porci musulmani teroristi se adapostesc in biserica

porcu

teroristi musulmani pingaresc biserica fecioarei maria din beth lehem,
folosind preotii si calugarii drept ostateci.

Bula 00001

>From: "porcu" po...@iname.com
>Date: 4/7/02 9:24 AM Pacific Daylight Time

>teroristi musulmani pingaresc biserica fecioarei maria din beth lehem,
>folosind preotii si calugarii drept ostateci.

paci sa zice alfel: biserica a fpst dashkisa da preotzi, biserica n'a protestat
prin shefii iei si printe palestinieni ie muuuult mai multzi creshtini dacit
printe ovrei:0)
poate ca s'a adunat la rugaciune iear ovreii ii disturba tragind cu tancu. sa
pare ca ushea a fost facuta ashkii.
baaaaa...
ie cazu sa facetzi ciocu, sau ma rog, ratu, mic ca vatzi facut da tot kakatu in
toata lumea. pina si la canalili americane li s'a facut jena sa mai minta si
mai rasufla adevaru.

Aschiutza

In article <20020407142007...@mb-fl.aol.com>, bula...@aol.com
wrote:

>pina si la canalili americane li s'a facut jena sa mai minta si
>mai rasufla adevaru.

N-am prea urmarit ce s-a dat la tv, dar oare cnn a zis ceva de demostratiile
anti-israel din Roma si Paris?

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)
>Date: 4/7/02 12:18 PM Pacific Daylight Time

nu. numa din tzari arabe: cca 1/2 mil. in maroc, in jordaniea cate doo-trei pa
zi ca nu mai shtie politziea sireaca incotro sa s'atzina:)). la damasq, in
iemirate, iegipt, liban,tunisiea.colonelu sta pa craca in libiea, or n'ajunse
sienenu si pala dinsu in vizita:0)

numa sharon fara cravata si c'o haina da anu trecut(ramasa mica:=)) da
asigurari ca totu ie ochey! :0)

Aschiutza

In article <20020407154546...@mb-mm.aol.com>, bula...@aol.com
wrote:

> [...]
>in
>iemirate, iegipt, liban,tunisiea.colonelu sta pa craca in libiea, or n'ajunse

La tarile arabe era de inteles, ca doar nu te-o mira asa ceva! Eu ma intrebam
cam citi arabi era la demonstratia din Paris, si citi la Roma. Da' autohtoni?
Citi romani pro-palestine, si citi pro-israel?

>numa sharon fara cravata si c'o haina da anu trecut(ramasa mica:=)) da
>asigurari ca totu ie ochey! :0)

Lui Sharon ar trebui cetatenii sa-i ridice statuie, ca tot vorbiram noi de
statui! La care io i-as adauga o musteatza a la Hitler, cu caca de porc!

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiutza

>Lui Sharon ar trebui cetatenii sa-i ridice statuie, ca tot vorbiram noi de
>statui! La care io i-as adauga o musteatza a la Hitler, cu caca de porc!

intr'o vieatza viitoere ashi vrea sa fiu porunbel sa ieau statuili la rind..
ashi incepe cu ali lu lenin pa unde sa mai gaseshte. stalin, hitler si sharon
pa locu doi. sper sa'i trag una si lu ylici.:0)

? "porcu" <po...@iname.com> ?????? ??? ??????

> teroristi musulmani pingaresc biserica fecioarei maria din beth lehem,
> folosind preotii si calugarii drept ostateci.

Nu e adevarat! De citeva zile urmaresc pe tv ce zic calugarii greci care se
afla acolo, ca si staretul (?) respectiv. Ei zic ca sint vre-o 200 de arabi,
multi din ei Crestini, au arme usoare dar le au pus jos pe pardoseala ca
semn ca nu au intentie sa creeze probleme calugarilor si ca nu au intentia
sa faca o actiune care sa-i provoce pe soldatii Israelieni. Nu au mincare,
nu au apa si printre ei sint 38 de raniti. Nu exista femei si copii printre
ei cum gresit (?) s-a raportat la inceput. Preotii au zis ca ei pot iesi si
reintra fara nici o problema.
Parerea mea este ca stii foarte bine adevarul, dar pt motive pe care numai
tu le cunosti spui ceva care scoate ochi din cit de gresit e... Daca vrei sa
spui ceva in potriva unor teroristi Arabi (care intr-adevar exista...),
gaseste un mod sa-l faci cinstit. Chiar crezi ca cineva o sa creada la niste
inacurateti asa de grosolane?

Aschiutza

In article <20020408094314...@mb-de.aol.com>, bula...@aol.com
wrote:

Aha, vrei sa fii un fel de porumbel al pacii!
Crezi ca te angajeaza Aldesus la culoarea ta?

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiutza)
>Date: 4/8/02 9:13 PM Pacific Daylight Time

crezi ca Atotoputernicul ie pregidist?!
dala pol la antipozi totzi suntem fii lui, cu sau fara pene:0))
numa ca o voi face nu ca angajat si ca munca voluntara, bazat pa convingeri
personale.
daca cunva itzi tragi o statuie dintr'un lemn
itzi promit ca ma opresc si pala mata. sa mai stam da vorba:0)

Aschiutza

In article <20020409100428...@mb-fr.aol.com>, bula...@aol.com
wrote:

> [...]
>personale.
>daca cunva itzi tragi o statuie dintr'un lemn
>itzi promit ca ma opresc si pala mata. sa mai stam da vorba:0)

Pai vezi? Tocmai aici e diferenta intre mine si voi: eu respect parerea
tuturor. Cu sau fara pene!

Iar in privinta statuilor, din cite stiu eu, ele au fost erectate nu de cei
care au fost la putere, ci de cei care au fost in jurul celor de la putere, un
fel de "linge-n cur'. Cum eu nu am parte, deci cine sa-mi ridice statuie?
Dar daca pui matale o vorba buna, eu ma multumesc si cu o troitza! De lemn, of
course!