu am simtit nevoia) sa arat tuturor cate
lucruri stiu. In timp ce dumneata nu numai ca nu ti-ai dat seama ca eu
stiam foarte bine ce este guta (intrucat am facut analogia cu carnea)
si ca, in plus, fraza lui Epigramist era ilogica (intrucat parea
surprins de faptul ca o persoana care se fereste de paine poate suferi
de guta, ca si cum guta ar fi cauzata de glutenul din faina), dar ai
si inceput sa explici la toata lumea ce este guta si nu doar in
romaneste, ci si in engleza, sa se stie cat de multe biblioteci
vizitezi dumneata si cat esti de erudit. Nu ti-a trecut nici o secunda
prin minte ca poate atata si atata lume stie deja tot ceea ce incerci
dumneata sa spui "in mai multe exemplare"?

Tiens, acum observ ca ai postat mesajul si pe "soc.culture.magyar",
ceea ce este un progres evident, caci de obicei ai grija sa postezi pe
cat mai multe NG, intrucat esti absolut convins ca toata lumea are
interesul sa te asculte. Este normal ca in contrast cu "genialitatea"
dumitale restul oamenilor sa ti se para lipsiti de materie cenusie.
Insa eu vad lucrurile cu totul altfel, din pacate. Sunt absolut de
acord ca nu am un intelect foarte dezvoltat, dar, sa ma ierte
Dumnezeu, in raport cu dumneata ma aflu pe o treapta net superioara.
Si nu am de gand sa-ti mai permit sa ma tratezi drept proasta tocmai
dumneata, iti este foarte clar acest lucru? Eu nu ma leg de dumneata,
asa ca nu vad de ce dumneata te legi de mine.

Si cand te gandesti ca unii pe aici considera ca am o "obsesie" (a se
citi "atasament") fata de dumneata. Asta da, prostie... ca sa nu
spunem "cecitate" (sau, mai pe mintea dumitale, "orbul gainilor"; nu-i
chiar acelasi lucru, dar treaca-mearga)

*citez din "cultura mea generala" si nu din dictionare:
- guta, numita si podagra, boala metabolica, dand accese de artrita,
datorata cresterii cantitatii de acid uric din sange;
- acidul uric are tendinta de a cristaliza la nivelul articulatiilor,
formand asa-numitii "tofi" extrem de durerosi, cum bietul Stefan Cel
Mare avea la degetele de la picioare;
- boala in sine nu este grava, dar poate da complicatii renale
serioase;
- se trateaza cu colchicina, extrasa din brandusele de toamna, un
alcaloid extrem de toxic, care a fost in trecut foarte utilizat ca
otrava in dramele conjugale, caci sotul fiind batran suferea de guta
si avea medicamentul la indemana ca sa-si omoare tanara nevasta sau pe
amantul acesteia;
- tot despre colchicina: actioneaza prin blocarea mitozei la nivelul
fusului de diviziune, motiv pentru care astazi se utilizeaza in
studiul cariotipului, respectiv al cromozomilor si mai putin in
tratamentul gutei, unde tinde sa fie inlocuita cu alopurinol;
- boala poate fi ameliorata, insa nu evitata, caci are la baza un
defect metabolic, printr-un consum redus de carne si de leguminoase.

DOMNITZA

for:dres...@aol.com (Dresorul)

1.

>Eu tot m -am cam intrebat
>Ce examen ai luat?

si cacarezi iar ai mincat!
for 25$ get the answer call abog; 214-871-1619

2.
' pucker up and butter down' Z INO ...specialitatea casei tale...see past
postings to celticu, see pe Il futadore_jigaritu!

3.

>Nici pe cyber n-o f...a

de cind te rusinezi ,fa? ori ti-e gura plina?

4. >CYBERSEX?

ia descrie-ne tu, sa stim si noi ce-i aia!!!
how ab some SH(ask your friend!)

5.
>Ce barbat ti-o da la muie?

ce-ntrebare fa Doo-doo-ie!
sa speram ca ti-o da neamtzu... cu toate ca esti cam prea ocupata/obsedata pe
SCR.
Vorba lu' foreignu 'geaba stai gura cascata' frostu-i mosh or dus cu EVRI-alta
fata!

6.

>Cat de prost poate sa fie
>Daca nu ti-a dat-o tie?

Ce ne-nveti? Curvasarie?
PAI, ti-a dat--o TOATA tie!!!

7.
>Are gust baiatul,

de gustibus...
pucker up again! and keep IT to urself!

8.
>Il "iubeai"

geloasa? ai?
inca il iubesc..de ma prapadesc! LOL

9.
>Unde-odata ai f....t

tu ai vazut? ai tinut? ai pus mina? ti-a placuT?!!! lolol

10.
>Ai lins

ba fatuco, vezi ca-ti creste par pe limba si-ti explodeaza hypothalamusul de
atitea dorintze refulate si neexecutate! LOLOL

11.

>Daca tot nu iei tu muie

pucker up, duduie!!
neamtzule! lasa berea bai, tamiie,
si da-i zine-i o... la-muie!!

12.
>Mai bine chiar, testosteron

yeap!! nothing new for you!
remember postingul vers frostu?
i-ai mincat loaf_breadu/butter-ul si toast_u!!!

PS: and now back... 'la g..ologie'
inca cinci asemeni tie
STD? or PID_ie?
curious?
tough!
secret_de_prof_es_ie!!!

A666Z35

>From: "clarinette" <clari...@worldnet.fr>
>Date: 2/12/99 5:13 PM Eastern Standard Time

>- guta, numita si podagra, boala metabolica, dand accese de artrita,
>datorata cresterii cantitatii de acid uric din sange;

Asta nu este boala de castelan?
Pe de alta parte parca guta se mai cheama si ata de la undita. Daca m-am bagat
aiurea in treaba asta, va rog sa ma scuzati; stiti eu sunt in toiul unei betii.

Troubadour

Epigramist wrote

> D-lui Kakakian:
>
> De cate ori, bai precupetze / Ti-am corectat ortografia ?
(..........................)
> [...]

> "Insulturi" e un sut in ...vant

"M'ai" este "mai", ba strambatate ! / "Intradevar" e... despartit !

Mike, The Fiend,

Or, The Pachyderm in the China Shop

Are Mike asta un haz nebun ! Every time he does it we are in stitches and
he does it so often we're tied up in knots by now.
Este a zecea, a cinspcea oara, cine mai stie: de cate ori Mike are chef
sa-l
faca pe theo de fecale, ii intinde aceeasi capcana ortografica iar theo ca
un
taur infuriat, cu narile dilatate in anticipatie - oh, sweet revenge- cu
ochii injec-
tati, ready to do mayhem, cu balele curgandu-i pe grumazul sau vanjos de bo-
vina bine hranita cu fodder-ul Grrrhh-amaticii Bine Temperate a lu' F.de
Saus-
ssure, Bill Clinton ( what is IS ) si Joey Adams, infige cornul in pamant,
scurma
cu copita din fata si...sarjeaza ! ( see supra )

Cu gingasia unui steamroller, cu finetea de limbaj (" cretine, spurcaciune
agra-
mata, animalule" si altele ejusdem rancid farinae, q.v ) care au ajuns a fi
recunos-
cute ca " matricea stilistica" a acestui paznic al grafiei orthodrepte,
bantuit de
pasiunea arzatoare pentru typo errors, el trece ca un tavalug peste toti /
toate red
herring-ii / urile - take your p(r)ick- presarati cu, oh, acea prefacuta
inocenta -cum
ignoranta ( you devil, you, Mike ! ), care ar insela si un inger daca nu
chiar " scule "
mai abile...

To boot: 2 ii in loc de unu, nai despartit aia, nai spelito bine pailalta,
bagi apostro-
fu unde nu trebuie, et cetera, et ce teas ah - ad nausia - ( stiu,stiu,
nauseAM, hipo-
potam ! ) ... Sfinte Sisoie, cat va mai lua pachidermului "ca sa " -i
penetreze epider-
ma ferma ( thick skull ) ca:

Michael O' Smarty Face Haz de Ole Farty

Patosul cu care Dr. Uidu ataca typo-urile lui Mike ar merita un poem ( in
versuri !)
o balada, doua, sa fie acolo, daca nu chiar un musical pe note, like so:

Boul Apis, Tralalalala / Strumphy si Grrrrhamatika

Okey, Mike, you had your fun, I had my revenge- and how Swede it is- but
now it's
time for new strategic games.You have, after all, proved beyond the shadow
of a
doubt that, like the poet said, " ca o epiderma frma / ieste greu de
perforat " and
I don't believe that theo's penny is going to drop in the foreseeable
future. To say
nothin' o' the fuckt that the whole spiel is gettin' 2 be a bore: depanda,
of course,on
whose ox you gore !
Unless, bb sure, you like it so much you'd rather carry on 4 a bit longer
; if that be
the case...hell,man, whoAmItertellya !!!

Have fun, Nazdravan !

corena

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
fffffff
fffffff
ffffffff
fffffffff
fffffff
fffff
ff

PETROLUL

>From: "clarinette"
Despre guta, din cultura generala:

>- boala poate fi ameliorata, insa nu evitata, caci are la baza un
>defect metabolic, printr-un consum redus de carne si de leguminoase.

Legume clarinetul meu fermecat !
Leguminoase: fasolea, mazarea, lintea, etc.
Legume: rosii, ardei, ceapa, castraveti ( de vandut la gradinari :=))

Vitamina C face bine la guta, boala soldatilor si marinarilor, in vechime.

Cu saluteri legumicole,

chiaburul monarhist

Cocutza

>From: domn...@aol.com

>Si SN=COCUTZA este tot unul dintre cei de mai sus, aceeasi laba_trista care
>n-are ce face si-si pierde viata pe scr!

Nu zau ? Laba trista esti tu fa urato !
Eu sint fimeie serioasa si am boy-friend.
Mie numi curg mucii ca tzie dupe toate prohaburili siciriului.
Satzi fii rushini. Teai dat si de mercenar si de
alte nume da acu tziai dat arama pe fatza.
Are driptati aia di cinta la flautu sau clarinetu lui
frantzuzu de la Moncetera. Eshti o infirma sexuala.

Oricum eu itzi doresc happy Valentine,s day !

Da nu ti pup, zau !

Coke

favorita barbatzilor

A666Z35

>From: petr...@aol.com (PETROLUL)
>Date: 2/12/99 7:38 PM Eastern Standard Time

>Legume: rosii, ardei, ceapa, castraveti ( de vandut la gradinari :=))

Ardei si Hrean!

>Vitamina C face bine la guta, boala soldatilor si marinarilor, in vechime.

Nu cumva confunzi guta cu scorbutul? Poate gresesc.

Cocutza

>From: Ines Weber

Hi. Eu sint noua prin preajma. Ma folosesc de computerul lui boy-friendu meu
cind el nu ie acasa. Daia va rog sa ma iertazti de mai fac gresheli di
gramatica ca io scriu in graba mare sa nu ma surprida ca ma bate di ma omoara.
Imi cer scuzi si pentru accentu meu moldovinesc da ma straduiesc sa ma indrept
.
Vine chiambauru. Trebuie dsa va las

vi pup Cocutza

PETROLUL

>From: a66...@aol.com (A666Z35)

>Nu cumva confunzi guta cu scorbutul? Poate gresesc.

S'ar putea sa aibi dreptate.
Vitamina C nu omoara, oricum :))

Dresorul

Domnitza da dovada de CURaj (sau nesimtire):

>si cacarezi iar ai mincat!
>for 25$ get the answer call abog; 214-871-1619

Cand ai folosit tu un telefon public ultima oara? Costa 35 de cents pt. un
telefonat. Nu confunda telefonul public cu toaletele publice pe care le
frecventezi si pe peretii carora iti dai cu disperare nr. de telefon!

>ia descrie-ne tu, sa stim si noi ce-i aia!!!
>how ab some SH(ask your friend!)

Pai doar tu ai scris ca te-ai sarutat si imbratisat pe Internet, deci
explicatia trebuie sa vina de la tine, ca maestra in aceste arte!

Dresorul

...cand o sa afli cine sant in realitate....

Esti tare usor de prostit, nu e mirare....inca te las sub impresia care o ai,
ca sa fie lovitura de gratie cu mai mult efect! Acum o inteleg pe Ines de ce
ti-a facut figura cu Gerul atat de usor! Tu musti momeala inainte de este
aruncata in apa!

Abia astept!!!!!

Pe curand!

Apropo, nu mai scrie injuraturi pe cale de e-mail privat, ca o sa ti le public,
cum ti-au mai facut si altii!

>Vorba lu' foreignu 'geaba stai gura cascata' frostu-i mosh or dus cu
>EVRI-alta
>fata!

Pana una alta, tu esti cea care il amenintai cu politia daca nu te suna la
telefon, ca doar a vazut toata lumea ce i-ai scris! Intr-adevar, tinuta de
doamna ai! (de Doamne fereste poate). Da tu cu vorbele in continuare, si o sa
vezi tu cine o sa-ti sara din tort, atunci cand te astepti mai putin!!

>Ce ne-nveti? Curvasarie?
> PAI, ti-a dat--o TOATA tie!!!

Pai din cauza acestei impresii pe care o ai, este asa usor sa te traga cineva
in piept. Tu gandesti cu ovarele tale trecute la menopauza, si-ti lasi
bufeurile pe acest ng!

>geloasa? ai?
> inca il iubesc..de ma prapadesc!

Sigur ca il iubesti, pe cine prostesti tu? Ce conteaza, asa de mult i-a placut
omului cum l-ai sarutat si imbratisat prin Internet ca te-a facut cu ou si cu
otzet in fatza intregii lumi.

>tu ai vazut? ai tinut? ai pus mina? ti-a placuT?!!! lolol

Da, citind articolele alea pline de "dragoste"imaginara, pot sa spun ca "am
vazut", poate daca tu le-ai uitat, o sa ti le copiez de pe Deja News, ca sa iti
amintesti putin! Ce zici?

>ba fatuco, vezi ca-ti creste par pe limba si-ti explodeaza hypothalamusul de
>atitea dorintze refulate si neexecutate! LOLOL

Cate greseli in asa o fraza scurta... Fatuco? LOOOOOOOOL!. Bine, fa tu mai
departe, ca stii mai bine, nu-i asa?

>pucker up, duduie!!
>neamtzule! lasa berea bai, tamiie,
>si da-i zine-i o... la-muie!!

Nu sant homosexual, iar iubita mea este mai de pe la sudul Europei (la
origina), in caz ca te intereseaza. Vrei sa-ti trimit o poza sa crapi de ciuda?

Doamna Weber, va multumesc pentru permisiunea D-vs de a lua parte (atat de
activa) in acest joc. De mult nu m-am mai amuzat atat de mult!

C.

clarinette

PETROLUL wrote :

>Legume clarinetul meu fermecat !
>Leguminoase: fasolea, mazarea, lintea, etc.

Nu, n-ati gasit greseala, nobile chiabur! Ma refeream la Leguminoase,
caci, in afara de carne, lintea, mazarea si mai ales fasolea contin
mult acid uric. Dar dvs., de vita nobila cum sunteti, cum ati putea
sti acest lucru? Sa mancati fasole? Ce oroare! Dar si reciproca este
inversa : multi gutosi sunt luati drept mari mancatori de carne, cand
ei de fapt se hranesc numai cu fasole (in exces, desigur).

DOMNITZA

>From: coc...@aol.comQIubireQ (Cocutza)

ba cocutza, esti prostutza??!!!

'prohaburili' si 'mucii' te-a dat di gol: matraguna fratzior!
boy-friend=pestele tau
te-npinge pe SECEREU? LOLOLOL

ce fain ar fi sa fiu eu MAESTRU( sau cel putin sa am millioan$$ lui!!!

imi pari bine bre ca nu ma pupi, ca mi scirba, ia du-ti bre si-ti sterge coltul
gurii( , e civa uscat, scirbos acolo!!!

scumpitzel, ce-mi place la tine:
esti frumos, darnic, talentat, junos si le ai si pe-ale 'jos'!!! wow,
stuchi-te-ar mitzele sa nu-ti fie de deochi!!!

HAVE A HAPPY ONE!!!!!
nici io nu ti pup, bre!!! LOLOLOL

DOMNITZA

>From: dres...@aol.com (Dresorul)
>Date: Fri, Feb 12, 1999 21:41 EST

>Cand ai folosit tu un telefon public ultima oara? Costa 35 de cents pt. un
>telefonat.

Fa IDIOATO, nu e prima oara ca nu intzelegi nimic: 25$ te costa daca vrei sa
stii resultatul examenului: nu se da info la telefon , iti trimit o copie a
scrisorii trimise mie si aceasta copie costa 25$ (pt o obsedata ca tine merita
pretzul pe cind altii nu si-ar pierde vremea nici intrebind...mai invata-ne si
alte tehnici securiste, MADAM!)

DOMNITZA

>From: dres...@aol.com (Dresorul)
>Date: Fri, Feb 12, 1999 21:56 EST

>...cand o sa afli cine sant in realitate....

YES, INES!!!

PETROLUL

> [...]

>inversa : multi gutosi sunt luati drept mari mancatori de carne, cand
>ei de fapt se hranesc numai cu fasole (in exces, desigur).

M-ati convins stimata doamna !
Am sters fasolea de pe lista. Mai ales ca este si cam incomoda la digestie :)
Carne nu mai mananc de mult. Prea ramane printre dinti :)
Nici mamaliga. Pericol de pelagra :)
O sa ma dau pe corcoduse !

chiaburul monarhist

Archivist4

> [...]

Sausssure, Bill Clinton ( what is IS ) si Joey Adams, infige cornul in pamant,

scurma cu copita din fata si...sarjeaza ! ( see supra )

Trouby may friend iti multumesc foarte mult pentru frumoasele cuvinte care mi
le-ai adressat. Esti intradevar un bun prieten. Singurul defect (oarecum)este
ca mai dat dat de gol cu "ghreselile gramaticale si ortografice"(momeala de
fapt ca sa-l mai intarat pe nea Theo)stiind ca fraierul n-o sa se prinda si va
actiona ca deobicei. Sincer sa-ti spun aceasta era distractia mea peferata. I
was enjoying this beterrrrrrrr then sexxxxxx. Uite acuma va trebuii sa gasesc
alta distractie. In orice caz apreciez foarte mult gestul tau nobil

Cocutza

>From: domn...@aol.com

Dompirtza incearca sa iasa din anonimat si ataca pi tazti.

>ba cocutza, esti prostutza??!!!

Nu mocutza...

>boy-friend=pestele tau

Crap, necrap iol am si tu nai pi nimini si asta ti roadi bre !

>te-npinge pe SECEREU?

Au contraire machere ! Na co dadui pa frantzuza si io ii urasc pi prversii
aia.

>ce fain ar fi sa fiu eu MAESTRU

Cinei acel maestru de l majusculezi cu atita pofta ca ma faci tare interesata
zau.
Milioane zici ?

>imi pari bine bre ca nu ma pupi, ca mi scirba, ia du-ti bre si-ti sterge
>coltul
>gurii( , e civa uscat, scirbos acolo!!!

Fa paciaurooooooo !
Io nu mam legat de ce tzi sa uscat tie acolo, down under. Tare scirbos zau !
LOL

>stuchi-te-ar mitzele sa nu-ti fie de deochi!!!

Ba sa ti stuchiasca pi tine mitza aia dei zici Jody !

Sper sa nu ti pupi nimini di VD !

Coke

> [...]

>spus, "Monsieur sais-tout". La ce mi-ar trebui sa mai vizitez o
>biblioteca, stand pe deasupra si la coada?

Excuse-moi, mais c'est "Mr. knowing _how to know_ tout" madame. Not quite
the same thing. ;-)

> [...]
>prin minte ca poate atata si atata lume stie deja tot ceea ce incerci
>dumneata sa spui "in mai multe exemplare"?

Ehei "cucoano" (lady), again you prove us your level of intelligence and
comprehension, as I didn't try to explain you the thing with _the meat
eating_, which, as you say, anyone could see that you grasped,

>mi se pare destul de logic faptul ca prietenul dvs. a murit bolnav de
>guta (insa putin probabil din aceasta cauza), intrucat cu opiniile
>domniei sale despre paine, trebuie sa se fi hranit numai cu carne.

and was given in parenthesis so as for the other folks to know why it was
correct, but why Theo's "culmea" (lo and behold)

>Deci n-am prea inteles scopul cuvantului "culmea" (sau poate ca n-am
>inteles fraza in ansamblul ei).

was quite logical (something that you don't seem to "get" even as I write
these lines) in the context too, as the point was about the "desteptaciune"
(intelligence) of the bread avoider and the sarcasm of his predicament, and
not about (only by you so perceived -- and falsely so, if I may add) Theo's
apparent "surprise" that the guy died of gout. Any no-brainer could see
that Theo wasn't "surprised" at the guy's death of goute, but sarcastic at
his level of intelligence and act of escaping the devil while bumping into
his mother, or, to spoonfeed it to you because I see that you're "prea
toanta la cap, [scuzati expresia]" (too bloody stupid, [excuse my
language]), the guy refused to eat bread 'caz he thought it will make him
stupid, so I gather, he was preserving his "intelligence" this way,
"intelligence" which, "culmea" (lo and behold), lead him to die of gout and
left him unable to realize that he was penny wise but pound foolish.

So in other words, I didn't try to explain you the thing with the meat but
to show you how stupid you were that although you got the part with the
meat right, you still couldn't get Theo's statement's full meaning which
was about a sarcastic play on intelligence, i.e., you're twice as stupid
than I initially thought (actually it has beconme now thrice, with a good
chance of getting 4-fold, hahaha), 'caz at least someone who didn't know
how the thing with the meat stands, could have used that as an excuse for
not understanding fully the rest. ;-)

Comprez vous now "treaba cu guta" (the thing with the gout) madame? ;-)

> [...]
>asculte. Este normal ca in contrast cu "genialitatea" dumitale restul
>oamenilor sa ti se para lipsiti de materie cenusie.

I crossposted it for the gout joke's (about the Pope) sake, as the scm
seems pretty deserted nowadays and the few people left there appreciate any
contribution that goes beyond those tideous (and boring and monotone and...
and so on...) HIX lists, the same reason why I wrote the gout part "in mai
multe exemplare" (translated into English) too, so as for someone who would
read the joke, to have a "soft landing" into it, and not a sudden Scottish
shower, but I guess, it would bee too much to ask of you to grasp as little
as this, too. :(

> [...]
>mai permit sa ma tratezi drept proasta tocmai dumneata, iti este foarte
>clar acest lucru? Eu nu ma leg de dumneata, asa ca nu vad de ce dumneata

Well, all I can add is, as the saying goes, if you can't stand the heat,
get out of the kitchen... and call the cops. ;-) LOL LOL

> [...]
>citi "atasament") fata de dumneata. Asta da, prostie... ca sa nu
>spunem "cecitate" (sau, mai pe mintea dumitale, "orbul gainilor"; nu-i

I on the other hand, do miss your contributions ma'm, 'caz honestly
speaking, they give me such good thrils as you manage to hit bulls eye with
them most of the time. ;^)

>*citez din "cultura mea generala" si nu din dictionare:

The same one that "identified" the youg Galois in times past I guess. ;-)

>- guta, numita si podagra, boala metabolica, dand accese de artrita,
>datorata cresterii cantitatii de acid uric din sange;

My dicK would add _hereditary_ metabolic disorder.

>- acidul uric are tendinta de a cristaliza la nivelul articulatiilor,
>formand asa-numitii "tofi" extrem de durerosi, cum bietul Stefan Cel
>Mare avea la degetele de la picioare;

Caused mainly by the slowing down of the uric acid elimination in his
kidneys by heavy alcohol consumption. ;-)

>- boala in sine nu este grava, dar poate da complicatii renale serioase;

As the uric acid forms solid deposits in the joints, the kidneys, and other
tissues.

> [...]
>conjugale, caci sotul fiind batran suferea de guta si avea medicamentul la
>indemana ca sa-si omoare tanara nevasta sau pe amantul acesteia;

As colchicine is one of the oldest drugs in therapeutics and gouty
arthritis usually does not appear until middle age and is very uncommon in
women, the male-female ratio being 20:1, but don't worry, if I'd like to
finish you, I'd use a specific fish oil which is very lethal in infime
quantities and most importantly, whose organic structure is very close the
human body's chemistry so it acts at a very sophysticated high level and
would go undetected in any present day autopsy. ;-)

> [...]
>cariotipului, respectiv al cromozomilor si mai putin in tratamentul gutei,
>unde tinde sa fie inlocuita cu alopurinol;

Allopurinol, or 4-hydroxypyrazalopyrimidine, organic compound used in
treating gout. Allopurinol interferes with the body's formation of uric
acid, a substance present in abnormally large amounts in the blood of
persons suffering from gout. In cases of gout, the uric acid forms solid
deposits in the joints, the kidneys, and other tissues.

Allopurinol is mainly used to treat the severe, chronic forms of
gout. Treatment of gout with allopurinol ordinarily is expected to
be continued for many years, if not indefinitely. The drug fosters
the resorption of solid deposits in the joints, thus improving joint
function. Allopurinol is preferred over such uricosuric drugs as
probenecid or sulfinpyrazone, because it decreases the amount
of uric acid excreted in the urine and thus discourages the
formation of uric-acid kidney stones in gout patients. Compare
uricosuric.

Ref: http://www.eb.com:180/cgi-bin/g?DocF=micro/16/45.html

>- boala poate fi ameliorata, insa nu evitata, caci

'Caz the condition is chronic, with people experiencing ups and downs with
its symptoms. Periods when they feel no symptoms are called remissions and
times when the disease gets worse are called flares. They affect mostly
the large joint of the big toe, however, it can flare up at any joint.

>are la baza un defect metabolic, printr-un consum redus de carne si de
>leguminoase.

So in the end, what is it of more use in real life and problem solving, to
know where to find pi with 35 exact decimals, or to memorize it? ;-)

const...@my-dejanews.com

In article <7a0oh0$cf3$3...@news2.isdnet.net>,
"clarinette" <clari...@worldnet.fr> wrote:

> [...]
>
> Uite, Mike, asa te vreau! Atata timp cat limba ta ascutita continua sa
> suiere, totul este bine... pe coasta de vest.

Mai Clarinette dar ce fel de reclama-mi tot faci? Nu stiam ca ai reclamatii
referitor la "LIMBA" (ca-i cam ascutitza). De ce ai postat aceasta
informatie-n public?!!!

http://www.dejanews.com/ Search, Read, Discuss, or Start Your Own

Stephen Dancs,Toronto Canada

In a previous article, petr...@aol.com (PETROLUL) says:

>Vitamina C face bine la guta, boala soldatilor si marinarilor, in vechime.

Prost ca de obicei domnu', mai incearca odata, insa cu scorbutul de data
asta, ei? ;-)

(Limey.) ;-)

Pablito45

Clarita draga dupa ce-am scris aceste randuri m-am decis sa ma intind putin si
sa-ti mai citesc cartea. Ca de obicei m-a apucat somnul din nou. Mai daca ai
fii scris aceasta carte-n enleza i-ai face un serviciu deosebit sotiei mele
care se tot plange ca nu poate sa adoarma.. LOL fac si eu o gluma cu cartea ta
ca sa te mai trezesti putin ca am auzit c-ai inceput sa ma trisezi cu
Epigramistul ala. Ca prieten doresc sa te anunt ca "gurile rele" spun ca lui
ala ii plac numai barbatii. Eu cred ca Domnitza este sucarita foc deoarece a
aflat ca si-a piedut atata timp cu el ca pana la urma sa afle ca lui ii plac
"male's only". Cand am fost in spital am aflat ca lumea mi-a tot postat urari
de bine (unii mi-au pus si niste poezii), si tu NIMICA. Cu cateva zile mai
inainte erai foarte ingrijorata ca unde-i Fanica. Dar de mine "canci". Uite la
Trouby ce frumos mi-a scris pe acest board, ca un adevarat prieten si tu drept
rasplata ai inceput sa faci si tu misto de "gramatica mea" ca Musiu Theo-Dorix

clarinette

Domnule Dancs, imi oferi o imagine deplorabila, parca esti o rāma
prinsa in carligul unditei, asa te zabati ca sa ne dovedesti cine
este, totusi, mai destept aici. As putea sa ma induiosez si sa te las
infofolit in aceasta agreabila iluzie. Cu atat mai mult cu cat nu-mi
plac polemicile si de obicei le parasesc de indata ce se poate. Dar in
cazul tau nu-i nimic de facut, tu "ceri" scandalul cu gura mult prea
lacoma ca sa nu mi se faca pofta si mie.

Hai sa incepem cu vestita fraza a lui Theo (asta baiat destept, arunca
pisica moarta in curtea altora si se duce). Citez mai jos:

"Painea tampeste, zicea un bun amic de-al meu (culmea e
ca a murit de...guta)..."

Nu-mi pierd speranta ca, in ciuda incapacitatii tale evidente, voi
reusi in cele din urma sa-ti arat de ce aceasta fraza nu este logica.
Faptul nu are de fapt nici o importanta, este normal ca, atunci cand
cineva isi asterne gandurile in scris foarte repede sa apara unele
erori care nu reflecta intru nimic aptitudinile intelectuale ale
respectivului. N-ar fi nici o rusine nici faptul ca tu nu te dovedesti
capabil sa pricepi toate subtilitatile limbii romane, este un lucru
absolut scuzabil atata timp cat te poti lauda ca stapanesti suficent
de bine mai multe limbi. Numai ca in cazul tau problema este alta, tu
incerci sa dai lectii altora in absolut toate domeniile, inclusiv al
vocabularului limbii romane, pentru ca tu nu poti nici macar concepe
ca poate altii sunt mai in tema decat tine. Si acesta este nu un lucru
rusinos, ci absolut penibil.

Ca sa-ti descoperi propria eroare iti recomand un exercitiu; scrie cat
mai multe continuari posibile ale inceputului de fraza de mai jos :

"Painea tampeste, zicea un bun amic de-al meu, culmea e ca..."

Continuari posibile sunt, de exemplu:

... era brutar;
... a murit inecat cu un colt de paine;
... manca numai paine;
... si-a plasat toti banii in actiunile unei fabrici de paine.

Sa vorbim putin despre cuvantul "culmea" (nu stiu cum il traduci in
engleza, presupun ca prost, intrucat nu pari sa stii ce inseamna acest
cuvant; in franceza este "le comble"). Acest cuvant, deci, introduce
intotdeauna o propozitie subordonata care se afla intr-o legatura
logica cu propozitia principala, in sensul ca propozitia subordonata
spune exact ceea ce ar fi mai putin de asteptat fata de ceea ce s-a
spus in propozitia principala. Daca nu se respecta aceasta regula,
cuvantul "culmea" nu-si are rostul in fraza. Este suficient de clar?
Ce Dumnezeu, trebuie sa fi auzit si tu bancuri cu "culmea" (de
exemplu, care este culmea sarutului? sa saruti o gura de canal etc)?

Iata un exemplu: "Dancs este destept, culmea e ca spune numai
tampenii". In acest caz "culmea" a fost corect utilizat. Explicatie:
urmarea logica la "Dancs este destept" ar fi fost "de aceea spune
numai lucruri inteligente" (in fine, trecem peste pleonasm). "Culmea"
introduce contrariul ("spune numai prostii"), ceea ce este logic. Dar
ia sa transformam aceasta fraza in:

"Dancs este destept, culmea este ca n-are masina"

Sare in ochi lipsa ei de logica sau, mai bine spus, utilizarea
nepotrivita a cuvantului "culmea". Sigur ca un subtil ca Dancs ar
putea sa spuna, cucoana, esti cretina, nu poti sa vezi nici atata
lucru, chiar si cel mai redus spirit ar putea gasi aici logica,
intrucat daca Dancs este destept, ar trebui sa aiba o meserie buna, un
salariu bun si bani multi, respectiv o masina etc. etc. Mai trebuie sa
spun ca o asemenea explicatie este cusuta cu ata alba? Ca sa va dati
seama si dvs. de asta va mai propun un exercitiu. Continuati, deci,
inceputul de fraza de mai jos:

"Dancs este destept, culmea este ca n-are..."

Veti vedea ca se poate spune in afara de masina absolut orice,
incepand de la sireturi si terminand cu jet-ul personal, insa toate
aceste variante sunt complet ilogice. Folosirea cuvantului "culmea" ar
trebui sa determine, dimpotriva, reducerea posbilitatilor, toate fiind
in mod necesar legate de cuvantul "destept" (in cazul de fata ceva de
genul "Dancs este destept, culmea este ca n-are... creier").

Sperand, acum, ca ai inteles in sfarsit sensul cuvantului "culmea" sa
reluam frazele mele de care ai avut nesocotinta sa te legi, respectiv:

> [...]

>trebuie sa se fi hranit numai cu carne. Deci n-am prea inteles scopul

>cuvantului "culmea" (sau poate ca n-am inteles fraza in ansamblul

Sa discutam aceste fraze putin:

1. Mi se pare destul de logic faptul ca prietenul dvs. a murit bolnav
de guta.

Din aceasta fraza se pot deduce urmatoarele:
- continuarea logica a frazei lui Theo (daca n-ar fi folosit cuvantul
"culmea") ar fi fost: "Painea tampeste, zicea un bun amic de-al meu...
de aceea nu manca niciodata paine". Cititorul ar fi continuat
rationamentul in cap si ar fi spus, bun, nu manca paine, poate ca
atunci manca multa carne, dar carnea poate da guta, deci nu ar fi
deloc exclus ca acest prieten, atunci cand a murit, sa fi fost bolnav
de guta;
- mai reiese de asemenea corelatia pe care eu insami am facut-o intre
carne si guta, fara sa trambitez acest lucru cat ma tine gura;
- si in fine reiese ca urma sa ma leg de logica frazei in ansamblul
ei, ceea ce insemna ca nu o consideram de fapt logica.

2. insa putin probabil din aceasta cauza.

In zilele noastre guta este o boala neplacuta, dar in nici un caz
mortala; cu alte cuvinte, persoana in cauza nu avea cum sa fi murit de
guta. Desigur, rationamentul poate continua: dar de ce a murit totusi,
caci trebuie sa fi fost tanar, de vreme ce, fiind prietenul lui Theo,
trebuie sa aiba cam aceeasi varsta ca acesta si gurile rele spun ca nu
este batran? Raspuns: trebuie sa fi avut, totusi, o boala, iar Theo
poate fi (si asa reiese din fraza lui) convins ca aceasta a fost guta.
Dar exista multe alte boli, cu mult mai grave, care dau complicatii
renale, ca si guta, insa poate ca omul s-a vaitat mai ales de
problemele lui articulare si de-aici s-a nascut legenda ca a murit de
guta. Tot rationamentul acesta a fost inclus in scurtul fragment de
fraza de mai sus. Si aceasta trebuie sa fie pentru tine o dovada ca
rareori mi se intampla sa vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba.

3. intrucat cu opiniile sale despre paine, trebuie sa se fi hranit
numai cu carne.

Aceasta fraza nu era deloc necesara, intrucat spusesem deja totul. Dar
m-am gandit ca poate unii nu stiu ca exista o corelatie intre carne si
guta, sau ca din diverse motive nu vor parcurge acelasi rationament ca
si mine. Si, intrucat consider ca o fraza trebuie sa fie in ansamblul
ei cat se poate de clara, am preferat sa adaug aceste precizari.

4. Deci n-am prea inteles scopul cuvantului "culmea"

Evident, aici m-am legat de lipsa de logica a frazei, aratand din
pricina carui cuvant fraza nu era logica (vezi toate explicatiile mele
de mai sus cu privire la
acest cuvant).

5. sau poate ca n-am inteles fraza in ansamblul ei.

Aceasta propozitie avea scopul de a atenua eventual ton agresiv al
spuselor mele, in asa fel incat Theo sa nu se simta jignit. A fost, cu
alte cuvinte, din partea mea o delicatete, pentru ca bineinteles ca
intelesesem foarte bine fraza si, asa cum ti-am demonstrat, ea nu era
logica. N-am facut prin aceste ultime cuvinte decat sa-i deschid lui
Theo o portita de scapare, astfel incat scr-istii mai putin atenti,
sau foarte increzatori in fortele lui, sa considere ca de fapt eu am
fost cea care s-a inselat. Nu ti se pare delicat din partea mea acest
gest?

Nu, bineinteles ca nu, pentru ca singura concluzie pe care ai fost
capabil sa o tragi a fost ca sunt intr-atat de debila incat nu sunt in
stare sa inteleg cuvintele lui Theo si ai inceput tu, geniul scr-ului,
sa cauti intelesul acestora. Si iata ce ai descoperit:

>... why Theo's "culmea" (lo and behold)

Trecand peste stilul confuz, incoerent, dezlanat, ilogic si agresiv al
argumentatiei, sa spunem doar ca aceasta este pur si simplu stupida.
Cuvintele reprezinta un "cod" si trebuiesc utilizate dupa anumite
reguli. Eu nu m-am legat de ceea ce avea Theo in minte cand scria
acele cuvinte, caci nu am nici o indoiala ca, recitind ceea ce a
scris, va vedea si singur unde este greseala sa de exprimare (ceea ce
nu este cazul tau, desigur). Nici un fel de rafinamente intelectuale
ale unui autor nu pot scuza lipsa de claritate a frazelor sale. Si nu
incerca sa-mi spui ca Theo a urmarit, scriind, rationamentul propus de
tine,
caci este o absurditate.

Reiau putin (si de fapt aceasta este esenta paragrafului tau inutil de
mare) :

> [...]
>that Theo wasn't "surprised" at the guy's death of goute, but
>sarcastic at his level of intelligence and act of escaping

Daca Theo a avut cumva acest rationament in cap, atunci trebuie sa fi
fost la fel de stupid ca tine, caci:

- in primul rand trebuia sa fi fost surprins ca cineva a murit de
guta, caci nu mai este cazul in zilele noastre;
- cele doua chestii, respectiv a "nu fi inteligent" si "a muri de o
boala oarecare" nu sunt comparabile si in nici un caz asa cum pui tu
problema, respectiv "s-a ferit de dracul si a dat peste ma-sa" (si
"culmea" oricum nu era potrivit in acest context);
- inteligenta "prietenului" trebuia oricum pusa la indoiala intrucat
nu exista nici o legatura intre consumul de paine si capacitatea
intelectuala (este perfect adevarat ca lipsa de proteine animale pana
la varsta de 2 ani poate afecta cu sa zicem 10-20% inteligenta unui
om, dar dupa aceasta varsta un regim complet vegetarian nu mai are
nici un fel de efecte serioase la acest nivel; deci poate exista,
eventual, o
corelatie intre consumul de carne si nivelul de inteligenta, insa fara
nici o legatura cu prezenta sau absenta painii in alimentatie).

Bun, si-acum sa mai raspund "putin" mesajului tau, ca ma distreaza:

>Eu nu ma leg de dumneata, asa ca nu vad de ce
>dumneata te legi de mine.

>Well, all I can add is, as the saying goes, if you can't stand the
>heat, get out of the kitchen... and call the cops.

Scumpul meu, avertismentul era pentru tine. Pe mine nu ma deranjeaza
sa-ti dau lectii, daca insisti atat.

Mai departe incepi iarasi sa faci pe desteptul, dupa ce ai dat iama
prin dictionare ca sa te documentezi (dar unde te crezi domnule, la
"Cine stie castiga"? Care era rostul acestei abundente de detalii,
altul decat de a te autolinisti cu privire la integritatea
genialitatii tale?)

>My dicK would add _hereditary_ metabolic disorder.

Stimabile, exista monografii intregi pe marginea oricarei boli umane.
De ce-ai simtit nevoia sa mai adaugi? Cine a spus ca scr-ul este un
loc unde trebuie sa se publice toate detaliile? Dar, pentru ca insisti
atat, sa-ti spun ca dictionarul tau greseste, caci guta nu este o
boala ereditara, intrucat nu se transmite de la parinti la copii pe
nici una din caile mendeliene cunoscute. Pe de alta parte orice boala
metabolica este de natura genetica, intrucat ea nu se ia din senin la
o varsta inaintata precum guturaiul, defectul de baza se afla la
nivelul genelor, intr-adevar. Dar asta nu insemana catusi de putin ca
aceasta boala este ereditara.

serioase;

>As the uric acid forms solid deposits in the joints, the kidneys, and

othe tissues.

Lucrul acesta il spusesem deja eu (dar se pare ca ai vrut sa ne luam
la intrecere, cine stie mai multe despre guta?), dar in cazul tau este
incorect; caci daca exista intr-adevar o legatura cauza-efect intre
depunerea de acid uric in rinichi si complicatiile renale, aceasta
legatura nu este valabila in cazul celorlalte localizari ale
cristalelor. Fraza ta ar fi putut fi corecta (desi inutila) daca ar fi
sunat astfel : "as the uric acid forms solid deposits in the kidneys".

Si Dancs adauga :

>As colchicine is one of the oldest drugs in therapeutics and gouty
>arthritis usually does not appear until middle age and is very
>uncommon in women, the male-female ratio being 20:1

Aici n-ai facut altceva decat sa repeti ca un papagal ideile mele,
reformulandu-le in speranta ca vei castiga astfel in originalitate
(ceea ce oricum nu putea fi cazul)

> [...]
>very close the human body's chemistry so it acts
>at a very sophysticated high level and
>would go undetected in any present day autopsy. ;-)

Doamne, ce incercare grosolana de a-ti scoate iarasi si iarasi in
evidenta cunostintele tale cat se poate de banale! Zau, baiatule,
chiar esti demn de mila, suferi de un teribil complex de inferioritate
si simti nevoia la fiecare pas sa te auto-convingi ca ai o oarecare
valoare.

> Allopurinol, or 4-hydroxypyrazalopyrimidine

Penibil... Nu ti-am mai spus oare ca meseria mea de baza este cea de
biochimist? De ce spui toate astea, ca sa ma lamuresti pe mine, sau ca
sa impresionezi scr-ului?

>In cases of gout, the uric acid forms
>solid deposits in the joints, the kidneys, and other tissues.

Ai mai copiat ceva mai sus chestia asta, crezi ca n-am inteles-o
atunci?

>'Caz the condition is chronic, with people experiencing ups and downs
>with its symptoms. Periods when they feel no symptoms are called
>remissions and times when the disease gets worse are called flares.

Eu am spus acelasi lucru, insa cu cuvintele mele si pe intelesul
tuturor

>So in the end, what is it of more use in real life and problem
>solving, to know where to find pi with 35
>exact decimals, or to memorize it? ;-)

Iar tu unde crezi ca am trait eu pana cand am avut ghinionul sa te
intalnesc? Ce anume te face sa crezi ca eu nu sunt capabila sa strang
documentatie cu privire la un anumit subiect? Si in afara de asta eu
nu memorizez date din principiu, pentru ca nu am o memorie buna si
am mai spus asta. Daca abordez un subiect o fac pentru ca il cunosc
gratie meseriei mele si nu consider ca este ceva extraordinar in asta.
Fii sigur ca nu m-as baga niciodata in domenii care imi sunt straine
si, de exemplu, pe subiecte de fizica poti din partea mea sa te dai
cat de destept vrei caci nu voi reusi sa-ti demonstrez prostia decat
cu un oarecare efort, pe care nu il meriti. Insa atunci cand te bagi
tu pe domeniul meu, prostia ta ma deranjeaza, caci imi sare prea
brutal in ochi. Pricepi?

Si inca ceva: consider destul de amuzant faptul ca, desi altora care
scriu in romaneste le raspunzi in romaneste, mie imi raspunzi numai in
engleza. Te simti oare intimidat de stilul meu, sau speri ca astfel nu
voi putea sesiza usor slabiciunile propriului tau stil? Ei bine, afla
ca te inseli. Inteleg foarte bine engleza, suficient de bine ca sa-mi
dau seama cand debitezi tampenii. Multumit?

P.S. Nu-mi place sa scriu mesaje lungi, desi uneori imprejurarile ma
obliga s-o fac. Asa ca nu spera sa mai continuam impreuna pe aceasta
tema. Eu consider ca s-a discutat destul despe guta. Din partea mea
esti liber sa faci mai departe pe desteptul pentru ochii celorlalti
scr-isti.

clarinette

Pablito45 wrote in message :

>dupa ce-am scris aceste randuri m-am decis sa ma intind putin si
>sa-ti mai citesc cartea. Ca de obicei m-a apucat somnul din nou.

Pai sigur, Mike, este normal, caci am scris cartea pentru minti mai
elevate. Dar vad ca te-ai trezit destul de repede, pentru ca randurile
abia acum le-ai scris. Vezi ca ti-a servit la ceva cartea mea? Ai
alunecat in domeniul stiintifico-fantasticului si traiesti viitorul in
trecut. Interesant ca experienta, nu?

>LOL fac si eu o gluma

LOL LOL si eu la fel.

>ca am auzit c-ai inceput sa ma trisezi cu
>Epigramistul ala.

De unde si pana unde acest lucru? Este adevarat ca "cine se tachineaza
se iubeste", dar cred ca aceasta regula nu se aplica in toate
cazurile. Tu ce crezi?

>Ca prieten doresc sa te anunt ca "gurile rele" spun ca lui
>ala ii plac numai barbatii.

Pai, bine, Mike, nu m-ai intrebat tu de-atatea ori daca nu sunt cumva
barbat? Iar Domnitza insasi a afirmat ca stilul meu este cel al unui
barbat, nu al unei femei. Trage si tu concluzia.

>Cand am fost in spital am aflat ca lumea mi-a tot postat urari
>de bine (unii mi-au pus si niste poezii), si tu NIMICA.

Nu, zau, Mike, nu fi nasol, caci stii bine ca m-am ingrijorat de
soarta ta poate mai mult decat altii. Despre e-mailurile pe care ti
le-am trimis de ce nu scoti nici o vorbulita? Ia spune-mi tu, de ce
esti rautacios?

>Cu cateva zile mai
>inainte erai foarte ingrijorata ca unde-i Fanica. Dar de mine
"canci".

Vrei sa ma "ingrijorez" si de tine ca de Fanica? Chiar asta vrei?

>Trouby ce frumos mi-a scris pe acest board, ca un adevarat prieten si
tu drept
>rasplata ai inceput sa faci si tu misto de "gramatica mea" ca Musiu
Theo-Dorix

Nu, Mike, sper ca n-ai inteles acest lucru, spune-mi ca doar glumesti!
Eu l-am criticat pe Theo (de fapt pe Epigramist, n-am nici o dovada ca
sunt una si aceeasi persoana si nici nu ma intereseaza de altfel). Tu
ai prefera invers? Sa te critic pe tine si sa-l apar pe Theo? Cred ca
si atunci ai gasi ceva de care sa te plangi. Ia spune-mi tu, ce te
framanta?

Epigramist

Clarinette si Istvan mai au putin si pun bazele primului grup gastronomic si
de igiena a alimentatiei (www....@ali.rom.com)

Un glissando in.. faina
Si ne luaram cu vorbitul.
Cu-o tematica.. straina
Am uitat de Mike tampitul...

D-na Clara spune:

> [...]
>pisica moarta in curtea altora si se duce). Citez mai jos:
>
>"Painea tampeste, zicea un bun amic de-al meu (culmea e

Doamna draga, nici nu-i chiar asa de greu !

Prostia e nemuritoare
Sa ne ferim de paine, oare ?
Amicul meu a fost inept
Si culmea: a murit*... destept !

*Prematur, desigur- si cu complicatii
(eu vorbesc de moarte, nu de decoratii)**

** Nobel ? Il refuza lumea cu un: "Nada !"
De-au ajuns pe lista..bozgori din Canada..

Archivist4

>epigr...@aol.com (Epigramist)
>Date: 2/14/99 6:22 PM Pacific Standard Time
>

> Un glissando in.. faina
> Si ne luaram cu vorbitul.
> Cu-o tematica.. straina
> Am uitat de Mike tampitul...

Bre Theo-Dorix iar nu mi-ai ascultat sfatul sa te duci la maestrul poeziilor
Trouby sa te meditezi ca scrii ca la gradinitza vad. Pe cuvant era cat pe acii
sa m-a prinda somnul de plictiseala citind "versurile" tale. Pana si nea Coren
ti-a tot spus prieteneste sa-l rogi pe maestrul sa te mai mediteze putin.

Archivist4

>epigr...@aol.com (Epigramist)
>Date: 2/14/99 6:22 PM Pacific Standard Time

Theogramist,
un sfat pretinesc buddy,decit sa scrii poiezii rasuflate, mai bine baga niste
cybersex lui Domnitza de Valentine ca nu vezi cum urla dupa tine ca o iapa in
calduri?
Isi aminteste si ea saraca de anul trecut pe vremea asta cind o adorai. Vezi ca
daca nu o satisfaci s'a laudat ca o sa'ti publice toate emailurile de amor sa
vada toti cum erai de inebunit dupa banii ei. Cum ai aflat ca e somera te'ai
dat la fund.

Epigramist

Stimata doamna,

Imi pare rau ca ati interpretat mesajul meu de raspuns drept un act de
"rautate gratuita". Probabil ca nu ati citit bine mesajul original al
cretinului Mike sau mai rau, poate ca l-ati citit dar ii acordati ceva
circumstante atenuante (de la starea de confuzie mintala post-dialitica (!?) la
posibilele abuzuri de care ar fi suferit el inainte de a cadea in cap de mic,
etc) sau va este pur si simplu jena sau mila, etc.
Considerand ca ati citit mesajul imbecilului, ce ati vazut ? O etalare
non-stop de insulte intr-un sos dezgustator de greseli de ortografie (nu una,
nu doua, nu zece, ci multe, adanci, inradacinate ca un cancer incurabil, un
potop, o cascada, un fluviu- si in romana SI in engleza, greseli tipice
imbecililor, greseli de militian, de ITB-ist, de mitocan incurabil..)
Si asta unde ? Pe Internet in pragul anului 2000!! [nu ca as avea "fixatii" de
genul "progresului ireversibil spre viitor" sau alte inclinatii "istoriciste"
dar mi se pare insuportabil ca indivizii de care leg cele mai urate momente din
viata mea sa apara "in efigie" pe Net cu aceeasi limba lata, cu acelasi tupeu
agramat, cu aceleasi tendinte comunist-egalitariene (stiu, Net-ul este
"democratic" prin structura, dar eu am ce am cu imbecilii, nu cu...democratia-
vorba unui imparat roman- de ce nu au toti astia un singur gat, de ce ?)].
Mai veniti si dvs, ma numiti "purist", imi mai si caligrafiati greselile in:
- de "ortografie"- [intr'adevar=intr-adevar], cred ca ORICINE ar fi "scapat"
vreun apostrof dupa navigatia prin textul imbecilului, dovada ca individul e
contagios(sic!) dar asta desigur ca nu este o scuza, e "tu quoque" pe care vi-l
reprosez mai jos, de altfel...
.[deci va dau "punctul", multumita ?]
- stilistic-conotative (la asta insa v-am scris o epigrama !)

Am incercat sa ma explic desi nu cred ca este cazul- chiar daca textul meu ar
avea o perla, doua, asta ar fi "treaba" de.. stilizator, nu am intotdeauna timp
de proofreading, nu-i asa- mai ales ca percep la dvs o "contagiune" din felul
de a gandi al d-nei Crony care are obisnuinta de a-si lansa rationamentele
strambe sub culorile drapelului "tu quoque" (un cerc vicios al erorii, o cloaca
a imperfectiunii unde "mizerabilii" ar face mai bine sa-si tina gura
inchisa)....
In privinta a ceea ce ma intrebati dvs si anume:
>Chiar credeti ca felul in care cineva stapaneste regulile
>de gramatica sau de ortografie ii reflecta in mod fidel >caracterul?
Nu doamna draga, cu caracterul e o alta..bouillabaisse.

Aici este vorba de legatura stransa intre inabilitatea de a gandi corect si
starea de semi-analfabetism.

Sa inteleg ca dvs propuneti "imunitatea" pentru un individ ca imbecilul de
Mike (care are acces LIBER la.. "culturalizare", mai mult, dobitocul SCRIE pe
Net) si considerati gestul corecturii ca fiind "deplorabil"?

>Mi se pare deplorabil actul de a vana astfel greselile cuiva.

?

Scrisoarea dvs are mai multe puncte la care as dori sa raspund, ingaduiti-mi
sa revin cu continuarea raspunsului meu intr-un alt mesaj.

Va multumesc pentru

>Zau, domnule (doamna) Epigramist, SCR-ul ar fi mai sarac fara dvs. si cred ca
si-asa a saracit destul.

Este un compliment neasteptat (si poate nemeritat) si il accept cu multumiri
desi as dori sa nu rascolesc invidiile unora care "se realizeaza" literar chiar
aici pe SCR...(sic!)

Archivist4

>epigr...@aol.com (Epigramist)
>Date: 2/14/99 7:50 PM Pacific Standard Time

POPONARUL de Theogramist sez:

> [...]
>agramat, cu aceleasi tendinte comunist-egalitariene (stiu, Net-ul este
>"democratic" prin structura, dar eu am ce am cu imbecilii, nu

Cind Moasha se lega de toti cu cuvintele cele mai murdare nu ziceai nimic si o
incurajai tot timpul cu poezii de inima albastra. Noroc ca ti'a zis Fanica
despre veniturile ei ca sa te rasucesti la 180 de grade ca nu mai poti sa'i fii
peste. De mine te'ai legat tot timpul, mai ales cind o atacam pe Moasha care
dorea moartea la toti. In loc s'o pui pe ea la punct ca vorbea numai porcarii
si blesteme tu te legai de gramatica mea. Acuma o lingi in cur pe Clarita tot
legindu'te de ortografia mea. Cind vei incepe sa o injuri si pe Clarita tot de
mine o sa te legi cu ortografia.
Ce tot de legi de mine mereu? Dr Strump mi'a dedicat o noapte intreaga de
proofreading. Merci de atentie dar vreau sa spun aici de fatza cu totzi: NU
ESTI GENUL MEU! MIE IMI PLAC FEMEILE.
Chiar asa nasol esti ca in tot San Francisco plin de poponari nu ti'ai gasit si
tu un sweetheart de Valentine si tot la mine te dai?

Epigramist

D-na Clara,

Scrieti:
>De ce dintr-o data aceasta surprinzatoare agresivitate verbala?

Ei bine, ma intreb cum ati reactiona dvs la atacul unui caine vagabond...
Credeti ca veti folosi umorul subtil ?

>,
>ati fi putut de exemplu sa-i corectati in mod tacit greselile...

Un vechi dicton spunea: "pe bou il stapanesti cu biciul, nu cu vorba" Va rog
sa considerati "agresivitatea mea verbala" ca fiind un bici virtual...

Ma mai intrebati:
> Dar dvs., printre toti acestia, ce loc ocupati oare?

Observator cu statut de participant (membru al "circului" cu drepturi egale)

> De fapt dvs. ce atacati aici? Felul de a fi a lui Archivist?

Nu, doamna. Nu atac, ci contraatac ! Va rog sa observati ca am corectat
mesajul-atac pe care imbecilul l-a lansat fara motiv.
De "ce" contraatac ?
Ca sa scurtez o poveste lunga, am avut (si am) oroare de egalizarea
inteligentelor in submediocritate. Sunt alergic ori de cate ori "intalnesc" pe
cineva care personifica succesul experimentului social de acerebrare. Asta e
tot.

> (eu, de exemplu, apreciez foarte mult
>epigramele dvs.)

Va multumesc ! Promit ca voi "recidiva".../...

>Mai bine i-ati fi dedicat o epigrama.

Dar lui NU-I plac, a spus-o in mod repetat !
Si la ce ar fi buna o epigrama, cotarla ar avea nevoie de o plimbare in masina
ecarisajului...

Epigramist

Stimate Mike,

Ai impresia ca esti interesant atunci cand ma numesti "poponar" ?
Tu nu stii, dar te asigur ca pentru unii ...devii foarte interesant. De ce ?
Din cauza ATITUDINII tale fata de homosexuali.

Daca nu ai obosit deja, voi incerca sa-ti explic:

Tu folosesti "poponar" ca pe o insulta.
Este evident ca te simti foarte incomod/vinovat doar la gandul ca exista
homosexualitatea. Este o oroare contra naturii, un act
pervertit, murdar, etc,etc. Ei bine Mike, tu te cutremuri atat de mult incat
repulsia ta devine mai mult decat suspecta.
De fapt tu incerci sa suprimi anumite porniri homosexuale (pe care le cred ca
fiind deosebit de puternice), chiar ai savarsit si actul gratuit de a te
insura, poate ca ai chiar si copii, dar de fapt natura ta de homosexual nu iti
da pace, incerci sa demonizezi ceeea ce tu crezi ca este raul din tine, incerci
sa te speli de pacate aruncand cu murdaria ta in altii, Mike....
Ceea ce iti scriu eu aici este "consacrat" in psihanaliza, poate ca ar trebui
sa fii consultat/tratat de un specialist...

O alta problema atinsa tangential de atitudinea ta este cea a...libertatii.
Stiu, tie nu iti place atunci cand folosesc cuvinte mari dar as dori sa-ti
amintesc despre povestea preotului catolic din lagarul nazist.
Zice popa: "La inceput, nazistii i-au bagat in lagar pe comunisti. Am zis,
bine au facut. Mai apoi i-au infundat pe liberali. Bine au facut. A venit si
randul evreilor si homosexualilor. Nu mi-a pasat de ei. Iar cand au venit sa ma
ia si pe mine, mi-am dat seama ca nu mai este "pe afara" nimeni altcineva care
ar mai putea protesta..."
Tu, Mike, i-ai baga pe poponari in lagar fara cracnire. De fapt vrei sa scapi
de natura ta de homosexual care nu iti da pace.
Eu sunt mai practic, Mike. Fiind un om normal (imi plac mult de tot femeile,
indiferent de ce gandesti sau spui tu) nu am probleme cu existenta
homosexualilor. Sunt chiar O.K., fiindca stau unii cu altii si ne lasa noua,
celor normali, femeile.
Mai mult, pentru mine prezenta homosexualilor este echivalentul unui senzor
care poate semnala initierea unui atac impotriva libertatii noastre, a
"normalilor". Cum ? Simplu, ca in povestea cu popa catolic (sa nu intelegi acum
ca sunt popa, etc).

Logica ta (aplicata la societatea americana actuala):
Daca "ciorile" patesc ceva, nu imi pasa, sunt "ciori".
Daca poponarii ajung pe lista interzisa, da-i dracu' de poponari. La fel cu
right-wing militia, La Raza, etc,etc.
Pana ajunge teroarea si la usa ta, ca esti oarecum in afara "deviatiei medii".

Logica mea ?
Daca sare racheta-senzor cu eticheta "poponar" sau chiar "right-wing militia"
(you name it) stiu ca libertatea tuturor va suferi in viitor....
Stiu ca atitudinea mea pare putin cinica/egoista dar nu am ce face.

Fa pace cu homosexualitatea din tine, Mike, nu o mai "transfera" asupra altora
!

Pablito45

>epigr...@aol.com (Epigramist)
>Date: 2/14/99 10:48 PM Pacific Standard Time

The0-Dorix iar stropeste

> [...]
>pe cineva care personifica succesul experimentului social de acerebrare. Asta

Theogramist zice ca eu l'am atacat. Daca te dai asa destept cum de n'ai inteles
ce am atacat eu? Ai comparat'o pe Domnitza cu Ceauseasca si eu am atacat
obiceiul de a scuipa unde ai lins. Cu tine personal nu am nimic dar ma oftica
obiceiul unora ca tine care au dus Romania de ripa.Nu vreau sa' insult pe toti
romanii ca unii au avut curaj sa'l critice pe ceasca si cind era in viata, dar
nu cei de teapa ta.
Nu te cunosc si daca nu as fi avut nenorocirea cu accidentul nici nu as fi
citit vreodata ce scrii. Cind eram sanatos de Valentine eram in mari chefuri nu
stateam ore in sir la computer ca tine. Acum nu am incotro. Pe tine ce te tine
legat de computer? Nu cumva ai si tu vreo problema serioasa? Astazi ai fost
cel putin 5 ore in continuare scriind mesaje cu venin despre mine. Mi'e mila de
tine, daca te poti misca singur si stai numai la computer de paza pe SCR. Tu
chiar nu ai un sweetheart cu care sa petreci Valentine si sa uiti de ortografia
mea?
Sper c- ai intzeles ca nu am nimic personal cu tine ci cu lingaii lui ceasca
care acum tipa cel mai tare si se dau cei mai anticomunisti. Iti amintesti cum
sareai ca ars cind cineva indraznea sa se lege de Domnitza? Acum tu o ataci
cel mai tare. Daca nu o comparai cu ceauseasca nici nu mi'ar fi venit idea sa
te "atac".

Archivist4

> [...]

>medii".
>

> Fa pace cu homosexualitatea din tine, Mike, nu o mai "transfera" asupra

Nu mah friend gresesti foarre mult. N-am nimic nimic impotriva homesexualilor.
Sunt ok pana nu te legi de ei. Sincer sa-ti spun m-a simt foarte handicapat
cand nu pot ajuta pe cine care au ideea ca sunt un suflet feminin inchuiat in
corpul unui barbat. Nu pot sa-mi dau seama cum te-asi putea ajuta in cazul
acesta.

Archivist4

>epigr...@aol.com (Epigramist)
>Date: 2/14/99 11:32 PM Pacific Standard Time

Theonazist sez:

>Fa pace cu homosexualitatea din tine, Mike, nu o mai "transfera" asupra
altora

Mai bine ai face tu pace cu homosexualitatea din tine si am avea cu totii pace.

In primul rind toata lumea de pe AOl stie cit te oftici cind iti zice cineva ca
esti poponar. Pe Truby l'ai reclamat de doua ori la AOL ca vorbeste porcos. Nu
scria el mai porcos ca Domnitza sau altele dar ti'a zis ca esti poponar si asta
te'a ofticat la culme ca l'ai reclamat. La inceput te numeam si eu in gluma
poponar dar vad ca prea mult te oftici. Daca chiar esti asa deschis la minte de
ce te oftici si stai in noaptea de Valentine sa urli ca nu esti poponar? Mai
bine fa pace cu tine.
In al doilea rind prea te legi de toate femeile disponibile ca sa arati lumii
intregi ca iti plac femeile. Ce barbat normal si'ar fi petrecut timpul cu
Domnitza? Tii minte cind aveatzi "date" in Cristina si dispareati amindoi in
"private"? Asta ca sa vada toata lumea ca esti cu o femeie. Femeia injura ca un
birjar, amenintza pe totzi, e agresiva ca nu are nimic de femeie in ea dar tu
i'ai facut poezii amoroase. Asta zici tu ca e normal? Mai bine fa tu pace cu
homosexualitatea ta ca acolo in San Francisco unde ai vrut neaparat sa
locuiesti vei fii intre ai tai.

clarinette

Epigramist wrote :

>Probabil ca [...] sau mai rau, poate ca [...] sau [...]

Cate putin din toate astea, intr-adevar.

> [...]
acelasi tupeu
>agramat, cu aceleasi tendinte comunist-egalitariene

Sunt perfect de acord cu dvs. si simt acelasi lucru, poate chiar mai
acut inca decat dvs. Dar "contaminarea" nu poate reprezenta o solutie.

> Mai veniti si dvs, ma numiti "purist"

Si eu sunt purista, deci nu am spus asta pe un ton critic, dimpotriva.

>imi mai si caligrafiati greselile in :
>- de "ortografie"- [intr'adevar=intr-adevar], cred ca ORICINE ar fi
"scapat"
>vreun apostrof

Absolut! Oricat de puristi am fi, erorile sunt absolut normale. Am
facut aceste observatii doar ca sa va conving sa fiti putin mai
tolerant (de fapt asa ati si fost pana acum, dar dintr-o data ati
explodat si faptul acesta m-a surprins si m-a determinat sa va scriu).

> - stilistic-conotative (la asta insa v-am scris o epigrama !)

Apreciez epigrama (unde cuvantul "culmea" a fost magistral utilizat de
aceasta data), insa observatiile mele (carora le-am dat in final o
asemenea amploare si-mi cer scuze) nu aveau nimic rautacios in ele,
m-am legat de fraza dvs. din pur amuzament, asa cum am si spus de
altfel. Chiar daca lucrurile ulterior au degenerat in mesaje care nu
va erau adresate, nu cred sa fi dat nicaieri impresia ca nu va
apreciez stilul si limpezimea exprimarii.

> mai ales ca percep la dvs o "contagiune" din felul
>de a gandi al d-nei Crony

Va rog mult, daca vreti sa-mi faceti o placere, nu ma mai comparati cu
d-na Crony, asa cum o fac atatia altii. Eu am propriul meu
temperament, nu imit pe nimeni. Si in plus, eu sunt departe de a vana
greselile altora. Este exact motivul pentru care v-am criticat, nu-mi
reprosati, deci, acelasi lucru. V-am corectat la randul meu doar ca sa
vedeti cat de bine este.

> Sa inteleg ca dvs propuneti "imunitatea" pentru un individ ca...
Mike.

Exact. Si nu numai pentru el, ci pentru toata lumea.Vedeti dvs., daca
as avea in fata un individ brutal, probabil ca m-as feri de el, sau as
deveni la randul meu agresiva, din spirit de conservare. Dar in
aceasta lume virtuala ma simt capabila sa fiu toleranta, caci nici un
pericol direct nu ma paste (pana la proba contrarie). Desigur, nu
propovaduiesc sa intoarceti obrazul celalalt atunci cand ati primit o
palma, motiv pentru care v-am sugerat sa ramaneti la nivelul
epigramelor, care au cel putin acelasi efect ca vorbele grosolane.
Insa mai cred ca, obositi sa tot bata cu pumnii intr-o poarta care
ramane inchisa, agresorii se vor lasa in cele din urma pagubasi. Si
mai cred de asemenea cu tarie in puterea exemplului personal. A acorda
respectul tau celor care nu-l merita, inseamna a a obtine la randul
tau respectul lor (si linistea cu aceeasi ocazie). Dar, desigur,
acestea sunt opiniile mele si se potrivesc temperamentului meu. Va
prezint aceste idei, sa spunem, ca pe o alternativa.

> Este un compliment neasteptat (si poate nemeritat) ...

A fost sincer, va asigur.

clarinette

Mike spune:

>Ce tot te legi de mine mereu?

Draga Mike,

De ce nu accepti tu ideea ca nu toti oamenii pot ocupa acelasi loc in
acelasi timp si ca unii dintre ei sunt sortiti sa traiasca in lumi
separate? De ce simti nevoia sa dai amploare unor asemenea
"scandaluri"? Gandeste-te ca ele vor scoate la iveala tot ceea ce este
mai urat in tine si in dusmanii tai. Ines vorbea la un moment dat
despre o oglinda si cred ca avea dreptate. Cand te certi prea mult cu
cineva este ca si cum intre el si tine ai interpune o oglinda.
Cuvintele pe care i le arunci celuilalt iti reflecta propria imagine.
Priveste bine aceasta imagine si vezi daca este pe placul tau. Si daca
nu-ti place, ce-ar fi sa incerci s-o schimbi?

Ignora-i pe cei care nu-ti sunt pe plac, este cel mai cuminte sfat pe
care ti-l pot da. Nu are rost sa-ti faci atata sange rau pentru
nimicuri. Suntem destui pe aici care te apreciem, nu-ti ajungem?
Zbatandu-te atat ca sa-ti creezi o alta imagine decat cea pe care o ai
cu adevarat, risti sa-ti pierzi prietenii.

clarinette

Archivist4 wrote :

>In primul rind toata lumea de pe AOl stie cit te oftici cind iti zice
cineva ca
>esti poponar.

Pai, vezi, Mike, ce-ti ziceam eu adineauri? Daca o sa continui asa
risti sa ai numai necazuri. Cum Dumnezeu sa nu se oftice omul cand il
acuzi de lucruri pe care el le considera nedrepte? Tu cum ai face in
locul lui? Nu este normal sa ne simtim jigniti cand lumea spune vrute
si nevrute la adresa noastra?

As vrea sa-ti spun ceva despre homosexualitate. In primul rand este un
fenomen normal, cu toate ca datorita conceptiilor noastre morale, este
considerat "jenant". Exista foarte putine diferente intre un barbat si
o femeie, oricat de curios ar parea acest lucru. Este suficient un
simplu dezechilibru hormonal ca sexul sa balanseze dintr-o directie in
cealalta. Este pur si simplu o chestiune de chimie. Homosexualitatea
exista si la animale si nu este nimic pervers in acest lucru. Desigur,
homosexualitatea creaza anumite probleme in societate, caci este greu
in zilele noastre sa-ti mai gasesti perechea, intrucat nu stii daca nu
dai peste un homo. Insa eu cred ca adevarata problema cu
homesexualitatea este atentia care i se acorda. De exemplu, in
momentul de fata exista o adevarata campanie pentru reabilitarea
homosexualitatii, ceea ce eu cred ca este destul de corect, intrucat
nimeni nu este vinovat de felul cum ii functioneaza hormonii si nu
este, deci, nici o crima sa fii homosexual. Aceasta campanie, insa, a
depasit cu mult scopul ei initial si, in opinia mea, a derapat complet
(asta spus in paranteza). De exemplu in Franta am ajuns aproape sa ne
fie rusine ca suntem "normali" (dar ce este la urma-urmei
normalitatea?) si ca avem o casnicie bi-sexuala. Si asta pentru ca nu
auzim vorbindu-se in jurul nostru decat despre homosexualitate si
despre fericirea deplina a cuplurilor de homosexuali, in timp ce in
legatura cu cuplurile normale nu se vorbeste decat despre adulter,
divorturi, conflicte, copii transformati in ostateci etc. Aceasta este
"cultura" moderna care formeaza caracterul copiilor nostri. Din pacate
tinerii vor considera ca homosexualitatea este un fel de alternativa
fata de problemele perpetue ale cuplurilor bi-sexuale si vor aluneca
in aceasta directie fara sa aiba "structura" naturala necesara. Eu vad
un pericol in aceasta tendinta de a transforma homosexualitatea intr-o
moda, in loc de a o reabilita pur si simplu.

Dar in fine, sa trecem. Ceea ce doream sa spun este ca in zilele
noastre homosexualii isi fac un titlu de glorie din comportamentul lor
si il reclama sus si tare pe toate gardurile. Ma indoiesc ca mai
exista un homosexual care sa nege inclinatiile lui, cel putin nu in
societatile civilizate. Asa ca daca Theo spune ca nu este homosexual
inseamna ca nu este si cu asta basta. Ce rost are sa insisti pe o
asemenea idee?

>In al doilea rind prea te legi de toate femeile disponibile ca sa
arati lumii
>intregi ca iti plac femeile.

In cazul ca s-a intamplat intr-adevar acest lucru, imi permit sa-ti
ofer o explicatie: un barbat "normal" (sa-i spunem asa, desi liga
homosexualilor ar putea s-o vada ca pe o discriminare), chiar daca
este casatorit, sau daca are o prietena, ramane barbat indiferent de
circumstante (si lucrul acesta este valabil pentru femeile "normale"
de asemenea). Cu alte cuvinte, daca ii plac femeile, este pe undeva
normal sa "cocheteze" chiar si cu femeile virtuale; tu insuti faci
acest lucru (si deci nu esti homosexual). Homosexualii, dimpotriva,
tocmai pentru ca este ceva mai greu pentru ei sa-si gaseasca
parteneri, ar vedea mai degraba in Internet o posibilitate de a-si
racola partenerii, deci in nici un caz nu si-ar pierde timpul curtand
femeile doar ca sa-si ascunda homosexualitatea.

Iata unde vreau eu sa ajung: daca tu crezi sincer ca Theo este
homosexual, schimba-ti ideea, caci nu are catusi de putin
comportamentul unui homosexual. Daca, dimpotriva, tu te folosesti de
aceasta idee doar ca sa-l jignesti, da-i inainte, nimeni nu poate sa
te impiedice, decat tu insuti.

Si te rog, Mike, nu lua spusele mele drept o aparare a intereselor lui
Theo. Nu vreau decat sa te conving sa opresti aceste atacuri nedemne,
care ma pun intr-o situatie foarte delicata. Eu tin la prietenia ta,
dar cu toate acestea nu pot sa-ti tin mereu partea impotriva
principiilor mele. Cred ca acesta este raspunsul cel mai potrivit care
poate fi dat obsesiei tale cu : "intai lingi si pe urma scuipi" sau
vice-versa. Un om care este fidel principiilor sale ajunge sa "linga"
si apoi sa "scuipe" sau invers, daca imprejurarile contravin
principiilor sale. Cu alte cuvinte, Mike, voi lua partea ta atunci
cand sunt de acord cu tine si voi lua partea celuilalt atunci cand nu
sunt de acord cu tine. Admit din partea ta un comportament asemanator
si cred ca astfel vom putea fi prieteni mai departe. Nu crezi?

>Ce barbat normal si'ar fi petrecut timpul cu
>Domnitza?

Aici ai data-o in bara de-a binelea! Dar ce barbat de pe scr nu si-a
petrecut timpul deloc cu Domnitza pana acum? Chiar si noi, femeile,
ne-am avut portia.

Ines Weber

clarinette wrote:

> [...]
> tau respectul lor (si linistea cu aceeasi ocazie). Dar, desigur,
> acestea sunt opiniile mele si se potrivesc temperamentului meu.

Draga Clara, nu sint de acord. In primul rind nu reiese de ce cind tu
oferi respectul cuiva (indiferent daca il merita sau nu) trebuie si
persoana respective sa reciprocheze. Nu exista absolut nici o necesitate
daca tu faci un lucru, o alta persoana sa faca acelasi lucru la rindul
sau. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca premiza ta este ca respectul se
DA, nu ca se cistiga, fapt care in sine aduce o multime de alte probleme
cu el. A da automat respect cuiva este un mod de a intoarce celalalt
obraz, mai ales cind acest respect este dat in lipsa criteriilor
personale si tipice ale acelui individ, oricum vrei tu s-o iei.

In plus, si mi se pare ca ai spus chiar tu acest lucru mai de mult,
pasarea pe graiul ei piere. Eu am fost de acord cu principiul conform
caruia tratez cu orice persoana dupa caracterul si personalitatea sa
proprie, nu am neaparat o reteta universala. Si banuiesc ca asa este si
corect, altfel a acorda respect in modul in care il descrii tu (adica
nediscriminant), devalueaza respectul pe care il acord, in sine.

Mai ales ca nu cred ca poti tu da un exemplu, cel putin nu pe scr, unde
faptul ca tu ai acordat cuiva respect (mai mult sau mai putin meritat) a
rezultat in faptul ca ti s-a acordat acelasi lucru, inapoi. Dimpotriva,
din cite am observat eu, vad ca lumea in general (si eu, de ce nu) am
fost, si, poate chiar raminem, extrem de sceptici, in fata unei
atitudini atit de "ne-naturale" firii umane. Pai unde ar fi scr-ul daca
nu ar fi conflict, sau personalitati in cearta continua?

Eu sint mai degraba de parerea americanului "If something appears too
good to be true, it probably is".

Ciao

IW

Archivist4

>"clarinette" <clari...@worldnet.fr>
>Date: 2/15/99 1:14 AM Pacific Standard Time

Clarita mea iubita,

Iar te bagi in vorba fara sa intzelegi. Mai bine scrie ceva care te pricepi ca
retzete de sapun.Daca vrei sa te bagi in vorba mai intii citeste titlul
mesajului, cine zice ca sint poponar de buzunar? Theo se uita in oglinda si
zice sa fac pace cu homosexualitatea mea. Daca nu esti pe faza hai sa'ti
explic: insulturi ca poponar si curist sint aici la moda cum este
homosexualitatea la voi. Theo ma face imbecil si agramat ca sa ma oftice si eu
il fac poponar ca toata lumea stie cum face crize de nervi. Unora putin le pasa
daca zici ca sint poponari dar lui Theo ii sare mustarul imediat. De ce crezi
tu ca se supara asa tare ca l'a reclamat si pe Truby? Citeste mesajul lui si ai
sa vezi ca nu vrea sa faca pace cu homosexualitatea lui.
Asta este "his problem". Nu se ascunde de altii cum crezi tu, se ascunde de el
insasi si de aia face crize de nervi si se leaga de toti.

> Eu tin la prietenia ta,
>dar cu toate acestea nu pot sa-ti tin mereu partea impotriva
>principiilor mele.

Cu prieteni ca tine nu am nevoie de dusmani. Ai pus ochii pe mine ca am timp de
Internet ca sa ma tragi de limba despre toata lumea ce invirte. Nu este email
de la tine in care sa nu ma intrebi de cineva de pa SCR si sa te superi ca
nu'ti raspund la intrebari. Asta este prietenia ta? Ce ar zice prietenii tai sa
stie cum te fute grija lor si ii ponegresti? Am fost prieteni pina cind ai
vazut ca nu ti'am citit cartea. Asteptai cumva sa fac reclama? De ce i'mi tot
reprosezi atunci ca nu citesc cartea? Te citesc aici pe SCR si in emailuri in
mesaje kilometrice si imi ajunge. Cine crezi ca isi pierd timpul sa'ti citeasca
cartea cind te vede cite parale faci?

>Cu alte cuvinte, Mike, voi lua partea ta atunci
>cand sunt de acord cu tine si voi lua partea celuilalt atunci cand nu
>sunt de acord cu tine.

Tu chiar nu ai nimic mai bun de facut decit sa'ti bagi coada in toate
scandalurile?
Ce plasa iei daca afli ca sint prieten cu Theo. Pe bune, anul trecut cind am
fost in spital el m'a sunat sa'mi spuna sanatate si eu nu uit treaba asta. Cind
ne certam o facem direct nu ca tine sa ma perii in emailuri si sa ma ataci pe
SCR. El m'a injurat si in emailuri, nu m'a tras de limba ca tine si nu vrea sa
ma manipuleze impotriva nimanui. Tu chiar esti proasta facuta gramada asa cum
ti'a zis si Fanica, nu intzelegi
nimic si te bagi in discutii care te depasesc. Mai bine uita'te la "soap opera"
daca vrei intrigi si scandaluri.

Rakoczi Oliver

DOMNITZA wrote:

> [...]

> esti frumos, darnic, talentat, junos si le ai si pe-ale 'jos'!!! wow,

> stuchi-te-ar mitzele sa nu-ti fie de deochi!!!

Domnitza :?

ce ai doamna:?
ai uitat ca nici mai departe de o luna si ceva te spurcau cu totii:?
de ce iti place sa colkai in rahat pina la git:?
nu te simti altfel bine decit daca injuri si esti injurata:?

zau Domnitza revino-ti.
tu poti s afii si normala ba si tacuta cind vrei.
DEmonstreaza aici tuturor de pe SCR ca estio doamna.
Succes.

Roliver

clarinette

Mike, minciunile tale copilaresti nu ma surprind, ci ma plictisesc.
Intr-adevar nu are rost sa-mi bat capul cu tine. Cum spunea si
Epigramist, oamenii nu pot fi egali, chiar daca isi dau cu totii
silinta.

clarinette

Ines Weber wrote in message ...

>Draga Clara, nu sint de acord.

Nici nu ti-am cerut sa fii. Asa cum am spus, am prezentat propriile
mele opinii, care nu pot fi in nici un caz universal valabile. Ar fi
prea saraca lumea daca n-ar exista opinii diferite si, mai ales,
temperamente diferite.

>In primul rind nu reiese de ce cind tu
>oferi respectul cuiva (indiferent daca il merita sau nu) trebuie si
>persoana respective sa reciprocheze.

Relatiile intre oameni nu se supun nici unei legi, deci nu poate fi
vorba de a "reiesi" ceva dintr-o ipoteza cu privire la comportamentul
uman. In ceea ce ma priveste, "metoda" pe care am propus-o
functioneaza de cele mai multe ori, in sensul ca oamenii pe care ii
tratez cu respect, ma respecta in general. Dar bineinteles exista si
exceptii (care confirma regula).

>Ca sa nu mai vorbim de faptul ca premiza ta este ca respectul se
>DA, nu ca se cistiga, fapt care in sine aduce o multime de alte
probleme
>cu el.

Nu am in vedere o asemnea premiza, mai degraba am aceeasi opinie cu
tine. Cred ca ai inteles gresit.

>A da automat respect cuiva este un mod de a intoarce celalalt
>obraz, mai ales cind acest respect este dat in lipsa criteriilor
>personale si tipice ale acelui individ, oricum vrei tu s-o iei.

In ceea ce ma priveste dau respect altora pentru ca ma respect pe mine
insami. Nu are nici o legatura cu "obrazul celalalt" si, de cele mai
multe ori, nu are de asemenae nimic de-a face cu "rivalul" meu. Daca
m-as cobori la mintea celor care nu merita acest lucru mi-as pierde
respectul pe care mi-l datorez. Am facut o data sau de doua ori acest
lucru in viata mea, cand n-am mai gasit o alta iesire, si o mai regret
si acum. Dar, cum spuneam, acest lucru corespunde temperamentului meu
si eu sunt destul de multumita astfel. In cazul tau lucrurile pot sta
altfel, fara ca asta sa insemne ca una din noi nu este normala.

>Eu am fost de acord cu principiul conform
>caruia tratez cu orice persoana dupa caracterul si personalitatea sa
>proprie

Da, principiul acesta mi se pare de asemenea foarte bun.

>Pai unde ar fi scr-ul daca
>nu ar fi conflict, sau personalitati in cearta continua?

Poate ca nu intelegem acelasi lucru prin notinuea de "respect". A
respecta pe cineva nu inseamna a fi neaparat de acord cu punctul lui
de vedere. Eu nu vad absolut nimic anormal in existenta conflictelor,
dimpotriva le consider un "motor" in relatiile umane. Dar poti sa te
lupti cu cineva in limitele decentei, cel putin eu asa incerc. Si nu
vad deloc de ce aceasta atitudine pe care eu as numi-o civilizata
poate fi considerata "ne-naturala" si privita cu scepticism. Asa cum
ii spuneam si lui Epigramist, discutiile in contradictoriu, satira,
ironia, epigramele, reprosurile, vagile amenintari si chiar santajul
pot fi utilizate pentru reglarea diferendelor fara a se ajunge totusi
la bataie. Din pacate nu intotdeauna este posibil.

>Eu sint mai degraba de parerea americanului "If something appears too
>good to be true, it probably is".

Suna adevarat si pentru mine.

Archivist4

>"clarinette" <clari...@worldnet.fr>
>Date: 2/15/99 9:29 AM Pacific Standard Time

Clarita scumpa, nu stiu care din noi doi a mintit mai mult. Eu m-a
plictisisem de mult de aceea nu ti-am mai scris asa de des ca inainte. Chiar te
rog eu sa "nu-ti mai bati capul cu mine". Cu prieteni ca tine n-am nevoie de
dushmani sweety. Sunt curios sa aflu ce vei zice cand Theo-Dorix iti va da un
shut in fund la fel cum i-a dat lui Domnitza.

clarinette

Archivist4 wrote in message :

>Sunt curios sa aflu ce vei zice cand Theo-Dorix iti va da un
>shut in fund la fel cum i-a dat lui Domnitza.

Mike, nu juca jocul asta cu mine, ca eu nu-s Domnitza. Nu m-am legat
de Theo si nici el de mine. N-am facut nimic altceva decat sa schimb
doua mesaje cu un oarecare "Epigramist". Asa ca nu inteleg absolut
deloc despre ce fel de shuturi vorbesti. In orice caz, ai talent. Ai
stiut exact ce cuvinte sa spui ca sa ma fortezi sa-ti raspund. Promit
ca n-o sa mai recidivez.

Archivist4

> [...]

>deloc despre ce fel de shuturi vorbesti. In orice caz, ai talent. Ai
>stiut exact ce cuvinte sa spui ca sa ma fortezi sa-ti raspund. Promit

Clarita,ca de obicei, iar intzelegi gresit.
Nu ma doare ca vorbesti cu Theo pe cont propriu. Ma doare ca te'ai bagat intre
mine si Theo ca sa'mi dai mie lectii. De ce nu'ti tii gura? In email imi
reprosai ca de ce nu sint de partea ta chiar daca nu i'mi place cartea. Sa stii
ca eu am cu adevarat principii, nu fac reclama la ceva care nici nu ma
intereseaza cum este.
Good bye my friend

Ines Weber

clarinette wrote:

> [...]
> Intr-adevar nu are rost sa-mi bat capul cu tine. Cum spunea si
> Epigramist, oamenii nu pot fi egali, chiar daca isi dau cu totii

Clara, Clara, ce e tonul asta pe tine asa de-odata? Nu o sa raspund la
mesajul tau scris ca raspuns la opinia mea (apropo, cind spun ca nu sint
de acord cu tine, nu inseamna ca tu mi-ai cerut sa fiu, ci imi exprim si
eu opinia, la fel cum o faci si tu cu atita generozitate, asta ca sa
nu-ti inchipui ca de acum incolo, sau cumva vreodata, m-a interesat daca
interlocutorii mei imi extind mie dreptul de a ma exprima liber, drept
pe care si-l rezerva pentru ei insisi)ci o sa-mi rezerv comentariile,
directe, asa cum imi este stilul, la cele spuse de tine lui Mike.

Te plictisesti cam repede, nu crezi? Si pentru cineva care se
plictiseste atit de repede, de atit de multe lucruri, poate ar fi bine
sa te lasi de o incercare, extrem de lipsita de orice sansa de succes,
de a te gudura pe linga Epigramist, pe care, crezind ca este Celtic, il
luai atit in suturi, destul de recent. Ca sa nu mai vorbim de scenele
facute mie, referitor la aceeasi tema.

Cind Hopamitici a spus ce a spus, referitor la faptul ca eu incerc sa
apar dura (cind nu sint) iar tu blinda (ceea ce nu esti) a spus un
adevar mare. Strategia ta, extrem de transparenta, a avut picioare
foarte scurte. Privat, scriai diferitilor indivizi, incercai sa aplanezi
anumite situatii care iti devenisera penibile (inclusiv scrisorile cu
"sfaturi" pentru Domnitza) nu pentru ca te interesa neaparat viata sau
problemele lor, dar pentru ca vroiai sa le tintesti privirea in alte
directii (adica indepartate de persoana ta) si, cu putin noroc, daca
lucrurile spuse de tine se adevereau, poate mai capatai si niste
recunostinta, deci si niste noi "aliati". Desi ma consider apropiata lui
Mike, constatind prietenia care se formase intre voi doi, nu am facut
nici un fel de comentarii asupra acestei teorii, lui. Insa cind am vazut
cum ii vorbesti, dat fiind modul in care intotdeauna ti-a luat apararea,
si ti-a fost fidel, i-am spus, la telefon, ieri (poate sa-ti confirme)
ca s-ar putea sa aiba niste deceptii in persoana ta. I-am spus, dupa
parerea mea, ca tu ai o strategie, cit e ea de slaba, si, ca sa vezi si
sa nu crezi, azi ai postat, exact ce i-am prezis eu lui ca o sa postezi.

Imi pare rau pentru el, pentru ca il cunosc destul de bine sa stiu ca
cuvintele si prietenia data tie au fost date din suflet, si banuiesc ca
dezamagirea lui in persoana ta, nu este de neglijat.

Apropo, daca tu crezi ca eu am "picat" pentru sugestia ta ultima,
conform careia Wally este indragostit de mine, si eu sa-i dau putin
zaharel (adica sa ma fac de ris) te inseli amarnic. Esti mult prea
stravezie Clara, si daca unii nu iti riposteaza direct, si in modul in
care meriti, nu considera nici un moment ca nu stiu in ce directie vrei
tu sa-i impingi, poate pur si simplu le este jena de rusinea ta. Sau
poate asteapta si ei momentul oportun sa-ti predea o lectie.

Cum i-am spus si lui Mike, si la altii, eu prefer in orice zi o
confruntare cu Croni, Domnitza sau oricine, pentru ca, indiferent de
tema, sau de cine are sau nu dreptate, se bat cu armele pe fata.

Nu intelege gresit aceasta epistola. Din partea mea, poti sa scrii ce
vrei, cui vrei, cind vrei, nu ma intereseaza. Insa, precum tu tot iti
dadeai cu pumnul in piept in situatii asemanatoare, ma supara
nedreptatea si tu, din cite observ nu stii sa diferentiezi intre oameni
care iti sint apropiati sufleteste, si cei cu care merita sa te
razboiesti. Fapt usor de inteles, dat fiind ca tu judeci oamenii dupa
propria ta persoana. Cum ai spus tu mai de mult? Este o chestie de cine
domina pe cine! Ti-am spus eu atunci ca prin aceste cuvinte ai spus
enorm de mult asupra persoanei si caracterului tau, detalii care nu iti
sint favorabile, de loc.

Un lucru te asigur. Atita vreme cit o sa continui in acest mod, cu
aceste "tactice", imaginea ta, vazuta prin ochii majoritatii
seceristilor, nu o sa fie cea pe care o astepti.

Nu-i nevoie sa devii bataioasa cu mine, asta nu a fost o manusa
aruncata, cum spui tu, dar daca crezi ca da, OK. Nu ar fi prima oara
cind ne-am duelat, indiferent cum califici tu rezultatele anterioare.

Toate bune

IW

Etzharimon

clarinette wrote:

> [...]
>functioneaza de cele mai multe ori, in sensul ca oamenii pe care ii
>tratez cu respect, ma respecta in general. Dar bineinteles exista si

Hai zi si mie, sa nu mor prost, deci nu sint legi dar sint reguli? Cum merge
chestia?

Nea Alecu

clarinette

Ines Weber wrote in message :

>Nu-i nevoie sa devii bataioasa cu mine

Nu am de ce sa devin bataioasa, caci eu nu cred sa fie ceva de
"scandal" aici. Te inseli pe toata linia sau faci pur si simplu o
criza de gelozie. Si mai spun odata, ca sa priceapa toata lumea, am
trecut de 40 de ani, am 20 de ani de casnicie in urma mea, am doi
copii si nu caut nici o idila pe scr. Povestea asta cu Theo mi se pare
atat de ridicola incat nici nu vreau sa-i acord vreo atentie. Mi se
pare totusi curios ca simplul fapt de a-i adresa unui barbat (cel
putin asa cred) cateva cuvinte pe scr poate sa declanseze un asmenea
spectacol. Ines, eu sunt o adepta a polemicilor, intr-adevar, atunci
cand am ceva de aparat, ceva de invatat, ceva de demonstrat, in fine,
un interes minim acolo. Dar in povestea asta ridicola nu vad nici un
interes. Asa ca iarta-ma ca nu sar cu gura. Pur si simplu nu ma
intereseaza problema. Preferam sa raspunzi celuilalt mesaj, care era o
pura dezbatere de opinii, nu o istorie de "cul" cum spun francezii,
pentru care, cu toata parerea de rau, dar nu manifest nici un apetit.

Eu cred ca atat tu cat si Mike v-ati ambalat degeaba. Dar sunteti,
desigur, liberi sa credeti ce vreti.

Curios este faptul ca si data trecuta cand am fost serios incoltita pe
scr a fost tot din cauza acestui "Theo". Pe vremea aceea el a postat
un mesaj pe o tema filozofica si i-am raspuns pentru ca subiectul m-a
interesat. A iesit o catastrofa. Acum inteleg: Theo este tabu. Nimeni
nu are dreptul sa se apropie de el. Sau, in orice caz nu o femeie. Ma
intreb ce parere o avea el despre acest embargo. Cred ca situatia este
cat se poate de stanjenitoare. In orice caz, cu toata parerea de rau,
eu nu suport sa fiu dirijata in actiunile mele. Daca consider necesar
sa raspund cuiva, indiferent cine o fi acea persoana, o voi face
indiferent daca altii sunt sau nu de acord.

In ceea ce priveste ceea ce discutam noi doua prin e-mail ca "intre
fete", desigur ca este dreptul tau sa scrii aici pe scr tot ce vrei.
Nu este o surpriza, cred, pentru nimeni ca femeile vorbesc tot felul
de chestii amuzante intre ele, mai in gluma sau mai in serios. Insa
cred ca intelegi ca gestul tau imi va pune lacat la gura pe viitor.

Troubadour

Madame clorinette the phony Frenchie, a ecritat:

> Adesandu-se lui Archivist4:
>

>As vrea sa-ti spun ceva despre homosexualitate. In primul rand este un
>fenomen normal,

Mam'zel clarinette, debuteaza in antropologie cu o fraza traznet menita sa
ne aduca la realitate pre noi trogloditii sec.ics-ics. viz. homosexualitatea
es-
te un fenomen normal dar, oarecum ...er " jenant" ! Echivalent,cumva, cu
a...
stranuta fara sa-ti acoperi gura. Bon ton, c'est a dire.
Noi stiam ca natura a prevazut un orificiu pentru sex si unul pentru
evacuarea
deseurilor umane. A confunada sau prefera pe unul in locul celuilalt mi se
pare
stupid, in prima instanta si/sau pervers in a doua chiar admitand ca
gogomania
secolului " Exista foarte putine diferente intre un barbat si o femeie,
oricat
de curios ar parea acest lucru " ar denota numai ignoranta crasa, nu si
perversi-
tate latenta. Este numai un pas intre a nu vedea diferenta intre femela si
mascul
si a practica lesbianismul si/sau homosexualitatea. Incearca, mam'zel sa fie
sub-
tila, oare, si sa ne sugereze ca Dsa subscrie la practicile frumoasei Sapho,
mai
ales ca traind in Franta cea eliberata de prejudicii " jenante" asta ar fi
si comilfo !

< Homosexualitatea exista si la animale si nu este nimic pervers in acest
lucru. >

ne instruieste mai departe experta noastra. Argumentul este irefutabil si
aproape
la fel de sapient ca si celelalte " gems of wisdom" pe care le cacarezeaza
Dsa
cu reckless abandon si cand este si-mi ales- cand nu este solicitata. Pai
daca
pana si animalele care, ma intelegi, practica homosexualitatea, cum am putea
noi, oamenii, sa ramanem mai prejos !!! Bravos natiune !
Nu stiu daca literatura a fost imbogatita prin contributia de melasa
insipida a
Dnei clorinette sau nu, suntem siguri,insa, ca baroul a pierdut un Dongorozi
in
fuste sau cel putin un Micescu. Ce logica de fier ( forjat),ce scintilatii
de gnosa
si rationament inegalabile : daca animalele " do it ", este o datorie de
onoare
pentru humanoizi sa nu se lase depasiti, n'est ces pas ? Ba spa, ba spa !

Si formidabilul esafodaj de logica fulminanta continua cu peltele de cea mai
pura extractie, fara macar a se contrazice :

> [...]
greu
>in zilele noastre sa-ti mai gasesti perechea, intrucat nu stii daca nu dai

Pai ce este rau in asta ? Daca nu exista diferente intre male/female de ce
ar fi o
problema pentru o femeie " eliberata" ca Dsa, gasirea unui homosexual /
lesbience ?

>Insa eu cred ca adevarata problema cu homesexualitatea este atentia care i
se acorda. <

Atat si nimic mai mult ! Daca nu am mai vorbi despre ea cred ca ar
disapare, pur
si simplu. Logica de Champs Elisee plus un pic de Place Pigale.

<... exista o adevarata campanie pentru reabilitarea homosexualitatii, ceea

ce
eu cred ca este destul de corect >

Convingerile doamnei desi fara echivoc au,totusi, pe ici pe colo, unele
elemente
dubitative. " Destul de corect" este o perfecta ilustrare a romanescului "
cu fundu'
in doua luntri " sau ca si cum ai declara ca esti, oarecum, gravida dar nu
cine stie
ce !

>nimeni nu este vinovat de felul cum ii functioneaza hormonii si nu
>este, deci, nici o crima sa fii homosexual >

Pe linia aceleasi logici impecabile, dna recunoaste ca desi " normala"
homose-
xualitatea este, totusi, destul de...anormala, fiind rezultatul unei
dereglari hormo-
nale, adica o ...mica deviere de la normal. Numai daca nu s-ar mai vorbi
despre
ea !

<Aceasta campanie, insa, a depasit cu mult scopul ei initial si, in opinia
mea,
a derapat complet (asta spus in paranteza).>

Daca si romanele clorinettei sunt scrise la fel cu siropul pe care ni-l
serveste
pe scr, nu ma mira ca nimeni nu a auzit de dansa. Sau daca a auzit de ce nu
i-a pasat !

< De exemplu in Franta am ajuns aproape sa ne fie rusine ca suntem "normali"

Cine a spus ca francezii, aceasta natie decazuta, acesti feminazzi care
se in-
doapa cu usturoi pentru a compensa lipsa apetitului sexual, sunt normali ?

<(dar ce este la urma-urmei normalitatea?) >

Daca ar fi numai retorica, intrebarea ar putea fi justificata intr'o
oarecare ma-
sura, dar nefiind retorica ci argumentativa, nu merita decat un raspuns: un
ins
normal nu gaseste util sa se intrebe ce este normalitatea. Deviatiile de la
norma
the mutants, do ! Daca mam'zel ie lesbosiana se intelege ca ii va fi greu sa
defi-
neasca " normalul ".

<...si ca avem o casnicie bi-sexuala<

Pleonasm, mam'zel. Casnicia nu poate fi "decat" bisexuala. Cohabitarea
intre poponisti si intre lesboide nefiind casnicie.

,

< Din pacate tinerii vor considera ca homosexualitatea este un fel de

alternativa ... a cuplurilor bi-sexuale si vor aluneca in aceasta directie

fara
sa aiba "structura" naturala necesara >

Aceeasi imbatabila logica transpare prin hatisul de pretioase banalitati:
parca spuneai ca este vorba de o ...dereglare hormonala. Acum zici ca
este o " structura naturala " ! Nu prea e natural cum rationezi matale.

< Eu vad un pericol in aceasta tendinta de a transforma homosexualitatea
intr-o moda, in loc de a o reabilita pur si simplu>

A doua trasatura pregnanta a logicii clorinate este ...consecventa:
De ce, mom'zel, sa vezi un pericol intr'un fenomen care dupa opi-
nia -ti luminata nu este nici jenant nici anormal ?

Restul borhotului amorf a fost aruncat unde ii este locul, nu cred ca
era necesar sa va mai inoportunez. Cine vrea sa-l digereze, stie un-
de este si e ben venu-it sa-l acceseze.

Ines Weber

clarinette wrote:

> [...]
> criza de gelozie. Si mai spun odata, ca sa priceapa toata lumea, am
> trecut de 40 de ani, am 20 de ani de casnicie in urma mea, am doi

Hai si tu acuma, chiar este vina oricui numai a ta nu, cind exista
neintelegeri (cum nu este cazul in situatia prezenta)? Iti multumesc ca
mi-ai demonstrat din nou ca am avut dreptate cind am spus ca tu judeci
oamenii dupa propria-ti persoana, NU draga Clara, nici prin cap nu mi-ar
fi trecut ca tu iti cauti o aventura pe scr, de fapt, nu cred ca exista
cineva in momentul prezent cu o asemenea intentie. Insa mi se pare
ciudat ca tu te intorci din nou la aceeasi tema. Este cumva un subiect
care te preocupa?

> Mi se
> pare totusi curios ca simplul fapt de a-i adresa unui barbat (cel
> putin asa cred) cateva cuvinte pe scr poate sa declanseze un asmenea
> spectacol.

Pai daca aceste cuvinte adresate lui Mike, un prieten care ti-a fost
numai devotat si fidel nu vor cauza o reactie, la ce sa mai reactionez?

> Dar in povestea asta ridicola nu vad nici un
> interes.

Nu vezi, sau nu MAI vezi? Ma refer la faptul ca Mike nu ti-a facut
reclama pe care o cereai sa iti faca cartii tale pe scr?

> Eu cred ca atat tu cat si Mike v-ati ambalat degeaba. Dar sunteti,
> desigur, liberi sa credeti ce vreti.

Eu nu m-am ambalat de loc, ca sint familiarizata cu placa. Ceea ce i-ai
spus lui este extrem de clar, si la indemina tuturor cititorilor. Am
reactionat ca atare, stiind foarte bine cit de devotat ti-a fost tie
acest om. Vreau sa spun ca faptul ca esti de acord cu Epigramist in
privinta lipsei de egalitate intre oameni, era, in contextul respectiv,
extrem de nepotrivit, si, dat fiind ca era scris la nervi, este mult mai
plauzibil decit incercarea ulterioara de a ne demonstra ca ne-am
"ambalat" degeaba.

> [...]
> scr a fost tot din cauza acestui "Theo". Pe vremea aceea el a postat
> un mesaj pe o tema filozofica si i-am raspuns pentru ca subiectul m-a

Dar nu din cauza mea, nici nu tin exact minte la ce incident te referi!

> Acum inteleg: Theo este tabu. Nimeni
> nu are dreptul sa se apropie de el. Sau, in orice caz nu o femeie.

Modul de gindire, analiza, si rationament de care dai dovada, este,
"zdrobitor". Macar nu esti inconsencventa!

> eu nu suport sa fiu dirijata in actiunile mele. Daca consider necesar
> sa raspund cuiva, indiferent cine o fi acea persoana, o voi face
> indiferent daca altii sunt sau nu de acord.

Exact asta ti-am si spus sa faci, asta fiind si modul in care gindesc
eu. Iar apropo de dirijare, poate ar fi trebuit sa-l "dirijezi" mai
putin pe Mike privitor la reclama pt. cartea ta, altfel nu ti s-ar fi
reprosat chestia asta.

IW

clarinette

Troubadour wrote in message : nu mai citez, se subintelege doar ca
este impotriva homosexualilor.

Domnule, nu sunt lesbiana si nu am homosexuali in anturajul meu.
Aceasta ma ajuta sa vorbesc fara prejudecati. Eu sunt impotriva
homsexualitatii si as suferi teribil daca copiii mei ar deveni
homosexuali. Cu toate acestea ceea ce am spus este purul adevar. Un om
care sufera de diabet este un om bolnav, insa nu "anormal". Tot astfel
se intampla cu homsexualitatea. Este o boala, daca vreti, dar ca orice
boala este un lucru natural, deci nu a fost inventia oamenilor, un
fruct al perversitatii lor. Faptul ca exista si la animale era un
argument in acest sens. Homosexualitatea la animale nu paote fi
considerata drept o perversitate, deci de ce ar fi considerata ca
atare la om? La om, aceasta meteahna a existat din toate timpurile si
va exista mereu. Nu putem impiedica acest lucru nici dvs., nici eu.

Ca unora dintre noi nu ne plac homosexualii, cum nu ne plac obezii,
sau piticii, sau mongolienii, asta este o cu totul alta poveste. Tot
ceea ce am vrut sa spun este ca homosexualitatea nu are nimic de-a
face cu anormalul si nici cu morala, este o chestiune care ii priveste
numai si numai pe acesti indivizi, care sunt in rest absolut obisnuiti
si demni de tot respectul, ca orice om.

In ceea ce priveste comentariile dvs., sa spunem doar ca eu am idei cu
mult mai liberale decat dvs. si atata tot.

Cat despre casnicii, aflati ca Franta este una din putinele tari
dezvoltate in care casatoria homosexuala nu este admisa de lege. Din
cate stiu, in US acest tip de comuniune exista deja. Dar s-ar putea sa
ma insel. Poate ne vor informa altii.

Ah, si inca un lucru. De cand unii scr-isti imi fac reclama proasta pe
scr, cartile mele se cauta magulitor de bine in librarii. Probabil ca
oamenii se uita la calitatea celor care ma critica si trag si singuri
concluzia. Dvs. ce credeti?

clarinette

Ines Weber wrote in message :

>Iar apropo de dirijare, poate ar fi trebuit sa-l "dirijezi" mai

>putin pe Mike privitor la reclama pt. cartea ta, altfel nu ti s-ar fi
>reprosat chestia asta.

Ia mai lasati odata chestia asta cu cartea, ce Dumnezeu va framanta
atat? Ajunge sa-mi para rau ca am dat banii pe timbru ca sa i-o
expediez la cererea lui, bineinteles. Am mai trimis si altora de pe
scr cate un exemplar si nu am cerut nimanui sa-mi faca reclama, nu
le-am cerut nici macar parerea, de ce as fi cerut asemenea lucruri
tocmai lui Mike?

Si daca tot ce reproseaza Mike altora ar fi adevarat, atunci scr-ul ar
fi mai negru decat iadul. Ma mira ca dai crezare acestor barfe cusute
cu ata alba. Sau poate te aranjeaza. In cazul acesta continua, nu ma
deranjeaza deloc.

Cocutza

>From: "clarinette"

>Nu este normal sa ne simtim jigniti cand lumea spune vrute
>si nevrute la adresa noastra?

Mie imi zici ca multi se ma zici si la adresa me da io ma fac ca naud.

>As vrea sa-ti spun ceva despre homosexualitate. In primul rand este un
>fenomen normal,

Aoleooo ! Si io ti credeam fimeii sirioasî .

> Exista foarte putine diferente intre un barbat si
>o femeie,

Poati la mata bre ca io vaz o gramada de diferetzî intre mini si totzi
prietenii di natura masculinî pi ca io iam avut.

Hai zau cami placi acu o dai cu hormonii. Oi fi
mata chimista (parca am mai auzit io di una ) da io nu cred ca e o chestiuni di
chimii cum o scalzi mata. Asa nea lasat Dumnezeu pi unii fimei si pi altii mai
putzin norocosi barbatzi.
Ei devin norocosi din nou cind dau di noi. Cum spunea bunicu fimeia a fost
facuta din coasta lui Adam ca sai facî fericitzi pi barbatzi.

>Homosexualitatea
>exista si la animale

O ce usurari bre. Acu stiu cu cini seamanî aia.

> Desigur,
>homosexualitatea creaza anumite probleme in societate,

Pai da ca ni scadi noua incasarili.

>in zilele noastre sa-ti mai gasesti perechea, intrucat nu stii daca nu
>dai peste un homo

Asai si Doamni feresti ca gresesti intrarea si devini tare neconfortabil.

>. De exemplu in Franta am ajuns aproape sa ne
>fie rusine ca suntem "normali"

Miemi zici di perversii aia de frantzuji cari mai
sint si zgirciogi pi deasupra.

> Aceasta este
>"cultura" moderna care formeaza caracterul copiilor nostri.

Ar trebui sal pun pe boy-friendu meu sa citesca si el ci zici acile ca el nu si
nu sa facem un bebe da vorba mata ce sanvetze el in lumea asta de
perversificatzi.

> ar vedea mai degraba in Internet o posibilitate de a-si
>racola partenerii, deci in nici un caz nu si-ar pierde timpul curtand
>femeile doar ca sa-si ascunda homosexualitatea.

Zau bre crezi aia urmaresc barbatzii aice pi internet ? Am sa fiu mai
cautzioasî di acu.

>Aici ai data-o in bara de-a binelea! Dar ce barbat de pe scr nu si-a
>petrecut timpul deloc cu Domnitza pana acum? Chiar si noi, femeile,
>ne-am avut portia.

Pi mini ma cam ocolesti barbatzi. Numa unu cu nume de tzifri mio facut o
propuniri da o zis cai insurat si mam dat inapoi.

Acu o aparut sio unguroaicî cari bonghinesti pi limba ei si imi faci alergii ca
io pi unguroaici nu lenghit.

Ie o placeri sa ti asculti omu ca tare mai stii multi. Si bunicu dear mai trai
tear invidia !

Ti pup dulci si mai scrie
studenta mata
Coke

Epigramist

Intermezzo

Cu ingaduiri tacite din partea doamnei Kismet*
Se trezira-n adunare Troubadour si Clarinette
Chiar si Theo si Cocutza uite ca s-au intalnit
Analiza sa o faca spuselor unui tampit....**

- Vreau sa stiu cum e mai bine: poponar sau poponist ?
- Mie-mi sunt toti deopotriva, doar am suflet de artist !
- Je vous jure, aici la Sena, umbla la brat, cate doi !
- Animale zici ? Doar unul, si-ala prost, ca e ratzoi !

Si-uite-asa, luati cu vorba, au sarit esentialul:
Pierduti printre deviatii, au uitat ce e.... normalul
Nu de alta, dar parintii i-au...produs traditional
Prin aceleasi vechi metode- practicate.. mondial.***

* Soarta, deh, jacta est alea
Scoate-n fatza toate alea...

** Un tampit !? Nu stii matale ca tampitul ce-l privesti
A ajuns aici cu truda de pe plaiuri romanesti ?
N-are carte, are parte- e curat... american
Sa-i iertam agramatismul si limbajul de tzigan !

*** Mondial am zis ? Ptiu, drace ! Am scapat-o ex abrupto !
Unii ies din eprubete, din pastile, na, c-am rupt-o !
De ne-a potopit prostimea inmultindu-se, incet
Iar acum ne invadara si aici, pe Internet.....****

**** Honi soit !- asa se spune (mi se pare) pe la rusi
Iar pentru Clar..ificare: cei prezenti sunt toti exclusi...

Epigramist

Intermezzo

Cu ingaduiri tacite din partea doamnei Kismet*
Se trezira-n adunare Troubadour si Clarinette
Chiar si Ines si Cocutza uite ca s-au intalnit
Ca sa faca analiza spuselor unui tampit....**

Cristian HERLING

Lasa fa accentu asa ca poate nu-i place chiambaurului fara el si-ti
baga mintile in cap.
Esti faina si asa.

--
Am un singur viciu,
Deliciu personal,

Stephen Dancs,Toronto Canada

clarinette <clari...@worldnet.fr> writes:

>Apreciez epigrama (unde cuvantul "culmea" a fost magistral utilizat de
>aceasta data)...

Cica "magistral utilizat de _aceasta data_", hahaha, adica Claritza inca
tot nu s-a prins ca aceasta a fost poanta de la bun inceput (care, precum
spuneam, se referea la "desteptaciunea" insului), si ca asta nu-i o _de
aceasta data_ noua, ci acelas lucru da' spus pa "epigrameste". ;-)

Cit priveste mesajul de lung metraj pe aceasta tema in care incercati s-o
scoateti prin fel si chip la capat, nu va obositi, n-a tinut, caci tot nu
v-ati prins despre ce a fost vorba nici in partea-ntiia, nici a doua (cea
cu, cica "concursu'"), unde cheia era "So in the end, what is it of more